Şimdi Ara

CLA 180 CDI AMG Hakkında Bilgi 7G-DCT 7 vitesli otomatik şanzıman

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
15.678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mercedes CLA 180 CDI AMG Hakkında bilgi almak istiyorum

    mesela arızaları nelerdir öyle bilinen bi arızası varmı

    dsg şanzımanlar gibi arızaları varmı

    bu forumda bi konuda şunu buldum mesela

    tork konvertörlü: bu tip şanzımanlar hiç bozulmamalarıyla meşhurdur. denmiş

    7G-DCT 7 vitesli otomatik şanzıman buna mı giriyor?

    otomatik vitesli araçlardan arızaları dsg arızaları o kadar yaygınken fobi oluşmaya başladı.

    7G-DCT 7 vitesli otomatik şanzıman
    Kompakt seri için özel olarak tekrar geliştirilen 7G-DCT çift debriyajlı şanzıman konforu, sportifliği ve ekonomikliği benzersiz biçimde birleştirir. 7G-DCT çift debriyajlı şanzıman sistemi 3 şaftlı çift debriyajlı bir şanzımandır ve 7 ileri ve bir geri vitese sahiptir. Debriyaj ve vites değişimleri tamamen otomatiktir. Çift debriyaj sayesinde bir sonraki düşük ya da yüksek vitese geçerken çekiş gücü düşmez.

    Yedi ileri vites: Şanzımanda her biri kendi debriyajına sahip olan iki alt vites grubu bulunur. Debriyajların etkinleşmesi ve vites değişimi tamamen otomatik olarak ve çekiş gücünde değişme olmadan yumuşak biçimde gerçekleşir.
    Aktarım modları: "Ekonomi", "Spor" ve "Manuel" vites değişim programları orta konsoldaki bir buton ile seçilebilir ve her biri farklı bir vites değiştirme karakteristiğine sahiptir: "Spor" modunda vites sadece yüksek motor devirlerinde yükseltili ve vitesler "Ekonomi" modundan daha erken düşürülür; "Manuel" modda sportif stile sahip sürücüler entegre direksiyon vites kulakçıkları ile vites değiştirebilirler.
    Düşük yakıt tüketimi: ECO start-stop özelliği araç trafik ışıklarında ya da dur-kalk trafiklerde motoru durdurur.
    Ekstra konfor ve emniyet Ergonomik DIRECT SELECT kolu ve SPEEDTRONIC hız sabitleme özellikleri 7G-DCT çift debriyajlı şanzımanın bir parçasıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykuts41 -- 9 Ağustos 2016; 2:24:37 >







  • Çift kavramalı bir şanzıman modeli fakat dsg gibi sorunlu değil.aracın kronik bir arızası duyulmadı şimdiye kadar zaten alt aksam komple renault'tan alınma bilindik bir mekanik taşıyor.
    aracın sorunlarından bahsedersek;
    iç mekan kalitesi fiyatının çok altında,plastik kalitesi kötü,ortadaki tablet kelimenin tam anlamıyla facia,arka koltuklar dar,amg versiyonun süspansiyonları sert,ve araç maalesef dizel otomatik kazığından dolayı korkunç pahalı.
    insignia varken selam verilecek araba değil özetle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Çift kavramalı bir şanzıman modeli fakat dsg gibi sorunlu değil.aracın kronik bir arızası duyulmadı şimdiye kadar zaten alt aksam komple renault'tan alınma bilindik bir mekanik taşıyor.
    aracın sorunlarından bahsedersek;
    iç mekan kalitesi fiyatının çok altında,plastik kalitesi kötü,ortadaki tablet kelimenin tam anlamıyla facia,arka koltuklar dar,amg versiyonun süspansiyonları sert,ve araç maalesef dizel otomatik kazığından dolayı korkunç pahalı.
    insignia varken selam verilecek araba değil özetle.

    araç benim hoşuma gitti açıkçası öyle bir arıza sorunu falan da yoksa tercihim arasında

    konforda o kadar önemli değil şahsen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykuts41 -- 9 Ağustos 2016; 13:24:04 >
  • 1 hafta boyunca 2015 model c180 cdi otomatik kullandım. çok konforsuz bir araçtı. focus, golf gibi araçlar çok daha yumuşak ve konforlular.
  • O zaman alabirsiniz sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    1 hafta boyunca 2015 model c180 cdi otomatik kullandım. çok konforsuz bir araçtı. focus, golf gibi araçlar çok daha yumuşak ve konforlular.

    c180 değil cla 180'den bahsediyorduk
  • evet bir yanlış okumaya kurban gitmişiz.
  • Bizim ülkedeki kafa çok ilginçtir.Konforlu diye mercedes düşünürler sonra amg paket ile taş arabayı alırlar.

    Arka baş mesafesinin baya kötü olduğunu mutlaka cam tavanlı almanızı öneririm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancan_burak

    Bizim ülkedeki kafa çok ilginçtir.Konforlu diye mercedes düşünürler sonra amg paket ile taş arabayı alırlar.

    Arka baş mesafesinin baya kötü olduğunu mutlaka cam tavanlı almanızı öneririm

    evet cam tavanlı olacak çoğuda öyle sanırım
  • cla 180 cdi'ı tam bilmem ama cla 200'e binme ve sürme fırsatım oldu tek kelimeyle büyük bir hayal kırıklığı. önden çekiş aracın karakterine tam oturmuyor, içi aşırı derece klostrofobik çok basık ve rahatsız hissettirdi beni önde oturmama rağmen. Mercedes alınıyorsa konfor için alınır, hadi e ve c'nin de sporlarını düşünürsünüz de önden çeker dizel cla'yı spor diye almak çok mantıksız karşısında bmw 3 serisi gibi bir rakip varken.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    cla 180 cdi'ı tam bilmem ama cla 200'e binme ve sürme fırsatım oldu tek kelimeyle büyük bir hayal kırıklığı. önden çekiş aracın karakterine tam oturmuyor, içi aşırı derece klostrofobik çok basık ve rahatsız hissettirdi beni önde oturmama rağmen. Mercedes alınıyorsa konfor için alınır, hadi e ve c'nin de sporlarını düşünürsünüz de önden çeker dizel cla'yı spor diye almak çok mantıksız karşısında bmw 3 serisi gibi bir rakip varken.

    peki şu araçta hoşuma gidiyor aslında

    yakıt tüketimi vb. farkı varmıdır o kadar cla 180 ile hem buda dizel

    C 200 BlueTEC AMG

    başlarda bmw 320i ED 40th Year Edition hoşuma gidiyordu ama oda 160.000tl civarı 2.elde ve benzin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykuts41 -- 10 Ağustos 2016; 2:12:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykuts41

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    cla 180 cdi'ı tam bilmem ama cla 200'e binme ve sürme fırsatım oldu tek kelimeyle büyük bir hayal kırıklığı. önden çekiş aracın karakterine tam oturmuyor, içi aşırı derece klostrofobik çok basık ve rahatsız hissettirdi beni önde oturmama rağmen. Mercedes alınıyorsa konfor için alınır, hadi e ve c'nin de sporlarını düşünürsünüz de önden çeker dizel cla'yı spor diye almak çok mantıksız karşısında bmw 3 serisi gibi bir rakip varken.

    peki şu araçta hoşuma gidiyor aslında

    yakıt tüketimi vb. farkı varmıdır o kadar cla 180 ile hem buda dizel

    C 200 BlueTEC AMG

    başlarda bmw 320i ED 40th Year Edition hoşuma gidiyordu ama oda 160.000tl civarı 2.elde ve benzin

    yeni kasa c'yi çok fazla inceleme şansım olmadı, sadece bir tek test sürüşüne çıktım şöyle bir sıkıntı var mercedes'in yeni nesil alt segmentlerinde iç malzeme kalitesi mercedes'e yakışmıyacak derecede çok kötü. yeni c'nin içinde o piano black orta konsol hem kalite olarak hem yerleştirme olarak bana kötü bir hissiyat verdi. Ortadaki ekran desen o da sonradan oraya oturtulmuş gibi. Hadi bunlar benim zevkime kalmış şeyler. 1.6 dizel motor tasarruflu olsa da 136 beygirin normal bir araçta verebileceği güçten sanki uzak gibi, çok sportif değil. Eski kasa makyajlı c'ye göre aracın içi hem daha dar hem de performansı daha kötü, lastikleri runflatti belki de ondandır ancak böyle yol üstünde çok fazla gidiş yönüne dik şekilde salınım gerçekleştiriyor gibiydi. Konfor için mercedes alınır, zaten direksiyon sertliğinden koltuk yumuşaklığına, süspansiyonun yumuşaklığına kadar c'den okey ancak özellikle spor istiyorsunuz ben tekrar edeyim bir bmw 320i ed alın, 40. yıl paketi çok hoş ama değmez şu anda bayilerde 10 bin tl civarı indirim ve ödeme kolaylıkları var, geçen hafta biz de bir akrabama aldık 10 bin tl indirimle 137'ye. Konforunuza düşkünseniz, çok km yapmam diyorsanız e180 elite de bakabilirsiniz, şahsen yeni c'yi de pek tutmadım ama eskisi olsa ben de çok beğeniyorum onu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykuts41

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    cla 180 cdi'ı tam bilmem ama cla 200'e binme ve sürme fırsatım oldu tek kelimeyle büyük bir hayal kırıklığı. önden çekiş aracın karakterine tam oturmuyor, içi aşırı derece klostrofobik çok basık ve rahatsız hissettirdi beni önde oturmama rağmen. Mercedes alınıyorsa konfor için alınır, hadi e ve c'nin de sporlarını düşünürsünüz de önden çeker dizel cla'yı spor diye almak çok mantıksız karşısında bmw 3 serisi gibi bir rakip varken.

    peki şu araçta hoşuma gidiyor aslında

    yakıt tüketimi vb. farkı varmıdır o kadar cla 180 ile hem buda dizel

    C 200 BlueTEC AMG

    başlarda bmw 320i ED 40th Year Edition hoşuma gidiyordu ama oda 160.000tl civarı 2.elde ve benzin

    yeni kasa c'yi çok fazla inceleme şansım olmadı, sadece bir tek test sürüşüne çıktım şöyle bir sıkıntı var mercedes'in yeni nesil alt segmentlerinde iç malzeme kalitesi mercedes'e yakışmıyacak derecede çok kötü. yeni c'nin içinde o piano black orta konsol hem kalite olarak hem yerleştirme olarak bana kötü bir hissiyat verdi. Ortadaki ekran desen o da sonradan oraya oturtulmuş gibi. Hadi bunlar benim zevkime kalmış şeyler. 1.6 dizel motor tasarruflu olsa da 136 beygirin normal bir araçta verebileceği güçten sanki uzak gibi, çok sportif değil. Eski kasa makyajlı c'ye göre aracın içi hem daha dar hem de performansı daha kötü, lastikleri runflatti belki de ondandır ancak böyle yol üstünde çok fazla gidiş yönüne dik şekilde salınım gerçekleştiriyor gibiydi. Konfor için mercedes alınır, zaten direksiyon sertliğinden koltuk yumuşaklığına, süspansiyonun yumuşaklığına kadar c'den okey ancak özellikle spor istiyorsunuz ben tekrar edeyim bir bmw 320i ed alın, 40. yıl paketi çok hoş ama değmez şu anda bayilerde 10 bin tl civarı indirim ve ödeme kolaylıkları var, geçen hafta biz de bir akrabama aldık 10 bin tl indirimle 137'ye. Konforunuza düşkünseniz, çok km yapmam diyorsanız e180 elite de bakabilirsiniz, şahsen yeni c'yi de pek tutmadım ama eskisi olsa ben de çok beğeniyorum onu.

    estoril mavi bmw 320i ed güzel aslında ama benzin bu yüzden biraz korkutucu en az 7-10lt yakıyor sanırım.

    yakıt konusu tereddüt ettiriyor biraz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykuts41 -- 11 Ağustos 2016; 10:11:21 >




  • Hocam kuzenimde cla 200 amg paket var, işyerlerimiz birbirine yakın arada kullandığımda oluyor. Açıkçası aracı alanlar ve beğenenler genelde tasarımını seviyor, diğer dezavantajları görmezden gelerek alıyorlar...

    Mesela almadan önce bayiye gittiğimizde arkası dar ve basık gelmişti bana, fakat o beğendiği için gözüne kötü bile gelmedi.

    Çok uzatmak istemiyorum, muhtemelen araç hoşuna gitti ve çoğu dezavantajı gözün görmüyor görmekte istemiyor :) Burada kim ne derse gider onu alırsın zaten...

    Benim tek eleştirdiğim nokta fiyat performans durumu, kuzenim aracı 150 bin civarı aldı diye hatırlıyorum bugün konuşursam net rakamı yazarım...Bence tasarımı dışında bu parayı hakkeden bi araba değil...

    Cla180 çoğu d segmenti aracın fiyatına yakın fiyatlara sahip, eğer kafan karışıksa bi bakın derim

     CLA 180 CDI AMG Hakkında Bilgi 7G-DCT 7 vitesli otomatik şanzıman


     CLA 180 CDI AMG Hakkında Bilgi 7G-DCT 7 vitesli otomatik şanzıman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oyuncu11790 -- 11 Ağustos 2016; 13:12:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    cla 180 cdi'ı tam bilmem ama cla 200'e binme ve sürme fırsatım oldu tek kelimeyle büyük bir hayal kırıklığı. önden çekiş aracın karakterine tam oturmuyor, içi aşırı derece klostrofobik çok basık ve rahatsız hissettirdi beni önde oturmama rağmen. Mercedes alınıyorsa konfor için alınır, hadi e ve c'nin de sporlarını düşünürsünüz de önden çeker dizel cla'yı spor diye almak çok mantıksız karşısında bmw 3 serisi gibi bir rakip varken.

    Yorumlarınıza tamamen katılmakla beraber o basık havanın arka koltuklarda da olması rahatsız edici yolculuk yapmaya sevk ediyor.
    Mercedes dışından ışık oyunlarıyla, keskin hatları dikkat çektiriyor lakin iç malzeme kalitesi ve kullanılabilirlik açısında aynısı söylemek güç.
    Bu arada Mercedes CLA' "C" segmenttir, Bmw 3 serisinin Mercedesteki emsali C serisidir. Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tetete37

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    cla 180 cdi'ı tam bilmem ama cla 200'e binme ve sürme fırsatım oldu tek kelimeyle büyük bir hayal kırıklığı. önden çekiş aracın karakterine tam oturmuyor, içi aşırı derece klostrofobik çok basık ve rahatsız hissettirdi beni önde oturmama rağmen. Mercedes alınıyorsa konfor için alınır, hadi e ve c'nin de sporlarını düşünürsünüz de önden çeker dizel cla'yı spor diye almak çok mantıksız karşısında bmw 3 serisi gibi bir rakip varken.

    Yorumlarınıza tamamen katılmakla beraber o basık havanın arka koltuklarda da olması rahatsız edici yolculuk yapmaya sevk ediyor.
    Mercedes dışından ışık oyunlarıyla, keskin hatları dikkat çektiriyor lakin iç malzeme kalitesi ve kullanılabilirlik açısında aynısı söylemek güç.
    Bu arada Mercedes CLA' "C" segmenttir, Bmw 3 serisinin Mercedesteki emsali C serisidir. Saygılar

    Tabii bmw 3 serisi ve mercedes c serisi d segmenti araçlar ancak ben fiyat olarak karşıladım, cla200 alınacak paraya bugün bir bmw 318i alıyorsun yanlış bilmiyorsam ikisi de baz olarak 125 bin tl civarında. O yüzden bu karşılaştırmayı yaptım. c180 de 138 bin tl idi yanlış hatırlamıyorsam. şahsen bu şartlar altında değil cla c serisi bile benim gözümde bmw 3 serisinden daha alınabilir değil. 320i ed gibi hem performanslı hem de yakıtı üzmeyecek, daha üst segment bir araç alınabilecekken cla almazdım. Tabii bunların hepsi zevk meselesi, sanıyorum ki arkadaş cla'yı epey beğenmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    quote:

    Orijinalden alıntı: tetete37

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    cla 180 cdi'ı tam bilmem ama cla 200'e binme ve sürme fırsatım oldu tek kelimeyle büyük bir hayal kırıklığı. önden çekiş aracın karakterine tam oturmuyor, içi aşırı derece klostrofobik çok basık ve rahatsız hissettirdi beni önde oturmama rağmen. Mercedes alınıyorsa konfor için alınır, hadi e ve c'nin de sporlarını düşünürsünüz de önden çeker dizel cla'yı spor diye almak çok mantıksız karşısında bmw 3 serisi gibi bir rakip varken.

    Yorumlarınıza tamamen katılmakla beraber o basık havanın arka koltuklarda da olması rahatsız edici yolculuk yapmaya sevk ediyor.
    Mercedes dışından ışık oyunlarıyla, keskin hatları dikkat çektiriyor lakin iç malzeme kalitesi ve kullanılabilirlik açısında aynısı söylemek güç.
    Bu arada Mercedes CLA' "C" segmenttir, Bmw 3 serisinin Mercedesteki emsali C serisidir. Saygılar

    Tabii bmw 3 serisi ve mercedes c serisi d segmenti araçlar ancak ben fiyat olarak karşıladım, cla200 alınacak paraya bugün bir bmw 318i alıyorsun yanlış bilmiyorsam ikisi de baz olarak 125 bin tl civarında. O yüzden bu karşılaştırmayı yaptım. c180 de 138 bin tl idi yanlış hatırlamıyorsam. şahsen bu şartlar altında değil cla c serisi bile benim gözümde bmw 3 serisinden daha alınabilir değil. 320i ed gibi hem performanslı hem de yakıtı üzmeyecek, daha üst segment bir araç alınabilecekken cla almazdım. Tabii bunların hepsi zevk meselesi, sanıyorum ki arkadaş cla'yı epey beğenmiş.

    bmw 3 serisi yakıt konusunda kafamı kurcalıyor cla dan aşırı fazla yakar gibi geliyo benzin sonuçta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykuts41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    quote:

    Orijinalden alıntı: tetete37

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    cla 180 cdi'ı tam bilmem ama cla 200'e binme ve sürme fırsatım oldu tek kelimeyle büyük bir hayal kırıklığı. önden çekiş aracın karakterine tam oturmuyor, içi aşırı derece klostrofobik çok basık ve rahatsız hissettirdi beni önde oturmama rağmen. Mercedes alınıyorsa konfor için alınır, hadi e ve c'nin de sporlarını düşünürsünüz de önden çeker dizel cla'yı spor diye almak çok mantıksız karşısında bmw 3 serisi gibi bir rakip varken.

    Yorumlarınıza tamamen katılmakla beraber o basık havanın arka koltuklarda da olması rahatsız edici yolculuk yapmaya sevk ediyor.
    Mercedes dışından ışık oyunlarıyla, keskin hatları dikkat çektiriyor lakin iç malzeme kalitesi ve kullanılabilirlik açısında aynısı söylemek güç.
    Bu arada Mercedes CLA' "C" segmenttir, Bmw 3 serisinin Mercedesteki emsali C serisidir. Saygılar

    Tabii bmw 3 serisi ve mercedes c serisi d segmenti araçlar ancak ben fiyat olarak karşıladım, cla200 alınacak paraya bugün bir bmw 318i alıyorsun yanlış bilmiyorsam ikisi de baz olarak 125 bin tl civarında. O yüzden bu karşılaştırmayı yaptım. c180 de 138 bin tl idi yanlış hatırlamıyorsam. şahsen bu şartlar altında değil cla c serisi bile benim gözümde bmw 3 serisinden daha alınabilir değil. 320i ed gibi hem performanslı hem de yakıtı üzmeyecek, daha üst segment bir araç alınabilecekken cla almazdım. Tabii bunların hepsi zevk meselesi, sanıyorum ki arkadaş cla'yı epey beğenmiş.

    bmw 3 serisi yakıt konusunda kafamı kurcalıyor cla dan aşırı fazla yakar gibi geliyo benzin sonuçta

    forumda f30 kullanıcılarının konusu var, birçok veri paylaşılıyor aksine benim gözlemime ve kullanımıma göre daha az yakıyor ancak kullanım stiline bağlı biraz da. 320i ed'de çok sıkışık trafikte 13 litrenin üstünü görmedim, normal şehir içi kullanımında dur kalklı comfortr modunda 10 litre civarında yaktı, cla200'ü çok uzun ve değişik şekilde kullanmadım ama onda da tüketimim 12 litreydi, şahsi kullanımıma göre cla200 2 litre fazla yaktı.

    320i ed düşünüyorsanız, istanbul içinde kullanacaksanız, karma tüketimi 10 litrenin altına düşürme ihtimaliniz yok. ha, uzun yola giderseniz 100-110'a sabitlerseniz inanılmaz değerlere düşüyor, lpg'li gibi yakıyor neredeyse araç.




  • Gravaze kullanıcısına yanıt
    bmw 320 d dizel mi yoksa dediğiniz araç mı? dizeli daha az yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykuts41

    bmw 320 d dizel mi yoksa dediğiniz araç mı? dizeli daha az yakıyor.

    320i efficientdynamics'ten, 1.6 benzinli twinturbo modelden bahsediyorum. 320d'de 13 litreyi görürüsen aracın üstüne benzin dök yak zaten. Benzin ve bu kadar performanslı bir motor için iyi değerler bence.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.