Şimdi Ara

corsa 1.7 dti hakkında?? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
71.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astracdti

    quote:

    Orjinalden alıntı: PeTeR PaN

    Hocam bende Corsa değil ama Combo var 1.7 DTI motorlu şuan 180.000 km oldu neredeyse.. Neyse motor çok sağlam bu km ye kadar geldi ne turbo ne başka bişe arızası hiç vermedi sadece yağı ve suyu değişti halada canavar gibi.. Şehir içi km de 16 kuruş felan yakar uzun yolda çok daha düşüyo tabi bunlar sakin kullanımda.. Gerçi sıkıştırsanda çok aman aman bi fazla yakıt artışı olmuyor.. Ses yalıtımıda eğer km düşük olursa daha az alıyor ama zamanla ses yalıtımı mı bozuluyor yoksa motor daha mı sesli çalışıyor bilemicem ama ses biraz fazla içerde CDTI motorlar gibi sessiz değil ama CDTI dan daha güçlü bi motor zaten 1.3 CDTI 170 NM Tork 1.7 DTI 165 ama 1.7 100 den sonra açılıyor 1.3 e göre çok daha çabuk hızlanıyor bu arada 0 - 100 de corsadan çabuktur ama öyle çok bi fark atamaz yarım boy felan

    Bu arada 180 -190 son görür daha da çıkmaz dostum.. Varsa bu motor ile ilgili sormak istediklerin yanıtlarım herşeyini




    ben combo doblo tarzı bir araç almayı düşünüyorum 13 ile 15000ytl arasında combo yu önerirmsnz
    teşekkrler

    Alıntıları Göster
    Şu bi gerçekki doblo lar daha çok tutuluyor ama ben olsam yine combo alırdım çünkü combo gerçekten benim gözümde doblodan çok iyi belki alıştığım içindir yıllarca combo kullana kullana. Ama Combo gerçekten binek araba tadında ve binen insanlar bile bunu çok rahat fark ediyor konforu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PeTeR PaN

    Şu bi gerçekki doblo lar daha çok tutuluyor ama ben olsam yine combo alırdım çünkü combo gerçekten benim gözümde doblodan çok iyi belki alıştığım içindir yıllarca combo kullana kullana. Ama Combo gerçekten binek araba tadında ve binen insanlar bile bunu çok rahat fark ediyor konforu.

    Alıntıları Göster
    emın ol bende alıcagım zaman 1.7 dtı alıcam mehmet abının corsayı kullandıktan sonra asık oldum arabaya benım getz e artık bınmek bıle ıstemıyorum
    motor zaten guclu 1.7 + chıp+turbo buyutuldugu zaman 140 hp lerın uzerıne cok rahat cıkıyomus




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zekiz

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    beyler corsa 1.7 dti nin fabrika çıkısı 90 hp lik bi versiyonu varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _mR_siyah

    beyler corsa 1.7 dti nin fabrika çıkısı 90 hp lik bi versiyonu varmı?

    Alıntıları Göster
    Hayır dostum orjinal olarak 70 hp dir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PeTeR PaN

    Hayır dostum orjinal olarak 70 hp dir..

    Alıntıları Göster
    Ya bende çok ikilemde kaldım bu 1.3 ile 1.7 arasında. Daha önce hiç corsa kullanmadım. Araştırıyorum 4ay içinde alıcam.
    2005+ 1.3CDTI
    +Vergisi düşük
    +Yeni bir teknolojiye sahip
    +5kapı bulunabiliyor. (çoğu 5 kapı)
    -Performans biraz zayıf gibi fakat yeterli
    +Triger kayış yok (zincir diye biliyorum)
    -Yakıtı 1.7 ile hemen hemen aynı
    -Fiyatı Yüksek

    2003 1.7DTI
    -Vergisi yüksek
    -+Teknoloji eski ama motor daha dayanıklı
    -Sadece 3 kapı :(
    -Triger kayışı masraf...
    +Performansı daha iyi
    +Chiptuning ile uçuyor resmen.
    -+ Binek ticari derdi var. Ayrıca aracın teyibi yerine kolayca baska teyip takılabiliyor.
    +Fiyatı daha ucuz

    Yanlışım var ise affola bunlar benim arastırdıklarımdan çıkan veriler.
    Şu vergi aynı olsa 1.7 DTI tercih ederim. Ama ne dizel alırsam alayım Mehmet Gazihan'ın yolunu tutacağımdan eminim Hem Ses Tesisatı Hemde Chiptunning için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JeFFreY.JeY

    Ya bende çok ikilemde kaldım bu 1.3 ile 1.7 arasında. Daha önce hiç corsa kullanmadım. Araştırıyorum 4ay içinde alıcam.
    2005+ 1.3CDTI
    +Vergisi düşük
    +Yeni bir teknolojiye sahip
    +5kapı bulunabiliyor. (çoğu 5 kapı)
    -Performans biraz zayıf gibi fakat yeterli
    +Triger kayış yok (zincir diye biliyorum)
    -Yakıtı 1.7 ile hemen hemen aynı
    -Fiyatı Yüksek

    2003 1.7DTI
    -Vergisi yüksek
    -+Teknoloji eski ama motor daha dayanıklı
    -Sadece 3 kapı :(
    -Triger kayışı masraf...
    +Performansı daha iyi
    +Chiptuning ile uçuyor resmen.
    -+ Binek ticari derdi var. Ayrıca aracın teyibi yerine kolayca baska teyip takılabiliyor.
    +Fiyatı daha ucuz

    Yanlışım var ise affola bunlar benim arastırdıklarımdan çıkan veriler.
    Şu vergi aynı olsa 1.7 DTI tercih ederim. Ama ne dizel alırsam alayım Mehmet Gazihan'ın yolunu tutacağımdan eminim Hem Ses Tesisatı Hemde Chiptunning için.

    Alıntıları Göster
    Bu 1.7 DTI lar uçuyo yaa chip ile..

    Combo 1.7 DTI varken keşke deneseydim sattık hata etmişim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PeTeR PaN

    Bu 1.7 DTI lar uçuyo yaa chip ile..

    Combo 1.7 DTI varken keşke deneseydim sattık hata etmişim

    Alıntıları Göster
    1.7 Lerin HEPSİ ticari değilmi yani sonradanmı binek olmus hepsi?
    Kaç tane modeli var bunların 65 75 ve 100BG olanlarmı var böyle gördüm nette.
    Ruhsata koltuklar ve Cam işleniyor,
    Peki ruhsatta ne yazıyor Binekmi Ticari Van mı?
    vergisi nasıl yani Ticari diye fazla vergi alınıyormu Yoksa sadece 1.7 sınıfına giren vergimi veriliyor?
    Bilgisi olan varmı ya sıyırcam yakında az kaldı hergün ilanlara bakıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JeFFreY.JeY -- 28 Ekim 2008; 0:22:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JeFFreY.JeY

    1.7 Lerin HEPSİ ticari değilmi yani sonradanmı binek olmus hepsi?
    Kaç tane modeli var bunların 65 75 ve 100BG olanlarmı var böyle gördüm nette.
    Ruhsata koltuklar ve Cam işleniyor,
    Peki ruhsatta ne yazıyor Binekmi Ticari Van mı?
    vergisi nasıl yani Ticari diye fazla vergi alınıyormu Yoksa sadece 1.7 sınıfına giren vergimi veriliyor?
    Bilgisi olan varmı ya sıyırcam yakında az kaldı hergün ilanlara bakıyorum

    Alıntıları Göster
    Kimisi binek, kimisi ticari. Fabrikadan 1.7 binek olarak çıkanda vardır 1.7 ticari çıkanda vardır.

    Ticari olanlar genelde kapalı kasa kamyonet diye geçer.
    Ticari olanların vergisi 1900 CC ve altı vergi dilimine girer.
    Binek olarak yazarsa ruhsatta otomobil olarak 1601 - 1800 CC arası vergi dilimine girer o da cebinize girer biraz.
    Uğraşmamakta bulaşmamakta yarar var kanaatindeyim. Hor kullanılmış olurlar çünkü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Kimisi binek, kimisi ticari. Fabrikadan 1.7 binek olarak çıkanda vardır 1.7 ticari çıkanda vardır.

    Ticari olanlar genelde kapalı kasa kamyonet diye geçer.
    Ticari olanların vergisi 1900 CC ve altı vergi dilimine girer.
    Binek olarak yazarsa ruhsatta otomobil olarak 1601 - 1800 CC arası vergi dilimine girer o da cebinize girer biraz.
    Uğraşmamakta bulaşmamakta yarar var kanaatindeyim. Hor kullanılmış olurlar çünkü.

    Alıntıları Göster
    Corsa 1.7 ler genelde şirket aracı olarak kullanıldı zamanında ve gerçekten temiz bulmak çok zor gibi bence de bulaşmamakta fayda var ancak temiz bulabilirsen iş görür kanaatindeyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PeTeR PaN

    Corsa 1.7 ler genelde şirket aracı olarak kullanıldı zamanında ve gerçekten temiz bulmak çok zor gibi bence de bulaşmamakta fayda var ancak temiz bulabilirsen iş görür kanaatindeyim.

    Alıntıları Göster
    corsa 1.7 lerdeki motoru isuzu üretti öle 200 000 km de yorulacak bi motor diğil. 1.000.000 km yi geçen isuzuyu hala şirketimizde aktif olarak kullanıyoruz. 1.7 dti corsa bence uygun fiyata dizel araç arayan lar için çok iyi bi seçenek.

    ama araç demek sadece motor demek diğil. PeTeR PaN arkadaşımın sölediği gibi bu araç ticari kullanılan bi araçtı zamanında. alırken biraz dikkatli olmak lazım ama temizide bulunur ve bu aracın temizi ömürlük araç olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _mR_siyah

    corsa 1.7 lerdeki motoru isuzu üretti öle 200 000 km de yorulacak bi motor diğil. 1.000.000 km yi geçen isuzuyu hala şirketimizde aktif olarak kullanıyoruz. 1.7 dti corsa bence uygun fiyata dizel araç arayan lar için çok iyi bi seçenek.

    ama araç demek sadece motor demek diğil. PeTeR PaN arkadaşımın sölediği gibi bu araç ticari kullanılan bi araçtı zamanında. alırken biraz dikkatli olmak lazım ama temizide bulunur ve bu aracın temizi ömürlük araç olur.

    Alıntıları Göster
    mtv'si 750 lira imiş haberiniz olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    mtv'si 750 lira imiş haberiniz olsun

    Alıntıları Göster
    evet hususi olanların mtv si 773 ytl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _mR_siyah

    evet hususi olanların mtv si 773 ytl

    Alıntıları Göster
    İstanbul içi için alınan corsaları ücretsiz kontrol edebilirim arkadaşlar..

    Corsayı alırken kazanırsınız..

    8-9 bin ytl masraf eden arkadaşlarım var arabalarına..Üzdümü kötü üzebilen bir araba..Süprizlerle dolu..

    Motora gereken koruyucu önlemler alınmazsa bir milyon km yi unutun...

    Mehmet Gazihan
    www.megachips.org




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    İstanbul içi için alınan corsaları ücretsiz kontrol edebilirim arkadaşlar..

    Corsayı alırken kazanırsınız..

    8-9 bin ytl masraf eden arkadaşlarım var arabalarına..Üzdümü kötü üzebilen bir araba..Süprizlerle dolu..

    Motora gereken koruyucu önlemler alınmazsa bir milyon km yi unutun...

    Mehmet Gazihan
    www.megachips.org

    Alıntıları Göster
    bende corsa 1.7 dti üzerinde durmaya başladım son günlerde, fiyatları çok uygun gözüküyor lakin daha önce dizel araç kullanmadım ve bakım maliyetleri konusunda duyduğum söylentilerin etkisiyle biraz çekiniyorum. 11-12 bin gibi fiyatlara bu araçlardan (2003 model ) almak mümkün sanırım.
    bir diğer seçeneğim ise 2000-2001 model Clio 1.6 sport, bu araçta hemenn hemen aynı fiyat diliminde bulunuyor.
    2 kapılı aynı segmentte iki farklı araç; biri dizel diğeri ise benzinli. yılda ortalama 10-15 bin km arası kullanım için hangi araç daha uygun olur. konfor ve esnekliği ön planda tutarak bir değerlendirme yapabilecek yardımsever forumculara duyurulur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuntinelli

    bende corsa 1.7 dti üzerinde durmaya başladım son günlerde, fiyatları çok uygun gözüküyor lakin daha önce dizel araç kullanmadım ve bakım maliyetleri konusunda duyduğum söylentilerin etkisiyle biraz çekiniyorum. 11-12 bin gibi fiyatlara bu araçlardan (2003 model ) almak mümkün sanırım.
    bir diğer seçeneğim ise 2000-2001 model Clio 1.6 sport, bu araçta hemenn hemen aynı fiyat diliminde bulunuyor.
    2 kapılı aynı segmentte iki farklı araç; biri dizel diğeri ise benzinli. yılda ortalama 10-15 bin km arası kullanım için hangi araç daha uygun olur. konfor ve esnekliği ön planda tutarak bir değerlendirme yapabilecek yardımsever forumculara duyurulur.

    Alıntıları Göster
    http://www.sahibinden.com/opel_corsa_1_7_cdti_sport_-_sahibinden_dizel_coupe-53WQQaXQQ15601426WQQpXQQdisplayitem

    Arkadaşlar biraz hortlatmış olacağım konuyu ama bu aracı almayı planlıyorum. Ne dersiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JimBeam

    http://www.sahibinden.com/opel_corsa_1_7_cdti_sport_-_sahibinden_dizel_coupe-53WQQaXQQ15601426WQQpXQQdisplayitem

    Arkadaşlar biraz hortlatmış olacağım konuyu ama bu aracı almayı planlıyorum. Ne dersiniz?

    Alıntıları Göster
    benim eski arabam..((:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    benim eski arabam..((:

    Alıntıları Göster


    Bu adam alım-satım işleri mi yapıyor. Birde motoru ne durumda ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JimBeam



    Bu adam alım-satım işleri mi yapıyor. Birde motoru ne durumda ??

    Alıntıları Göster
    şimdiki sahibini tanımıyorum..

    ben yeni motor yapılmış diye aldım, 2 hafta sonra bende motor yapmak zorunda kaldım..
  • arkadaşlar benim bi arkadaşımda vardı 1.7 çok memnundu ama babasının zoruyla sattı banada tavsiye ediyor ama hem az yakıyormuş hemde güzel kaçıyormuş ama husisimi yoksa ticari kamyonet olarak mı alıyım onu bilemedim vergi farkı ne oluyor ikisi arasında bide içine gerçekten çok ses alıyor mu ? uzun yolda rahatsız edici olurmu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garage19

    arkadaşlar benim bi arkadaşımda vardı 1.7 çok memnundu ama babasının zoruyla sattı banada tavsiye ediyor ama hem az yakıyormuş hemde güzel kaçıyormuş ama husisimi yoksa ticari kamyonet olarak mı alıyım onu bilemedim vergi farkı ne oluyor ikisi arasında bide içine gerçekten çok ses alıyor mu ? uzun yolda rahatsız edici olurmu ?
    Opel Corsa 1.7 2003 öncelikle 19-20 krş arası yakar.
    Aracın vergisi 469,00 TL ( ilk 6 ay 234.50 TL - 234.50 TL ikinci altı ay ) olmak üzere taksitlendirilir.
    Aracın iki çeşit ruhsatı vardır. Hususi olanlar normal otomobil kategorisinden değerlendirilir. Kamyonet olanlar ise kamyonet kategorisinden değerlendirilir. Bu araçlar orjinalde 75 hp dirler. Motorları modifikasyona yatkın ve 140 beygir e kadar yükselebilir. İsuzu ya ait motorları vardır. Ve Oldukça dayanıklı motordur. Araç stabil bakımları yapıldığında motor 1 milyon km ye kadar gider.

    Sigortacı olduğum için biliyorum, aracın trafik sigortası hususilerde 400 tl altındadır.
    Yaşından dolayı kasko yapılamaz.
    Not: Kasko 10 yaşından küçük araçlara yapılmamaktadır.

    Bİlgilerimizi paylaşalım bilgilenelim...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.