Şimdi Ara

Clio’dan Palio’ya geçmeye gerek var mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • o.lut03 O kullanıcısına yanıt
    Öğrenciyim hocam bagajla pek işim olmuyor bir köşeye mangalım ve taburemi atsam yeter 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulnation

    B sınıfında colt u tek geçerim.
    Colt mu gülme tutdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    Colt mu gülme tutdu

    Alıntıları Göster
    Bilmiyorum hiç kullandınız mı? Kullanıcısı olupta colta kötü diyen büyük ihtimalle premium araçtan gelmiştir. Burada kriter olarak yazılanlar palio ve clio. Onlara gülmeyip colta gülmek ayrı tabi. B sınıfı 25 30 bin arası alınacak en mantıklı araç colttur.

    4 yîl kullandım ciğerini bilirim.

    Bagajsa bagaj, iç hacim lazımsa iç hacim ayarlarsın. Arka koltuklar ileri geri kayar. 2sine birden 4 yılda 2 kez ihtiyaç duydum.

    95bg atm motor mivecli. Gerçekten az yakar. Uzun yolda 5.5 üstu yaktiran ciddi kötü şòfördür. Viraji pek iyi değildir ama paliodanda iyidir. Clio 2 hb ise efsane viraj alır.

    Colt sorunsuzdur. 4 yılda sadece yağını suyunu koy gez. Klasik filitre bakımı yaptım. Sadece son yıl 4. Senesiydi ve 10 yasina gelmisti. Guvenlik amacli amortisorleri degistirdim. Colt bu ülkeye fazla tabi. Made in holland, mersedes mitsubishi ortak yapimi bir araçtan bahsediyoruz. O paraya daha iyisi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulnation

    Bilmiyorum hiç kullandınız mı? Kullanıcısı olupta colta kötü diyen büyük ihtimalle premium araçtan gelmiştir. Burada kriter olarak yazılanlar palio ve clio. Onlara gülmeyip colta gülmek ayrı tabi. B sınıfı 25 30 bin arası alınacak en mantıklı araç colttur.

    4 yîl kullandım ciğerini bilirim.

    Bagajsa bagaj, iç hacim lazımsa iç hacim ayarlarsın. Arka koltuklar ileri geri kayar. 2sine birden 4 yılda 2 kez ihtiyaç duydum.

    95bg atm motor mivecli. Gerçekten az yakar. Uzun yolda 5.5 üstu yaktiran ciddi kötü şòfördür. Viraji pek iyi değildir ama paliodanda iyidir. Clio 2 hb ise efsane viraj alır.

    Colt sorunsuzdur. 4 yılda sadece yağını suyunu koy gez. Klasik filitre bakımı yaptım. Sadece son yıl 4. Senesiydi ve 10 yasina gelmisti. Guvenlik amacli amortisorleri degistirdim. Colt bu ülkeye fazla tabi. Made in holland, mersedes mitsubishi ortak yapimi bir araçtan bahsediyoruz. O paraya daha iyisi yok.

    Alıntıları Göster
    Bu devirde 200.000 kmden önce hiç bir araba arıza vermez kolay kolay hangi çağda yaşıyoruz aslında siz başka araçlar kullanmamışsınız size bundan ötürü colt iyi geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • önceliğiniz güvenlik olsun, ilk 5 yıldızlı ncap çarpışma testi olan clio modeli 3 . nesil clio. onlara bakın. veya başka sağlam test sonucu olan bi arabaya bakın. palio iyice teneke kalıyo.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • EmreGLC kullanıcısına yanıt
    Bu da enteresan. Valla tsi motorlu 3 farkli araçta blok çatlattı arkadaşlarım. Paliocu olupta yakıt pompası sorunu yaşamayan yok gibi. Colt ta bakımlarda uygundur. Triger zincirlidir. Blok yüksek devirlere sıkıntısız çıkmakta...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulnation

    Bu da enteresan. Valla tsi motorlu 3 farkli araçta blok çatlattı arkadaşlarım. Paliocu olupta yakıt pompası sorunu yaşamayan yok gibi. Colt ta bakımlarda uygundur. Triger zincirlidir. Blok yüksek devirlere sıkıntısız çıkmakta...
    3 arkadaşınız ve de motor bloğu çatlatmışlar ne enteresan ki 3 de tsi motor. Otomotiv sektöründeyim daha başıma gelmedi açıkçası yazdıklarınıza da inanmıyorum. Resmen karalama peşindesiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    3 arkadaşınız ve de motor bloğu çatlatmışlar ne enteresan ki 3 de tsi motor. Otomotiv sektöründeyim daha başıma gelmedi açıkçası yazdıklarınıza da inanmıyorum. Resmen karalama peşindesiniz.

    Alıntıları Göster
    İnanmayabilirsin. Ama bana yalancı diyemezsin. Tsi ları neden karalamak istiyim? Diyorum ki 200bine kadar sorun çıkmıyorsa neden aynı paraya satılmıyor kmsi yüksek araçlar? Mantıksız konuşuyorsun, iftira atıyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulnation

    İnanmayabilirsin. Ama bana yalancı diyemezsin. Tsi ları neden karalamak istiyim? Diyorum ki 200bine kadar sorun çıkmıyorsa neden aynı paraya satılmıyor kmsi yüksek araçlar? Mantıksız konuşuyorsun, iftira atıyorsun.

    Alıntıları Göster
    Yalan söylemiyorsan arkadaşlarının bana motor bloğunu patlattığına dair servis kayıtlarını göster. 3 arkadaşıda tai motor bloğu patlatıyor muş vay arkadaş gelde inan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O model dizel palio 170.000 de olması zor bence

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    Yalan söylemiyorsan arkadaşlarının bana motor bloğunu patlattığına dair servis kayıtlarını göster. 3 arkadaşıda tai motor bloğu patlatıyor muş vay arkadaş gelde inan

    Alıntıları Göster
    3 4 sene öncesinin mevzusu nereden bulayim servis kaydını. Boş adamsınız vesselam. İnanma arkadaşım. 2 tane 1.4 ki ikiside Scirocco biride leon ama motor 1.2 mi 1.4 mü hatirlamıyorum. 3 üde tsi. Umarım senin başına gelmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dizeli değil de palionun 1.2 16v 80 hp olanina geçilebilir. Bana göre keyifli motoru var. İkinci elde dizel problem yaratırsa çok üzer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanayide binmistim bi tanesine ama model yilini bilmiyorum.Ici asiri derecede basitti,sanki minibus koltugu gibi alttan ayakli falan.Hepsi boyle mi bilmiyorum da palio basit araba gercekten de.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elk_91 E kullanıcısına yanıt
    Hocam son kasanın içi eskilere göre nispeten daha iyi geldi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • palio1.6 P kullanıcısına yanıt
    Düşünüyorum hocam listemde var. Dizelin bakım masrafı bazen ağır olabiliyor haklısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşımın arabasıydı 170binde orjinal 7-8 ay önce sattı aracı nakite sıkıştığı için bütçem olmadığı için alamamıştım geçen malum sitede gördüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 75hp 7 kullanıcısına yanıt
    Hocam bütçem max 25 bin



    25bine clio 3 bulmak imkansız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sepulnation S kullanıcısına yanıt
    Bu foruma kadar mitsubishi düşmanlığı internette hiçbir platformda görmemiştim, gerçekten garibime gidiyor. Kullananı sever kullanmayanı da genelde iyi sorunsuz markadır der mitsubishi için. Bu kadar yerden yere vurulan bu forumdan başka hiçbir platform yoktur. Yorumunuza katılmakla birlikte gelen cevaplara ithafen yazma ihtiyacı hissettim, ne zaman mitsubishi lafı geçse mutlaka birileri atlayıp laf sokuşturmaya çalışıyor gerçekten hayret.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2007 yılından önceki paliolar güzel yani malzeme kalitesi kabul edilebilecek ölçüde, clio'dan eksiği yok ama sonra benimde sahip olduğum sole modeliyle malzemeden çok kıstılar tofaştan farkı kalmadı diyebilirim. 2001 clio 2006 paliodan iyi olamaz, 5 yaş farkı bile yeter palio almak için.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.