Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (172. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.721.878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 170171172173174
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    herkese selamlar arkadaşlar yeni logan alan arkadaşlarada hayırlı olsun kazasız belaasız kullanmaları dileğiyle

    arkadaşlar bende 20071.5dci var şuanda 4500km de herşeyinden memnunum şimdi sorum şu uzun yola cıkıcam 1-2 hafta içinde servise götürüp yağına suyuna seviyelerine lastik basıncına baktırsammı ? nedersininz

    cevaplarınızı bekliyorum herkeze iyi forumlar

    Alıntıları Göster
    YOL BİLGISAYARLI 1.5 DCİ LOGAN KULLANICILARI

    BENİM ARABADA YOL BİLGİSAYARI YOK BU YÜZDEN TESBİT EDEMEDİM. ŞUNU MERAK EDİYORUM:

    BİZİM ARABA (DİZEL) HANGİ HIZ LİMİTİNİ GEÇİNCE YAKIT SARFİYATINI ARTTIRIYOR. BEN 100 KM/H

    GEÇİNCE DİYE TAHMİN EDİYORUM.

    SİZ NE DERSİNİZ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GOMUTAN -- 14 Mayıs 2007; 17:40:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat19051905

    bence baktır nitrous bende dacia logan dizel aldım arabayı erken bakıma götürüymmü acaba yağını felan değiştiriyimmiki adam 15000 km gel dedi ama bilmiyorum napsamki

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: murat19051905

    bence baktır nitrous bende dacia logan dizel aldım arabayı erken bakıma götürüymmü acaba yağını felan değiştiriyimmiki adam 15000 km gel dedi ama bilmiyorum napsamki


    arkadaşım hoşgeldin ben 20000 bakımını yeni yaptırdım mazot filtresi yoktu ellerinde 133.00 ytl tuttu ama çıkan hava filtresi sarı renkte değildi artık siyah olmuştu. yağ yağ filtresini bilmem ama hava filtresini 5000 km'de bir değiştirmek niyetindeyim yakıtı çok farkettiriyo,hava filtresinin servisteki fiyatı 29,000 ytl,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi viper001 -- 14 Mayıs 2007; 16:55:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper001

    quote:

    Orjinalden alıntı: murat19051905

    bence baktır nitrous bende dacia logan dizel aldım arabayı erken bakıma götürüymmü acaba yağını felan değiştiriyimmiki adam 15000 km gel dedi ama bilmiyorum napsamki


    arkadaşım hoşgeldin ben 20000 bakımını yeni yaptırdım mazot filtresi yoktu ellerinde 133.00 ytl tuttu ama çıkan hava filtresi sarı renkte değildi artık siyah olmuştu. yağ yağ filtresini bilmem ama hava filtresini 5000 km'de bir değiştirmek niyetindeyim yakıtı çok farkettiriyo,hava filtresinin servisteki fiyatı 29,000 ytl,

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bildiğim kadarıyla sorularınıza cevap vereyim,1,5 yıldır 1.5 DCI kullanıyorum eski arkadaşlar bilir.Birincisi dizellerin bakım aralığı 10 bin kilometredir ben beşyüz kilometre evvelinden yaptırıyorum o ayrı.ikincisi rodaj dönemi olarak 3000 kilometreye kadar 3000 deviri geçmeyin 6000 kilometreye kadarda 4000 deviri geçmeyin.2000 devirin altınada düşmemeye gayret edin dengeli kullanın yani.üçüncüsü bu araçlarda turbo dizel teknolojisi bulunduğundan uzun yolda araçlarınızı bayır aşağı boş viteste kullanmayın turboda arıza çıkartırsınız bayır aşağı gaza basmak istemiyorsanız rolantide bırakın araç yakıt tasarrufu sağlayacaktır.Km başına yakıt olayınıda fazla kafanıza takmayın sonuçta bu araç 1.5 dcı,rodaj dönemi sonrası kullanıma göre ortalama şehiriçi 140-150 tl şehirdışı 110-125 tl yakacaktır.Turbo dizelle ilgili son bir not uzun yol sonrası aracınızı hemen stop ettirmeyin yaklaşık 30-40 saniye bekleyin dikkat etmeniz gereken en önemli şey ise katalizör yani kızdırma bunlara dikkat edin güvenle binin.herkese iyi sürüşler,bu arada ay sonu 4000 kilometrelik karadeniz turuna çıkacağım dönünce izlenimlerimi yazarım saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: birbilen

    Arkadaşlar bildiğim kadarıyla sorularınıza cevap vereyim,1,5 yıldır 1.5 DCI kullanıyorum eski arkadaşlar bilir.Birincisi dizellerin bakım aralığı 10 bin kilometredir ben beşyüz kilometre evvelinden yaptırıyorum o ayrı.ikincisi rodaj dönemi olarak 3000 kilometreye kadar 3000 deviri geçmeyin 6000 kilometreye kadarda 4000 deviri geçmeyin.2000 devirin altınada düşmemeye gayret edin dengeli kullanın yani.üçüncüsü bu araçlarda turbo dizel teknolojisi bulunduğundan uzun yolda araçlarınızı bayır aşağı boş viteste kullanmayın turboda arıza çıkartırsınız bayır aşağı gaza basmak istemiyorsanız rolantide bırakın araç yakıt tasarrufu sağlayacaktır.Km başına yakıt olayınıda fazla kafanıza takmayın sonuçta bu araç 1.5 dcı,rodaj dönemi sonrası kullanıma göre ortalama şehiriçi 140-150 tl şehirdışı 110-125 tl yakacaktır.Turbo dizelle ilgili son bir not uzun yol sonrası aracınızı hemen stop ettirmeyin yaklaşık 30-40 saniye bekleyin dikkat etmeniz gereken en önemli şey ise katalizör yani kızdırma bunlara dikkat edin güvenle binin.herkese iyi sürüşler,bu arada ay sonu 4000 kilometrelik karadeniz turuna çıkacağım dönünce izlenimlerimi yazarım saygılar.

    Alıntıları Göster
    benim araba 1 yılını bu ay dolduruyor 40.000km de.şehir içi 125ykr uzun yolda 85-95ykr yakıt sarfiyatı var.arabayı üzmeden kullanırım zorlamam dolayısıyla yakıtı etkiler.bayır aşşağı turbo araçlarda sakın vitesi boşa atmayın atarsanız turboda sizi boşa atar.bizim araçların turboları devir saatine bağlıdır 1700-1750dd de turboyu açar turbonun çalışma sistemi yağlı sistemdir boşa attıldığında devir saati rölanti devri olan900-ile 1000devir arasına iner ve turbo yağlamayı keser sonuç turbonun sarması.ve ucuz bir parçada değil bu turbo bilginize.şehir içi olsun şehir dışı olsun durduğunuzda stop etmeden 15-20 saniye beklemeniz turbonun daha uzun ömürlü olmasını sağlar.birde bir bilen kardeşime ekleme yapmak istiyorum katalizör egzoz sistemi parçasıdır kızdırmada buji olayıdır.
    hepinize saygılar

    MOTORİN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dizelci

    benim araba 1 yılını bu ay dolduruyor 40.000km de.şehir içi 125ykr uzun yolda 85-95ykr yakıt sarfiyatı var.arabayı üzmeden kullanırım zorlamam dolayısıyla yakıtı etkiler.bayır aşşağı turbo araçlarda sakın vitesi boşa atmayın atarsanız turboda sizi boşa atar.bizim araçların turboları devir saatine bağlıdır 1700-1750dd de turboyu açar turbonun çalışma sistemi yağlı sistemdir boşa attıldığında devir saati rölanti devri olan900-ile 1000devir arasına iner ve turbo yağlamayı keser sonuç turbonun sarması.ve ucuz bir parçada değil bu turbo bilginize.şehir içi olsun şehir dışı olsun durduğunuzda stop etmeden 15-20 saniye beklemeniz turbonun daha uzun ömürlü olmasını sağlar.birde bir bilen kardeşime ekleme yapmak istiyorum katalizör egzoz sistemi parçasıdır kızdırmada buji olayıdır.
    hepinize saygılar

    MOTORİN

    Alıntıları Göster
    tesekkür ederiz bilgilerinize arkadaslar ben dizel kullanıyorum suan arabam 300 km daha:Dgayet dikkatlı kullanmaya calısıyorum elimden geldiği kadarıyla şu turbo olayı ve katalizör kafamı karıstırdı yafffbi yardımcı olursanız kızdımı noluyo katalizör:Dherkeze iyi geceler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozdem07

    ARAÇLARINI YENİ ALAN ARKADAŞLAR ARAMIZA HOŞ GELDİNİZ ALLAH KAZA BELA VERMESİN.
    1.4 LOGANIN YILLIK VERGİSİ 524 YTL DİR
    YAĞI SUYUNU KENDİNİZ KONTROL EDEBİLİRSİNİZ .ŞİMDİ ARAÇLARDA KULLANILAN YAĞLAR 15000KM LİK YAĞLAR, ÖNCE DEĞİŞTİRMEYE GEREK YOK.PARANIZA YAZIK.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bozdem07


    1.4 LOGANIN YILLIK VERGİSİ 524 YTL DİR


    Teşekkurler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XaVieR.bb

    quote:

    Orjinalden alıntı: bozdem07


    1.4 LOGANIN YILLIK VERGİSİ 524 YTL DİR


    Teşekkurler

    Alıntıları Göster
    arkadsla ben dacia logan ilk dizel arabam olduğu için araba konusunda fazla bir bilgim yok marsa basarken biraz bekliyomusuz heralde yag ısığı sönene kadar ama ustalar bana böle bişi demediler bende normal araba calıstırı gibi calıstırodum bugün bi arkadasla yolca gitceğimiz anda ben yineNORMAL MARSA BASTIMarkadasım dedi sen napıosun dedi öle marsa basılmaz dedi bu dizel diyince biraz bekliycen dedi kafam dank etti ama arabanın sanki motorunda ufak bir ses geliyo cözemedim bekliyomuyuz arkadslar marsa basarken ya bi bilgi verirseniz cok sevinirim birde bu turbo olayı nedir kada karıstı simdiden tessekürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat19051905

    arkadsla ben dacia logan ilk dizel arabam olduğu için araba konusunda fazla bir bilgim yok marsa basarken biraz bekliyomusuz heralde yag ısığı sönene kadar ama ustalar bana böle bişi demediler bende normal araba calıstırı gibi calıstırodum bugün bi arkadasla yolca gitceğimiz anda ben yineNORMAL MARSA BASTIMarkadasım dedi sen napıosun dedi öle marsa basılmaz dedi bu dizel diyince biraz bekliycen dedi kafam dank etti ama arabanın sanki motorunda ufak bir ses geliyo cözemedim bekliyomuyuz arkadslar marsa basarken ya bi bilgi verirseniz cok sevinirim birde bu turbo olayı nedir kada karıstı simdiden tessekürler

    Alıntıları Göster
    kontağı ilk açarken tam marşa basmadan bekle ikaz ışıkları sönsün öyle bas marşa doğrudur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebituran

    kontağı ilk açarken tam marşa basmadan bekle ikaz ışıkları sönsün öyle bas marşa doğrudur.

    Alıntıları Göster
    saol nebi abi tesekkürelr iyi günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozonor

    MERHABA

    DİZEL NE KADAR YAKAR DİYE SORAN ARKADAŞA BİLGİ VEREYİM.

    BENDEDE 2007 DCİ VAR...

    ARABA ŞUAN 1500 KM DE.DAHA UZUN YOLDA HİÇ DENEMEDİM.TATİLE GİDİP GELDİKTEN SONRA ONUDA PAYLAŞIRIM.

    İLK ALDIĞIMIZDA 160 BİN LİRA YAKIYORDU KM DE.
    ŞİMDİ 140 BİN LİRA YA DÜŞTÜ.

    3000-4000 KM YE KADAR DAHA DÜŞER DEDİLER...

    BU İŞİN BİRDE ŞÖYLE BİR MANTIĞI VAR..

    BASMASSAN ARABAYI ZORLAMASSAN..AZ YAKMASI İÇİN NE GEREKİYORSA VE BUNLARI YAPARSAN YAKITI KİLOMETREDE 100 BİN LİRAYA DÜŞÜREBİLİRSİN.

    DİZEL LOGANLA TATİLE GİDEN BİR ARKADAŞIM VAR..

    1500 KİLOMETRE YOL YAPTI.GİDERKEN VE DÖNERKENDE 85-90 KİLOMETREYİ GEÇMEMİŞ.
    BAYIR AŞŞAĞI BOŞA ATMIŞ FALAN VESAİRE KİLOMETREDE 95 BİNLİRA YAKTIRMIŞ.
    ARABASI 30000 KM DE...DEDİĞİM GİBİ RODAJ SÜRESİ VE KULLANIM ŞARTLARI ÇOK ÖNEMLİ..

    Alıntıları Göster
    Hmm o zaman biraz daha öğrenmem gereke şey var. Yeni arabalarda rodaj süresi yok diye birşey duymuştum ya da sadece benzinlilerde mi öyle. Bu arada MCV'nin sürüş keyfi konusuna gelince. At sahibine göre kişner diye birşey var. Araba güzel kaçıyor. Ayrıca fazla da yakmıyor. 100km gittim bir çizgi anca düşüyor şehir içinde. henüz hesaplama girişimim olmadı ne kadar yaktığını. Bir arkadaş da normal logandan farkı yok demiş. Aralarında 200 kilo fark var aşağı yukarı. MCV 1280 kg normal Logan 1060 kg doğal olarak biraz daha ağır bir araba ama motor taşıyor. Geri geri gelirken camı çok yükseğe yapmışlar küçük araç varsa arkanda birinin gel gel ve topla gel temposu tutması gerekiyor :D . Ama tempra arkası dönük park etmişse rahat oluyor mesela :D . Bir de kapı açılcak diye camı ikiye bölmüşler. Normal cama alışanlar ilk başta sıkıntı çekebilirler ama sonradan alışıyorsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat19051905

    saol nebi abi tesekkürelr iyi günler

    Alıntıları Göster
    Katalizor: Motor ekzost çıkışının alt uzantı kısmında bulunan, ekzost gazında bulunan, her türlü kükürt, karbondioksit vb doğaya bırakılan maddelerin çeşitli reaksiyondan geçirerek temizleyen (örneğin: karbondioksit katalizor reasiyonu ile büyük kısmı su buharına dönüşür) içi ARI peteği dokusuna benzeyen, seramik malzeme dolgusu olan bir aparattır. Ekzostun temel parçasıdır. Katalizorun girisinin ön kısmında ekzost, KATALİZÖR MÜŞÜRÜ vardır. Bu müşür motordan çıkıp ekzoza giren gazların genel ANALİZİNİ yaparak motor işlemcisine (motor işletim bilgisayarı) bilgi verir, bu işlemci duruma göre yakıtın miktarını, ateşleme zamanarı gibi hayati önem taşıyan bilgileri (saniyede max. 1,000,000 işlem yaparak) motorun sağlıklı çalışmasını dolayısıyla KATALİZÖRÜN kısa sürede tıkanmasını önler. Kısaca KATALİZÖR çevre kirliliğini önleme ve kesinlikle insanlığın geleceği için yapılmış bir üründür. Eğer sahte benzin, motorin veya kirli benzin motorin alır ve tekrarlarsanız kısa sürede KATALİZÖR tıkanır, fiyatı ort. 1,000 ytl dir.

    Ayrıca turbo dizel motorlarda vitesi boşa atıp bırakırsanız, yukarıda arkadaşların değindiği gibi motor devri düştüğü için turbo yağsız kalır ve kısa sürede arıza yapar, oldukça pahalıdır.

    Dizel ve benzinli araçlarda tasarruf yapmak KM ile doğrudan ilgili değildir. Tasarruf Devir saatiyle ilgilidir. En ideal hızda en ideal deviri kullanıyorsanız tasarruf o şekilde olur. Örn, 100 km hızda ort. 2500-2700 devir arası kullanıyorsanız tasarruf yapıyorsunuz demektir. Ayrıca yokuş çıkarken sırf devir düşük olsun tasarruf yapayım diye yüksek viteste gidiyorsanız, bir deyim vardır araç yemiyor bu durumda kesinlikle motor ömrünü kısaltıyor, fazla yakıt yakıyorsunuz demektir.
    Bir diğer konu ister benzinli, ister dizel ilk bakımı ihmal etmeyin arkadaşlar özellikle yağ filtresi değişmeli, çünkü sıfır motorun tüm demir çapakları, imalat pislikleri yağ dolayısıyla filtrede toplanır. Değişmesi yararlıdır.

    HEPİNİZE KAZASIZ BELASIZ LOGANLI GÜNLER. YK




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    Katalizor: Motor ekzost çıkışının alt uzantı kısmında bulunan, ekzost gazında bulunan, her türlü kükürt, karbondioksit vb doğaya bırakılan maddelerin çeşitli reaksiyondan geçirerek temizleyen (örneğin: karbondioksit katalizor reasiyonu ile büyük kısmı su buharına dönüşür) içi ARI peteği dokusuna benzeyen, seramik malzeme dolgusu olan bir aparattır. Ekzostun temel parçasıdır. Katalizorun girisinin ön kısmında ekzost, KATALİZÖR MÜŞÜRÜ vardır. Bu müşür motordan çıkıp ekzoza giren gazların genel ANALİZİNİ yaparak motor işlemcisine (motor işletim bilgisayarı) bilgi verir, bu işlemci duruma göre yakıtın miktarını, ateşleme zamanarı gibi hayati önem taşıyan bilgileri (saniyede max. 1,000,000 işlem yaparak) motorun sağlıklı çalışmasını dolayısıyla KATALİZÖRÜN kısa sürede tıkanmasını önler. Kısaca KATALİZÖR çevre kirliliğini önleme ve kesinlikle insanlığın geleceği için yapılmış bir üründür. Eğer sahte benzin, motorin veya kirli benzin motorin alır ve tekrarlarsanız kısa sürede KATALİZÖR tıkanır, fiyatı ort. 1,000 ytl dir.

    Ayrıca turbo dizel motorlarda vitesi boşa atıp bırakırsanız, yukarıda arkadaşların değindiği gibi motor devri düştüğü için turbo yağsız kalır ve kısa sürede arıza yapar, oldukça pahalıdır.

    Dizel ve benzinli araçlarda tasarruf yapmak KM ile doğrudan ilgili değildir. Tasarruf Devir saatiyle ilgilidir. En ideal hızda en ideal deviri kullanıyorsanız tasarruf o şekilde olur. Örn, 100 km hızda ort. 2500-2700 devir arası kullanıyorsanız tasarruf yapıyorsunuz demektir. Ayrıca yokuş çıkarken sırf devir düşük olsun tasarruf yapayım diye yüksek viteste gidiyorsanız, bir deyim vardır araç yemiyor bu durumda kesinlikle motor ömrünü kısaltıyor, fazla yakıt yakıyorsunuz demektir.
    Bir diğer konu ister benzinli, ister dizel ilk bakımı ihmal etmeyin arkadaşlar özellikle yağ filtresi değişmeli, çünkü sıfır motorun tüm demir çapakları, imalat pislikleri yağ dolayısıyla filtrede toplanır. Değişmesi yararlıdır.

    HEPİNİZE KAZASIZ BELASIZ LOGANLI GÜNLER. YK

    Alıntıları Göster
    YUKOBİR KARDEŞİM

    TEŞEKKÜR EDERİM CEVABIN İÇİN. YANLIZ ÖRNEK OLARAK VERDİĞİN DEVİR SANIRIM BENZİNLİ

    ARAÇLAR İÇİN. BU ARADA DAHA ÖNCE GÖNDERDİĞİN MESAJLARA GÖZ ATTIM, BİR ŞEY DİKKATİMİ

    ÇEKTİ:

    BİZİM ARAÇLARDA TRİGER KAYIŞI 70 BİN KM DE DEĞİŞİYOR DİYE BİLİYORUM. SEN BİR ARKADAŞININ,

    ARACINI 90 BİN KM DE OLMASINA RAĞMEN SERVİSE SADECE YAĞ, HAVA VE MAZOT FİLİTRELERİ GİBİ

    PARÇALARININ DEĞİŞMESİ İÇİN GİTTİĞİNİ YAZMIŞSIN. BENİM KAFAM KARIŞTI BİRAZ. BİZİM KAYIŞ NE

    ZAMAN DEĞİŞİYOR, BUNU MERAK ETTİM.

    quote:

    Orjinalden alıntı: yukobir

    Katalizor: Motor ekzost çıkışının alt uzantı kısmında bulunan, ekzost gazında bulunan, her türlü kükürt, karbondioksit vb doğaya bırakılan maddelerin çeşitli reaksiyondan geçirerek temizleyen (örneğin: karbondioksit katalizor reasiyonu ile büyük kısmı su buharına dönüşür) içi ARI peteği dokusuna benzeyen, seramik malzeme dolgusu olan bir aparattır. Ekzostun temel parçasıdır. Katalizorun girisinin ön kısmında ekzost, KATALİZÖR MÜŞÜRÜ vardır. Bu müşür motordan çıkıp ekzoza giren gazların genel ANALİZİNİ yaparak motor işlemcisine (motor işletim bilgisayarı) bilgi verir, bu işlemci duruma göre yakıtın miktarını, ateşleme zamanarı gibi hayati önem taşıyan bilgileri (saniyede max. 1,000,000 işlem yaparak) motorun sağlıklı çalışmasını dolayısıyla KATALİZÖRÜN kısa sürede tıkanmasını önler. Kısaca KATALİZÖR çevre kirliliğini önleme ve kesinlikle insanlığın geleceği için yapılmış bir üründür. Eğer sahte benzin, motorin veya kirli benzin motorin alır ve tekrarlarsanız kısa sürede KATALİZÖR tıkanır, fiyatı ort. 1,000 ytl dir.

    Ayrıca turbo dizel motorlarda vitesi boşa atıp bırakırsanız, yukarıda arkadaşların değindiği gibi motor devri düştüğü için turbo yağsız kalır ve kısa sürede arıza yapar, oldukça pahalıdır.

    Dizel ve benzinli araçlarda tasarruf yapmak KM ile doğrudan ilgili değildir. Tasarruf Devir saatiyle ilgilidir. En ideal hızda en ideal deviri kullanıyorsanız tasarruf o şekilde olur. Örn, 100 km hızda ort. 2500-2700 devir arası kullanıyorsanız tasarruf yapıyorsunuz demektir. Ayrıca yokuş çıkarken sırf devir düşük olsun tasarruf yapayım diye yüksek viteste gidiyorsanız, bir deyim vardır araç yemiyor bu durumda kesinlikle motor ömrünü kısaltıyor, fazla yakıt yakıyorsunuz demektir.
    Bir diğer konu ister benzinli, ister dizel ilk bakımı ihmal etmeyin arkadaşlar özellikle yağ filtresi değişmeli, çünkü sıfır motorun tüm demir çapakları, imalat pislikleri yağ dolayısıyla filtrede toplanır. Değişmesi yararlıdır.

    HEPİNİZE KAZASIZ BELASIZ LOGANLI GÜNLER. YK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GOMUTAN -- 16 Mayıs 2007; 21:32:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper001

    arkadaşlar ben o arkadaşla bi kere daha tartıştım ama silinmiş

    o arkadaşa sanırım para vermişler markanın satışları azalınca sen daciayı kötüle kimse almasın herkez küçücük kore arabalarına versin o parayı deyin

    Alıntıları Göster
    Hepinize merhaba arkadaslar bende araniza yeni katildim. 2005 model logan aldim kiraz kırmızısı ve 1.4 mpi aldigim fiyatsa 13,500 ytl. km.si 12000 de servis orjinal dedi nese gelelim bana yardimci olabilcenizi düşündügüm konulara evvela benzinlisiyle dizeli arasinda cok fark var benzinlisi gitmiyo kalkiş cok agir yani pişman oldum gibi bi durum ama genişligine ve tipine diyecek lafim yok.... Ben loganima kolcak ariyorum yukarda resim koymus bi kardesimiz acaba bulabilirmiyiz orjinal birsey yardimci olursaniz sevinirim...
    Önemli bir durum daha var ben bu siteyi sansa buldum 4-5 ay oldu aslinda arabayi alalida motorcuya goturdum arabam dizel gibi calisiyo bi tıkırti geliyo debraja basinca ses kesiliyo vites boştayken ses var debraj basinca gidiyo cok sessizlikde farkediliyo gece fark ettim zaten garanti kapsami bittigi icin sanayiye götürdüm ustada şanzimandan geliyo dedi servise götürsem maliyeti ne olur yani bana bir yol gösterin hatta rakamlarla yardimci olursaniz dahada memnun olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fthcelik

    Hepinize merhaba arkadaslar bende araniza yeni katildim. 2005 model logan aldim kiraz kırmızısı ve 1.4 mpi aldigim fiyatsa 13,500 ytl. km.si 12000 de servis orjinal dedi nese gelelim bana yardimci olabilcenizi düşündügüm konulara evvela benzinlisiyle dizeli arasinda cok fark var benzinlisi gitmiyo kalkiş cok agir yani pişman oldum gibi bi durum ama genişligine ve tipine diyecek lafim yok.... Ben loganima kolcak ariyorum yukarda resim koymus bi kardesimiz acaba bulabilirmiyiz orjinal birsey yardimci olursaniz sevinirim...
    Önemli bir durum daha var ben bu siteyi sansa buldum 4-5 ay oldu aslinda arabayi alalida motorcuya goturdum arabam dizel gibi calisiyo bi tıkırti geliyo debraja basinca ses kesiliyo vites boştayken ses var debraj basinca gidiyo cok sessizlikde farkediliyo gece fark ettim zaten garanti kapsami bittigi icin sanayiye götürdüm ustada şanzimandan geliyo dedi servise götürsem maliyeti ne olur yani bana bir yol gösterin hatta rakamlarla yardimci olursaniz dahada memnun olurum

    Alıntıları Göster
    ARAMIZA HOŞ GELDİN ORJINAL KOLCAK 200 YTL
    AMA PİYASADAKİLER DAHA UYGUN
    ARABAN HAYIRLI OLSUN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malkocoglu48

    ARAMIZA HOŞ GELDİN ORJINAL KOLCAK 200 YTL
    AMA PİYASADAKİLER DAHA UYGUN
    ARABAN HAYIRLI OLSUN

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Benim Şöyle Bi sorum Olacak Yeni araba alayı düşünenler(benim gibi) Niçin Dacia Logan MCV almalı artıları neler, Araç çok hoşuma gitmeye başladı, arazidede kullanılabilir bir araç gibi. ayrıca bu araçların ikinci el piysaları nasıl olur sizce... TEŞEKKÜRLER..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOMUTAN

    YUKOBİR KARDEŞİM

    TEŞEKKÜR EDERİM CEVABIN İÇİN. YANLIZ ÖRNEK OLARAK VERDİĞİN DEVİR SANIRIM BENZİNLİ

    ARAÇLAR İÇİN. BU ARADA DAHA ÖNCE GÖNDERDİĞİN MESAJLARA GÖZ ATTIM, BİR ŞEY DİKKATİMİ

    ÇEKTİ:

    BİZİM ARAÇLARDA TRİGER KAYIŞI 70 BİN KM DE DEĞİŞİYOR DİYE BİLİYORUM. SEN BİR ARKADAŞININ,

    ARACINI 90 BİN KM DE OLMASINA RAĞMEN SERVİSE SADECE YAĞ, HAVA VE MAZOT FİLİTRELERİ GİBİ

    PARÇALARININ DEĞİŞMESİ İÇİN GİTTİĞİNİ YAZMIŞSIN. BENİM KAFAM KARIŞTI BİRAZ. BİZİM KAYIŞ NE

    ZAMAN DEĞİŞİYOR, BUNU MERAK ETTİM.

    quote:

    Orjinalden alıntı: yukobir

    Katalizor: Motor ekzost çıkışının alt uzantı kısmında bulunan, ekzost gazında bulunan, her türlü kükürt, karbondioksit vb doğaya bırakılan maddelerin çeşitli reaksiyondan geçirerek temizleyen (örneğin: karbondioksit katalizor reasiyonu ile büyük kısmı su buharına dönüşür) içi ARI peteği dokusuna benzeyen, seramik malzeme dolgusu olan bir aparattır. Ekzostun temel parçasıdır. Katalizorun girisinin ön kısmında ekzost, KATALİZÖR MÜŞÜRÜ vardır. Bu müşür motordan çıkıp ekzoza giren gazların genel ANALİZİNİ yaparak motor işlemcisine (motor işletim bilgisayarı) bilgi verir, bu işlemci duruma göre yakıtın miktarını, ateşleme zamanarı gibi hayati önem taşıyan bilgileri (saniyede max. 1,000,000 işlem yaparak) motorun sağlıklı çalışmasını dolayısıyla KATALİZÖRÜN kısa sürede tıkanmasını önler. Kısaca KATALİZÖR çevre kirliliğini önleme ve kesinlikle insanlığın geleceği için yapılmış bir üründür. Eğer sahte benzin, motorin veya kirli benzin motorin alır ve tekrarlarsanız kısa sürede KATALİZÖR tıkanır, fiyatı ort. 1,000 ytl dir.

    Ayrıca turbo dizel motorlarda vitesi boşa atıp bırakırsanız, yukarıda arkadaşların değindiği gibi motor devri düştüğü için turbo yağsız kalır ve kısa sürede arıza yapar, oldukça pahalıdır.

    Dizel ve benzinli araçlarda tasarruf yapmak KM ile doğrudan ilgili değildir. Tasarruf Devir saatiyle ilgilidir. En ideal hızda en ideal deviri kullanıyorsanız tasarruf o şekilde olur. Örn, 100 km hızda ort. 2500-2700 devir arası kullanıyorsanız tasarruf yapıyorsunuz demektir. Ayrıca yokuş çıkarken sırf devir düşük olsun tasarruf yapayım diye yüksek viteste gidiyorsanız, bir deyim vardır araç yemiyor bu durumda kesinlikle motor ömrünü kısaltıyor, fazla yakıt yakıyorsunuz demektir.
    Bir diğer konu ister benzinli, ister dizel ilk bakımı ihmal etmeyin arkadaşlar özellikle yağ filtresi değişmeli, çünkü sıfır motorun tüm demir çapakları, imalat pislikleri yağ dolayısıyla filtrede toplanır. Değişmesi yararlıdır.

    HEPİNİZE KAZASIZ BELASIZ LOGANLI GÜNLER. YK


    Alıntıları Göster
    GOMUTAN arkadaşım, ben Avukat arkadaşın aracı 90 binde sattığında sadece sarf servis malzemelerinden bahsettim. Yağ, balata, triger kayışı, filtre vb. Sadece arıza veya sorun çıkaran bir malzemeden olmadığını belirttim. Tabiki triger kayışı, zincir değilse, azami 60 binde değişmeli. Ayrıca bahsettiğim arkadaşın aracı 1,4 benzinli idi.

    Fethi çelik arkadaşın şanzuman arızası tahmini debriyaj bilyası veya baskı balata sorunu gibi gözüküyor. Aracın ağır kalkmasıda baskı balatanın kaçırıyor olması ihtimalini göz önüne getiriyor. Önceki kullanan ya acemi idi veya yokuşta yarım debriyajı fazla kullanıp balata yakmış olabilir. Yoksa 13,000 km deki araçta fazla sorun olmamalı gibi düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yukobir -- 17 Mayıs 2007; 18:15:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    GOMUTAN arkadaşım, ben Avukat arkadaşın aracı 90 binde sattığında sadece sarf servis malzemelerinden bahsettim. Yağ, balata, triger kayışı, filtre vb. Sadece arıza veya sorun çıkaran bir malzemeden olmadığını belirttim. Tabiki triger kayışı, zincir değilse, azami 60 binde değişmeli. Ayrıca bahsettiğim arkadaşın aracı 1,4 benzinli idi.

    Fethi çelik arkadaşın şanzuman arızası tahmini debriyaj bilyası veya baskı balata sorunu gibi gözüküyor. Aracın ağır kalkmasıda baskı balatanın kaçırıyor olması ihtimalini göz önüne getiriyor. Önceki kullanan ya acemi idi veya yokuşta yarım debriyajı fazla kullanıp balata yakmış olabilir. Yoksa 13,000 km deki araçta fazla sorun olmamalı gibi düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba
    bende Logan MCV yi düşünmeye başladım. dizel olanından. Kullanan arkadaşların fikirlerini alabilirmiyim. örneğin arabanın yol tutuşu nasıl? viraja biraz sert girdiğinizde atıyormu? hoş çok hızlı kullanmayı zaten sevmem ama genede emniyet.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doringo

    Arkadaşlar merhaba
    bende Logan MCV yi düşünmeye başladım. dizel olanından. Kullanan arkadaşların fikirlerini alabilirmiyim. örneğin arabanın yol tutuşu nasıl? viraja biraz sert girdiğinizde atıyormu? hoş çok hızlı kullanmayı zaten sevmem ama genede emniyet.

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar benim merak ettiğim bazı konular olacak inşallah bana yardımcı olacak arkadaşlar vardır.Bende kısa zaman önce logan mcv 1.6 lauret siparişi verdim bekliyorum yani size yeni katıldım.
    Merak ettiklerim şunlar:
    1.Diğer konu başlıklarında insanlar hiç kullanmadıkları sadece kulaktan dolma bilgilerle logan dediğin zaman çok güzel karalama yapıyorlar araba hakkında kullanıcı olarak sizce bunlar doğrumudur arkadaşlar?
    2.logan reno malı ama gerçekten ön yargısız düşünülürse kalitesi nedir?
    3.Bu kadar karalamayı hak eden bir markamı?
    Diğer yorumları okuyunca sipariş verdiğime bazen pişman oluyorum kullanan arkadaşlar lütfen ön yargısız cevaplarınızı bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doringo

    Arkadaşlar merhaba
    bende Logan MCV yi düşünmeye başladım. dizel olanından. Kullanan arkadaşların fikirlerini alabilirmiyim. örneğin arabanın yol tutuşu nasıl? viraja biraz sert girdiğinizde atıyormu? hoş çok hızlı kullanmayı zaten sevmem ama genede emniyet.

    Alıntıları Göster
    LOGAN MCV düşünen arkadaşlar için yazıyorum.

    Ben Logan MCV kullanıyorum. Arabadan şu ana kadar çok memnunum hoş daha 2 hafta oldu alalı. Ancak yolda birçok arabaya toz yutturursunuz (Şoförlükle de alakalı). Küçük araba kadar kaçmasa da savrulmadan gidebiliyor. Ancak virajlara 100'le girmeyin atıyor :D . Araç diğer araçlara göre yerden yüksek o yüzden rahat oluyor arazi de bozuk yolda altı bir yere sürtmeden gidiyor. Yaktı konusunu sorarsanız. Ne güze fullemiştim kilometre hesaplıyordum babam gider ayak yeniden fulledi bende hesap karıştı :D inş. bi daha ki fullemeye yazarım onu da. Ama internet sitesinden bakarsanız 100km'de aşağı yukarı 5,1litre yakyıor.

    Eğer Doblo Kango tarzı bir araba olsun ama az daha taksiye benzesin derseniz bir numara araba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzalpturk

    Merhaba arkadaşlar benim merak ettiğim bazı konular olacak inşallah bana yardımcı olacak arkadaşlar vardır.Bende kısa zaman önce logan mcv 1.6 lauret siparişi verdim bekliyorum yani size yeni katıldım.
    Merak ettiklerim şunlar:
    1.Diğer konu başlıklarında insanlar hiç kullanmadıkları sadece kulaktan dolma bilgilerle logan dediğin zaman çok güzel karalama yapıyorlar araba hakkında kullanıcı olarak sizce bunlar doğrumudur arkadaşlar?
    2.logan reno malı ama gerçekten ön yargısız düşünülürse kalitesi nedir?
    3.Bu kadar karalamayı hak eden bir markamı?
    Diğer yorumları okuyunca sipariş verdiğime bazen pişman oluyorum kullanan arkadaşlar lütfen ön yargısız cevaplarınızı bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzalpturk

    Merhaba arkadaşlar benim merak ettiğim bazı konular olacak inşallah bana yardımcı olacak arkadaşlar vardır.Bende kısa zaman önce logan mcv 1.6 lauret siparişi verdim bekliyorum yani size yeni katıldım.
    Merak ettiklerim şunlar:
    1.Diğer konu başlıklarında insanlar hiç kullanmadıkları sadece kulaktan dolma bilgilerle logan dediğin zaman çok güzel karalama yapıyorlar araba hakkında kullanıcı olarak sizce bunlar doğrumudur arkadaşlar?
    2.logan reno malı ama gerçekten ön yargısız düşünülürse kalitesi nedir?
    3.Bu kadar karalamayı hak eden bir markamı?
    Diğer yorumları okuyunca sipariş verdiğime bazen pişman oluyorum kullanan arkadaşlar lütfen ön yargısız cevaplarınızı bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.


    Sana şukadarını söyliim ben logan'da ki adamla kanka oldum nerdeyse. Adam dacia solenza ile gerçekten hayal kırıklığı yarattı dedi. Ama Logan ilk çıktığı zaman ön yargılar vardı ve gerçekten de ilk çıkanların tipleri de kötüydü insanların alışması da zordu. Sonradan bizde satışları iyi yapmaya başladık çünkü kaliteli olduğu anlaşıldı dedi. Bunlar adamın söylediklerinin bir kısmı. Bana gelince Dacia özellikle Logan MCV düşünülünce ben Renault elini sürmüş dedim. Çünkü kasa şekli güzel ayrıca kasası da acaip kaliteli basınca falan ne dalgalanma ne de çökme yapıyor bir Hyundai gibi değil. Benim arabam dizel kendi arabamdan örnek vericem. Şanzıman Megane 2 dizel, motor'da Kango. Hadi gel bu arabaya kötü de :D

    Arabayı bineceksen al 2. elinde gerçekten fiyat düşer ama şu açıdan bak. Ford fiesta 35 milyar 3 sene sonra 23 milyara düşüyor. Sen alıcan 25 milyar 3 sene sonra olucak 15 milyar arada ki zararı sen hesapla aslında ne kadar kârdasın gör ;) . Parçası da Kartal, Şahin hariç diğer bütün markalara göre ucuz :D

    Eee kendim için alıyorum binicem sıfır araç diyorsan hayırlı olsun kardeşim Allah kazasız belasız sürmek nasip etsin




  • 
Sayfa: önceki 170171172173174
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.