Merhaba Arkadaşlar, OMODA 5 aracım için lastik arayışındayım ama aklımda şu modeller var; Değerler: Yakıt - Yol Tutuş - Ses DB - Sessizlik Continental PremiumContact 7 ( değerler C - A - 71 - B ) Goodyear Efficientgrip Performance 2 ( değerler A - A - 70 - B ) Continental EcoContact 6 ( A - A - 71 - B ) Michelin Primacy 4+ ( B - A - 70 - B ) sizce hangisi olmalı? |
Continental mı, Michelin mi yoksa Goodyear mı? '2025 Lastik Kararsızlığı Yılı' (4. sayfa)




-
-
Eco contact yuvarlanma direnci düşük bir lastik diye biliyorum, yol tutuş açısından ileriki yılllarda sıkıntı olabiliyor (daha önce eco contact 5 kullandım). Şu anda mevcut aracımda moe goodyearlar var gayet memnunum. O nedenle diğerleri arasından bütçe ve üretim yılına göre tercih yapardım, hepsi de güzel lastikler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YouGotThatRight -- 22 Mayıs 2025; 9:50:20 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba.
Lastiklerin performans derecelerini yazmıssınız ancak bilinki bunları bağımsız bir kuruluş yapıp yayınlamıyor.Her firma kendisi bu testleri yapıp bildiriyor.O neden ile bu değerler gerçe ile bir çoğunda örtüşmüyor.
Bu üstteki ürünlerden P.C.7 touring olup spor lastik performansı veren bir üretimdir.İlaveten konforlu.En yüksen yuvarlanma dirncine sahip bir ürün.
G.Y.E.G.2 nin en büyük artısı ömrü.Performans yönünden conti pc7 den geride.
C.E.C.6 düşük yuvarlanma direci olan bir ürün.Dörtlü içinde en düşük olan.7 si çıktı halen geldimi ülkeye bimiyorum.Konforlu bir ürün.Islakta pc7 kadar performanslı olmaz.
M.P.4+ pc7 den daha geride performansa sahip bir üretim.Fiyatıda ondan pahalı.
-
Özetle Continental PremiumContact 7 215/55R18 99V XL FR (2025) öneriyorsunuz diyebilirim.
-
Pirelli cinturato c3 (yeni)
hankook ventus evo (yeni)
good year f1 asymetric 6
215 ebatta varmı bilmiyorum ama f1 asymetric araştırın derim. Diğer 2 lastikte yeni çıktı.
Eco contact 6 önermem. Megane 1.3 aracımda vardı. Yağmurda kötü. 205-50-17 idi. Tasarruf lastiği zatan.
-
Merhaba.Bu ürünler içindeki altın oran c.p.c.7 de.Arkadaşın önerdiği g.y a.6 dan en büyk farklarından biri hem konforlu hemde ısı değişimlerinden çok düşük miktarda olumsuz etkileniyor.Yani hava 25 ten 15 e düştüğünde gya6 olumuz etki olarak 4 m frenajı uzar iken conti p.c.7 2m uzuyor.İlaveten gy ın hamuru daha pist odaklı bir hamur.Optimal performans için ısınması gerekmekte.Bridgestone potenza sport kara olmasada ki o sıra dışı böyle bir konuda söz konusu.Hankook evo yeni bir ürün.İyi performans gösteriyor genel olarak ,ancak konfor konusunda bir bilgi yok okuduğum.Ama bilinki contiye göre hankook üretimi ürünler hep daha spor tarafta konumlanmakta.
-
cpc 7 kaliteli evet. Ses olarak gy f1 asy 6 dan fazla. Ömür olarakta f1 asy6 daha uzun diye okudum. G20 320 aracımda asymetric 3 geldi. asymetric 6 alırım herhalde. Pirelli p7c2 de iyi diyorlardı c3 geldi. Denemek lazım, İstanbul için ısı değişimi pek yok, ama başka şehirdeki arkadaşlar gözönüne almalı haklısınız.
-
Merhaba.Kendime almayacağım bir ürünü tavsiye etmem.Yapılan değerlendirmeleri aktardığım şekilde gys6 dan daha konforlu bir ürün cpc7.Aşırı kısa olmadıkça ömre taksiciler kadar takılmıyorum.İlaveten istanbulda fark etmez diyorsunuz ancak 25c ile 10-15 derece arasında performans düşüyor ise misal frenaj bu herkes için fark yaratır.Ben lastiği ısıtmak gereken bir yapıya sahip bir ürün ile gerekmeyen bir ürün arasında diğerini tercih ederim.Sonuçta kimse viraj avcısı değil ki en az onun kadar performanslı veya daha kabiliyetli bir üretim var karşısnda.
Bu arada g320 ile gya3 ün gelmesi ayrı bir garabet.3-5-6 üretimde iken 2 evvelki serinin fabrika sürecinde araca takılması vw nin nerede ise noname lastikler ile donattığı araçları akla getirdi.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X