Şimdi Ara

Çizgi Elektronik ve Çizgi Rma teknik servisinin yaptığı büyük kıyak. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
4.766
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmtqnR

    Yardımın için teşekkürler hocam sence ne çıkar vidayı saymassak pek büyük bir sorun yok gibi sadece sogutma blogunu oturtamadım galiba bu yüzden ısı problemi oldu birde vida kırıldı işte

    Bişey çıkmaz. Yaparlar
  • istanbuLDuman kullanıcısına yanıt
    İnsallah hocam peki garanti olayı nasıl olacak kartı alalı fazla olmadı 1.5 seneden daha fazla garanti süresi vardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmtqnR

    İnsallah hocam peki garanti olayı nasıl olacak kartı alalı fazla olmadı 1.5 seneden daha fazla garanti süresi vardı

    Üzerindeki seri nodan zaten garantili olduğu belli olur. Fatura sormadılar bana
  • istanbuLDuman kullanıcısına yanıt
    yok o açıdan demedim hocam suanda 1.5 yıl garanti süresi var kartın ancak kullanıcı hatası oldugu ıcın kart garantı dısına cıktı bundan sonra garantisizmi kalacak o açıdan sormustum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmtqnR

    yok o açıdan demedim hocam suanda 1.5 yıl garanti süresi var kartın ancak kullanıcı hatası oldugu ıcın kart garantı dısına cıktı bundan sonra garantisizmi kalacak o açıdan sormustum

    resmi açıdan garantisiz kalacak ancak, Garanti kapsamı dışında olacak sorgulamada. 1,5 yıl boyunca çizgi genede kartına bakım onarım yapacak.
  • istanbuLDuman kullanıcısına yanıt
    Sitelerindeki arıza kaydı formunu doldurup derdimi anlattım ancak bana dönmediler hala ne kadar sürede geri dönüş yaparlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmtqnR

    Sitelerindeki arıza kaydı formunu doldurup derdimi anlattım ancak bana dönmediler hala ne kadar sürede geri dönüş yaparlar

    P.tesi dönüş yaparlar dostum
  • Çizgi Elektronik teknik servis telefon numarası değiştirildi 0850 333 30 90 ulaşılıyor artık
  • boş yere övülmüyor muş demek ki çizgi
  • Ben de bu konuya rast gelmişken Cizgi ile ilegili yaşadığım sıkıntıyı anlatayım. Geçtiğimiz günlerde 1,5 aylık Asus M5A97 LE R2.0 anakartımı arızalı diye gönderdim. Ne kargoyu onlara gönderirken, ne gönderdikten sonra hiç bir kimseyle görüşmeyi başaramadım. Az önce kargo geldi, kutu olduğu gibi geri gönderilmiş sanki, Ne bir açıklama, ne bir servis kaydı; hiç bir şey yok. Kutuyu olduğu gibi geri göndermişler muhtemelen. Müşteri hizmetlerini arıyorum, teknik servise ulaşamıyorum. Email atıyorum, emaile cevap veren yok. Bana gelen anakartı test etme imkanım yok. Bu kadar övülen bir firmanın böylesine vurdumduymazlığı, iletişimsizliği şaşırtıcı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasin Eskici

    Ben de bu konuya rast gelmişken Cizgi ile ilegili yaşadığım sıkıntıyı anlatayım. Geçtiğimiz günlerde 1,5 aylık Asus M5A97 LE R2.0 anakartımı arızalı diye gönderdim. Ne kargoyu onlara gönderirken, ne gönderdikten sonra hiç bir kimseyle görüşmeyi başaramadım. Az önce kargo geldi, kutu olduğu gibi geri gönderilmiş sanki, Ne bir açıklama, ne bir servis kaydı; hiç bir şey yok. Kutuyu olduğu gibi geri göndermişler muhtemelen. Müşteri hizmetlerini arıyorum, teknik servise ulaşamıyorum. Email atıyorum, emaile cevap veren yok. Bana gelen anakartı test etme imkanım yok. Bu kadar övülen bir firmanın böylesine vurdumduymazlığı, iletişimsizliği şaşırtıcı.

    İşlem kaydı yaptınızmı? Önce sisteme girip arıza kaydı yapmanız gerekiyor. Onlarda sizden kargoyu göndermenizi isteyecek. sonra göndereceksiniz. Bu işlemleri yaptınızmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbuLDuman -- 26 Şubat 2014; 22:11:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: istanbuLDuman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasin Eskici

    Ben de bu konuya rast gelmişken Cizgi ile ilegili yaşadığım sıkıntıyı anlatayım. Geçtiğimiz günlerde 1,5 aylık Asus M5A97 LE R2.0 anakartımı arızalı diye gönderdim. Ne kargoyu onlara gönderirken, ne gönderdikten sonra hiç bir kimseyle görüşmeyi başaramadım. Az önce kargo geldi, kutu olduğu gibi geri gönderilmiş sanki, Ne bir açıklama, ne bir servis kaydı; hiç bir şey yok. Kutuyu olduğu gibi geri göndermişler muhtemelen. Müşteri hizmetlerini arıyorum, teknik servise ulaşamıyorum. Email atıyorum, emaile cevap veren yok. Bana gelen anakartı test etme imkanım yok. Bu kadar övülen bir firmanın böylesine vurdumduymazlığı, iletişimsizliği şaşırtıcı.

    İşlem kaydı yaptınızmı? Önce sisteme girip arıza kaydı yapmanız gerekiyor. Onlarda sizden kargoyu göndermenizi isteyecek. sonra göndereceksiniz. Bu işlemleri yaptınızmı?

    Ben bu şekilde gönderi yapmadım açıkçası. Satın aldığım Eksen bilgisayarı aradım, bana kısaca Aras Kargo ile Çizgi Elektronik teknik servis birimine gönder, ilgilenirler dediler. Ben de öyle yaptım. Neyse, sonunda bir email ulaştı, bios güncellemesi yapmışlar, anakartta sorun yokmuş.




  • Arkadaşlar biraz hort olacak ama :) ben çizgi elektroniğe 2 ay önce aldıgım asus m5a97 r2.0 anakartımı dün gönderdim anakartın ram bölgesi aldıgım günden beri çok hassastı elinle rami sarsmayı bırak rama parmağının ucuyla dokun pc kitleniyordu.zaten son zamanlarda haddinden fazla kitlenmeye başladı mavi ekranlar vs vs psudan gücü kesmeden pc kapanmıyordu. Neyse bi gün açtım pc açılmadı memok tada çalışmadı asusun tamamen kendi hatası şimdi ben çizgi elektoriniğe gönderdim bugüne kadar hep gigabyte kullandım 10 yılı aşkın ne bir bozulma başıma geldi nede servis yüzü gördüler 2 aylık asusun bozulması saçma demiyicem çünkü seri üretim ve bende servis işi yapıyorum buzdolapçıyım 2 yıl garantisi geçmiş ürünleri birebir değşim yapıyoruz bazen tabiki. şimdi öğrenmek istediğim çizgi elektonik kullanıcı hatası yüzünden ürünü garnati dışı bırakıp benden arıza giderimi için ücret talep ederlermi ve ürün değşimi yapma şansları nedir yada bi üst modelini kalbimi kazanmak amacıyla gönderirlermi :) elektorink ürünleri ne kaddar tamir edersen et eski randumanı alamıyorsun




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.