Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (1296. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27.467
Cevap
83
Favori
1.898.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12941295129612971298
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar sanayiden sarı antifiriz aldım .kutunun üzerinde mannol yazıyor.kullanayımmı renonun kullandığına eşdeğer ürünmüdür.



    arkasında alman malı .renault tip D yazıyor,uygunmudur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  CLİO SYMBOL GRUBU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2009 symbol 1,4 brc lpgli --86- binde yıllık bakım ve gerekli diğer işlemler sanayide yapıldı.

    marelli ön fren disk 100
    marelli ön balata 50
    balata sprey 10
    termostat muhafaza borusu 25
    1,5 lt moil kırmızı antifriz +safsu 20
    4 eyquem çift tırnaklı buji 50
    buji kablosu 50
    4 lt 5w30 elf yağ, yağ filtresi 80
    hava filtresi 20
    kelebek temizliği
    subap ayarı
    işçilik 200
    Toplam 605 tl

    Önceki fren diski 62 binde valeo ile değişmiştim.
    10 bin km ve yıl dolmadan formu bozulmuş ve 50 km üstü frenlerde titretmeye başlamıştı. Özellikle 120 km civarı hızlarda fren yaparken bayağı arabayı sarsıyordu. Bu sefer valeo yerine başka marka denemek için magnetti marelli aldım. Bakalım bu nasıl çıkacak.

    Sabahları motor soğukken lpgye yeni geçtiğinde ara sıra stop etmeye başlayınca subap ayarı ve kelebek temizlik zamanı geldi herhalde diye düşünüyordum. Subap ayarı ve boğaz temizliğini en son 40 bin km önce yaptırmıştım. Usta, subap ayar sentilinin 25 lik olanına göre subapları ayarladı.

    Geçen sene buji ve kablolarını da değişmiştim bu sefer kontrol ederken kablonun birinin soketi kopunca set olarak onları da değiştirdim. Bujiler fena değil, idare ederdi ama kablo değişimi olunca onu da değişelim dedim.

    Termostat muhafaza borusunu bu yıl üçüncü değişimim. Sürekli damla damla akıtıyor, iki üç ayda maks seviyesi min su seviyesine iniyordu. Öncekiler plastiktendi. Metal olanını bulunca bakım sırasında değiştirdim. Bakalım inşallah bu da akıtmaz.

     CLİO SYMBOL GRUBU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icon33 -- 19 Ekim 2017; 17:31:45 >
  • icon33 kullanıcısına yanıt
    fiyatlar iyiymiş bence, o sızıntı olayı bende de vardı, usta bu sefer oraya etlice birşey kullanarak kapattı, benim ki hala plastik o metal olanı eğer sıkıntı yaşatmayacaksa bende taktırmayı düşünebilirim. Benim de antifiriz çok çabuk boşalıyordu hele de arabayı zorlayım rampaları tırmanıyım bayağı çabuk boşalıyordu, şuan sıkıntı yok gibi biraz takıntı yaptım tabi :) sürekli kaputu açıp bakıyorum parmağımla kontrol ediyorum ıslaklık var mı diye. Onun haricinde bir yerde hortumlardan birinin gevşek olduğunu görmüştüm orası da sızdırıyordu onu da sıkıp hallettim. aracın kendi yağı 10 40 iken neden 5 30 kullandınız ? artısı ne oluyor acaba ?
  • Ben de haftada bir kaputu açıp anormal bir azalma var mı diye su seviyesini kontrol ediyordum. Metal olanı görünce değiştim yoksa plastik olanları değişmekle çözüm bulamamıştım.

    10 40 yarı sentetik 10 bin km veya yılda bir değişim gerekli. 5 30 tam sentetik. 2009 Symbol kullanma kılavuzunda bakım zamanı yılda veya 15 bin km de bir tam sentetik yağ ile diye yazıyor. Ancak servis dışında bakım yaptırdığımda 10 40 alıp değişmiştim nasıl olsa yılda 10 bin km geçmiyorum diye.
    Son iki bakım için internetten bakım setleri uygun fiyata bulunca 10 40 ile 5 30 arasında da cüzi fiyat farkı olunca alıp kenara koymuştum. Yoksa özel bir sebebi yok.
  • 2005 symbol ün kapı fiillerini degiştireceğim. İçeri bariz rüzgar alıyor.

    Orijinal mi alayım yoksa metre ile satılanlardan mı? Metre ile satılanların markası var mı? Bu konu hakkında bilginiz var mı?

    Ayrı yeten yapışkanlı fitil de alıcam bir kaç metre bagaja ve direk rüzgar yiyen kısımlara da uygulamak istiyorum.

    Fikirlerinizi alırsam sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracıma şarj soketi bağlamak istiyorum ama bizim arabalar sonradan ekleme yapılmasın diye tasarlanmış galiba.ne double teyp ne başka birşey. Şimdi şarj soketi için aklıma vites konsolunun yan tarafı geldi. Resimde işaretlediğim yere takmak istiyorum ama oradaki plastik kısım nasıl kesilebilir. Bu konuda daha önce işlem yapmış arkadaşlar var ise yardımlarınızı rica ediyorum. CLİO SYMBOL GRUBU CLİO SYMBOL GRUBU
  • _M-U-E_ kullanıcısına yanıt
    Dayanıklı olması açısından orjinal tercih sebebi olmalı diye düşünüyorum.Ama hiç böyle bir ihtiyacım olmadığından araştırma yapıp ta bilgi sahibi olmuş değilim.
  • serguneysu S kullanıcısına yanıt
    Peki teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serguneysu

    Aracıma şarj soketi bağlamak istiyorum ama bizim arabalar sonradan ekleme yapılmasın diye tasarlanmış galiba.ne double teyp ne başka birşey. Şimdi şarj soketi için aklıma vites konsolunun yan tarafı geldi. Resimde işaretlediğim yere takmak istiyorum ama oradaki plastik kısım nasıl kesilebilir. Bu konuda daha önce işlem yapmış arkadaşlar var ise yardımlarınızı rica ediyorum. CLİO SYMBOL GRUBU CLİO SYMBOL GRUBU

    Hocam ben kesme delme işine girme hiç derim. Sonrasında dert olabilir. Ben xiaomi roidmi 2s alıp takmıştım başta baya iyi, hatta fm transmitter özlliğide var. Sonrasında indash bir teyp aldım, ondan şarj ediyorum telefonu.

     CLİO SYMBOL GRUBU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BoltAction kullanıcısına yanıt
    Aslında normalde yapmam ama bu parça da araçta çok sırıtmaz diye düşünüyorum. Zaten küçük bir parça. Bilemiyorum.Şimdilik fikir aşamasında. Dabıl için de aslında bir fikrim var ama daha detaylı. Teyp ve dörtlülerin olduğu kısmı da çıkarıp oraya 2 din teyp takılabilir. dörtlü ve reziztans düğmeleri de en alta monte edilebilir. En iyi ihtimal bu ama çok iyi çalışmak lazım. Aklımda çok iş var da değer mi onu bilmiyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serguneysu

    Aslında normalde yapmam ama bu parça da araçta çok sırıtmaz diye düşünüyorum. Zaten küçük bir parça. Bilemiyorum.Şimdilik fikir aşamasında. Dabıl için de aslında bir fikrim var ama daha detaylı. Teyp ve dörtlülerin olduğu kısmı da çıkarıp oraya 2 din teyp takılabilir. dörtlü ve reziztans düğmeleri de en alta monte edilebilir. En iyi ihtimal bu ama çok iyi çalışmak lazım. Aklımda çok iş var da değer mi onu bilmiyorum..

    O şekil yapılmış bir videoya denk gelmiştim youtube da ama şu an bulamadım. Aşağıdaki video var ama o da 4lü flaşör panelini ne yapmış meçhul. Sordum cevap vermedi.

    https://youtu.be/JkHRQeeStOQ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bıraktım artık, yaza doğru Allah nasip ederse symbolü satıp, biraz nakit ekleyip 1.5 dci clio 4 alacağım. Bundan dolayı orjinalliğini bozmuyorum. Çok ta kullanmıyorum aracı 118.500 kmde şu an. Yaz başına max. 120.000 yapma düşüncesindeyim. İnşallah piyasa düşmez o zamanada bu düşünceyi gerçekleştiririz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BoltAction kullanıcısına yanıt
    İnşallah istediğiniz gibi olur her şey. Piyasanın düşme ihtimali ise yok gibi birşey. Bu koşullarda. Dolar vs.
  • BoltAction kullanıcısına yanıt
    Tam da düşündüğüm uygulama :) ama direksiyon kumandası da olmalı. Bir de üst ekran boşa çıkıyor. Onu da sevmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serguneysu

    Tam da düşündüğüm uygulama :) ama direksiyon kumandası da olmalı. Bir de üst ekran boşa çıkıyor. Onu da sevmiyorum.

    Bende de bu indash ekranın 4lü ve merkezi kilit butonunu kapatması sıkıntı. Yakın zamanda navigold ds418 ile değiştirmeyi düşünüyorum. Bu kadar büyük ekran olmasada olur, geri görüş çalışsın mp3, video okusun yeter diye düşünüyorum. Direksiyon kumandası için aparatlar var ama takılacak teybin destekliyor olması şart.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoltAction -- 27 Ekim 2017; 18:41:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca navix a4mkv ye bir bakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadasım aracına kesme delme sökme işlemi kesinlikle yapma... aldıgın parcanın kullanılabilirli seri üretimi olmayacgından dolayı bozuldugunda başına iş alırsın..



    Deldiğin yeri tekrar almaya kalksan servis 200-300 tl fiyat ceker...



    Hiç bir aracın içerisinde oynama olmaz uygun yer varsa yapıştırılır yoksa bu sevdadan vazgeçilir...



    Philips markanın şarj soketi var cakmaklıga takıyorsun...
    Model model degişiyor

    https://m.turkcell.com.tr/cihazlar/aksesuarlar/philips-ultra-ikili-sarj-adaptoru?place=device_category

    Olmadı taşınabilir şarj cihazı al
    Mah degeri en yüksek olanına bak ,markalı tercih et kalitesizler patlayabiliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 27 Ekim 2017; 19:21:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2010 symbolümde şöyle bir sıkıntı baş gösterdi; arka cam buğu çözücü rezistans düğmesine bastığımda, gösterge panelindeki ışığı yanmıyor, arka camı ortadan ikiye böldüğünüzü düşünün. Üst kısım yarıya kadar buğu çözüyor alt kısım çözmüyor. Düğmeye basılınca sigorta kutusu tarafından bir çıt sesi geliyor.Ne ile alakalı olabilir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoltAction -- 31 Ekim 2017; 12:40:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BoltAction kullanıcısına yanıt
    Camın yarısı çalıştığına göre tellerde sıkıntı olabilir. Cam filmi sökme gibi bir işlem oldu mu ? ya da arka cam önüne bir eşya koyuldu mu? telleri dikkatlice kontrol edin. yarısı çalışıyor ise sigorta sağlam olması gerekir.
  • 
Sayfa: önceki 12941295129612971298
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.