Şimdi Ara

Civic Sedan 1.5 / 1.5 Tsi Leon Fr (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
3.793
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.6t astra bak derim tam otm 200hp roket gibi ve sorunsuz
  • Japon alman malından daha iyi yalıtımlı diyenleri ilk kez duydum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İkisi arasında leon diyen arabadan gram anlamıyor demektir.

    Leonun tasarımı çok hoşunuza gidiyor olabilir, fiyatı avantajlı olabilir eyvallah ama bu iki araç karşılaştırılmaz. Yeni kasa leon gelsin o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilk olarak 2009 model 140 hp civic HB kullanmıştım ve yalıtım eksikliği nedeniyle bir sene içinde satmıştım. Honda harika tasarımlar ve gayet dolu araçlar yapıyor. O nedenle 2017 yılında yine bir civic HB aldım. Yalıtımı iyileşmiştir diye düşündüm. Araç çok güzel CVT şanzıman söylenildiği kadar rahatsız etmiyor ama o asfalt-yol sesi yok mu, insanın başını ağrıtıyor. Bu normal bir durum değil, B sınıfı bir çok araç bile bu kadar yol sesi almıyor. Bir sene olmadan yine arabayı elden çıkardım. Yalıtım sorununu çözemediğinden Civic HB bir puan geride kalıyor, gerçek bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-FC7AB336F

    Fanboyluk diz boyu maaşallah. Sen hangi Aston Martin’de Ferrari’de Porsche’de cvt denen scooter şanzımanı gördün madem böyle sorunsuz şöyle konforluymuş. Yalan konuşmayın insanları yanlış yönlendirmeyin. DSG on değil bin basar bin. Adam gibi çift kavrama veya tork konvertör koysunlar Civic’e ondan sonra karşılaştırırız. Şu şanzımanla Leon’a rakip olamaz.
    O söylediğin araçların hiçbirisi konfor amaçlı yapılan araçlar değil neden cvt kullansınlar ki ? Önce okuduğunu anla bilgi edin sonra fikrini beyan et. Sen porcshe nın pdksı, ferrarinin çift kavraması ile dsg yi bir mi sanıyorsun yoksa ? O şanzımanların uzerıne yapılan arge ile leon alırsın. Bana fanboy diyen adam hiçbir argüman olmadan leonu civicden önde tutuyor neylerini karşılaştırdında leona rakip olamıyor acaba kaç bın km sonra bozulacağı belli olmayan şanzımanı ile mi ?? Komiksin. Bu arada civic dizel versiyonunda zaten tork konvertorlu şanzıman var yanı adamlar o şanzımanıda yıllardır kullanıyorlar.




  • Civic çok daha konforlu. Leona amortisor koymayı unutmuşlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • HondatugraL kullanıcısına yanıt
    Kimse PDK yı DSG ile bir tutmaz ama sen her DSG yi aynı tutuyorsun sorun burada, Golf R lar Stage 3 yüklenmesine rağmen DSG upgrade kit dahi olmadan sorunsuz yürüyor ee bu da DSG ama dq200 da DSG. Bizim gibi 3. Dünya ülkelerine satmak için üretilen küçük hacimli motora sahip araçlara ucuz dsg dq200, kendi bindikleri araçlara ıslak kavrama 0 sorun. Evet DSG bir PDK değil kesinlikle koyas kabul etmez ama her DSG de bir değil. Ucuza hızlı gitmek isteyen araçların çıktığı yol çift kavrama aklın yolu bir, tabii manuel her zaman bir seçenek olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Kimse PDK yı DSG ile bir tutmaz ama sen her DSG yi aynı tutuyorsun sorun burada, Golf R lar Stage 3 yüklenmesine rağmen DSG upgrade kit dahi olmadan sorunsuz yürüyor ee bu da DSG ama dq200 da DSG. Bizim gibi 3. Dünya ülkelerine satmak için üretilen küçük hacimli motora sahip araçlara ucuz dsg dq200, kendi bindikleri araçlara ıslak kavrama 0 sorun. Evet DSG bir PDK değil kesinlikle koyas kabul etmez ama her DSG de bir değil. Ucuza hızlı gitmek isteyen araçların çıktığı yol çift kavrama aklın yolu bir, tabii manuel her zaman bir seçenek olmalı.
    Kimse bir tutmaz öyle mi ? Yukardaki yorumu okumadınız sanırım arkadaş leondaki şanzımanı göklere çıkarmak için trilyonluk araçların şanzımanlarını örnek veriyor Ayrıca golfe nerden geldiniz ? Konu leon vs civic ve arkadaş leonun daha iyi olduğunu söylüyor bunu söylerkende kendi yazdığı saçmalıkları okumayıp başkalarına fanboy diyor.




  • HondatugraL kullanıcısına yanıt
    Sen bir tutup tutmama ve Golf kısmını anlamamışsın, anlatmakla uğraşmayacağım. Hanginiz daha fanboydur bilmiyorum ama ikinizin de fanboy olduğu belli. Anlamadığım nokta size hiçbir hayrı dokunmayan firmaların neden avukatlığını yapıyorsunuz? Sahibi bu kadar savunmadı lan ürettiğini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Öncelikle doğru konuş, 200km yapmış mı yapmamış mı? Anahtar deymeden 200k km yapması mümkün mü bir aracın? Periyodik bakımı gereken parçası illaki değişecek araç ne olursa olsun, önemli olan kırılmadan o kadar yolu gücünü kuvvetini kaybetmeden gidebilmesi değil mi?
    Hocam siz pek anlamak istememişsiniz anlaşılan :)
    Vw 1.4 tsi gerçekten çok sorun yaşanan bir motor oldu. Ya kayış kopardı,ya piston kırdı,ya turbosu bozuldu vs. Vs. Bir sürü sorun mevcut bu motorlarda. Vede şahsen bu sorunları yaşamış biri olarak söylüyorum bunu.
    Bu dediğim sorunlar hep 200k’lara gelmeden oluşan sorunlar. Ama honda toyota gibi markaların araçlarının sorunsuz oluşu değişmez bir gerçek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hearthland kullanıcısına yanıt
    İlk nesil 1.4 TSi lar öyleydi Turbo + Supercharge vardı ve cidden arıza vermediği sürece at gibi gidiyordu, arıza verincede kırılmayan parçalarla değiştirip sıkıntısız biniliyor. Tabi VW bu motordan vazgeçti. Japonların dayanıklı sorunsuz imajına sahip olmasının tek sebebi araçlarının teknolojiden yoksun olmasıydı, 90lar ve 2000lerde diğer markalar turboya geçerken arabalara ekran koyarken bu adamlar hala 15 senelik atmosferik motorları satıyordu ve bozulmuyordu çünkü bozulacak parçası yoktu, o dönemki avrupa arabaları çok daha albeniliydi. 1.4 Dizel sorun yumağı toyota motorunu da unutmamak lazım, facia motordu toyota satmaktan vazgeçti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Turbo ne ara teknoloji oldu? 80-100 senelik bir icat. Düşük hacimden yüksek hacim performansı almayı sağlıyor başka da bir esprisi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Düşük hacimden yüksek hacim performansı almıyor, günlük kullanımda rahatlık sağlıyor. Araç alt devirlerde zorlanmadan yürüyor rampada bağırtmaya gerek yok sakin sakin çıkıyor kafa ütülemiyor, bazı durumlarda yakıt tüketimi avantajı sağlıyor (atmosferik motorlar yakıt tüketimi açısından lpg sebebiyle daha mantıklı). Teknoloji dedimmi sadece turbo olarak algılamamak da lazım, bir sürü değişen parça var. Mazda skyactiv motorlar da atmosferik ama teknolojik bir motor ek olarak hyundai cvvd adında yeni bir teknoloji çıkarttı %12 daha düşük emisyon sağlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanEmir411 -- 25 Mart 2020; 11:28:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Gerçekten bu kadar cahil misin yoksa art niyetli misin? Japon markaları bir şey mi yaptı sana?
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Subaru Levorg kullanıcısıyım, japonlarla bir derdim de yok ama siz markaların kölesi olmuşsunuz. Honda ve VAG cılardan gına geldi artık. Aynen kardeşim ben çok cahilim en iyi sen biliyorsun, söyleyeyimde almanlar seni çağırsın birlikte geliştirin arabaları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Ne alakası var kölelikle? Her markanın iyi yanı, kötü yanı var. Kaldı ki honda ile ilgili bir şey de demedim.

    Ne kullanıcısı olursanız olun. Japonlarda atmosferik varmış da o yüzden sorunsuzmuş demek cahillikten başka bir şey değil. Sanki arabada bir tek motor sorun çıkarıyor.
  • Pimi çekip bombayı kurup gitmişsin hocam

    Hb alacaksan bence Civic daha güzel. Hb araç klostrofobik demişsin ama Civic Hb geniş araçtır. 420 litre bagaj hacmi var ki C-SUV birçok araçla yarışır bu konuda. Sedan bagajı 520 litre bu arada, sadece 100 litre fark var. Zaten sedan civic de iç hacim ve bagaj konusunda benzer araçlardan geniş. Bagaj hacmini iç hacmi de kıyaslamak için yazdım. Ama mümkünse bir binip deneyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Sen bir tutup tutmama ve Golf kısmını anlamamışsın, anlatmakla uğraşmayacağım. Hanginiz daha fanboydur bilmiyorum ama ikinizin de fanboy olduğu belli. Anlamadığım nokta size hiçbir hayrı dokunmayan firmaların neden avukatlığını yapıyorsunuz? Sahibi bu kadar savunmadı lan ürettiğini.
    Yo ben gayette iyi anladım binek leon dsg si ıle golf R dsg si karşılaştırmanında mantığı yok bu yüzden değinmiyorum bu konuya. Siz fanboy olabilirsiniz lafım yok anca ben bu konuda gayet objektıfım. Ben kendi bindiğim aracı bile yeri geldimi gömen ve piyasasının saçma yerlere gittiğini söyleyen 90 model Honda kullanıcısıyım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    İlk nesil 1.4 TSi lar öyleydi Turbo + Supercharge vardı ve cidden arıza vermediği sürece at gibi gidiyordu, arıza verincede kırılmayan parçalarla değiştirip sıkıntısız biniliyor. Tabi VW bu motordan vazgeçti. Japonların dayanıklı sorunsuz imajına sahip olmasının tek sebebi araçlarının teknolojiden yoksun olmasıydı, 90lar ve 2000lerde diğer markalar turboya geçerken arabalara ekran koyarken bu adamlar hala 15 senelik atmosferik motorları satıyordu ve bozulmuyordu çünkü bozulacak parçası yoktu, o dönemki avrupa arabaları çok daha albeniliydi. 1.4 Dizel sorun yumağı toyota motorunu da unutmamak lazım, facia motordu toyota satmaktan vazgeçti.
    Şimdi ariza verilince tamir edilebilirliğinden bahsetmiyorum ben. Bu araçlar ne derseniz diyin en sorunlu araçlar. Yeni 1.5 tsi için bir şey diyemeyeceğim. Ancak 1.4’ler öyle. Arıza çıkarmasın farkli bir şey,tamir edilebilmesi farklı şey.
    Bu teknolojiden yoksun olması saçmaladığını anlamıyorum. Japonlar her zaman teknolojikti. Ülkemize o dönemde avrupa araçları da boş geliyordu. Örneğin 2006 senesinde gelen elektronik değişken sübap zamanlamalı motorlar. Kaç tane araçta bu teknoloji vardı? 1.6 hitlerde mi? Adamlar fd6 kasaya sunroof,xenon far, deri döşeme,f1 vites,dijitla klima,cc gibi bir suru donanım koymuş.
    Bilakis 90’larda , 2000’lerde 1.6 ve altı turbolu araçlar en fazla kaç beygirdi ki? Adamlar 89 yılında 1.6 hacminden 160hp çıkartmışlar. Şu an 2020 model bir 320i 170 hp haberiniz olsun.
    Ayrıca o senelerde yine subaru mitsubishi gibi japon markaları yine turbolu araç çıkarıyorlardı. Farkında değilsiniz herhal.
    Günümüze gelelim. 2020 honda civic. Acc’den tutun şerit takibe,1.5 turbo motora,keyless,led far, kablosuz şarj koltuk ısıtma ,kor nokta asistani ne isterseniz var.
    Şu teknolojisizlik muhabbetini geçin lütfen.
    Bu arada Toyota dizel üretimini durdurdu. 1.4 d4d motorla ilgili bir şey değil yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Düşük hacimden yüksek hacim performansı almıyor, günlük kullanımda rahatlık sağlıyor. Araç alt devirlerde zorlanmadan yürüyor rampada bağırtmaya gerek yok sakin sakin çıkıyor kafa ütülemiyor, bazı durumlarda yakıt tüketimi avantajı sağlıyor (atmosferik motorlar yakıt tüketimi açısından lpg sebebiyle daha mantıklı). Teknoloji dedimmi sadece turbo olarak algılamamak da lazım, bir sürü değişen parça var. Mazda skyactiv motorlar da atmosferik ama teknolojik bir motor ek olarak hyundai cvvd adında yeni bir teknoloji çıkarttı %12 daha düşük emisyon sağlıyor.
    Cvvd dediğiniz i-vtec’in süslü hali.
    Esas teknoloji Japonların, İnfinity’nin seneler öncesi tanıttığı vc-t motordur. Motor ekonomi isteyince neredeyse iki katina kadar sıkıştırma oranını arttırabiliyor. Bir motor düşünün. İstediğinizde dizel gibi az yakıyor istediğinizde ise benzinli gibi performanslı.
    Teknoloji budur işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.