Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (608. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.865
Cevap
77
Favori
1.613.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 606607608609610
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maximed

    ben aslında 2 aydır 1.4 rxt bakıyordum...ne hikmetse baktığım ve bulduğum araçlar daha 2.bilemedim 3.gün satılınca 1.6 rxt dikkatimi çekti... sizce ne yapalım şimdi...araçtan pek anlayan biri değilim...tavsiyeniz???

    Sendomi arkadaşımız herşeyi özetlemiş tamamen katılıyorum kendisine.. clio böyle bir araç işte alan satmıyor kardeşim piyasada temiz bulmak zor..özellikle 1.4 rxt 1.6 rxt ve 1.4 privelege bulmak sıkıntı..çünkü alan çok memnun kalıyor ve satmıyor..ben 1.6 rxt den 1.2 otantik makyajlı kasaya geçtim clio 2 faz 2.. araç 1.2 75 bg normal olarak çok seri değil ara hızlanmaları düşük fakat sürat ve hız meraklısı birisi değilim ve yaptığım kısa mesafeler işimi rahatlıklan görüyor..clio modelleri güzeldir ilk aracınsa clio rxtlerden başlayabilirsin daha sonra clio2 faz 2 ye geçebilirsin..seçenek tamamen sana kalmış..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ketoral -- 5 Haziran 2013; 16:30:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maximed

    ben aslında 2 aydır 1.4 rxt bakıyordum...ne hikmetse baktığım ve bulduğum araçlar daha 2.bilemedim 3.gün satılınca 1.6 rxt dikkatimi çekti... sizce ne yapalım şimdi...araçtan pek anlayan biri değilim...tavsiyeniz???

    Fikir verme anlamında daha önce paylaştığım bilgileri tekrar paylaşayım...


    1.6 8v rxt 90 beygir 131 Nm torku olan bir araç. 1.2 16v ise 75 beygir 105 Nm torku var.Yani 1.6 rxt performans olarak çok çok daha üstün bir araç. Clio nun 3 motor seçeneğini kullanmış biri olarak; düşük devirlerde en performanslı olanı 1.6 rxt dir.Çünkü motor hacmi yüksek olduğu için tork yüksektir.Bunun içindir ki motorun yüke rağmen çevirebilme kabiliyeti yüksektir.Ondan sonra 1.4 rxt gelir. 16v olmasından kaynaklı alt devirleri çok güçsüzdür. ama üst devirlerde motor resmen şahlanıyor.ve çok üst devirlere kadar herhangi bir tıkanma olmuyor.Yani hızlanması çok iyi çünkü beygir yüksek, 98 beygir 1.2 lerin alt üst devirleri çok farketmiyor.Bu sanırım şanzuman oranlarından kaynaklı.Yalnız 1.4 rxt veya 1.6 rxt den inip hemen 1.2 ye bindiğinizde performans farkını gerçekten anlıyorsunuz. 1.2 sürüş konforu yüksek bir araç. O motor o kasaya gerçekten iyi oturmuş.Birde elektronik gaz kelebeği ve elektrikli direksiyon olması ayrı bir sürüş keyfi veriyor... Yani kısaca performans derseniz RXT serisi, Sürüş konforu derseniz 1.2 .......


    RXT ve 1.2 arasındaki bariz farkları;Her iki arabayıda kullanmış biri olarak rxt de iç malzeme kalitesinin daha kaliteli olduğunu düşünüyorum.Mesela makyajlı kasada kronik bir sorun; vites topuzunun aşınması, koltukların kumaş kalitesi rxt den daha düşük gibi.Deri tarzı malzeme kullanıldığı için kolayca yırtılabiliyor ve kir tutmaya daha müsait bir kumaş yapısı var.1.2 nin bir diğer kronik sorunu bobin dir.orjinal bobinin kabloları ayrı değiştirilemediği için bobin arızasında bobini komple değiştirmekten başka şansınız yok.Yani buji kabloları ayrı değişmiyor.Ama yeni alacağınız bobinlerde kabloları ayrı takılıp çıkarılabilen bobinlerde var.onun bobin değiştirirken muhakkak bu tip bobin tercih edilmelidir.Onun dışında tabi makyajlı kasa konfor olarak daha üstün. özellikle karoser iç yalıtımı, koltukların rahatlığı, elektrikli direksiyon ve elektronik gaz kelebeği ciddi bir konfor farkı yaratıyor makyajlı kasada...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1.4 RXT -- 5 Haziran 2013; 17:27:16 >




  • rxt'nin ön göğüs kısmı çok kötü 1.4rxt hocam hem kullanım hem malzeme kalitesi açısından eşya koyabilecek bir tane yer yok ve göğüs çok çabuk deforme oluyor özellikle ısıya maruz kalınca tırnakla ile çekseniz remen soyuluyor ve kronik sorun yolcu hava yastığının orda çatlak olması,1.2 ise çok daha iyi malzeme kalitesi daha iyi en azından yazdığım şeyler olmuyor ve eşya koyabilecek bir yer mevcut ve tabi torpido hem soğutmalı hemde çok daha büyük,koltuk kılıfları kir tutmaya müsait olabilir dediğin gibi ama çok daha kaliteli,ses olayı daha düşük,direksiyon zaten ayrı bir güzel tek sorun motor gücü aslında kasa hafif 930kg ancak motorun torku düşük kasayı kaldırıyor uzun yoldada su koymuyor kesmiyor 1.6 rxt'nin seriliği yok ama agresif kullanırsan araba baya iyi işler çıkartıyor üste yazmıştım geçen poloya koydum ışıklarda 2005 falandı sanırım tdı motor hele benim arkadaşın arabası var araba 1.2 ama gel gör ki öylemi sıfır alındığından beri arabayı hep agresif alıştırmış 4000 devirlerde kullanmış araba ok gibi benim arabaya tokatı koyar 1.2 clio'ya,1.2 clio alıncak araba rxt'lere göre konforuyla bariz önde ama kimsenin bahsetmediği bir araç var 1.4 privilege araçta 1.2 konforu var aynı kasa zaten ama motor 1.4 rxt motoru 98 beygir ben alacak arkadaşlara bunu öneririm rxt'ler yerine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    rxt'nin ön göğüs kısmı çok kötü 1.4rxt hocam hem kullanım hem malzeme kalitesi açısından eşya koyabilecek bir tane yer yok ve göğüs çok çabuk deforme oluyor özellikle ısıya maruz kalınca tırnakla ile çekseniz remen soyuluyor ve kronik sorun yolcu hava yastığının orda çatlak olması,1.2 ise çok daha iyi malzeme kalitesi daha iyi en azından yazdığım şeyler olmuyor ve eşya koyabilecek bir yer mevcut ve tabi torpido hem soğutmalı hemde çok daha büyük,koltuk kılıfları kir tutmaya müsait olabilir dediğin gibi ama çok daha kaliteli,ses olayı daha düşük,direksiyon zaten ayrı bir güzel tek sorun motor gücü aslında kasa hafif 930kg ancak motorun torku düşük kasayı kaldırıyor uzun yoldada su koymuyor kesmiyor 1.6 rxt'nin seriliği yok ama agresif kullanırsan araba baya iyi işler çıkartıyor üste yazmıştım geçen poloya koydum ışıklarda 2005 falandı sanırım tdı motor hele benim arkadaşın arabası var araba 1.2 ama gel gör ki öylemi sıfır alındığından beri arabayı hep agresif alıştırmış 4000 devirlerde kullanmış araba ok gibi benim arabaya tokatı koyar 1.2 clio'ya,1.2 clio alıncak araba rxt'lere göre konforuyla bariz önde ama kimsenin bahsetmediği bir araç var 1.4 privilege araçta 1.2 konforu var aynı kasa zaten ama motor 1.4 rxt motoru 98 beygir ben alacak arkadaşlara bunu öneririm rxt'ler yerine

    1.6 rxt 1.2 autantic ve 1.4 rxt kullandım.1.4 rxt yi halen kullanıyorum.rxt serisinde ön göğüsle veya hava yastığıyla ilgili bir problem yaşamadım.Ama hava yastığı kısmı çatlayan arabalar gördüm.dediğiniz gibi güneşe çok fazla maruz kalan araçlarda kronik bir durum.Torpido soğutmasının özellikle şehir içi kısa mesafe kullanımlarında hiç bir işlevi yoktur.Şehirler arası uzun yolculuklarda klima sürekli açık kalırsa torpidoya koyduğunuz su şişesi biraz serin kalabiliyor :)) Dondurma koyarsanız eriyor.çikolata koyarsanız erimiyor ama.Tecrübeyle sabittir :)) Rxt de koltuk kılıfları kesinlikle daha kalitelidir.Gördüğüm sürüyle rxt nin hiçbirinde aşınmadan dolayı yırtılma görmedim.Ama 1.2 lerde gördüğüm her 3 arabadan 2 sinde (eski 1.2 arabamda da vardı) oturduğunuz ile yaslandığınız kısmın birleşim yerinde yırtık görmüşümdür.Bunun sebebide döşemenin bazı kısımlarında deriye benzer dayanıksız bir malzeme kullanılmasıdır.1.4 dynamic lerde sürücü koltuğundaki yırtık kronik bir sorundur.Sport koltuk yapacam diye kullanılan metal borular yüzeye çok yakın olduğu için her arabaya binilip inildiğinde aşınmadan dolayı zamanla çok derin yırtıklar oluşuyor.Bunu incelediğim her clio 2 dynamic te gördüm.Ama 1.4 privilege lerde öle bir sorun yok.çünkü koltuk kumaşları rxt de olduğu gibi kadifedir.ve kolay kolay aşınmıyor gerçekten...Burda amacımız sadece araçlarımızın artı ve eksilerini görmeye çalışmak ve alacak arkadaşlara bir nebze fikir vererek yardımcı olmaya çalışmaktır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1.4 RXT -- 6 Haziran 2013; 1:14:59 >




  • 1.6 rXt nin göğüs malzemesi kötüydü soyulmaya müsait ve güneşten etkilenio. Makyajlı kasada yumuşak ve daha iyi göğüs. Zaten renault rxt zamanında arabanın eksilerini makyajlı kasada düzeltmiştir yıl farkıda var. Yeni herzaman yenidir ve eksik yönler kusurlu yönler düzeltilmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.4 RXT

    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    rxt'nin ön göğüs kısmı çok kötü 1.4rxt hocam hem kullanım hem malzeme kalitesi açısından eşya koyabilecek bir tane yer yok ve göğüs çok çabuk deforme oluyor özellikle ısıya maruz kalınca tırnakla ile çekseniz remen soyuluyor ve kronik sorun yolcu hava yastığının orda çatlak olması,1.2 ise çok daha iyi malzeme kalitesi daha iyi en azından yazdığım şeyler olmuyor ve eşya koyabilecek bir yer mevcut ve tabi torpido hem soğutmalı hemde çok daha büyük,koltuk kılıfları kir tutmaya müsait olabilir dediğin gibi ama çok daha kaliteli,ses olayı daha düşük,direksiyon zaten ayrı bir güzel tek sorun motor gücü aslında kasa hafif 930kg ancak motorun torku düşük kasayı kaldırıyor uzun yoldada su koymuyor kesmiyor 1.6 rxt'nin seriliği yok ama agresif kullanırsan araba baya iyi işler çıkartıyor üste yazmıştım geçen poloya koydum ışıklarda 2005 falandı sanırım tdı motor hele benim arkadaşın arabası var araba 1.2 ama gel gör ki öylemi sıfır alındığından beri arabayı hep agresif alıştırmış 4000 devirlerde kullanmış araba ok gibi benim arabaya tokatı koyar 1.2 clio'ya,1.2 clio alıncak araba rxt'lere göre konforuyla bariz önde ama kimsenin bahsetmediği bir araç var 1.4 privilege araçta 1.2 konforu var aynı kasa zaten ama motor 1.4 rxt motoru 98 beygir ben alacak arkadaşlara bunu öneririm rxt'ler yerine

    1.6 rxt 1.2 autantic ve 1.4 rxt kullandım.1.4 rxt yi halen kullanıyorum.rxt serisinde ön göğüsle veya hava yastığıyla ilgili bir problem yaşamadım.Ama hava yastığı kısmı çatlayan arabalar gördüm.dediğiniz gibi güneşe çok fazla maruz kalan araçlarda kronik bir durum.Torpido soğutmasının özellikle şehir içi kısa mesafe kullanımlarında hiç bir işlevi yoktur.Şehirler arası uzun yolculuklarda klima sürekli açık kalırsa torpidoya koyduğunuz su şişesi biraz serin kalabiliyor :)) Dondurma koyarsanız eriyor.çikolata koyarsanız erimiyor ama.Tecrübeyle sabittir :)) Rxt de koltuk kılıfları kesinlikle daha kalitelidir.Gördüğüm sürüyle rxt nin hiçbirinde aşınmadan dolayı yırtılma görmedim.Ama 1.2 lerde gördüğüm her 3 arabadan 2 sinde (eski 1.2 arabamda da vardı) oturduğunuz ile yaslandığınız kısmın birleşim yerinde yırtık görmüşümdür.Bunun sebebide döşemenin bazı kısımlarında deriye benzer dayanıksız bir malzeme kullanılmasıdır.1.4 dynamic lerde sürücü koltuğundaki yırtık kronik bir sorundur.Sport koltuk yapacam diye kullanılan metal borular yüzeye çok yakın olduğu için her arabaya binilip inildiğinde aşınmadan dolayı zamanla çok derin yırtıklar oluşuyor.Bunu incelediğim her clio 2 dynamic te gördüm.Ama 1.4 privilege lerde öle bir sorun yok.çünkü koltuk kumaşları rxt de olduğu gibi kadifedir.ve kolay kolay aşınmıyor gerçekten...Burda amacımız sadece araçlarımızın artı ve eksilerini görmeye çalışmak ve alacak arkadaşlara bir nebze fikir vererek yardımcı olmaya çalışmaktır...

    hocam dondurmanıon ne işi var torpidoda ya 1.4 rxt güzel araç hocam ama yalıtım işi beni sinir ediyordu 100 km hıza ulaşınca başlıyorduı ses,benim şahsi görüşüm alınacak araba 1.4 privilege'dir yok eğer bütçe kısıtlıysa 1.6rte alınabilir donanım eksik ama rxt ile aynı araç 1.4 rta kesinlikle alınmaz hem gitmez hem çok yakıyor hemde donanım fakiri araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1.4 RXT

    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    rxt'nin ön göğüs kısmı çok kötü 1.4rxt hocam hem kullanım hem malzeme kalitesi açısından eşya koyabilecek bir tane yer yok ve göğüs çok çabuk deforme oluyor özellikle ısıya maruz kalınca tırnakla ile çekseniz remen soyuluyor ve kronik sorun yolcu hava yastığının orda çatlak olması,1.2 ise çok daha iyi malzeme kalitesi daha iyi en azından yazdığım şeyler olmuyor ve eşya koyabilecek bir yer mevcut ve tabi torpido hem soğutmalı hemde çok daha büyük,koltuk kılıfları kir tutmaya müsait olabilir dediğin gibi ama çok daha kaliteli,ses olayı daha düşük,direksiyon zaten ayrı bir güzel tek sorun motor gücü aslında kasa hafif 930kg ancak motorun torku düşük kasayı kaldırıyor uzun yoldada su koymuyor kesmiyor 1.6 rxt'nin seriliği yok ama agresif kullanırsan araba baya iyi işler çıkartıyor üste yazmıştım geçen poloya koydum ışıklarda 2005 falandı sanırım tdı motor hele benim arkadaşın arabası var araba 1.2 ama gel gör ki öylemi sıfır alındığından beri arabayı hep agresif alıştırmış 4000 devirlerde kullanmış araba ok gibi benim arabaya tokatı koyar 1.2 clio'ya,1.2 clio alıncak araba rxt'lere göre konforuyla bariz önde ama kimsenin bahsetmediği bir araç var 1.4 privilege araçta 1.2 konforu var aynı kasa zaten ama motor 1.4 rxt motoru 98 beygir ben alacak arkadaşlara bunu öneririm rxt'ler yerine

    1.6 rxt 1.2 autantic ve 1.4 rxt kullandım.1.4 rxt yi halen kullanıyorum.rxt serisinde ön göğüsle veya hava yastığıyla ilgili bir problem yaşamadım.Ama hava yastığı kısmı çatlayan arabalar gördüm.dediğiniz gibi güneşe çok fazla maruz kalan araçlarda kronik bir durum.Torpido soğutmasının özellikle şehir içi kısa mesafe kullanımlarında hiç bir işlevi yoktur.Şehirler arası uzun yolculuklarda klima sürekli açık kalırsa torpidoya koyduğunuz su şişesi biraz serin kalabiliyor :)) Dondurma koyarsanız eriyor.çikolata koyarsanız erimiyor ama.Tecrübeyle sabittir :)) Rxt de koltuk kılıfları kesinlikle daha kalitelidir.Gördüğüm sürüyle rxt nin hiçbirinde aşınmadan dolayı yırtılma görmedim.Ama 1.2 lerde gördüğüm her 3 arabadan 2 sinde (eski 1.2 arabamda da vardı) oturduğunuz ile yaslandığınız kısmın birleşim yerinde yırtık görmüşümdür.Bunun sebebide döşemenin bazı kısımlarında deriye benzer dayanıksız bir malzeme kullanılmasıdır.1.4 dynamic lerde sürücü koltuğundaki yırtık kronik bir sorundur.Sport koltuk yapacam diye kullanılan metal borular yüzeye çok yakın olduğu için her arabaya binilip inildiğinde aşınmadan dolayı zamanla çok derin yırtıklar oluşuyor.Bunu incelediğim her clio 2 dynamic te gördüm.Ama 1.4 privilege lerde öle bir sorun yok.çünkü koltuk kumaşları rxt de olduğu gibi kadifedir.ve kolay kolay aşınmıyor gerçekten...Burda amacımız sadece araçlarımızın artı ve eksilerini görmeye çalışmak ve alacak arkadaşlara bir nebze fikir vererek yardımcı olmaya çalışmaktır...

    hocam dondurmanıon ne işi var torpidoda ya 1.4 rxt güzel araç hocam ama yalıtım işi beni sinir ediyordu 100 km hıza ulaşınca başlıyorduı ses,benim şahsi görüşüm alınacak araba 1.4 privilege'dir yok eğer bütçe kısıtlıysa 1.6rte alınabilir donanım eksik ama rxt ile aynı araç 1.4 rta kesinlikle alınmaz hem gitmez hem çok yakıyor hemde donanım fakiri araç

    Evet buradan anlıyoruz ki en iyi araç 1.2 autantic



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hikmet_19 -- 6 Haziran 2013; 8:42:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hikmet_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1.4 RXT

    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    rxt'nin ön göğüs kısmı çok kötü 1.4rxt hocam hem kullanım hem malzeme kalitesi açısından eşya koyabilecek bir tane yer yok ve göğüs çok çabuk deforme oluyor özellikle ısıya maruz kalınca tırnakla ile çekseniz remen soyuluyor ve kronik sorun yolcu hava yastığının orda çatlak olması,1.2 ise çok daha iyi malzeme kalitesi daha iyi en azından yazdığım şeyler olmuyor ve eşya koyabilecek bir yer mevcut ve tabi torpido hem soğutmalı hemde çok daha büyük,koltuk kılıfları kir tutmaya müsait olabilir dediğin gibi ama çok daha kaliteli,ses olayı daha düşük,direksiyon zaten ayrı bir güzel tek sorun motor gücü aslında kasa hafif 930kg ancak motorun torku düşük kasayı kaldırıyor uzun yoldada su koymuyor kesmiyor 1.6 rxt'nin seriliği yok ama agresif kullanırsan araba baya iyi işler çıkartıyor üste yazmıştım geçen poloya koydum ışıklarda 2005 falandı sanırım tdı motor hele benim arkadaşın arabası var araba 1.2 ama gel gör ki öylemi sıfır alındığından beri arabayı hep agresif alıştırmış 4000 devirlerde kullanmış araba ok gibi benim arabaya tokatı koyar 1.2 clio'ya,1.2 clio alıncak araba rxt'lere göre konforuyla bariz önde ama kimsenin bahsetmediği bir araç var 1.4 privilege araçta 1.2 konforu var aynı kasa zaten ama motor 1.4 rxt motoru 98 beygir ben alacak arkadaşlara bunu öneririm rxt'ler yerine

    1.6 rxt 1.2 autantic ve 1.4 rxt kullandım.1.4 rxt yi halen kullanıyorum.rxt serisinde ön göğüsle veya hava yastığıyla ilgili bir problem yaşamadım.Ama hava yastığı kısmı çatlayan arabalar gördüm.dediğiniz gibi güneşe çok fazla maruz kalan araçlarda kronik bir durum.Torpido soğutmasının özellikle şehir içi kısa mesafe kullanımlarında hiç bir işlevi yoktur.Şehirler arası uzun yolculuklarda klima sürekli açık kalırsa torpidoya koyduğunuz su şişesi biraz serin kalabiliyor :)) Dondurma koyarsanız eriyor.çikolata koyarsanız erimiyor ama.Tecrübeyle sabittir :)) Rxt de koltuk kılıfları kesinlikle daha kalitelidir.Gördüğüm sürüyle rxt nin hiçbirinde aşınmadan dolayı yırtılma görmedim.Ama 1.2 lerde gördüğüm her 3 arabadan 2 sinde (eski 1.2 arabamda da vardı) oturduğunuz ile yaslandığınız kısmın birleşim yerinde yırtık görmüşümdür.Bunun sebebide döşemenin bazı kısımlarında deriye benzer dayanıksız bir malzeme kullanılmasıdır.1.4 dynamic lerde sürücü koltuğundaki yırtık kronik bir sorundur.Sport koltuk yapacam diye kullanılan metal borular yüzeye çok yakın olduğu için her arabaya binilip inildiğinde aşınmadan dolayı zamanla çok derin yırtıklar oluşuyor.Bunu incelediğim her clio 2 dynamic te gördüm.Ama 1.4 privilege lerde öle bir sorun yok.çünkü koltuk kumaşları rxt de olduğu gibi kadifedir.ve kolay kolay aşınmıyor gerçekten...Burda amacımız sadece araçlarımızın artı ve eksilerini görmeye çalışmak ve alacak arkadaşlara bir nebze fikir vererek yardımcı olmaya çalışmaktır...

    hocam dondurmanıon ne işi var torpidoda ya 1.4 rxt güzel araç hocam ama yalıtım işi beni sinir ediyordu 100 km hıza ulaşınca başlıyorduı ses,benim şahsi görüşüm alınacak araba 1.4 privilege'dir yok eğer bütçe kısıtlıysa 1.6rte alınabilir donanım eksik ama rxt ile aynı araç 1.4 rta kesinlikle alınmaz hem gitmez hem çok yakıyor hemde donanım fakiri araç

    Evet buradan anlıyoruz ki en iyi araç 1.2 autantic

    evet burdanda anlıyoruz ki sen lafı ... okuyorsun,bak orada ne yazıyor(bence alınacak araba 1.4 privilege'dir)demek ki neymiş önce okuyacaksın sonra okuduğunu anlayacaksın sonrada yazacaksın ama önce yazmayıda öğrenmek gerekiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hikmet_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1.4 RXT

    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    rxt'nin ön göğüs kısmı çok kötü 1.4rxt hocam hem kullanım hem malzeme kalitesi açısından eşya koyabilecek bir tane yer yok ve göğüs çok çabuk deforme oluyor özellikle ısıya maruz kalınca tırnakla ile çekseniz remen soyuluyor ve kronik sorun yolcu hava yastığının orda çatlak olması,1.2 ise çok daha iyi malzeme kalitesi daha iyi en azından yazdığım şeyler olmuyor ve eşya koyabilecek bir yer mevcut ve tabi torpido hem soğutmalı hemde çok daha büyük,koltuk kılıfları kir tutmaya müsait olabilir dediğin gibi ama çok daha kaliteli,ses olayı daha düşük,direksiyon zaten ayrı bir güzel tek sorun motor gücü aslında kasa hafif 930kg ancak motorun torku düşük kasayı kaldırıyor uzun yoldada su koymuyor kesmiyor 1.6 rxt'nin seriliği yok ama agresif kullanırsan araba baya iyi işler çıkartıyor üste yazmıştım geçen poloya koydum ışıklarda 2005 falandı sanırım tdı motor hele benim arkadaşın arabası var araba 1.2 ama gel gör ki öylemi sıfır alındığından beri arabayı hep agresif alıştırmış 4000 devirlerde kullanmış araba ok gibi benim arabaya tokatı koyar 1.2 clio'ya,1.2 clio alıncak araba rxt'lere göre konforuyla bariz önde ama kimsenin bahsetmediği bir araç var 1.4 privilege araçta 1.2 konforu var aynı kasa zaten ama motor 1.4 rxt motoru 98 beygir ben alacak arkadaşlara bunu öneririm rxt'ler yerine

    1.6 rxt 1.2 autantic ve 1.4 rxt kullandım.1.4 rxt yi halen kullanıyorum.rxt serisinde ön göğüsle veya hava yastığıyla ilgili bir problem yaşamadım.Ama hava yastığı kısmı çatlayan arabalar gördüm.dediğiniz gibi güneşe çok fazla maruz kalan araçlarda kronik bir durum.Torpido soğutmasının özellikle şehir içi kısa mesafe kullanımlarında hiç bir işlevi yoktur.Şehirler arası uzun yolculuklarda klima sürekli açık kalırsa torpidoya koyduğunuz su şişesi biraz serin kalabiliyor :)) Dondurma koyarsanız eriyor.çikolata koyarsanız erimiyor ama.Tecrübeyle sabittir :)) Rxt de koltuk kılıfları kesinlikle daha kalitelidir.Gördüğüm sürüyle rxt nin hiçbirinde aşınmadan dolayı yırtılma görmedim.Ama 1.2 lerde gördüğüm her 3 arabadan 2 sinde (eski 1.2 arabamda da vardı) oturduğunuz ile yaslandığınız kısmın birleşim yerinde yırtık görmüşümdür.Bunun sebebide döşemenin bazı kısımlarında deriye benzer dayanıksız bir malzeme kullanılmasıdır.1.4 dynamic lerde sürücü koltuğundaki yırtık kronik bir sorundur.Sport koltuk yapacam diye kullanılan metal borular yüzeye çok yakın olduğu için her arabaya binilip inildiğinde aşınmadan dolayı zamanla çok derin yırtıklar oluşuyor.Bunu incelediğim her clio 2 dynamic te gördüm.Ama 1.4 privilege lerde öle bir sorun yok.çünkü koltuk kumaşları rxt de olduğu gibi kadifedir.ve kolay kolay aşınmıyor gerçekten...Burda amacımız sadece araçlarımızın artı ve eksilerini görmeye çalışmak ve alacak arkadaşlara bir nebze fikir vererek yardımcı olmaya çalışmaktır...

    hocam dondurmanıon ne işi var torpidoda ya 1.4 rxt güzel araç hocam ama yalıtım işi beni sinir ediyordu 100 km hıza ulaşınca başlıyorduı ses,benim şahsi görüşüm alınacak araba 1.4 privilege'dir yok eğer bütçe kısıtlıysa 1.6rte alınabilir donanım eksik ama rxt ile aynı araç 1.4 rta kesinlikle alınmaz hem gitmez hem çok yakıyor hemde donanım fakiri araç

    Evet buradan anlıyoruz ki en iyi araç 1.2 autantic

    evet burdanda anlıyoruz ki sen lafı ... okuyorsun,bak orada ne yazıyor(bence alınacak araba 1.4 privilege'dir)demek ki neymiş önce okuyacaksın sonra okuduğunu anlayacaksın sonrada yazacaksın ama önce yazmayıda öğrenmek gerekiyor

    Makyajli kasanin konforu+1.4 16v motorun petformansi= PRIVILIGE 2*2=4 gibi bisey yani neden dinamic degil derseniz, koltuk kumas kalitesi ve priviligedeki krem rengi on konsolun olmamasi olabilir mesela...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • forumda bir arakaş satıyordu 1.4 privilege o kadar bütçem olmadığı için alamadım ama içimde hep var 1.4 privilige sempatisi en son 1.4 privilege alıp clio'dan vazgeçeceğim ama bu 2-3 senelik süreç tabi ki ne clio 3 nede clio 4 ilgimi çekmiyor en güzel kasa bu clio 2 olan iç hacim biraz daha büyük olsaymış süper olacakmış ama buda yeterli bana,clio 4 demişken benzinli seçenekler berbat,belki 1.2 turbolu motor gelirse olabilir onun dışında parasının arabası değil
  • 1.4 privelege ancak ben dijital klima sunroof ve çelik jantlı olandan aradım temiz düşük kmde yok zaten türkiye çapındada az bulunuyor. Bulsam ondan alacaktım çünkü full + full bir araç.. Otantikle karşılaştırmak alakasız bence veya rxt ile.. Onu bulamayınca dedik temiz düşük km otantik olsun işimizi görsün. Rxt kullandığım için makyajlı kasa istedim. Yeni araba alacaklar clio hb serisi çekinmeden alabilir bütçesine zevkine hangisi uyuyorsa onu alsınlar derim. Yeni sıfır araçlar çok pahalı..ben clio kullanmış birisi olarak artık ileride terfi edersem golf 6 düşünüyorum sıfır değil ama ikinci el.. Clio hb efsanedir binmeyen anlayamaz ztn. Alan satmıyor satmak isteyende peynir ekmek gibi satıyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçen siteden aldığım orjinal clio mercekli farlarım. Krom kapı kollarıda yolda.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serci07 -- 6 Haziran 2013; 16:22:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serci07

    geçen siteden aldığım orjinal clio mercekli farlarım. Krom kapı kollarıda yolda.







    Hocam banada lazım nerden hangi siteden aldınız. Krom kapı kolu iç kapı kollarımı privelege modelindeki gibimi. Banada lazım aynı benim düşündüğüm gibi yaptırmışsınız hatta ben iç kapı kolu teyp çevresi vites çevresini 3m carbon kaplatma düşünüyorum. Farın marka modeli fiatı ve nerden alacağız yazarsanız çok makbule geçer. Xenonla süper olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serci07

    geçen siteden aldığım orjinal clio mercekli farlarım. Krom kapı kollarıda yolda.







    Güzel görünüyorlar hayırlı olsun.

    Far konusu açılmışken, malum far camlarının solma konusu var, ne yapıyorsunuz nasıl bir çözüm var. Benimde biraz solma oluştu hepsiburada sitesinde far temizleme kiti buldum, acaba böyle şeyleri uygulayanlar oldu mu?
    Link.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral


    quote:

    Orijinalden alıntı: serci07

    geçen siteden aldığım orjinal clio mercekli farlarım. Krom kapı kollarıda yolda.







    Hocam banada lazım nerden hangi siteden aldınız. Krom kapı kolu iç kapı kollarımı privelege modelindeki gibimi. Banada lazım aynı benim düşündüğüm gibi yaptırmışsınız hatta ben iç kapı kolu teyp çevresi vites çevresini 3m carbon kaplatma düşünüyorum. Farın marka modeli fiatı ve nerden alacağız yazarsanız çok makbule geçer. Xenonla süper olmuş

    dostum far orjinal mais mercek farı hariç bütün ampulleri mevcuttu. kendi xenonlarımı taktırdım. sahibinden.com dan 400tl ye satın aldım takımı.
    kapı kollarıda resimdeki gibi. bir forumdaki arkadaşımdan satın aldım. bende karbon yaptıracağım iç tarafı ama yaptıran görmediğim için nasıl duracak merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serci07

    quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral


    quote:

    Orijinalden alıntı: serci07

    geçen siteden aldığım orjinal clio mercekli farlarım. Krom kapı kollarıda yolda.







    Hocam banada lazım nerden hangi siteden aldınız. Krom kapı kolu iç kapı kollarımı privelege modelindeki gibimi. Banada lazım aynı benim düşündüğüm gibi yaptırmışsınız hatta ben iç kapı kolu teyp çevresi vites çevresini 3m carbon kaplatma düşünüyorum. Farın marka modeli fiatı ve nerden alacağız yazarsanız çok makbule geçer. Xenonla süper olmuş

    dostum far orjinal mais mercek farı hariç bütün ampulleri mevcuttu. kendi xenonlarımı taktırdım. sahibinden.com dan 400tl ye satın aldım takımı.
    kapı kollarıda resimdeki gibi. bir forumdaki arkadaşımdan satın aldım. bende karbon yaptıracağım iç tarafı ama yaptıran görmediğim için nasıl duracak merak ediyorum.


    Alıntıları Göster
    far temizlemek için forumlarda aratırsan nasıl yapıldığını gösteren uygulamalar var. 0 zımpara felan kullanıyorlar. yeni gibi oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serci07 -- 6 Haziran 2013; 16:43:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serci07

    quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral


    quote:

    Orijinalden alıntı: serci07

    geçen siteden aldığım orjinal clio mercekli farlarım. Krom kapı kollarıda yolda.







    Hocam banada lazım nerden hangi siteden aldınız. Krom kapı kolu iç kapı kollarımı privelege modelindeki gibimi. Banada lazım aynı benim düşündüğüm gibi yaptırmışsınız hatta ben iç kapı kolu teyp çevresi vites çevresini 3m carbon kaplatma düşünüyorum. Farın marka modeli fiatı ve nerden alacağız yazarsanız çok makbule geçer. Xenonla süper olmuş

    dostum far orjinal mais mercek farı hariç bütün ampulleri mevcuttu. kendi xenonlarımı taktırdım. sahibinden.com dan 400tl ye satın aldım takımı.
    kapı kollarıda resimdeki gibi. bir forumdaki arkadaşımdan satın aldım. bende karbon yaptıracağım iç tarafı ama yaptıran görmediğim için nasıl duracak merak ediyorum.


    Hocam senle ben aynı kafadayız arabaya ne yaptırmak istesem sen önceden yaptırmışsın hayırlı olsun bence çok güsel olmuş.. Bana özelden aldığın adres veya irtibat nosunu verirmisin varsa bende alayım aynılarından. Ben 3m carbon olayını bir arkadaşta megane 2 hb kapı kolları soyuldu kaplattı çok güsel durdu ondan özendim.. Bizim araçlarada yakışır zevk meselesi beğenmeyende çıkabilir. Senin araç maşallah çok güsel olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ya araç güzel. az yakıyor. spor yaylarla muhteşem bir yol tutuşu var. tek eksik olan şu anda dikişli direksiyon simiti. onuda araştırıyorum temiz bulursam alacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serci07

    ya araç güzel. az yakıyor. spor yaylarla muhteşem bir yol tutuşu var. tek eksik olan şu anda dikişli direksiyon simiti. onuda araştırıyorum temiz bulursam alacağım.


    direksiyonu deri direksiyon olarak kaplayan yerler vardır mutlaka istediğin şekilde dikişte yaparlar ama sen orginal deri direksiyonumu arıyorsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hikmet_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1.4 RXT

    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    rxt'nin ön göğüs kısmı çok kötü 1.4rxt hocam hem kullanım hem malzeme kalitesi açısından eşya koyabilecek bir tane yer yok ve göğüs çok çabuk deforme oluyor özellikle ısıya maruz kalınca tırnakla ile çekseniz remen soyuluyor ve kronik sorun yolcu hava yastığının orda çatlak olması,1.2 ise çok daha iyi malzeme kalitesi daha iyi en azından yazdığım şeyler olmuyor ve eşya koyabilecek bir yer mevcut ve tabi torpido hem soğutmalı hemde çok daha büyük,koltuk kılıfları kir tutmaya müsait olabilir dediğin gibi ama çok daha kaliteli,ses olayı daha düşük,direksiyon zaten ayrı bir güzel tek sorun motor gücü aslında kasa hafif 930kg ancak motorun torku düşük kasayı kaldırıyor uzun yoldada su koymuyor kesmiyor 1.6 rxt'nin seriliği yok ama agresif kullanırsan araba baya iyi işler çıkartıyor üste yazmıştım geçen poloya koydum ışıklarda 2005 falandı sanırım tdı motor hele benim arkadaşın arabası var araba 1.2 ama gel gör ki öylemi sıfır alındığından beri arabayı hep agresif alıştırmış 4000 devirlerde kullanmış araba ok gibi benim arabaya tokatı koyar 1.2 clio'ya,1.2 clio alıncak araba rxt'lere göre konforuyla bariz önde ama kimsenin bahsetmediği bir araç var 1.4 privilege araçta 1.2 konforu var aynı kasa zaten ama motor 1.4 rxt motoru 98 beygir ben alacak arkadaşlara bunu öneririm rxt'ler yerine

    1.6 rxt 1.2 autantic ve 1.4 rxt kullandım.1.4 rxt yi halen kullanıyorum.rxt serisinde ön göğüsle veya hava yastığıyla ilgili bir problem yaşamadım.Ama hava yastığı kısmı çatlayan arabalar gördüm.dediğiniz gibi güneşe çok fazla maruz kalan araçlarda kronik bir durum.Torpido soğutmasının özellikle şehir içi kısa mesafe kullanımlarında hiç bir işlevi yoktur.Şehirler arası uzun yolculuklarda klima sürekli açık kalırsa torpidoya koyduğunuz su şişesi biraz serin kalabiliyor :)) Dondurma koyarsanız eriyor.çikolata koyarsanız erimiyor ama.Tecrübeyle sabittir :)) Rxt de koltuk kılıfları kesinlikle daha kalitelidir.Gördüğüm sürüyle rxt nin hiçbirinde aşınmadan dolayı yırtılma görmedim.Ama 1.2 lerde gördüğüm her 3 arabadan 2 sinde (eski 1.2 arabamda da vardı) oturduğunuz ile yaslandığınız kısmın birleşim yerinde yırtık görmüşümdür.Bunun sebebide döşemenin bazı kısımlarında deriye benzer dayanıksız bir malzeme kullanılmasıdır.1.4 dynamic lerde sürücü koltuğundaki yırtık kronik bir sorundur.Sport koltuk yapacam diye kullanılan metal borular yüzeye çok yakın olduğu için her arabaya binilip inildiğinde aşınmadan dolayı zamanla çok derin yırtıklar oluşuyor.Bunu incelediğim her clio 2 dynamic te gördüm.Ama 1.4 privilege lerde öle bir sorun yok.çünkü koltuk kumaşları rxt de olduğu gibi kadifedir.ve kolay kolay aşınmıyor gerçekten...Burda amacımız sadece araçlarımızın artı ve eksilerini görmeye çalışmak ve alacak arkadaşlara bir nebze fikir vererek yardımcı olmaya çalışmaktır...

    hocam dondurmanıon ne işi var torpidoda ya 1.4 rxt güzel araç hocam ama yalıtım işi beni sinir ediyordu 100 km hıza ulaşınca başlıyorduı ses,benim şahsi görüşüm alınacak araba 1.4 privilege'dir yok eğer bütçe kısıtlıysa 1.6rte alınabilir donanım eksik ama rxt ile aynı araç 1.4 rta kesinlikle alınmaz hem gitmez hem çok yakıyor hemde donanım fakiri araç

    Evet buradan anlıyoruz ki en iyi araç 1.2 autantic

    evet burdanda anlıyoruz ki sen lafı ... okuyorsun,bak orada ne yazıyor(bence alınacak araba 1.4 privilege'dir)demek ki neymiş önce okuyacaksın sonra okuduğunu anlayacaksın sonrada yazacaksın ama önce yazmayıda öğrenmek gerekiyor

    sen son iki sayfayı aç kendi mesajlarını bir daha oku hani söz vardır kürdün eşeğini met ettiği gibi derler aynen öyle aracını met ediyorsun o yazıyı öyüzden yazdım banada anlama özürlüsü muamelesi yapma hakkını nereden buluyorsun adam gibi eleştir haddini bil

    burada amacımız 1.4 rxt arkadaşımızın dediği gibi araçların artı ve eksilerini görmeye çalışmak 1.6 92 hp fransız yapımı rxt den inip de gelip bize bura 1.2 75 hp bir aracı översen az müsade et de bizde eleştirelim ama yok eleştirilmeyede tahamülünüz yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hikmet_19 -- 6 Haziran 2013; 18:14:48 >




  • 
Sayfa: önceki 606607608609610
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.