Şimdi Ara

CPU Over Voltage Error

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
4
Cevap
0
Favori
177
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> CPU Over Voltage Error
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    95 Mesaj
    Saphire HD 7950 ekran kartıma 300W yetmediği için bugün Vatan'dan 700W FSP marka bir güç kaynağı aldım.Değiştirme işlemini yaptıktan sonra bilgisayarı açınca Bios ekranında: " CPU Over Voltage Error" yazısı çıktı.F1'e basıp CPU voltage ayarlarından iki tanesini ignore yaptım ama bu işlemi tamamen kafama göre salladım sonra bilgisayar açıldı.Tam olarak ne yaptım işlemcinin performansını mı azalttım bilmiyorum.Bu konuda uzman yardımına ihtiyacım var.

    EDİT: Cpu input voltage ve cpu core voltage değerlerini ignore etmişim.
    Cpu input voltage: 4080v ve kırmızı renkte.
    Diğer değer normalmiş onu düzelttim.

    Yabancı sitelerde baktım bu değerlerde zaten tost olurdu sistem yazmışlar.Okuma hatası olabilirmiş.Ama bilgisayarımı dh uzmanlarına emanet edicem.Yardımlarınızı bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grinch1905 -- 8 Şubat 2017; 3:6:27 >



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7085 Mesaj
    _____________________________
    Bir mesaja cevap yazarken, sağ üstte cevap ya da alıntı seçeneğini kullan ki, o kişiye de bildirim olarak gitsin, yani cevap verdiğinden haberdar olsun..
    Orijinal Windows 7 Home Premium 64bit İmajı
    Orijinal Windows 7 Home Basic 64bit İmajı




  • Çavuş
    95 Mesaj
    _____________________________




  • Yarbay
    7085 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: grinch1905


    quote:

    Orijinalden alıntı: EfeYakupKarahanlı

    http://www.chip.com.tr/forum/cpu-over-voltage-error-hatasi_t126354.html



    https://mobile.donanimhaber.com/asus-p5l-mx-cpu-overclock-failure-cpu-over-voltage-error-cozuldu--88964422#88964422?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber



    http://www.hardwaremania.com/forum/showthread.php?t=96971





    O başlıklara bakmıştım konuyu açmadan önce ama sorunu çözememiştim.

    Valla hocam benden bu kadar. Eğer bi yol bulursam haberdar ederim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Bir mesaja cevap yazarken, sağ üstte cevap ya da alıntı seçeneğini kullan ki, o kişiye de bildirim olarak gitsin, yani cevap verdiğinden haberdar olsun..
    Orijinal Windows 7 Home Premium 64bit İmajı
    Orijinal Windows 7 Home Basic 64bit İmajı




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
Bey Azura
üniversite
Mobilya Takımları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.