Şimdi Ara

Çizgi Elektronik ve Boğaziçi arasındaki fark (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
282
Cevap
0
Favori
12.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: draganov

    Merhaba Arkadaşlar

    Genelde Bu Tür Polemik Yaratan mesajlara Pek fazla Yorum yapma yada cevap yazma huyum yoktur.
    Fakat Topic'i Okuduktan sonra rahatsızlığımı ve hazımsızlığımı dile getirmek istiyorum.

    Herkeze Tek tek cevap vermek yerine genel olarak konuşacağım ve kimseyi kötülemeden
    Ben BOĞAZİÇİ BİLGİSAYAR ve ÇİZGİ ELEKTRONİK Elektronik ile Yıllardır çalışan bir firma olaraktan İkisi ile de pek fazla bi sorun yaşadığım söylenemez.
    Ama konudan okuduğum kadarı ile ürün almış olan kişilerin hepsi Bogazici Ve Çizgiden Değilde bayileri aracılığı ile Satın alınmış, Buda Muhattap olan kişilerin Distribitörler değilde bayiler olucağının kanaatindeyim Durum şuki Boğazici Bilgisayar ve Çizgi elektronik sizlere Ne telefonda Nede Yüzyüze olarak sizinle hiç bir şekilde destek vermek zorunda değil hal buyken Yapılan lara pek fazla olumsuz bakmak doğru değil Artı Bogazici Ve Çizgi Elektroniğin Çalışma Prensipleri Birbirinden Farklıdır.Onun İçin Bunları kıyaslamak yada karşılaştırmak etik bir durum değil. Bi arkadaşım Boğaziçi Teknisyeni ile telefonda görüştüğünü ve Arızalı ürünü 1 Hafta içinde göndereceklerini söylemiş Bu boğaziçi Bilgisayar İçin azami destek süresidir bu 1 gündede olur 1 haftada da olur Bunun tartışmasını son kullanıcı Boğaziçi Bİlgisayar Veya Çizgi Elektronik İle yapamaz Ben Boğaziçi Bİlgisayara Çok Ürünü götürüp Aynı gün içerisinde çıktığını biliyorum.

    Bu Konu Biraz Şey olmuş Hani vardır ya bi laf delinin biri bi kuyuya taş atar diğerleri de............ Misali Olmuş.

    Arkadaşlar Ben Size Bi olay anlatayım Varsa bunun Aksini ispat edecek bana çıksın karşıma Vatan Bilgisayar dan Ürün alan oldumu aranızda Eğer ürün alan oldu ise Hiç vatan bilgisayara arıza ya gönderen oldumu illaki vardır bir kaç kişi aranızda Siz vatan bilgisayarda karşınıza muhattap bile bulamıyorsunuz dimi sadece ürünü gönderiyorsunuz ve dua ederek ürünün geri gelmesini bekliyorsunuz.Hal böyle iken hala Distribitör olan Belki günde 300-400 anakart ile boğuşan insanların sizde telefonda yada teknik destek konusunda biraz aksaklık olması bu kadar büyütülecek bir konu olmadığını düşünüyorum.

    Siz istiyorsunuz ki Anakartım arızalandığında uçakla gelsinler, hatta daha fazlasını istiyorsunuz yenisini göndersinler ben arızalıyı geri göndereyim: Ok Çok Basit Bunun Çözümüde Var o zaman bu tür yerlerden alışveriş yapmayacaksınız Hp V.b Firmalardan bir servere 6-7 Bin Dolar Minimum Fiyat ödeyeceksiniz Evinize kadar servis yapacaklar allah aşkına 40-50 dolarlık bir üründen bu kadar fazla hizmet beklemek biraz bencilce değilmi.

    Bios Konusuna gelince Hiç bir firma sizin update yapamadığınız bios ları tekrar yüklemek zorunda değil siz sıfır araba aldığınızda Mazotlu arabaya Benzin koyup araca zarar verdiğinizde servis garantisi sizin sorununuzu garantiden düzeltiyormu Bu konuda aynı böyle herşey prosödörü ile yürüdüğünde emin olunki satıcı değil alıcı zarara girer. Ürünlerinizi 30 iş günü geçtiğinde Geçen ikinci günde hemen ürünün iade edilmesini istiyorsunuz ama garanti harici ürününüze garantiden mudahale edildiğinde kimse kalkıp da Helal olsun Ürünüm garanti harici iken garanti dahilinde müdahae ettiler demez.Bizim türk toplumumuzda var bu İnfazsız yargılmak çok kolay herkez istediği gibi istediği şekilde konuşur ama konuşmaları biraz tartıp oturup düşünüp bu tarz konuşmamanızı olumlu düşünmenizi tavsiye ederim.

    Sonuç Olarak Her iki firmadan da Çok Memnunum.

    Biraz sitemkar davranmış olabilirim Kusura bakmayın


    Orkun İnternet Bilişim Hizmetleri
    Kaan ÖDER
    0212-593 76 06



    Arkadaşım öncelikle anlaman gereken şey bu topic polemik yaratsın diye açılmadı.Son kullanıcı olarak başıma gelen bir olayı yazdım sadece.Ve eğer dikkatli okuduysan Boğaziçi Bilgisayarıda insafsızca yargılamadım.Sadece olayı anlattım.
    Demişsiniz ki ( Ürünler bayileri aracılığı ile Satın alınmış, Buda Muhattap olan kişilerin Distribitörler değilde bayiler olucağının kanaatindeyim Durum şuki Boğazici Bilgisayar ve Çizgi elektronik sizlere Ne telefonda Nede Yüzyüze olarak sizinle hiç bir şekilde destek vermek zorunda değil)

    Haklısınız ama bizler( SON KULLANICI ) için fark yaratanda bu durumda bile sizinle ilgilenip size yardımcı olmaya çalaışmaları değilmidir?Netice olarak amacımız firmaları kötülemek değil.

    Bios update ile ilgili olarakta 2 firmanından yaptığı muameleyi bir kez daha okumanızı tavsiye ederim.Olaylara firma gözüyle değilde Son kullanıcı olarak bakmayı deneyin.İyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pinkcrow7 -- 10 Haziran 2008; 17:50:40 >




  • Bende zaten bu konuda sizinle aynı fikirde değilim. Firma yetkilisinin size verdiği cevaba aynen katılıyorum. Benim de, yakın cevremdeki arkadaşlarımınında benzer bios sorunları olmuştu. İlgili firma ile yapılan telefon ve mail iletişimleri sonuçundan aynı gün yeniden yazılmış bios entegreleri kargo ile tarafımıza gönderildi. Cakılı bioslarda ise servise gittiğimizde aynı anda yardımcı oldular. Bence ilgili firmanın yeri merkezi olmadığından size oraya kadar gitmek zor gelmiş olabilir mi. Firmanın bu yaklaşımı biliyorken size ayrıca özel bir uygulama yapabileceklerini düşünmüyorum.
    Ayrıca P5b anakartların epromları çakılıdır. İstesenizde size bios entegresi gönderilme şansı yoktur. Mutlaka servise ürünün gitmesi gerekir. Hangi firma kapısına kadar gelmiş bir müşteri için 10 dk. bir işlem için şimdi git 1 hafta sonra gel der ki.
    Her ürünün yanında mutlaka garanti belgesi verilmek zorundadır. Aldığınız ürünün garanti belgesi dikkatinizi cekmemiş ki bogazicinin garanti belgeleri kırmızı renktir. Dikkat cekmemesi mümkün değil. sizde ürünün cizgi elektroniğe ait olduğunu düşünmüşsünüz. Bu da ne kadar duyarlı bir kullanıcı olduğunuz gösterir.
    Forumda yazan birçok arkadaşım gibi bende cizgi elektroniğin nimetlerinden bolça yararlandım. Hediye fanlar, bluetouth, tornavida setleri, ama bu bogazicinin müşteriye yaklaşımını kötüleyebileceğimiz anlamına gelmemeli. Bu firmanın müşteri memnuniyeti ve forumlardan diğer kullanıcılara destek veren arkadaşlara hediyeleridir ki takdir edilecek bir husustur.
    Burada bogazicinin savunuculuğunu yapmıyorum ama yazılan bazı yazılarında art niyetli olduğuna eminim. Asus lcd ekranlara Asus Türkiye servis desteği vermektedir. Bogazici – İndeks vb. firmalar sadece dağıtım yapmaktadırlar. Ayrıca Bogazici Hdd distribütörlüğü de yapmamaktadır. Bu durumda Disk içinde servis vermeleri mümkün değildir.
    Lütfen biraz daha yapıcı olalım. Kötülemek karalamak kolay, iş sonunda camur at isi kaslına dönüşüyor gibi geldi bana o yüzden pek de tarzım olmamasına rağmen foruma cevap yazma gereği duydum. Sizleri rahatsız ettiysem kusuruma bakmayın.
    Şunu da unutmamak lazım Cizgi gibi Bogazici gibi kaç tane firma var Türkiyede inanın bu firmaların teknolojiye ve personel eğitimine harcadığı paraları duysanız yada görseniz inanın bu kadar kolay firmaları eleştirmezsiniz. Piyasa eninde sonunda iyi ile kötüyü ayırt edecektir. Bu firmalar 20 yıllık firmalardır. Piyasaya hakim olmuşlarsa verdikleri servis kalitesinin de tartışılmaması gerekir. İnanın piyasada bugün var yarın yok olan onca firma var ki, bunlardan birine denk geldiğinizde bu firmaların kıymetini daha iyi anlarsınız.
    Herkese bol teknolojik günler….


    Orkun İnternet Bİlişim Hizmetleri
    Kaan ÖDER
    0212 593 76 06



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi draganov -- 10 Haziran 2008; 20:13:45 >




  • draganov söylediklerine bende katılıyorum sağlıklı ve yerinde bir açıklama olmuş.
  • ya nasıl ya lg disribütörü değil mi bu boğaziçi. geçen yıl 2 tane dvdrw yolladım aynen geri geldi bi daha yolladım yine aynen geri geldi bende kızdım kırdım attım dvdleri. hiç uğraşamam dedim tüketici haklarıyla. yine geçen asus dvdrw yolladim 1.5 ay önce aynen geri yollamışlar bunu da kıracaz galiba

    Sanırım ama emin değilim Sony-Nec boğaziçinin onuda arkadaş yolladı 2 ay sonra o da aynen iade garantisinin bitmesini mi bekliyorlar acaba
    Ürün alırken artık soruyorum distribütörü boğaziçiyse bundan sonra asla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_jackall -- 10 Haziran 2008; 23:48:39 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: draganov
    Bios Konusuna gelince Hiç bir firma sizin update yapamadığınız bios ları tekrar yüklemek zorunda değil siz sıfır araba aldığınızda Mazotlu arabaya Benzin koyup araca zarar verdiğinizde servis garantisi sizin sorununuzu garantiden düzeltiyormu


    Bu kıyas yanlış ve son kullanıcı açısından insafsız olmuş, kabul edin. Biosdan kaynaklanan anakart sorunlarını, 50 dolardan, 500 dolara bir çok anakart sahibi yaşayabiliyor, zaten güncelleyebilin diye siteye koyuyorlar onu. Sisteminiz çalışır haldeyse tavsiye etmiyoruz diyorlar, oluşabilecek muhtemel sorunlardan ötürü, gigabyte ın öncülük ettiği çift bios entegresi gibi yöntemlerle bu konuda korku yaşanmasa da... Bios mod gibi birşey yapılarak, biosa zarar verilse , ve/ veya bu yüzden anakart fiziksel olarak da hasar görse, hadi tamam anlarız. Ama bios güncellemesi garanti dışı bırakamamalı. Ortada fiziksel zarar yok bir kere. Bundan mı eriniyor firmalar onu söyleyin? Tamam, vakitlerini alıyor, meşgul oluyorlar diyelim, o zaman ücretini alsınlar cüzi miktar, olay kapansın, yüzden yüzlerce liraya ulaşan kartı garanti dışına düşürmek nedir? Garanti dışına düşürmek için maksat arayan firma olursa, veya garantiye yollanan ürünü adam gibi incelemeyip geri aynen yollayan, üstelik sizi yasal sınır olan bir ay kadar bekleten, kusura bakmayın, insanlar patlar tabii ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E5A20DBB6 -- 11 Haziran 2008; 0:22:30 >




  • Sony/NEC boğaziçi den geliyordu demek. Yazdığı dvd leri okumadığı için sony/nec dvdrw mi satın aldığım bayii ye bırakmıştım tam 1 ay sonra aynen olduğu gibi teslim ettiler. Bayii ile bu konuda biraz tartıştım bana ürünü aldıkları şahısları gösterdiler Boğaziçi! Çok ayıp..
    Bir de biz arabamı kullanıyoruz bilgisayar mı ne alakası var bunun? Marka pc kullansak bir yere kadar haklısınız ama oem(markasız) kullanıyoruz ve bunun yazılmış garanti şartları var. Garanti hakkında müşterileri ile ilgilenmesinler mi diyorsunuz? Anlamadım...
  • Çizgi yine üstüne düşmeyeni bile yapmış.Bravo

    Boğaziçinin eline kimse düşmesin Aman diyeyim...


    quote:

    Orjinalden alıntı: MrPerFormance

    Hepiniz bir iki ürün gönderip anında ücretsiz teslim aldığınız için çizgi elektroniği övmüşsünüz. Bu şekilde ön yargılı olmanız yanlış.Boğaziçi firması sadece asus ürünleri değil bir çok ürünlerin ithalatını ve servis desteğini vermektedir.Çizgi elektronik ise Asus ürünlerini ithal etmektedir.Boğaziçi firmasının tüketiciyle ilgilenicek herhangi bir forum sitesi yok.Çizgi elektroniğin bu artısı var. Orada da aslında genelikle biz bize destek oluyoruz. Hem bilgi paylaşımı var hemde asus ürünleri ile yaşanan problemlere direkt cevap bulunabiliyor. Boğaziçi firmasının istanbul, izmir ve ankarada şubeleri bulunmakta ve bu illerde oturan tüketiciler ürünleri göndermekte problem yaşamıyorlar. Ben izmirde oturan biri olarak ürünümü alıp götürüp veriyorum gerisini boğaziçi hallediyor.Çizgi elektroniğin yanlış bilmiyorsam sadece istanbulda servisi var. Arızalı ürün CRM uygulaması ile istanbula yollanıyor. ARAS kargo vasıtası ile ücret ödemeden karşıya yollanıyor. Ama taşıma esnasında muhtemel sorumluluk size ait. ürün sıfır olmadığı için kargo sigortada yapmıyor. Bir arkadaşımız çizgi elektronik olmasa halimiz vahim demiş. Esas boğaziçi firması olmasa halimiz vahim. AMD-Asus-lg-philips dahil olmak üzere bir çok ürünü boğaziçi firması getiriyor. Herhalde sağlıklı bir servis anlayışları olmasa bu firma bu markaların dağıtım hakkını elinde bulundurabilirmi . Şu an piyasadan boğaziçi çekilmiş olsa siz düşünün gerisini. Ayrıca firma yetkilisinin belirttiği gibi uygulamalarada ben ve arkadaşlarım birçok kez tanıklık etmişizdir. Ayrıca bizim içimizde şuda vardır; bir ürün göndeririz değişim verdiklerinde aa ben bu firmayı sevdim ne kadar güzel hizmet veriyor. ama gönderdiğimiz ürünü istediğimiz şekilde almadığımızda içimize sinmez ve kötüleriz firmayı. Ben çizgi forum sitesinede üyeyim ve boğaziçi firması ilede gereğinde etkileşim halindeyim. İki firmadanda memnunum. Bu arda başımdan geçen bir olayı da sizlerle paylaşmak isterim. Veriyolları hasarı nedeniyle Çizgi elektroniğin zamanında garanti dışı saydığı ürünü boğazici bilgisayara tamir ettirmek istedim. Gerekirse ücretli onarımı da kabul ettiğimi bildirmeme rağmen Etik olarak yanlış olduğunu kendilerine ait olmayan ve başka bir firmanın g.dışı saydığı ürüne servis veremeyecekleri söylediler. Aynı model üründen elimde 2 adet mevcuttu. 1�i cizgi elektronik garantisi altında diğeri bogazici garantisi altında, Ürünlerin seri numaralarını değiştirip, Bogazici Bilgisayara gönderdim. Ürünü kargo ile teslim alan arkadaş, direk beni aradı. Durumu belirterek ürünü servise g.kapsamı dışında alacaklarını bildirdi. 1 hafta sonra ürün onarılarak tarafıma geri geldi. Servis formunda g.kapsamı dışında 1 defaya mahsus ücretsiz onarım yapıldığı belirtilmekte idi. Ürünü test ettim ve makine toplayarak sattım. Bu örneğe istinaden şimdi bende Çizgiyi kötülemek mi durumundayım. Biliyorum ürün kendi hatam nedeniyle bu hale gelmişti. Her iki firma da kendilerince haklı. Lütfen biraz daha opjektif olalım. Takdir siz değerli forum üyelerinindir.



    Hocam bu belirttiğin asla mazeret olamaz.Sen böyle dersen Boğaziçi senin söylediklerinin arkasına sığınır.Eğer Boğaziçi çoklu dist. lüğü yürütemiyorsa bıraksın.BU arada bende BOĞAZİÇİ mağduruyum.Bir daha tövbe onların malını almam...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 11 Haziran 2008; 7:24:46 >




  • sadece 1 örnek baz alınarak boğaziçinin bu kadar yerden yere vurulmasını bende kabul etmiyorum.
  • Boğaziçi hakkında pek fikrim yok ama Çizgi Elektronik hakkaten övüldüğü kadar var..

    10 Gün kadar önce 2. el bir anakart aldım .. Kendi Anakartım ile takas yaptım ..

    P5E3 ü verip P5E3 deluxe ü aldım ve alırkende arkadaş bana anakartın 1 aylık olduğunu ve Daha önce Çizgi Elektroniğe gönderilip tamir olduğundan bahsetmişti..

    Ben Çizgi elektronik adını duyduğumda , her şartta bu takası gerçekleştirmek istediğimi söledim ve takası yaptık ..

    Anakart geldiğinde arkadaşında samimiyetle sölediği gibi anakart sorunluydu ve ben anakartı Çizgi elektroniğe gönderdim ...

    Düşünün çalışan anakart verdim , sorunlu anakart aldım Ama hiçde pişman değilim , rica ettik , durumu anlattık anakartı değiştirdi Çizgi Elektronik .. Zaten Sorunlu olduğuda biliniyordu ..

    Ve bunu 1 hafta gibi kısa bir sürede sonuçlandırmalarıda ayrı bir güzelli oldu benim için .

    İnşalah anakart bugün elimde olacak , Çizgi Elektronik hakkaten hizmet kalitesi ve ilgi alaka konularında takdire şayan bir firmadır..

    Ayrıca P5E3 Deluxe ü aldığım ' huso ' arkadaşımada samimi sözlerinden ve dürüstliğinden dolayı teşekkür ediyorum ...

    İkimiz içinde en iyisi olur inşallah ..

    Saygılar....




  • Merhaba;

    Forumu ve yazılan yazıları takip ediyorum. Burada yanlış olarak bilinen bazı şeyleri düzeltmek amacıyla sizleri bilgilendirmek istiyorum.

    Bogazici bilgisayar Asus - Lg - epson - Philips - Genesis - Genix - Aidata - Amd -Ibm lenova gibi dünya markalarının Türkiye distribütörüdür. Bünyesinde Aidata Pc, Multitec - Tecpro gibi sektörün diğer öncü firmalarınıda barındırmaktadır ve 1984 yılında bu yana hizmet vermektedir.

    Yasal zorunluluk gereği Dağıtımı yapılan her ürüne mutlaka garanti belgesi verilmektedir. Firmamız bu yasal zorunluluğa uymasına rağmen bazı forum üyelerinin firmamızla ilgisi olmayan ürünler için bile firma servisimiz hakkında yorum yapmasına anlam veremedim. Bunun yanı sıra web sayfamızdan da ürünlerinizin garantisinin firmamıza ait olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.

    Müşteri odaklı bir servis anlayışına sahip olduğumuzdan ürünün kime satıldığı değil servise kimden gelmiş olmasına istinaden işlem yapmaktayız. Son kullanıcının firmamıza ait ürünleri direkt bölge müdürlüklerimiz, merkez servislerimiz veya arıza kabul noktalarımıza elden veya kargo aracılığı ile ulaştırması destek alabilmesi için yeterlidir. Kargo konusunda ise yurtiçi firması ile anlaşmalı olarak çalışmaktayız.

    Servis konusunda sıkıntı yaşadığınız durumlarda direkt bogazici ile değil aracı firmalar üzerinden servis aldığınızı anlamaktayım. Ama bu konuda ürünün garantörünün firmamız olduğundan da emin olmamanıza rağmen servis anlayışımızı eleştirebiliyorsunuz. Forum üyelerinden birininde belirttiği gibi firmamızın disk garantörlüğü ve servis desteği mevcut değildir. Sony / Nec ile de bir alakamız yok. Lg optik ürünlerin garantörlüğünü de 2007 tarihinin başlarına denk gelen bir tarihte başladık ve sadece dağıtımını yaptığımız ürünlere hizmet vermekteyiz. Bu markanın başka distribütörleride mevcuttur.

    Servise gönderilen ürünler yasal zorunluluk olan 15 iş günü içerisinde mutlaka sonuçlandırılmaktadır. Bu süre servis yoğunluğunun ve arıza durumuna göre değişiklik arzetmekte olup, ortalama servis süremizde 5 iş günüdür. Yani belirttildiği gibi bir ürünün 1,5 - 2 ay servisde beklemesi ve daha sonra sorun yok diye geri dönme ihtimali de söz konusu değildir. Zaten bu konuda yasa acık 15 iş günü içerisinde sonuçlandırılmayan ürünün değişimi/iade alınması veya yerine gecici olarak muadil ürün verilmesi gerekir.

    Şunu da belirtmek isterim bizimle ve servisimizle çalışanlar şunu çok iyi bilmektedirler firmamız müşteri memnuniyetini esas olarak kabul etmektedir. ( bios nedeniyle ürünün garanti kapsamı dışında tutulması mümkün değildir.) Firmamız onarım konusunda her türlü elektronik alet/ yedek parça ve eğitilmiş personele sahiptir. Garanti kapsamı dışında kullanıcı kaynaklı hasar nedeniyle oluşan arızalarda ise firmamız onarımın mümkün olduğu hallerde mutlak olarak müşteri memnuniyetini esas alarak onarım desteği vermektedir.

    Değerli forum kullanıcıları servis konusunda sıkıntı çektiğinizi belirttiğiniz ürünlerin seri numaralarını da bildirirseniz size en kısa sürede ürünün servis detayları konusunda bilgi verebilirim. Her türlü soru ve istekleriniz için teknik@bogazici.com.tr adresine mail atabilir. yadawww.bogazici.com.tr adresinden destek kısmından verilen linklerle ürün ile ilgili personelle direkt yazışabilirsiniz. burada bildirilen dahili telefon numaraları aracılığı ile de telefonla görüşebilirsiniz. Ayrıca daha hızlı hizmet alabilmek adına dağıtımını yapmış olduğumuz ürünlerle ilgili merkez servislerimizle ilgili bilgiyede ulaşabilirsiniz.

    Herkese iyi günler dilerim.

    Engin Karakuş
    Bogazici Bilgisayar Tic. ve San. A.Ş.
    Cendereyolu No : 26 Ayazağa / İstanbul
    Tel : 0212 331 10 00 / 1416 - 1418




  • saygıdeğer engin karakuş ben böyle manzaraları burada çok gördüm.insanlar işlerine gelmeyince böyle şeyler yazarlar.sonuc olarak asus'u ülkemize ilk siz getirdiniz,siz olmasaydınız bu insanlar asusları dfi gibi yurtdısından kendılerı getırecektı.Ben inanırım ki boğaziçinin kendisini kanıtlaması gerekmez ve çıkar uğruna çıkarılan tartısmalara katılmakta size yakısmaz

    saygılar
  • Arkadaşlar elinde cizgi elektroniğe ait garanti belgesi bulunanlar, lütfen servis istasyonlarını bir kontrol etsinler, Elimdeki Cizginin garanti belgesinde belirtilen servis listesinde Bogazici İstanbul, Bogazici Ankara, Bogazici İzmir, Aidata İstanbul, Aidata Ankara servis olarak gözükmektedir. Ben bundan şunu anlıyorum ki cizgi bogazici ve onun kuruluşlarından servis desteği almaktadır. Bu durumda cizgi iyi bogazici kötü demek mümkünmüdür. Bence önce bunu sorgulayalım.
    Bende her iki firmanın da ürünlerini gönül rahatlığı ile kullanan biriyim. Her ikisinden de memnuniyetim aynı safhada, Ayrıca Bogazicinin mail ve telefon desteğinin ve garanti kapsamı dışındaki ürünlerde verdikleri hizmetlerin de çok iyi olduğunu düşünmekteyim.
    Satın almış olduğunuz ve servis desteğinden memnun olmadığınız ürünlerin daha kime ait olduklarını ve kimden servis desteği aldığınızı bile net olarak bilmeden yorum yapmanında etik olmadığını söylemem gerkiyor.
    Ayrıca böyle boş bir şekilde şikayet etmek yerine yasaların size verdiği olanakları kullanmamanıza da hayret ediyorum. Haklıysanız hakkınızı sonuna kadar arayacaksınız. Burası bir hukuk devlettir. Garantörler çoban bizler de koyun değiliz. Ayrıca Tüketici hakem hayetlerine başvuru yapmak da artık o kadar kolay ki, başvuruyu yapıyorsunuz onlar sizin adına zaten her şeyi yapıyorlar. Haklı olduğunuz pozisyonlarda da hakkınızı size teslim ediyorlar.
    Her zaman Bilinçli tüketici olalım ve bilinçsizce kimseyi yargılamayalım derim ben.




  • Herkese merhaba, konu almış başını yürümüş gitmiş öyle bir noktaya gelmişki artık son kullanıcıların ve firmalarında takip ettiği bir forum ortamında iki tane distribütör firma verdikleri hizmetler nedeni ile karşı karşıya bırakılmış hatta acımasızca bir çok şakşakçı tarafından bir firma kötülenmiş.

    Merak ettiğim bir nokta var insanlar bazı ithamlarda bulunmuşlar ama ortaya attıkları ithamları kanıtlamak adına hiçbir net bilgi vermemişler. Yok disk gönderdim aynen geri gönderdiler, yok dvd gönderdim bakmadan geri gönderdiler ithalatını bile yapmadıklar markaları bile gönderip servis alamadığından yakınan insanlar vs.vs.

    Bir firmayı yada bir insanı karalamak, hele birde bunu karşısına birini yada başka bir firmayı çıkararak yapmak çok ama çok daha kolay sonuç olarak karalayacağınız firma için karşı firmadan size bol bol destek gelebilir. Kaçınız Boğaziçi Bilgisayarı telefon ile arayarak destek almak istediniz kaçınız mail yoluyla bir soru sordunuz da cevap alamadınız kaçınız servis merkezlerine gidipte sorununuza çözüm istediniz çok merak ediyorum. Şimdiye kadar Boğaziçi ile yapmış olduğum servis konularında benim en ufak bir sıkıntım olmadı ve olacağınıda sanmıyorum. Çizgi Elektronik ilede çok eskiden (2001 yazı olması lazım) bir işim olmuştu ram slotları yanık anakartım için bir servis ücreti ödeyerek onarımım yapılmıştı ama bu demek değildiki benim için bu firma kötüdür. Benim hatamdan dolayı yanık bir slot vardı ve Çizgi Elektronik bunu belli bir ücret karşılığı onarıp mağduriyetimi gidermişti. Şimdiye kadar Çizgi Elektronik ile olan tek işim bu ama biliyorumki bu firmada Boğaziçi Bilgisayar gibi getirmiş oldukları ürünlere destek konusunda kullanıcılarını mağdur etmeyecek bilgi ve birikime sahiptir. Ortalığı "x firması böyle destek veriyor, y firması beni böyle mağdur ediyor" diye ververeye vermek yerine öncelikle mağdurmusunuz değilmisiniz onu anlamak lazım. Birde şu var ne yazıkki bunu çok iyi görebiliyorum bazen aynı marka ürünleri getiren firmalar "bizim değil ama biz sizi mağdur etmeyiz diyip" diğer distribütörün getirdiği ürüne ki bunu hep son kullanıcı tarafında yapmayı yeğliyorlar sorunu çözüyorlar ama bunu genel olarak basit çözümler için yapıyorlar bios yazmak olsun basit bir fat yada kondansatör değişimi olsun.Belki komple parçanın (anakart optik ekran kartı) değişimi bile olabilir. O an işimiz görüldüğü için " vay firmaya bak kendisine ait olmayan ürüne bile destek verdiler" diyerek mutlu bir şekilde oradan ayrılıyoruz peki ama sizce bu doğrumu? Aynı ürünleri getiren iki firma ve birbirlerine rakip olmak adına kendilerine ait olmayan ürünlere destek vermek etik bir davranışmı? Rekabet her zaman güzeldir ve kaliteyi arttırmayı sağlar ama bu rekabet bence diğer distribütörün ithalatı olan bir ürüne destek vererek olmamalı diye düşünüyorum. Aksini düşünenleriniz muhakkak olacaktır ama eminim onlarda işleri hal olup mutlu mutlu ayrılanlardır. Anladığım kadarı ile Çizgi Elektronik bunu yıllardır yapıyor. Boğaziçi Bilgisayara ait olan garanti dışı ürünlere son kullanıcı bazında hep destek veriyor ve benim etik değerlerime göre bu doğru bir davranış değil, rekabet bu şekilde olmamalı firmalar rakiplerini bu şekilde alt etmeye çalışmamalı.

    Sektörde saygın bir yerde bulunan iki firmanın burada bu şekilde rakipleştirilmeleri çok ama çok yanlış. İkisi de hizmet veriyor ama biri diğerini karalanmasını sağlayacak şekilde yapmakta ve bu doğru bir davranış değil. Ben ortada mağdur olan kimsenin olduğuna inanmıyorum. En azından Boğaziçi Bilgisayar tarafından mağdur edilen kimsenin olduğunu düşünmüyorum ortada mağdur edilenler var ise bunlar bana göre Çizgi Elektroniğin istediği şekilde mağdur olanlardır.


    Saygılarımla.




  • Saygıdeğer Forum üyeleri;
    Sonuç itibari ile ben mensubu bulunduğum kurum adına burada sadece yanlış aktarılan durumları ve forumu takip eden tüm kullanıcıları bilgilendirmek adına cevap verdim. Farkında iseniz daha önceki cevabını sadece topic'i açan kişiye iletmiştim. Onun verdiğim cevabıda yayınlamasında kendi takdiridir herhangi bir itirazımda olmamıştır. Tartışma ortamına girmeyi de asla düşünmem. Yapıcı eleştirilere de her zaman açığız. Sonuç itibari ile hizmet sektöründeyiz. Herkesi % 100 memnun edemesek de amacımız en hizmeti verebilmektir. Bunda da sizlerin görüşü bizlere yol gösterecektir.

    Cevab vermemdeki diğer bir maksatımda iletişim konusunda sorun yaşayan arkadaşları doğru bilgilendirmektir.

    Tüm forum üyelerine destek veren ve vermeyen herkese saygılar.

    Engin Karakuş.
  • walla ben onu bunu bilmem boğaziçinden çıkma bi anakart arıza yaptı boğaziçine gitti geldi sorun yok dediler ama hala sorun dwm.
    çizgi ye kullanıcı hatası ile sorun oluşmuş bir anakart gitti ve altı çizili yazılmış. cpu pinleri hasarlı kullanıcı hatası olmasına rağmen anakartınız değiştirildi diye...
  • Arkadaşlar hepimiz kendimizce teknolojiyi bildiğimizi sanırız. Genel kanı bizler hata yapmayız şeklindedir. Biz ürüne arızalı diyorsak ürün arızalıdır ve bizi memnun edecek tek şey ürünün değiştirilmesidir. Haşa servis buna bir de sorun yok derse vay o servisin haline.
    Başımdan geçen bir olayı sizlere anlatmak istiyorum. Bogazici garantisi altında bir m2n-x anakartım vardı. Makineyi bir güzel toplamdım, kurulumunu yaptım. Oyunlarımı yükledim. Akşam bir iştahla oyun oynamaya başladım. Sistem bir süre sonra kilitlenmeye başladı. Ne yaptıysam sorunu halledemedim. İmkanım olduğu için tüm parçaları tek tek sökerek işyerimde başka ürünlerle birlikte test ettim.( anakartı sökemek soruma gitmişti. ) Sonucta sorunun anakarttan olduğu kanatine vararak ürünü direkt bogazicine gönderdim. Ürün 4 defa gitip gedi, her defasında da test ok üründe sorun yok dediler. Çıldırdım. Sonunda ağır bir mail attım ilgili firmaya. Gelen cevap benim üslübuma rağmen gayet nazik bir cevabtı, Cevap veren arkadaş, sistem bileşenlerimin detayını istedi benden. Bildirdim. Yaklaşık 2-3 saat sonra cevab geldi. Anakartta kullandığım işlemci Amd Athlon 64 X2 6000+ idi. Bu modelin 2 cesiti varmış, 1. 89 Watt özelliğinde, diğeri 125 Watt özelliğinde imiş. Benim elimdeki ürüne anakartın desteği yokmuş, ( Firma Amd işlemci distribütörü olduğunu fakat kullandığım bu modelin Türkiyeye satışının yapılmadığını söyledi. Sonra araştırdım Ürün legal olarak türkiyeye getirilen bir ürün değilmiş. Anında iade ettim. ) Link vererek de bana anakartımın desteklediği işlemci listesini göndermişler, kontrol ettim adamlar haklı, anakartta aynı model işlemcinin 89 Watt olan modelini buldum ve testlerimi tekrarladım. Sorun yoktu. Geri cevab bile verememiştim. Düşünün ürünü 4 kere servise boşu boşuna göndermişim. Kargo ücretlerini ilgili firma karşılamış, bu karttan kaç lira kazandıklarını bilmiyorum ama sayemde ebey bir zarar ettikleri ortada. Buna rağmen firma personeli bana öyle davranınca inanın utandım. Bu da bana ders oldu. Artık aldığım ürünlerde mutlaka garantör firmanın kim olduğuna bakarım. Bogazici ise gözümü kırbmadan alırım. Aynı şekilde cizgi elektronik ürünlerini de almaktan kaçınmam. Her iki firmanın da iyi birer servisi olduğundan adım gibi eminim.
    Sonuç olarak hangi arkadaş bir sistem toplamadan önce uyumluluk kriterlerini göz önüne alır. Sistemin gereksinim duyduğu psu güçünü hesaplar yada aldığı psu’nun kalitesini sorgular. Yada ürünü servise gönderirken sistem bileşenlerini detaylı olarak yazar ve arıza bildirimi yapar.
    Amaç her zaman ucuza maletmektir. Ama ucuz etin yağnisi misali, sıkıntı durumunda da topu başkalarına atmak sanırsam bizim genlerimizde mevcut. Cizgi elektronik kırık pcb haricindeki tüm ürünleri onarabiliyorsa, sizin ürünü neden değiştirdi. Bir de bunu sorgulamak da gerekir.
    İnsanları yargılamak yerine önce kendi bilgimizi yargılamamız gerekir diye düşünüyorum. Ayrıca sikayetlerini belirten arkadaşların ürünün seri numarasını da vermesi gerekir diye düşünüyorum.




  • Belgeleme mi istiyorsanız gider belgeletirim. Ortaya havadan sudan bir itham atmıyorum ve atıyor olamayız! İlk mesajda yazılan sorun ve sorunu kimin giderdiği etik midir dürüstçe kendinize sorun lütfen.

    Benim nec/sony dvd-rw sorunumu ilgili şahıslarla hallettim, bire bir değişim teklfini kabul ettim. Değiştirilen ürün LG dvd-rw idi. Üstünde durmuyorum ama 1 ay boşuna gitti ve şimdi belki distribütörü değilsiniz ama o zaman değilmiydiniz?

    Önemli olan bu değil önemli olan foruma yazıp ilgilenmeniz ve böyle devam etmeniz. Önemli olan MÜŞTERİ mi? ÜRÜN mü? Haksızmıyım? Yoksa ŞakŞakçı mıyım?
  • Hatta yeri ve aklıma gelmişken Muğladaki bir abimin anakartının com portunda oluşan bir arıza dolayısı ile 2 defa Çizgi Elektronik servisine gönderildi ilk seferinde sorun yok diye geri gönderdiler. Kargoda geçen süre sonrası kart eline geçtiğinde sistemini toplayıp tekrar kullanmak istediğinde sorunun hala devam ettiği görüp ürünü tekrar gönderdi ve bu sefer ürün tamir edilmiş olarak geri gönderildi. Fakat anakartda ayn sorun devam etmekte. İlkinde "sorun yok" diye geri gönderilen anakart bir hafta sonra "tamir edildi" diye tekrar gönderiliyor ama değişen hiçbirşey yok aynı sorun hala devam ediyor. Demek ki ne oluyor ürünler hızlı hızlı sonuçlanıyor ancak nedense bir ay içinde iki defa aynı sorundan gönderilen ürün hala arızalı ve arızalı olarak bi kenarda bekliyor!! Bahsettiğim anakartın seri numarası 6AM0AB001561

    Şimdi şunu soruyorum size burada kalkıpta bu durumdan dolayı Çizgi Elektroniği kötüleyebilirmiyiz? Çizgi sorunumu çözmedi beni mağdur etti bir daha çizgi garantili ürün almayacam vs.vs.vs. diye feryat etme hakkımız varmı? Rica ediyorum mağdur olduklarını söyleyen arkadaşlar ellerindeki mağdur oldukları ürünleri seri numaralarını yazsınlar ki bilelim gerçekten mağdur olan var mı, yok mu? Yoksa ortalık bir kaç şakşakçının çıkarları için yaptıkları çığırtkanlıklamı kalacak?




  • Arkadaşım ben iddia ediyorum ki senin elindeki nec/sony kesinlikle ama kesinlikle Boğaziçi Bilgisayara ait olamaz. Benim bildiğim ve 1996 yılından beri takip ettiğim Boğaziçi Bilgisayar firması bu bahsettiğin markaların optik sürücülerini getirmedi. Elinde varsa seri numarası ver gerek internet ortamından gerekse telefon mail yoluyla araştırıp öğrenelim. Sen sorunumu ilgili şahislarla hallettiğini söylüyorsun ama kalkıpda bi önceki mesajında Boğaziçini çok güzel kötülüyorsun. Özellikle senden bahsettiğin optik sürücünün seri numarasını ben ve bu konuyu takip eden diğer arkadaşlar olarak bekliyoruz. En azından mağdurmusun, şakşakcımı onu anlarız.

    Saygılarımla.


    quote:

    Orjinalden alıntı: kryeck

    Belgeleme mi istiyorsanız gider belgeletirim. Ortaya havadan sudan bir itham atmıyorum ve atıyor olamayız! İlk mesajda yazılan sorun ve sorunu kimin giderdiği etik midir dürüstçe kendinize sorun lütfen.

    Benim nec/sony dvd-rw sorunumu ilgili şahıslarla hallettim, bire bir değişim teklfini kabul ettim. Değiştirilen ürün LG dvd-rw idi. Üstünde durmuyorum ama 1 ay boşuna gitti ve şimdi belki distribütörü değilsiniz ama o zaman değilmiydiniz?

    Önemli olan bu değil önemli olan foruma yazıp ilgilenmeniz ve böyle devam etmeniz. Önemli olan MÜŞTERİ mi? ÜRÜN mü? Haksızmıyım? Yoksa ŞakŞakçı mıyım?






  • Merhaba Arkadaşlar
    Bu forumu sadece okuyucu olaraka takip etmekteyim. Bu topic'te Boğazici Bilgasayar üzerine yazılan yazıları görünce bende mesaj yazmak istedim.
    Gördüğüm kadarı ile Boğaziçi bilgisayarı kötüleyen , bizimle ilgilenilmedi diye yazanların çoğu son kullanıcı. Aldıkları 1-2 tane ürün ile ilgili sorunları çıkmış ve bu sorunları hemen halledilmedi diye Boğaziçi bilgisayarı kötülemeye başlamışlar.

    Ben iki firma ile de alışveriş yapıyorum. İki firmanın teknik servisi ilede ilişkilerim olmuştur. Herkesin bildiği üzere lga 775 inteller çıktığı zaman , bu anakartlara işlemciyi takarken anakart üstündeki bacakların eğilmesi sonucu , birçok sorunlar yaşanmıştı. Benimde yaşadığım bu durum sonucu bir çok anakartı boğaziçi servise yolladım. Bu konu ile de Engin Karakuş bey ile çok telefonda görüştüm. Bu durumu tamamen benden kaynaklanan bir durum olduğu için garanti dışında kalması çok doğaldı. Ancak engin bey bana bu ürünlerde çok yardımcı oldu ve bu ürünlerin soketlerinin kimini düzeltip gönderdi, kimilerini de tamir edip gönderdi. Aynı durumu çizgi servislede yaşadım ancak onlar ürünün garanti dışı olduğunu söylediler. Tamir edebilceklerini söylediler , ancak 1 ay sonra tamir oldu diye gelen kart tekrar arıza verdi. Tamir işini benim gözümde boğaziçi bilgisayar daha iyi yapmaktadır. Kendi yaşadığım olaylar ile bunu birebir gördüm. Ayrıca boğazici bilgisayar servisi ile ilgili sorunları olan var ise Engin Karakuş bey ile görüşürlerse , sorunlarının en kısa zamanda çözüleceğinin kanısındayım.

    Bu iki firmayı bu şekilde karşılaştırmayı doğru bulmuyorum. İşi halledilen bu iyi firma, işi aksayan veya yapılamayan çok kötü firma diye yazıyor. Burada yorumu bence bu iki firmaya adetli ürün gönderen ve teknik destek alan firma yetkilileri yapmalıdır.

    Herkese selamlar.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.