Şimdi Ara

Counter-Strike: Global Offensive [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı, 2 Mobil Kullanıcı ( 2 Mobil Cihaz )
12.006
Cevap
119
Favori
710.569
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3135 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Anabolic

    quote:

    Orijinalden alıntı: By Trex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anabolic

    Arkadaslar csyi kurduktan sonra internet uzerinden oynamak icin ne yapmak gerekiyor oyun esnasinda silah falan almak icin ekstra birsey yapmam gerekiyormu? birde konuda gordugum kadariyla bazi arkadaslar birseyler sattim para kazandim falan diyor o nasil oluyor ? :)

    "internet üzerinden oynamak için ne yapmak gerekiyor "

    korsan mı yükledin ?

    steamdan az önce satın aldım. steam a yeni kayıt oldum ilk oyunum diyebilirim. bu yüzden pek bilgim yok ne yapmam lazım eksra birseye gerek varmı?

    yok yüklediysen gir oyuna
    edit: ekle beni steamdan oradan daha rahat yardımcı olurum sorun olduğunda, imzada var profil linki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By Trex -- 3 Ocak 2014; 17:49:41 >
    _____________________________




  • Yarbay
    3135 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rakanoth

    Oyun fiyatı en az 100 euro olmalı ki hile azalsın. F2P hiç olmamalı.

    ne 100 euro su hocam 300 liraya oyuncu mu kalır oyunda
    _____________________________
  • Yarbay
    2944 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Furkangok45

    oyun gene indirimde 3.74 dolat iyice kötüye gidiyor oyun

    Hackleri banladık , tekrar oyunu alabilirler gibisinden bir indirim olmuş bu
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2863 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: The Rolling Stones


    quote:

    Orijinalden alıntı: By Trex

    arkadaşın maçını izliyorum karşısında wall var, hep aynı taktik bu 3dolara düştüğünde rütbe kasmak için asıl hesabın yanına 1 tane wall hesap açıp oynuyorlar
    şimdi 2tane dragon nickli adam var 1i normal oynamaya çalışıyor 3 senelik üye diğeri ise akıyor duvardan falan izledim adamı açık açık wall oyunu da tek basına götürüyor zaten profiline baktım profil bile oluşturmamış adam yeni almış oyunu girmiş hack ile direk diğer hesaba rütbe kasıyorlar bazı arkadaşlar da şeyi düşnüüyor bu adam hackse niye rütbesi düşük karşına gelebiliyor diye işte bu yüzden sen çift keleşsin hack olan daha yüksek bile olsa asıl hesabı düşük silver falan olunca ortalama senin karşına geliyor yine tek başına götürüyor oyunu

    Tesadüfen senle oynadik la gecende

    Adam bizi iplemiyor bile lan
    _____________________________




  • Yarbay
    3135 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: The Rolling Stones

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Rolling Stones


    quote:

    Orijinalden alıntı: By Trex

    arkadaşın maçını izliyorum karşısında wall var, hep aynı taktik bu 3dolara düştüğünde rütbe kasmak için asıl hesabın yanına 1 tane wall hesap açıp oynuyorlar
    şimdi 2tane dragon nickli adam var 1i normal oynamaya çalışıyor 3 senelik üye diğeri ise akıyor duvardan falan izledim adamı açık açık wall oyunu da tek basına götürüyor zaten profiline baktım profil bile oluşturmamış adam yeni almış oyunu girmiş hack ile direk diğer hesaba rütbe kasıyorlar bazı arkadaşlar da şeyi düşnüüyor bu adam hackse niye rütbesi düşük karşına gelebiliyor diye işte bu yüzden sen çift keleşsin hack olan daha yüksek bile olsa asıl hesabı düşük silver falan olunca ortalama senin karşına geliyor yine tek başına götürüyor oyunu

    Tesadüfen senle oynadik la gecende

    Adam bizi iplemiyor bile lan

    kaçırmışım yorumların arasında kusura bakma şimdi gördüm
    bir de oynadık yazmışsın da bari nicki yazsan belki hatırlarım falan şimdi de ne diyim bilemedim
    _____________________________




  • Yarbay
    2863 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: By Trex

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Rolling Stones

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Rolling Stones


    quote:

    Orijinalden alıntı: By Trex

    arkadaşın maçını izliyorum karşısında wall var, hep aynı taktik bu 3dolara düştüğünde rütbe kasmak için asıl hesabın yanına 1 tane wall hesap açıp oynuyorlar
    şimdi 2tane dragon nickli adam var 1i normal oynamaya çalışıyor 3 senelik üye diğeri ise akıyor duvardan falan izledim adamı açık açık wall oyunu da tek basına götürüyor zaten profiline baktım profil bile oluşturmamış adam yeni almış oyunu girmiş hack ile direk diğer hesaba rütbe kasıyorlar bazı arkadaşlar da şeyi düşnüüyor bu adam hackse niye rütbesi düşük karşına gelebiliyor diye işte bu yüzden sen çift keleşsin hack olan daha yüksek bile olsa asıl hesabı düşük silver falan olunca ortalama senin karşına geliyor yine tek başına götürüyor oyunu

    Tesadüfen senle oynadik la gecende

    Adam bizi iplemiyor bile lan

    kaçırmışım yorumların arasında kusura bakma şimdi gördüm
    bir de oynadık yazmışsın da bari nicki yazsan belki hatırlarım falan şimdi de ne diyim bilemedim

    GRRR!
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3135 Mesaj

    doğrudur hocam isterseniz ekleyin steamdan tekrar gireriz arada
    |
    |
    Bahsedilenler: The Rolling Stones
    _____________________________
  • Yarbay
    2100 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: By Trex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anabolic

    quote:

    Orijinalden alıntı: By Trex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anabolic

    Arkadaslar csyi kurduktan sonra internet uzerinden oynamak icin ne yapmak gerekiyor oyun esnasinda silah falan almak icin ekstra birsey yapmam gerekiyormu? birde konuda gordugum kadariyla bazi arkadaslar birseyler sattim para kazandim falan diyor o nasil oluyor ? :)

    "internet üzerinden oynamak için ne yapmak gerekiyor "

    korsan mı yükledin ?

    steamdan az önce satın aldım. steam a yeni kayıt oldum ilk oyunum diyebilirim. bu yüzden pek bilgim yok ne yapmam lazım eksra birseye gerek varmı?

    yok yüklediysen gir oyuna
    edit: ekle beni steamdan oradan daha rahat yardımcı olurum sorun olduğunda, imzada var profil linki

    Oyunun boyutu 3.5 gb. Yuklemeye baslayali 1 saat oldu 1 gb yi yukledi anca. 2.5 saat sonra biter sanirim. ah ttnet ah güya 8mbit kullaniyoruz ama 2.5 -3mbit arasi anca gidiyor hız :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1481 Mesaj
    Bir şey soracağım bu trade up contract ile sanırım silahlardan 10 tane verip silah alınabiliyormuş bu trade up'a 10'un altında silah versek araya da case katsak kabul etmez mi? Niye case katıyorsun para ile sat diyenler olabilir oyunum hediye geldi kart yok cüzdan boş takas yapamıyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    452 Mesaj
    İtem satma açıldı ben de, diyelim o item 0,04 dolardan gidiyor. Sat diyince 2 kutu açılıyor. 0,04 soldakine mi gireceğiz sağdakine mi? soldaki rakam sağdakinden küçük oluyor hep.
    _____________________________
  • Yarbay
    3135 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Anabolic


    quote:

    Orijinalden alıntı: By Trex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anabolic

    quote:

    Orijinalden alıntı: By Trex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anabolic

    Arkadaslar csyi kurduktan sonra internet uzerinden oynamak icin ne yapmak gerekiyor oyun esnasinda silah falan almak icin ekstra birsey yapmam gerekiyormu? birde konuda gordugum kadariyla bazi arkadaslar birseyler sattim para kazandim falan diyor o nasil oluyor ? :)

    "internet üzerinden oynamak için ne yapmak gerekiyor "

    korsan mı yükledin ?

    steamdan az önce satın aldım. steam a yeni kayıt oldum ilk oyunum diyebilirim. bu yüzden pek bilgim yok ne yapmam lazım eksra birseye gerek varmı?

    yok yüklediysen gir oyuna
    edit: ekle beni steamdan oradan daha rahat yardımcı olurum sorun olduğunda, imzada var profil linki

    Oyunun boyutu 3.5 gb. Yuklemeye baslayali 1 saat oldu 1 gb yi yukledi anca. 2.5 saat sonra biter sanirim. ah ttnet ah güya 8mbit kullaniyoruz ama 2.5 -3mbit arasi anca gidiyor hız :)


    benimde öyle istanbul da yaşıyoruz dağda yaşıyormuşuz gibi hat yok en çok 8 mbit adsl var her gün reklam oynatıyorlar anca
    daha bir çokta sorunu var sadece hız olsa
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3135 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: compitir

    İtem satma açıldı ben de, diyelim o item 0,04 dolardan gidiyor. Sat diyince 2 kutu açılıyor. 0,04 soldakine mi gireceğiz sağdakine mi? soldaki rakam sağdakinden küçük oluyor hep.

    soldaki sana gelecek miktar sağdaki alıcının ödeyeceği miktar
    %10 oyun %5 de steam vergisi kesiliyor sattığın ürünlerden eğer 1 dolarlık item satarsan 0.85 sana gelir fakat bu 0.03 lük bir item olduğunda 0.01 steam 0.01 oyun yazıyor sana 0.01 kalıyor özetle çöp item diyoruz onlara
    _____________________________
  • Binbaşı
    1390 Mesaj

    trade upda bir rengi tammalarsak ne veriyor
    |
    |
    By Trex kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3135 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Furkangok45

    trade upda bir rengi tammalarsak ne veriyor

    10 iteme bi üst kademedeki itemlerden birini
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    683 Mesaj
    hearthstone beta key ile takas etmek isteyen var mı cs:go sahibi?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    452 Mesaj

    Damlaya damlaya göl olur demişler

    Teşekkürler cevap için
    |
    |
    By Trex kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 5 gün cezanın, 4 gün 8 saat 5 dakika kadarı kaldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: By Trex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rakanoth

    Oyun fiyatı en az 100 euro olmalı ki hile azalsın. F2P hiç olmamalı.

    ne 100 euro su hocam 300 liraya oyuncu mu kalır oyunda


    Daha fazla oyuncuya gerek yok zaten. Fiyatı 100euro ya çekseler, banlanan hileciler tekrar almaktan vazgeçer oyunu. Biz de hilecilerden kurtuluruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakanoth -- 3 Ocak 2014; 21:21:41 >
    _____________________________
    İnternet süper bir şey: Buradan yazıyorum binlerce kilometre ötesine kapak oluyor.

    AMD Ryzen 1800X /// Nvidia Titan Xp /// Asus Crosshair VI Hero /// Corsair H115i PRO /// Creative Sound Blaster Z /// Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) 3000MHz C15 /// WD Blue 4 GB /// Crucial MX300 525GB /// Crystal Series 570X /// Seasonic 750W Prime
  • Yarbay
    3135 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rakanoth

    quote:

    Orijinalden alıntı: By Trex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rakanoth

    Oyun fiyatı en az 100 euro olmalı ki hile azalsın. F2P hiç olmamalı.

    ne 100 euro su hocam 300 liraya oyuncu mu kalır oyunda


    Daha fazla oyuncuya gerek yok zaten. Fiyatı 100euro ya çekseler, banlanan hileciler tekrar almaktan vazgeçer oyunu. Biz de hilecilerden kurtuluruz.

    zaten bi seni düşünüyordu valve, mantığada hayran kaldım yeni oyuncu gelmesin bu saatte kadar almayan oynamasın mantığı istersen sana tapulasın oyunu sadece senin istediklerine özel olsun oyun
    _____________________________




  • Yarbay
    2100 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: By Trex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rakanoth

    quote:

    Orijinalden alıntı: By Trex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rakanoth

    Oyun fiyatı en az 100 euro olmalı ki hile azalsın. F2P hiç olmamalı.

    ne 100 euro su hocam 300 liraya oyuncu mu kalır oyunda


    Daha fazla oyuncuya gerek yok zaten. Fiyatı 100euro ya çekseler, banlanan hileciler tekrar almaktan vazgeçer oyunu. Biz de hilecilerden kurtuluruz.

    zaten bi seni düşünüyordu valve, mantığada hayran kaldım yeni oyuncu gelmesin bu saatte kadar almayan oynamasın mantığı istersen sana tapulasın oyunu sadece senin istediklerine özel olsun oyun

    Oyun şimdi indi arkadaş olarak ekledim steamdan nickim anabolicx3. Şimdi ne yapmam lazım oyuna girmem için
    _____________________________




  • Yarbay
    3135 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Anabolic

    quote:

    Orijinalden alıntı: By Trex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rakanoth

    quote:

    Orijinalden alıntı: By Trex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rakanoth

    Oyun fiyatı en az 100 euro olmalı ki hile azalsın. F2P hiç olmamalı.

    ne 100 euro su hocam 300 liraya oyuncu mu kalır oyunda


    Daha fazla oyuncuya gerek yok zaten. Fiyatı 100euro ya çekseler, banlanan hileciler tekrar almaktan vazgeçer oyunu. Biz de hilecilerden kurtuluruz.

    zaten bi seni düşünüyordu valve, mantığada hayran kaldım yeni oyuncu gelmesin bu saatte kadar almayan oynamasın mantığı istersen sana tapulasın oyunu sadece senin istediklerine özel olsun oyun

    Oyun şimdi indi arkadaş olarak ekledim steamdan nickim anabolicx3. Şimdi ne yapmam lazım oyuna girmem için

    oyunun üstüne basacaksın
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
Canlı Tv izle
haberler
son dakika
üniversite
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,953
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.