Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (1337. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
27.467
Cevap
83
Favori
1.898.738
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13351336133713381339
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Bir çok model var satılan .Biraz araştırdım ben çin mallarının çok kalitesiz olanları da varmış. Bir de hangi bilgileri görülebiliyor. Biraz niyetim var almaya ama değer mi merak ediyorum?
  • serguneysu S kullanıcısına yanıt
    1 seneyi geçti gg'dan almıştım işteyim eve gidince resim atarım. Programı android marketten lisanslı olarak 12 liraya aldım. Aracın beyni ( ECU ) neyi destekliyorsa obd cihazı ve program sayesinde görüyorsun. Ben en çok motor devri, su sicaklıgı, turbo basıncı, şarj voltajı, motora giren havanın sıcakkığı, motor yükü gibi değerlere bakiyorum. Tabi arıza silme, teşhis gibi işlemlerde yapabiliyorum. Kendi aracimdan hariç KIA, TOYOTA gibi araclarda da arıza tespit ve silme gibi işlemler yaptım. İşe yarıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihaz ve program 50 liraya mãl oldu geçen sene

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Yakıt tüketimi bilgisi veriyor mu?
  • serguneysu S kullanıcısına yanıt
    100 km/ litre, galon, mpg gibi değerler veriyor ama çokta sağlıklı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abiler araç 2003 clio sedan 1.5 dci kontağı açtığımda yakıt ışığı yanıyor ampul vs patlak değil ve mazot şuan bu seviyede ama ışık yanmıyor daha düşük seviyelerde mi yanıyor acaba? Geçenlerde bir ara göz kırptı sonra söndü mazot bu seviyelerdeydi. Arabayı alalı 2.5 ay oldu sadece o zaman yandı. Bir sıkıntı var mı acaba yoksa kırmızıya düşünce mi yanacak?  CLİO SYMBOL GRUBU

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı araca sahibiz bir 2003de bende var. Seninki Dynamique devir saatli model. Bendeki devir saatsiz. Kırmızıyı 1mm kala lamba yaniyor. Özellikle bayır yukarı olunca hemen yaniyor. Lamba yanınca depo da 4 bilemedin 5 litre mazot kaliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam. Çok sağol üstadım. Expression hocam benim ki yol bilgisayarı yok bunlarda galiba değil mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Material-Engineer kullanıcısına yanıt
    Yol bilgisayarı olan Dynamique modeli oluyor. Bir de Fidji var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Material-Engineer kullanıcısına yanıt
    Yol bilgisayarlı gösterge bulabilirsen çıkma falan birebir uyuyor.

    Kullanmak için birkaç kablo ile halledersin.Anlık tüketim için ecuda yoksa kablo çekmen lazım.

    Ben yaptım kullanıyorum.Forumda konusu vardı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanıyorum iç hava sirkülasyonu ile sorunum var. Sirkülasyon düğmesini açtığınızda havalandırma daha kuvvetli çalışıyor normalde. Ancak şu anda herhangi bir fark olmuyor düğmeye basınca. Ya kapalı kaldı ya da açık, bunu tespit edemiyorum. Bunu kontrol edeceğim yer neresi ya da nasıl kontrol etmeliyim?
    Daha önce tecrübesi olan arkadaşlar bilgi verebilir mi?

     CLİO SYMBOL GRUBU
  • Oto elektrik veya klima servisine bir göster bence. Dijital klima kontrol paneli havayı yönlendiren klapelere kumanda ediyor. Ekran yazıları da yok gibi sigorta atmış olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Yok resim benim arabanın değil internetten aldım model belli olsun diye. Çalışmada sıkıntı yok. Sadece sirkülasyon düğmesine basınca herhangi bir hareket olmuyor. Alt üst ayırması çalışıyor ama. Sadece sirkülasyonda sıkıntı var. Ayırıcının yerini bilen var ise en azından bir ön kontrol yapabilirim diye düşünüyorum.
  • merhaba arkadaşlar, 2007 model 1.5 dizel symbol aracım soğuk havalarda ilk seferde çalışıyor ama geç çalışıyor.Gün içinde daha sonra sıkıntı olmuyor. normal veya sıcak havalarda herhangi bir sıkıntı olmadan çalışıyor. birde kızdırma lambası yanıp sönmesi gerektiği halde hiç yanmıyor. aynı zamanda arıza ışığı olduğunu öğrendim. mazot filtresinin sensörünü söktüm yinede ışık yanmıyor. iki sorunum var bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serguneysu

    Yok resim benim arabanın değil internetten aldım model belli olsun diye. Çalışmada sıkıntı yok. Sadece sirkülasyon düğmesine basınca herhangi bir hareket olmuyor. Alt üst ayırması çalışıyor ama. Sadece sirkülasyonda sıkıntı var. Ayırıcının yerini bilen var ise en azından bir ön kontrol yapabilirim diye düşünüyorum.

    Klepe, sag silecek altindaki plastik sokulecek icinde kalorifer motoru var onun
    önünde olmasi lazım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • gazi888 G kullanıcısına yanıt
    Aküden kaynaklı olabilir, mazot filitresini degiştirin.



    Tüm dizel benzinli motorlarda gecerli birden kontaga basıp çalıştırmayın. 1.2 yapın ışıklar sönsün öyle çalıştırın.

    Araba kendini kontrol etsin, sensörlerini acsın.



    Sensörün adını bilmiyorum sensör havadaki sıcaklıgı soguklugu algılayıp beyine nekadar yakıt püskürtceginin bilgisini veriyor.



    Zaten aracınız dizelmiş ısıtma bujisi manifolddaki havayı ısıtmasına engel olmayın kontak 1.2 yapın 10 saniye bekleyin öyle çalıştırın.



    Diger durum ile ilgili bilgim yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serguneysu S kullanıcısına yanıt
    Daha öncesinden havalandırma motoru ile ilgili sıkıntı yaşamıştım, bakıma götürdüm bakımdan sonra 3-4 kademede konsol tirtriyor. Kapanma saatiydi servise gittim son saat sonra bakalım dediler fon degilirse 800-1000 lira dediler bakımda oldu dedim az cok yan cizer gibi oldu



    Ertesin gün ustaya gittim baktı. Havalandırma motorunu söktü

    Motor sol silecegin altında yatıyor :)

    Yalnız bizim silecek altındaki plastik tek parca oldugundan dikkatli kaldır orta tarafı esnetme yarıya kadar cıkar.

    Karlına soket cıkcak soketi cıkartıp 3 vida ve klipsden oluşan motoru cıkartmak kalıyor.



    Motorı cıkardıgında hava silkilasyon kapagını görürsün.

    Biriainin yardımına ihtiyacın var ac kapa demek için.



    İlk başta iyi anali yap ve nerde ne var nasıl cıkartırım nasıl takarım diye klipse oturtmak sıkımtı degil ama ilk etapta bilmeyen için sıkıntı...



    Usta motoru söktü hava tuttu içerisne birseyler yapışmış polen filitresi oldugu halde. Sanırım servis poleni cıkartırken içerisine kacırmış olması lazım. İki hava tuttu siftah parası verdim tamamladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sofor mahallinde otururken sag taraf.

    Onden bakarken sol taraf.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serguneysu S kullanıcısına yanıt
    Sağ silecek altındaki kalorifer kazanı dedikleri kısım hani şu polen filtredinin olduğu bölme. Îyi bir oto elektrikci bu sorunu çözer.

    Arabama su girdiği zaman o bölmeyi silikon ile izole ettim. Gercekten çalışma alanı dar, ulaşması zor. Allah kolaylık versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gazi888 G kullanıcısına yanıt
    Kızdırma bujileri patlaksa o lamba neredeyse hiç yanmiyor. Kendi aracımda dizel. Soğuk havada ya da 2_3 gün hareket etmedigi zaman marşı 2_3 tur fazla çevirmesi normal. Bu da 5_6 saniye yapar. Ama daha uzun sürüyorsa akü ve marş dinamosunda sorun vardır. Bunu anlamanın basit yolu arabayı bir vün bayır aşagı bırakıp öyle çalıştırın. Bir gün de bayır yukarı. Marş süresinde azalma ve rahatlama olursa bu ikisine baktırırsın. Farketmezse mazot filtresini değiştirin. Gene olmazsa enjektörleriniz tıkalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13351336133713381339
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.