Şimdi Ara

Corsa C Kulubü (2001-2006) (48. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.453
Cevap
46
Favori
300.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceycey84x

    Beyler iyi gunler Corsa almaya karar verdim cok kilometre yapmadığım 1.2 benzinli alican 2004_2005 almayi planlıyorum essentia ve Cosmo arasında ne fark var? Önerirsiniz? Alırken Nelere bakayım kronik sorunu nedir 19 civarına temiz bulurum izmirde oturuyorum

    Essentia en boş modelidir. Cosmo ise en full modeli.
    Cosmo da ekstradan 15'' çelikjant, Dijital klima, yağmur sensörü, karartmalı dikiz aynası, Mercekli far v.s var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceycey84x

    Beyler iyi gunler Corsa almaya karar verdim cok kilometre yapmadığım 1.2 benzinli alican 2004_2005 almayi planlıyorum essentia ve Cosmo arasında ne fark var? Önerirsiniz? Alırken Nelere bakayım kronik sorunu nedir 19 civarına temiz bulurum izmirde oturuyorum


    Essentia<Enjoy<Silverline<Cosmo Donanım farklarını sen araştır, ama sıralama böyle.

    Ben olsam, temiz bulabiliyorsam 1.3 dizel'ini alırdım. 1.2 twinport'u da az yakıp iyi kaçıyordu, fakat sanırım twinport lpg uyumu çok iyi değildi.

    Yalnız ilanlara aldanma, adam, bu Van'dan bozma'ya cosmo diyor. Yersen...www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-2006-model-corsa-van-1.3-189899458/detay

    Dışarıdan bakınca anlamak için: Essentia'da saç jant kapaklı, Enjoy ve Silverline'ın, ayrı ayrı kendi çelik jantları var. Cosmo'nun da vardır ama tipini bilmiyorum.

    Cosmo'nun göğüsüğü şu:www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-memurdan-sunroof-lu-digital-klimali-sinifinin-en-dolu-paketi-188209375/detay

    Silverline'ın beyaz kadran ve jant'ı şu:www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-ilk-elden-2006-opel-corsa-dizel-abs-li-full-silverline-189897136/detay

    Enjoy'un kadran ve jantı şu:www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-2006-corsa-enjoy-spor-paket-dizel-plusotomatik-vites-emsalsiz-190053333/detay

    İlanları örnek diye verdim, Enjoy örneğindeki araç 1 senedir satılmıyor, Silverline'da da mercekli far var, ama ilandaki araçta var mı emin olamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plumbium1 -- 1 Aralık 2014; 12:11:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plumbium1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ceycey84x

    Beyler iyi gunler Corsa almaya karar verdim cok kilometre yapmadığım 1.2 benzinli alican 2004_2005 almayi planlıyorum essentia ve Cosmo arasında ne fark var? Önerirsiniz? Alırken Nelere bakayım kronik sorunu nedir 19 civarına temiz bulurum izmirde oturuyorum


    Essentia<Enjoy<Silverline<Cosmo Donanım farklarını sen araştır, ama sıralama böyle.

    Ben olsam, temiz bulabiliyorsam 1.3 dizel'ini alırdım. 1.2 twinport'u da az yakıp iyi kaçıyordu, fakat sanırım twinport lpg uyumu çok iyi değildi.

    Yalnız ilanlara aldanma, adam, bu Van'dan bozma'ya cosmo diyor. Yersen...www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-2006-model-corsa-van-1.3-189899458/detay

    Dışarıdan bakınca anlamak için: Essentia'da saç jant kapaklı, Enjoy ve Silverline'ın, ayrı ayrı kendi çelik jantları var. Cosmo'nun da vardır ama tipini bilmiyorum.

    Cosmo'nun göğüsüğü şu:www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-memurdan-sunroof-lu-digital-klimali-sinifinin-en-dolu-paketi-188209375/detay

    Silverline'ın beyaz kadran ve jant'ı şu:www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-ilk-elden-2006-opel-corsa-dizel-abs-li-full-silverline-189897136/detay

    Enjoy'un kadran ve jantı şu:www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-2006-corsa-enjoy-spor-paket-dizel-plusotomatik-vites-emsalsiz-190053333/detay

    İlanları örnek diye verdim, Enjoy örneğindeki araç 1 senedir satılmıyor, Silverline'da da mercekli far var, ama ilandaki araçta var mı emin olamadım.



    Benim fiyatlara dizel zor hocam temiz hep 150 bin ustu cosmo modeli ben ilanda goremedim izmir icin pek satilik yok ben ya essentia yada enjoy var hep enjoy dada celik olmayan jant var hep arada cok fark varmidir 2 model arasinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceycey84x

    quote:

    Orijinalden alıntı: plumbium1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ceycey84x

    Beyler iyi gunler Corsa almaya karar verdim cok kilometre yapmadığım 1.2 benzinli alican 2004_2005 almayi planlıyorum essentia ve Cosmo arasında ne fark var? Önerirsiniz? Alırken Nelere bakayım kronik sorunu nedir 19 civarına temiz bulurum izmirde oturuyorum


    Essentia<Enjoy<Silverline<Cosmo Donanım farklarını sen araştır, ama sıralama böyle.

    Ben olsam, temiz bulabiliyorsam 1.3 dizel'ini alırdım. 1.2 twinport'u da az yakıp iyi kaçıyordu, fakat sanırım twinport lpg uyumu çok iyi değildi.

    Yalnız ilanlara aldanma, adam, bu Van'dan bozma'ya cosmo diyor. Yersen...www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-2006-model-corsa-van-1.3-189899458/detay

    Dışarıdan bakınca anlamak için: Essentia'da saç jant kapaklı, Enjoy ve Silverline'ın, ayrı ayrı kendi çelik jantları var. Cosmo'nun da vardır ama tipini bilmiyorum.

    Cosmo'nun göğüsüğü şu:www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-memurdan-sunroof-lu-digital-klimali-sinifinin-en-dolu-paketi-188209375/detay

    Silverline'ın beyaz kadran ve jant'ı şu:www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-ilk-elden-2006-opel-corsa-dizel-abs-li-full-silverline-189897136/detay

    Enjoy'un kadran ve jantı şu:www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-2006-corsa-enjoy-spor-paket-dizel-plusotomatik-vites-emsalsiz-190053333/detay

    İlanları örnek diye verdim, Enjoy örneğindeki araç 1 senedir satılmıyor, Silverline'da da mercekli far var, ama ilandaki araçta var mı emin olamadım.



    Benim fiyatlara dizel zor hocam temiz hep 150 bin ustu cosmo modeli ben ilanda goremedim izmir icin pek satilik yok ben ya essentia yada enjoy var hep enjoy dada celik olmayan jant var hep arada cok fark varmidir 2 model arasinda

    Alıntıları Göster
    Hocam, çelik jantsız enjoy demek, o araba enjoy değil, galerici "alt modeli enjoy diye iteliyor", veya "araba pertten toplanırken adam gibi toplayamamışlar bile" demek bence. O nedenle yazdım o görsel ayrıntıları.

    Ha bende de çelik jant var (silverline), çelik'in ölçüsü tabi ki yol tutuşu olumlu etkiliyor, ama bana sorarsanız saç daha iyi, çok çukurlu yerlerde darbenin bir kısmını da jant emiyor, İstabul'da ...ınız ağrıyabiliyor.

    Ama enjoy'da mesela
    ön aynalar otomatik (ki İstanbul için bence olmazsa olmaz),
    Kasetçalar (!) değil CDçalar var,
    Direksiyon yükselebiliyor,
    Sürücü koltuğu yükselebiliyor,
    Sis farı var (benim yaşadığım yerde çok sık lazım oluyor, ama size gerekmezse önemsiz).
    Direksiyondan müzik sistemi kumandası (opsiyonel olabilir)
    2 değil 4 hava yastığı (Silverline'da da 4, Cosmo'da 6 galiba)
    Asimetrik yatabilen arka koltuk
    Kapı içi ilave koruma barları

    Geri kalanlar biraz daha lüks veya görsel, gözlük kabı, yolcu koltuğu altı çekmece, güneşlikte ve arka okuma ışığı, marjpiyel, ızgara, tampon çıtası, deri direksiyon vs...

    Hepsini tam bilmiyorum.




  • plumbium1 P kullanıcısına yanıt
    Alaşım jantsız enjoy tam doğru tanım
    Zaten Alaşım jant enjoy spor paket ile gelmekte
    2004 spor paket İçeriği cd30 ve jant iken 2005 sonrası cd30 standart enjoy ekipmanı olup jant+sis farı olmuştur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TiFoSi_BJK kullanıcısına yanıt
    ceycey84x C kullanıcısına yanıt
    Hocam yine aydılattı, ben de yanlış varsayım yapmışım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plumbium1 -- 2 Aralık 2014; 9:06:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plumbium1

    Hocam yine aydılattı, ben de yanlış varsayım yapmışım.
    Elimizde bir tane de mevcut düz enjoy. Dayıma söylemiştim spor paket al diye almadı. Satsak satamıyoruz atsak atamıyoruz kaldı evlat gibi:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    Elimizde bir tane de mevcut düz enjoy. Dayıma söylemiştim spor paket al diye almadı. Satsak satamıyoruz atsak atamıyoruz kaldı evlat gibi:)

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar
    2004 1,3 cdti için remap yaptırıp (söylenen değerler 90 beygir 200 civarı tork / orjinali 70 e /170 ) 550 tl gibi bir rakam ödemeye değermi? alınan güç verilen para ve risk ihtimali göz önüne alınarak. yaptıran varmı acaba geçmişte?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CorleoneXT

    merhaba arkadaşlar
    2004 1,3 cdti için remap yaptırıp (söylenen değerler 90 beygir 200 civarı tork / orjinali 70 e /170 ) 550 tl gibi bir rakam ödemeye değermi? alınan güç verilen para ve risk ihtimali göz önüne alınarak. yaptıran varmı acaba geçmişte?

    2004 model araç için Değmez. 1 sene balayı yaparsınız, 2. sene acısı çıkmaya başlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plumbium1

    Hocam, çelik jantsız enjoy demek, o araba enjoy değil, galerici "alt modeli enjoy diye iteliyor", veya "araba pertten toplanırken adam gibi toplayamamışlar bile" demek bence. O nedenle yazdım o görsel ayrıntıları.

    Ha bende de çelik jant var (silverline), çelik'in ölçüsü tabi ki yol tutuşu olumlu etkiliyor, ama bana sorarsanız saç daha iyi, çok çukurlu yerlerde darbenin bir kısmını da jant emiyor, İstabul'da ...ınız ağrıyabiliyor.

    Ama enjoy'da mesela
    ön aynalar otomatik (ki İstanbul için bence olmazsa olmaz),
    Kasetçalar (!) değil CDçalar var,
    Direksiyon yükselebiliyor,
    Sürücü koltuğu yükselebiliyor,
    Sis farı var (benim yaşadığım yerde çok sık lazım oluyor, ama size gerekmezse önemsiz).
    Direksiyondan müzik sistemi kumandası (opsiyonel olabilir)
    2 değil 4 hava yastığı (Silverline'da da 4, Cosmo'da 6 galiba)
    Asimetrik yatabilen arka koltuk
    Kapı içi ilave koruma barları

    Geri kalanlar biraz daha lüks veya görsel, gözlük kabı, yolcu koltuğu altı çekmece, güneşlikte ve arka okuma ışığı, marjpiyel, ızgara, tampon çıtası, deri direksiyon vs...

    Hepsini tam bilmiyorum.

    Cosmo da 8 hava yastığı var. Mercekli far, dijital klima, karartmalı dikiz aynası ve ayrıca yağmur sensörü var. Bu özellik çok kullanışlı ve çok güzel bir özellik...
    Sevgiler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CorleoneXT

    merhaba arkadaşlar
    2004 1,3 cdti için remap yaptırıp (söylenen değerler 90 beygir 200 civarı tork / orjinali 70 e /170 ) 550 tl gibi bir rakam ödemeye değermi? alınan güç verilen para ve risk ihtimali göz önüne alınarak. yaptıran varmı acaba geçmişte?

    Bence hiç gerek yok. Bendeki 1,3 CDTI çekişi ve performansı çok güzel...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    Elimizde bir tane de mevcut düz enjoy. Dayıma söylemiştim spor paket al diye almadı. Satsak satamıyoruz atsak atamıyoruz kaldı evlat gibi:)

    Araç alacak arkadaşlara COSMO'yu şiddetle tavsiye ederim. Ben aldım çok memnunum.15'' jant ve arka stop grubu siyah renkte. Araç çok hoş duruyor bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanakt

    Ben de ön farları değiştirmek istiyorum. Sıfır veya ikinci el çıkma önerebileceğiniz varmı?. Şimdiden teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    ön farlar için depo marka yan sanayi farları öneririm. ışık kalitesi olarak orjinal valeo'ları aratmaz ve fiyatı nerdeyse yarı yarıya. nightbreaker ampullerle kullanıyorum. merceksiz normal içbükey aynalı far olmasına rağmen son model mercekli farların kalitesini yakalayabiliyor. @serkanakt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bt13

    ön farlar için depo marka yan sanayi farları öneririm. ışık kalitesi olarak orjinal valeo'ları aratmaz ve fiyatı nerdeyse yarı yarıya. nightbreaker ampullerle kullanıyorum. merceksiz normal içbükey aynalı far olmasına rağmen son model mercekli farların kalitesini yakalayabiliyor. @serkanakt

    Teşekkür ederim.
  • sincera35 S kullanıcısına yanıt
    Hocam aracını al Mersin Seyfi ustaya gel göster sorunun çözülsün git. Hem cebin hem araban gülümser. Hayırdır ya bir baskı balata 1100 tl ? Nasıl bir kucaklama şekli bu ? eski 1.7dti sahibiyim. Mayıstan beri yeni arabamdayım. Corsama 1500 lira masraf ettim toplamda.
    Oda 2. el almıştım mecburiydi anlayacağınız. Nasıl gidiyordu aklınız bile alamaz. Chip tuning birde bmc dia hava filtresi koymuştum. Aman allahım. Gerçi şimdi ki arabam gibi gidebilecek bir araba yokta zaten ama corsamda deli dehşet gidiyordu benim. Ne yağ damlatma ne su ne bir kaç ne beyin problemi yoktu. Nisanda sattım geçen yedek anahtarını bulunca sattığım adamı aradım. Adam telefonda allah razı olsun senden diyordu. Sattığımda araba 278.000 km deydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanakt

    Benzinli 1,2 lerin yakıtının zorlandığı zaman arttığını söylemişti arkadaşım...


    kesinlikle çok doğru. gücü kısıtlı tüm motorlarda olduğu gibi 1.2 benzinli corsa'larda da yakıt tüketimi kullanıma bağlı olarak çok değişken.

    örnek vermek gerekirse,

    araç: 2001 corsa 1.2 benzin 75hp
    şehirdışı tüketim (hız 70-90 arası): yarım depo ile 450 km
    istanbul şehiriçi seri kullanım: bir depo ile 500 km
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plumbium1

    quote:

    Orijinalden alıntı: CorleoneXT

    merhaba arkadaşlar
    2004 1,3 cdti için remap yaptırıp (söylenen değerler 90 beygir 200 civarı tork / orjinali 70 e /170 ) 550 tl gibi bir rakam ödemeye değermi? alınan güç verilen para ve risk ihtimali göz önüne alınarak. yaptıran varmı acaba geçmişte?

    2004 model araç için Değmez. 1 sene balayı yaparsınız, 2. sene acısı çıkmaya başlar.

    bugün yapan yerle tekrar görüştüm corsa c olduğunu belirttim aracımın 105hp/235nm dediler. ki ankarada bilinen bir yer. sizce şuan mantıklımı? birde artan güç biraz fazla gibi geldi bana zarar olabilirmi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CorleoneXT

    quote:

    Orijinalden alıntı: plumbium1

    quote:

    Orijinalden alıntı: CorleoneXT

    merhaba arkadaşlar
    2004 1,3 cdti için remap yaptırıp (söylenen değerler 90 beygir 200 civarı tork / orjinali 70 e /170 ) 550 tl gibi bir rakam ödemeye değermi? alınan güç verilen para ve risk ihtimali göz önüne alınarak. yaptıran varmı acaba geçmişte?

    2004 model araç için Değmez. 1 sene balayı yaparsınız, 2. sene acısı çıkmaya başlar.

    bugün yapan yerle tekrar görüştüm corsa c olduğunu belirttim aracımın 105hp/235nm dediler. ki ankarada bilinen bir yer. sizce şuan mantıklımı? birde artan güç biraz fazla gibi geldi bana zarar olabilirmi?


    Ben 2 yaşındaki Fluence'da denedim (ki forumlarda gayet iyi bilinen, yurtdışına yazılım yapan birinden. MG değil), ki 85bg ve sağırdı, 110 bg oldu. Frenlemede derhal, 9 ay-30.000 km sonra da şanzıman'da olumsuz etkisini göstermeye başladı. Ani gaza abanışlarda araç uzuyormuş gibi hissettiriyordu (olumsuz anlamda). Balayı bitince o c sınıfı Fluence'dan b sınıfı Corsa'ya her bindiğimde, corsa daha konforlu geliyordu; siz düşünün !

    Sizin araba 70 bg ve o haliyle atak(tır herhalde, benimki atak). + maalesef ekonomik ömrünü tamamlamış bir araç. Sağlıklı 105 bg filan yapamazlar. Yaparlarsa da Balayı'nız benimkinden de daha kısa sürer.

    Her iki aracın da (Corsa/Fluence) daha güçlü versiyonuna, 6. vites'i ve farklı turboyu boşuna koymuyorlar bence.

    Kaldı ki aracı hızlandıracaksanız, can güvenliğiniz için aracı durdurabilmeye de EDC gibi spor bir fren balatasına ihtiyacınız olacak. +200 daha ekliyeceksiniz maliyete. Lastiklerinizin zaten kaliteli olduğunu varsayıyorum.

    1 milyar harcayıp, 1 sene dolmadan bin pişman olacağınıza; para biriktirip 90 bg'lik bir D alın bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plumbium1 -- 3 Aralık 2014; 18:54:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plumbium1

    quote:

    Orijinalden alıntı: CorleoneXT

    quote:

    Orijinalden alıntı: plumbium1

    quote:

    Orijinalden alıntı: CorleoneXT

    merhaba arkadaşlar
    2004 1,3 cdti için remap yaptırıp (söylenen değerler 90 beygir 200 civarı tork / orjinali 70 e /170 ) 550 tl gibi bir rakam ödemeye değermi? alınan güç verilen para ve risk ihtimali göz önüne alınarak. yaptıran varmı acaba geçmişte?

    2004 model araç için Değmez. 1 sene balayı yaparsınız, 2. sene acısı çıkmaya başlar.

    bugün yapan yerle tekrar görüştüm corsa c olduğunu belirttim aracımın 105hp/235nm dediler. ki ankarada bilinen bir yer. sizce şuan mantıklımı? birde artan güç biraz fazla gibi geldi bana zarar olabilirmi?


    Ben 2 yaşındaki Fluence'da denedim (ki forumlarda gayet iyi bilinen, yurtdışına yazılım yapan birinden. MG değil), ki 85bg ve sağırdı, 110 bg oldu. Frenlemede derhal, 9 ay-30.000 km sonra da şanzıman'da olumsuz etkisini göstermeye başladı. Ani gaza abanışlarda araç uzuyormuş gibi hissettiriyordu (olumsuz anlamda). Balayı bitince o c sınıfı Fluence'dan b sınıfı Corsa'ya her bindiğimde, corsa daha konforlu geliyordu; siz düşünün !

    Sizin araba 70 bg ve o haliyle atak(tır herhalde, benimki atak). + maalesef ekonomik ömrünü tamamlamış bir araç. Sağlıklı 105 bg filan yapamazlar. Yaparlarsa da Balayı'nız benimkinden de daha kısa sürer.

    Her iki aracın da (Corsa/Fluence) daha güçlü versiyonuna, 6. vites'i ve farklı turboyu boşuna koymuyorlar bence.

    Kaldı ki aracı hızlandıracaksanız, can güvenliğiniz için aracı durdurabilmeye de EDC gibi spor bir fren balatasına ihtiyacınız olacak. +200 daha ekliyeceksiniz maliyete. Lastiklerinizin zaten kaliteli olduğunu varsayıyorum.

    1 milyar harcayıp, 1 sene dolmadan bin pişman olacağınıza; para biriktirip 90 bg'lik bir D alın bence.

    Alıntıları Göster
    doğru diyorsunuz aslında çalışan birşeyi bozmadan usul usul binmek lazım ömrünü tüketene dek.




  • Merhaba arkadaslar bugun 2005 model essiente 1.3 dizel otomatik corsa aldim.157.000 km ilk elden tamamen servis bakimli ve kayitli. Sol arka kapi saci degisik 2 tane parca lokal boya var. Fiyati 22500. Sizce fiyati nasil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.