Şimdi Ara

civic mi focus mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
28.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar 60 bine kadar titanyum 1.6 tdci 2. El bir focus mu almaliyim yoksa fb7 kasa 1.6 elegance otomatik civic mi almaliyim? Benim icin onemli olan performans ara hizlanmalar. Seri bir arac istiyorum. Focus kullananlar focus daha iyi civic kullananlar civic daha iyi diyor. Yakitta birbirine yakin sanirim. Lpg ile uğraşmamak adina focusa daha sicak bakiyorum. Birde satarken minimum zararla satmak istiyorum? Sizce hangi araci almaliyim?



  • Top speed üzerinden araba kıyaslamak da ayrı gariplik. Anlayamıyorum bu kafayı her taraf radar dolu iken kaç km yada kaç saat boyunca son sürat gidebileceksin? Yakıt da cabasi. He yok benim param çok zamanım az diyorsan eyvallah ama o zaman da 180 200 bg altı arabayla işin olmaz.
    Fb7 ve focus aslında motorları dışında çok farklı araçlar değil.
    İkisi de keyiflidir sürüşte, yine konforları yakındır biraz sertler, hacim olarak ta benzerler.

    Focus un malzeme kalitesi bi tık daha iyi.

    Performansa gelince uzunda (180 km sonrası) hertürlü civic alır ama ara hızlanmalarda rampada vs focus üstün olur.
  • Benzinli bi arabanın performansını 3 4 bin devir altında almanız pek mümkün degil fakat dizel focusun performansını 1500 devirden itibaren almaya başlarsınız. Dolayısıyla tüketim olarak kesinlikle birbirine yakın olamaz. Bir de sağlamlık bakımından civic focusla boy olcusemez. He sürüş zevki, sessiz motor falan derseniz bişey diyemem.
  • Focus performans olarak tabiki daha ileride.
  • Az once focus 115hp tdci kullandim. Eski bir hondaci olarak sunu acikca gordum focus performans olarak cok cok iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakamoz88

    Benzinli bi arabanın performansını 3 4 bin devir altında almanız pek mümkün degil fakat dizel focusun performansını 1500 devirden itibaren almaya başlarsınız. Dolayısıyla tüketim olarak kesinlikle birbirine yakın olamaz. Bir de sağlamlık bakımından civic focusla boy olcusemez. He sürüş zevki, sessiz motor falan derseniz bişey diyemem.

    Pardon? Nasıl Civic boy ölçüşemiyor anlamadım? Asıl Focus Civic ile boy ölçüşemez.

    Performans olarakta otoyolda kullanılcaksa Civic daha performanslı olur. Fakat şehir içinde dizelin torku sayesinde Focus daha performanslıdır.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IslakFasulye -- 17 Nisan 2016; 15:41:16 >




  • performansta nasıl focusu ön plana cikardiniz anlamadım. tork var diye araba hızlı olmaz, çekişi iyi olur. düz yolda civic focusu tokatlar. He ben olsam focus alırım orası ayrı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reddemons

    performansta nasıl focusu ön plana cikardiniz anlamadım. tork var diye araba hızlı olmaz, çekişi iyi olur. düz yolda civic focusu tokatlar. He ben olsam focus alırım orası ayrı.
    10 beygirle marsa gidecek sanki araba. Yok tokatlarmışta bilmemne. Performansları benzer olacaktır. Düzyol performansı bir miktar civicten yana olabilir. Ama şehir içi tork avantajı sebebiyle focus daha iyi olacaktır.
  • Zamaninda motoru gayet guzel bir civic 1.6 iesim vardi. Accent era crdi beni hem düzde hem rampada ekmişti. O gunden beri dizele merakim vardı. Hic kullanma firsatim olmamıştı. Bu gün musteri olarak bindigim bir araci surme firsatim oldu. Cok dik bir rampadan yukarı 1. Vitesten 2.ye attigimda civicin duz yolda verdiği performansi bunun rampada verdigini gordum. Kesinlikle kararimi verdim focus alacagim. Civic alirsam yeni çıkacak olan 1.5 turbo vtec alabilirim.
  • 75 bin tl sıfır km style paket focus icin fiyat aldim. Acaba bu paraya focustan daha iyi performans verecek bir arac var mıdır? Sedan olmasi şartı ile yoksa focus alacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: yakamoz88

    Benzinli bi arabanın performansını 3 4 bin devir altında almanız pek mümkün degil fakat dizel focusun performansını 1500 devirden itibaren almaya başlarsınız. Dolayısıyla tüketim olarak kesinlikle birbirine yakın olamaz. Bir de sağlamlık bakımından civic focusla boy olcusemez. He sürüş zevki, sessiz motor falan derseniz bişey diyemem.

    Pardon? Nasıl Civic boy ölçüşemiyor anlamadım? Asıl Focus Civic ile boy ölçüşemez.

    Performans olarakta otoyolda kullanılcaksa Civic daha performanslı olur. Fakat şehir içinde dizelin torku sayesinde Focus daha performanslıdır.






    Insaf otobanda Civic nasil daha performansli olacak? Dizelin torkun avantajini gosterdii esas yer uzun yol, yuksek hizlar ve bu hizlarda dusuk devirde sessiz ve ekonomik gitmesine ragmen rampalarda zorlanmamasi.

    Yalniz Focus'un boyle guvenlik testlerinde boyle tursu tenekesi oldugunu bilmiyordum. Focus 3 tavsiye arac listemden, ebediyen cikti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soğutucu

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: yakamoz88

    Benzinli bi arabanın performansını 3 4 bin devir altında almanız pek mümkün degil fakat dizel focusun performansını 1500 devirden itibaren almaya başlarsınız. Dolayısıyla tüketim olarak kesinlikle birbirine yakın olamaz. Bir de sağlamlık bakımından civic focusla boy olcusemez. He sürüş zevki, sessiz motor falan derseniz bişey diyemem.

    Pardon? Nasıl Civic boy ölçüşemiyor anlamadım? Asıl Focus Civic ile boy ölçüşemez.

    Performans olarakta otoyolda kullanılcaksa Civic daha performanslı olur. Fakat şehir içinde dizelin torku sayesinde Focus daha performanslıdır.






    Insaf otobanda Civic nasil daha performansli olacak? Dizelin torkun avantajini gosterdii esas yer uzun yol, yuksek hizlar ve bu hizlarda dusuk devirde sessiz ve ekonomik gitmesine ragmen rampalarda zorlanmamasi.

    Yalniz Focus'un boyle guvenlik testlerinde boyle tursu tenekesi oldugunu bilmiyordum. Focus 3 tavsiye arac listemden, ebediyen cikti.

    Alıntıları Göster
    Asya araçları mükemmel sağlamlıktaydı ama eskiden daha geçen konusu vardı, hemde bu forumda en yeni honda civic 1. vitesi bozulmuş üstelik manuel, kapitalizmi öğrendi asyalılarda artık...

    Yeni asya arabaları asyada dahi tutmuyor adamlarda avrupa araba manyaklığı var, tam tersi misal avrupada asya araba manyaklığı olabilir mi! kore ucubelerine hiç girmeyeceğim adamlarda anladı arabalarının tiplerini mersedes bmw ye benzetmeye başladılar tasarımlarda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cavador -- 17 Nisan 2016; 17:31:37 >




  • Eğer performans derdiniz yok ve daha yumuşak bir araç olsun yıllarca sorun çıkarmadı diyorsanız civic
    Ama seri atak olsun virajlara sert gireyim sert ve rijit ve aynı zamanda yol tutus u süper olsun diyorsanız
    Focus tam size göre kesinlikle yüksek torku ve ustun yol tutuş ve duruş dinamikleri sizi çok memnun edecektir
    Bence 2 sini de test edin yada test videolarını izleyin
  • Bu çarpışma videoları beni çok şaşırttı genelde focus hep önde olurdu ama şaşırdım dogrusu
  • Fb7 ve focus aslında motorları dışında çok farklı araçlar değil.
    İkisi de keyiflidir sürüşte, yine konforları yakındır biraz sertler, hacim olarak ta benzerler.

    Focus un malzeme kalitesi bi tık daha iyi.

    Performansa gelince uzunda (180 km sonrası) hertürlü civic alır ama ara hızlanmalarda rampada vs focus üstün olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: yakamoz88

    Benzinli bi arabanın performansını 3 4 bin devir altında almanız pek mümkün degil fakat dizel focusun performansını 1500 devirden itibaren almaya başlarsınız. Dolayısıyla tüketim olarak kesinlikle birbirine yakın olamaz. Bir de sağlamlık bakımından civic focusla boy olcusemez. He sürüş zevki, sessiz motor falan derseniz bişey diyemem.

    Pardon? Nasıl Civic boy ölçüşemiyor anlamadım? Asıl Focus Civic ile boy ölçüşemez.

    Performans olarakta otoyolda kullanılcaksa Civic daha performanslı olur. Fakat şehir içinde dizelin torku sayesinde Focus daha performanslıdır.



    [DHTUBE=https://www.youtube.cwatch?v=ihMV9UZPNbY]


    Insaf otobanda Civic nasil daha performansli olacak? Dizelin torkun avantajini gosterdii esas yer uzun yol, yuksek hizlar ve bu hizlarda dusuk devirde sessiz ve ekonomik gitmesine ragmen rampalarda zorlanmamasi.

    Yalniz Focus'un boyle guvenlik testlerinde boyle tursu tenekesi oldugunu bilmiyordum. Focus 3 tavsiye arac listemden, ebediyen cikti.

    Benzinli araç yüksek devir çevirdiği için otoyolda daha kondisyonlu ilerler. Mazotlu bir aracın nefesi belli bir hızdan sonra kesilir.

    Fakat benzinli daha fazla yakar mazotlu daha az yakar. Performans derken bunu kastetmemiştim siz böyle anladınız galiba.

    Kalkışlar da elbet Focus kendini daha çabuk öne atar turbonun sayesinde fakat otoyolda yüksek hızlarda nefesi kesilmeye başlar dediğim gibi.

    Yokuş mevzusunda haklısınız yokuşlarda mazotlu hızını düşürmez fakat otoyol dediğimiz yerde fazla yokuş olmuyor. En çok yokuş benim gördüğüm kadarıyla İzmir-Çeşme otoyolunda. Onu es geçiyorum.




  • Eski bir yeni civic, simdi ise yeni focus sahibi olarak tavsiyem; ara hizlanmadan bahsettiğiniz için civici direk listenizden çıkarabilirsiniz. Uzun yolda tokatlamasi flnda gereksiz bir kıyas. Çalışan bir insan olarak zaten uzun yola kaç kere çıkabileceksiniz ki? Ayrica uzun yol genelde tatil için yapılır ve Türkiye komple konya ovasi gibi olmadigina göre :) bu eziyeti çeke çeke yol kat edeceksiniz. Kaldı ki fb7 civicle çok uzun yola gittim ve bayırlar tam bir eziyet!! Ben civici özellikleri ve lpgdeki sorunsuzlugu yüzünden seviyorum. Yoksa performans fln diyen zaten atıyor. Performans diyorsanız (orta kesim icin diyorum) i30 136hp dizel dct 7 ileri deneyinde performans görün :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeTalliCaLi -- 17 Nisan 2016; 18:47:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeTalliCaLi

    Eski bir yeni civic, simdi ise yeni focus sahibi olarak tavsiyem; ara hizlanmadan bahsettiğiniz için civici direk listenizden çıkarabilirsiniz. Uzun yolda tokatlamasi flnda gereksiz bir kıyas. Çalışan bir insan olarak zaten uzun yola kaç kere çıkabileceksiniz ki? Ayrica uzun yol genelde tatil için yapılır ve Türkiye komple konya ovasi gibi olmadigina göre :) bu eziyeti çeke çeke yol kat edeceksiniz. Kaldı ki fb7 civicle çok uzun yola gittim ve bayırlar tam bir eziyet!! Ben civici özellikleri ve lpgdeki sorunsuzlugu yüzünden seviyorum. Yoksa performans fln diyen zaten atıyor. Performans diyorsanız (orta kesim icin diyorum) i30 136hp dizel dct 7 ileri deneyinde performans görün :)




    Bu iki video da görülebiliyor.

    Focus 150 den sonra nefesi kesilmeye başlıyor, 170 den sonra iyice nefesinin kesildiğini hissettiriyor.

    Civic ise tam tersi 150 den sonra nefesi açılıyor, 170 den 200 e daha hızlı tırmanıyor.




  • Top speed üzerinden araba kıyaslamak da ayrı gariplik. Anlayamıyorum bu kafayı her taraf radar dolu iken kaç km yada kaç saat boyunca son sürat gidebileceksin? Yakıt da cabasi. He yok benim param çok zamanım az diyorsan eyvallah ama o zaman da 180 200 bg altı arabayla işin olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakamoz88

    Top speed üzerinden araba kıyaslamak da ayrı gariplik. Anlayamıyorum bu kafayı her taraf radar dolu iken kaç km yada kaç saat boyunca son sürat gidebileceksin? Yakıt da cabasi. He yok benim param çok zamanım az diyorsan eyvallah ama o zaman da 180 200 bg altı arabayla işin olmaz.

    88 li olduğunuzu düşünüyorum kullanıcı adınızdan.

    18 yaşında ehliyet alsanız 10 senelik şoför oluyorsunuz yani ortalama.

    Bende 11 senelik şoförüm ve her uzunyola çıkmamda yolu boş gördüğüm yerlerde dip gaz basarım 220-240 km/s leri görene kadar.

    11 senede 1 kere bile uzunyolda radardan ceza yemediğimi biliyor musunuz?

    Siz 10 senelik şoförsünüz, 200 lü hızlara çıktığınızda adrenalin hissetmiyor musunuz?

    200 lü hızlar (eğer akıllı yapılırsa) arabalardan keyif alan her şoförün hoşlandığı hızlardır.

    Bence bir şeyleri yanlış biliyorsunuz, muhalefetten çok bir şeyler katmaya bakın kendinize. Focus'a Civic'den daha sağlam diyen de sizdiniz.




  • Dizel Focusa soft yazılım yaparsanız uzunda da yer civic i kısa da içinden geçer benim yaptıgım gibi :)

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.