Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (748. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.867
Cevap
75
Favori
1.641.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 746747748749750
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Clio 2 Hb 2005 Aracım var.
    Durduğum yerde dreksiyonu tam kırıyorum hareket edince ön atıyor titreme değil sanki tekerin altına taş gelmiş gibi 1 veya 2 defa atıyor. Normal virajlarda düz yolda hız yapınca sıkıntı yok.
    Ön düzende ufaktan sıkıntı vardı zaten dün aracımın tüm bakımları yapıldı 3 defa rota girdi ön düzen tamamen sıkıntılar giderildi fakat o sorunu çözemediler. Tamircim diyorki direksiyon tam sol veya sağa çevirilince teker dik durmalı ama senin arabada tam kırınca teker hafif yamuluyor diyor.
    Fikri olan bilen kişiler yorumlarınızı bekliyorum.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Kablan

    Merhaba,
    Clio 2 Hb 2005 Aracım var.
    Durduğum yerde dreksiyonu tam kırıyorum hareket edince ön atıyor titreme değil sanki tekerin altına taş gelmiş gibi 1 veya 2 defa atıyor. Normal virajlarda düz yolda hız yapınca sıkıntı yok.
    Ön düzende ufaktan sıkıntı vardı zaten dün aracımın tüm bakımları yapıldı 3 defa rota girdi ön düzen tamamen sıkıntılar giderildi fakat o sorunu çözemediler. Tamircim diyorki direksiyon tam sol veya sağa çevirilince teker dik durmalı ama senin arabada tam kırınca teker hafif yamuluyor diyor.
    Fikri olan bilen kişiler yorumlarınızı bekliyorum.

    Patinaja sarar gibi birşey oluyor demi benim eski rxt de vardı , döner kavşaktan dönerken kırmızı ışıkta direksiyon tam sola dönük patinaja sarar gibi sanki birşey takılıyor gibi oluyordu. Nedenini bende merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • ketoral K kullanıcısına yanıt
    Tam olarak şöyle; Benzinlikteyim benzini aldım arabayı çalıştırdım tam kırdım direksiyonu hareket etmeye başlar başlamaz arabanın ünü resmen havaya kalkıp iniyo. Bu sorun sadece hareketsiz halde tam kırıp kalkınca oluyor. Düz kalkınca veya virajlarda sıkıntı yok.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Kablan

    Tam olarak şöyle; Benzinlikteyim benzini aldım arabayı çalıştırdım tam kırdım direksiyonu hareket etmeye başlar başlamaz arabanın ünü resmen havaya kalkıp iniyo. Bu sorun sadece hareketsiz halde tam kırıp kalkınca oluyor. Düz kalkınca veya virajlarda sıkıntı yok.

    Anladım benim dediğim böyle değil,başka bir sorun var belli işten gerçekten anlayan birisi çözer ancak bu tür şeyleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Merhaba 1999 model,otomatik clio rte aldım. Aşağıdaki sorun hakkında bilgi bulamadım. Yardımcı olabilirmisiniz?
    Aracın motoru %90
    80 000 km de
    Vites geçişlerinde bir anormallik yok
    Geri kaydırma yok

    Yalnız araç biraz şanzıman yağı kaçırıyor. Tahmininde günde 1/4_1/5 çay bardağı kadar.
    Ustalara götürdüm ama buna otomatik şanzımancılar bakar diyor
    Otomatik şanzıman cıyı aradım. 1500 liradan başlar diyor.
    Böyle bir sorunun çözümü varsa paylaşırmısınız.
    ,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halil altın -- 7 Aralık 2015; 23:15:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    Merhaba 1999 model,otomatik clio rte aldım. Aşağıdaki sorun hakkında bilgi bulamadım. Yardımcı olabilirmisiniz?
    Aracın motoru %90
    80 000 km de
    Vites geçişlerinde bir anormallik yok
    Geri kaydırma yok

    Yalnız araç biraz şanzıman yağı kaçırıyor. Tahmininde günde 1/4_1/5 çay bardağı kadar.
    Ustalara götürdüm ama buna otomatik şanzımancılar bakar diyor
    Otomatik şanzıman cıyı aradım. 1500 liradan başlar diyor.
    Böyle bir sorunun çözümü varsa paylaşırmısınız.
    ,

    merhaba,

    bende de aynı aracın 2000 modeli var. ben de aldıktan sonra ilk iş şanzıman yağını değiştirdim. size sormak istediğim şu : şanzıman yağını eksilttiğini nasıl anlıyorsunuz?

    hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama şanzıman ile ilgili sorun yaşayanlara forumda daha önce öztürk şanzıman (ankara) tavsiye edilmişti. benim hiç işim düşmedi ama okumuştum. öztürk şanzıman ankara diye aratınca sitesi çıkıyor. bir görüş istersen.
    inşallah kolayca halledersin.
    _____________________________
    [Süleyman]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hebele55

    quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    Merhaba 1999 model,otomatik clio rte aldım. Aşağıdaki sorun hakkında bilgi bulamadım. Yardımcı olabilirmisiniz?
    Aracın motoru %90
    80 000 km de
    Vites geçişlerinde bir anormallik yok
    Geri kaydırma yok

    Yalnız araç biraz şanzıman yağı kaçırıyor. Tahmininde günde 1/4_1/5 çay bardağı kadar.
    Ustalara götürdüm ama buna otomatik şanzımancılar bakar diyor
    Otomatik şanzıman cıyı aradım. 1500 liradan başlar diyor.
    Böyle bir sorunun çözümü varsa paylaşırmısınız.
    ,

    merhaba,

    bende de aynı aracın 2000 modeli var. ben de aldıktan sonra ilk iş şanzıman yağını değiştirdim. size sormak istediğim şu : şanzıman yağını eksilttiğini nasıl anlıyorsunuz?

    hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama şanzıman ile ilgili sorun yaşayanlara forumda daha önce öztürk şanzıman (ankara) tavsiye edilmişti. benim hiç işim düşmedi ama okumuştum. öztürk şanzıman ankara diye aratınca sitesi çıkıyor. bir görüş istersen.
    inşallah kolayca halledersin.

    Aracı park ettiğim yerde yağ oluyor. Yağ kırmızı renkte.
    Usta lifte kaldırdı. Motorla şanzıman ın birleştiği yerden geliyor dedi. Motorcu anlamaz otomatik şanzıman cının yapacağı iş dedi.
    Şanzıman yağını,motor yağında olduğu gibi seviyesini göremiyoruz. Eksikse galiba kendimiz de ekliyemiyoruz.
    Sorun sadece biraz yağ kaçırması.Başka hiçbir sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Kablan

    Merhaba,
    Clio 2 Hb 2005 Aracım var.
    Durduğum yerde dreksiyonu tam kırıyorum hareket edince ön atıyor titreme değil sanki tekerin altına taş gelmiş gibi 1 veya 2 defa atıyor. Normal virajlarda düz yolda hız yapınca sıkıntı yok.
    Ön düzende ufaktan sıkıntı vardı zaten dün aracımın tüm bakımları yapıldı 3 defa rota girdi ön düzen tamamen sıkıntılar giderildi fakat o sorunu çözemediler. Tamircim diyorki direksiyon tam sol veya sağa çevirilince teker dik durmalı ama senin arabada tam kırınca teker hafif yamuluyor diyor.
    Fikri olan bilen kişiler yorumlarınızı bekliyorum.

    Aynı sorun bende de vardı tam sağ veya sol yapıpta ileri veya geri giderken oluyordu toprakta yaptığım zaman kayarak gidiyor gibi olurdu ben de çözemedim ve sorun olmadığına karar verdim. O şekilde giderken dışardan lastige bakarsanız lastik janttan çıkacakmış gibi yanakları eğiliyor hatta asfaltta sürtünme izi bırakıyor lastik. Ben zorda kalmadıkça tam sağ veya sol yapmıyordum hem o durum için hemde direksiyon motorunun sağlığı için.
    _____________________________




  • Arkadaşlar 2001 1,4 16V sedan cliom var, 117 bin km'de.
    43 litre lpg ile 325 km yol yapıyorum şehir içi, 13,2 litre/100 km, bu bana biraz fazla gibi geliyor.
    Sizce nedeni ne olabilir. 10 bin gaz bakımı yaklaştı. Bundan olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatu38

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Kablan

    Merhaba,
    Clio 2 Hb 2005 Aracım var.
    Durduğum yerde dreksiyonu tam kırıyorum hareket edince ön atıyor titreme değil sanki tekerin altına taş gelmiş gibi 1 veya 2 defa atıyor. Normal virajlarda düz yolda hız yapınca sıkıntı yok.
    Ön düzende ufaktan sıkıntı vardı zaten dün aracımın tüm bakımları yapıldı 3 defa rota girdi ön düzen tamamen sıkıntılar giderildi fakat o sorunu çözemediler. Tamircim diyorki direksiyon tam sol veya sağa çevirilince teker dik durmalı ama senin arabada tam kırınca teker hafif yamuluyor diyor.
    Fikri olan bilen kişiler yorumlarınızı bekliyorum.

    Aynı sorun bende de vardı tam sağ veya sol yapıpta ileri veya geri giderken oluyordu toprakta yaptığım zaman kayarak gidiyor gibi olurdu ben de çözemedim ve sorun olmadığına karar verdim. O şekilde giderken dışardan lastige bakarsanız lastik janttan çıkacakmış gibi yanakları eğiliyor hatta asfaltta sürtünme izi bırakıyor lastik. Ben zorda kalmadıkça tam sağ veya sol yapmıyordum hem o durum için hemde direksiyon motorunun sağlığı için.

    Bu hadise bahsedilen dönem kasa clio'ların ön alt takım sistemi ile alakalı bence,
    Acaba clio3 ve 4 de alt takım olarak aynı sistemi mi kullanıyor???

    Bence bizim 2 kasa clioların tam turda dönüş çapı çok kötü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Arkadaşlar merhaba bende 2004 clio var 1.2 araç 4. Viteste 3000 devirle 70 yapıyor düz yolda 2500 gibi oluyo sizce normalmi bana düşük gibi geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kblyklc

    Arkadaşlar merhaba bende 2004 clio var 1.2 araç 4. Viteste 3000 devirle 70 yapıyor düz yolda 2500 gibi oluyo sizce normalmi bana düşük gibi geldi.


    uzun yolda 90km hız ile 2900rpm çevirir bu araç 5. viteste
    _____________________________
  • Bendeki araç 🚗 (1.2)
    3000 devir de 100 km \hız yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2005 MODEL RENAULT CLİO ARACIM
    1- YOLDA GİDERKEN VİTES DEĞİTİRME ESNASINDA YADA BOŞA ATTIĞIMDA STOP EDİYOR NEDEN OLABİLİR ACABA. BUNU İLK ÇALIŞMA ESNASINDA YAPIYOR MOTOR ISININCA YAPMIYOR.
    2- MARŞI ÇOK GEÇ ALIYOR BAZEN İKİNCİ MARŞTA ALIYOR. İLK MARŞTA ALMADIĞINDA İKİNCİSİNDE NORMAŞ ŞEKİLDE SORUNSUZ ÇALIŞIYOR İLK ÇALIŞMASINDA SORUN VAR BAZEN MOTOR SICAKKEN DE YAPIYOR. YARDIMCI OLABİLİRSENİZ SEVİNİRİM
    _____________________________
  • 4. Vitesmi hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 1999 model otomatik clio şanzıman yağı nasıl kontrol ediliyor
    Tamirci ye götürdüm sağ alttan bir tapa açtı. Biraz şanzıman yağı aktı. Usta zaten yağı biraz fazla koymuşlar dedi. Doğru mudur acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halil altın -- 12 Aralık 2015; 19:17:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim010101

    2005 MODEL RENAULT CLİO ARACIM
    1- YOLDA GİDERKEN VİTES DEĞİTİRME ESNASINDA YADA BOŞA ATTIĞIMDA STOP EDİYOR NEDEN OLABİLİR ACABA. BUNU İLK ÇALIŞMA ESNASINDA YAPIYOR MOTOR ISININCA YAPMIYOR.
    2- MARŞI ÇOK GEÇ ALIYOR BAZEN İKİNCİ MARŞTA ALIYOR. İLK MARŞTA ALMADIĞINDA İKİNCİSİNDE NORMAŞ ŞEKİLDE SORUNSUZ ÇALIŞIYOR İLK ÇALIŞMASINDA SORUN VAR BAZEN MOTOR SICAKKEN DE YAPIYOR. YARDIMCI OLABİLİRSENİZ SEVİNİRİM

    şeçenekler çok bu işte.. krank sensöründen yapabilir, rolanti sensöründen yapabilir.. lpgli ise araç ısınmadığı için stop yapabilir sizde ilk çalışmada demişsiniz ısınınca sorun yok demişsiniz...

    marşı geç alma krank sensöründende olabilir, benzin pompasındanda olabilir,ateşlemeden buji bobin gibi olabilir.marş sistemi ile ilgili olbilir.. deneye deneye bakılır.. krank sensörü genelde araç çalışır veya zor çalışır diyelim bir markete uğradınız araç sıcak tekrar bindiniz zor çalışır marşı geç alır..
    _____________________________




  • Kblyklc K kullanıcısına yanıt
    Degisme oluyosa bir problem var demektir. Yokus yukari duz yol vs farketmemesi lazim.debriyajiniz kaciriyor olabilir. Kontrol ettirin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ketoral K kullanıcısına yanıt
    Bence ilk olarak rolanti valfini kontrol edin cunku bu araclarda tam bir hastalik.7 8 ayda bir temizlenmesi gerekiyor.yoksa devirden dalgalanmalar stop etme ilk marsta almama gibi ozellikler uretiyor. Ilk onu kontrol etmenizde fayda var sayet o degilde arkadasin dedigi diger parcalari kontrol edebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arkadaslar benimde sizlere bir sorum olucak. Yardimci olck arkadaslara simdiden tesekkur ediyorum.bendeki arac rxt 1.4 16 v Simdi bu disardan hava kapama tusunu acmadigim zamanlar yolcu koltugunun torpitonun sag altindan soguk hava geliyor sicak konumda iken bile direk ayaklarina vuruyor oturan kisinin haliyle usuyor bu havalarda. Sürkilasyonu acinca kesiliyor haliyle ama bu seferde araca herbindigimde onu acmak zorunda kaliyorum bu seferde havasiz kaliyor icerisi. Asil sorunum sicakta iken kalorufer konumum neden soguk geliyor oradan bu normalmidir? Sicak gelse sorun yok anlamadim gitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 746747748749750
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.