Şimdi Ara

CİVİC'LER HEP BÖYLEMİ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • psikolojik. yeni nesil bütün küçük motorlar tasarruf sebebiyle alt devirlerde cansızdır...

    quote:

    Orjinalden alıntı: brava

    Buji,yağ ve carbon cleaner sonrası fark ortadan kayboldu gibi.Şimdi motor daha rahat hızlanıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    psikolojik. yeni nesil bütün küçük motorlar tasarruf sebebiyle alt devirlerde cansızdır...

    quote:

    Orjinalden alıntı: brava

    Buji,yağ ve carbon cleaner sonrası fark ortadan kayboldu gibi.Şimdi motor daha rahat hızlanıyor.




    Psikolojik değil dostum orjinal NGK tek tırnak buji yerine, BOSCH dört tırnaklı Süper 4 Buji takılmış.Buda yakıtı tam olarak yakmadan eksozdan atılmasına sebep olmuş.Bujilerin yeni olmasına rağmen üzerindeki kurum maalesef bunu gösteriyor.Orjinal tek tırnak takılınca inan araç kendine geldi.
  • Bizim pederin 1.6ies 2000 otomatik civic'i var, şehirler arasında sollamak ölümcül, hızlanmıyor araba.
    ama yüksek devirleri çok seviyor, özellikle D4de 130-170km/hr arasını.
    yakıt olaraksa içiyor mübarek %25 daha fazla yakıyor , manuellere göre
  • Evet gerçekten yüksek devirleri çok iyi çeviriyor.Alt devirlerden kasıt 1000-3000 arası idi.
  • 120 bg 1.6 ies honda civic ile megan opel vectra corsa astra rover peugeot 106 206 306 kafasına kalkış da vuruyosun söylenecek söze gerek yok bence.
  • aracımla uzun yola gittim yolda peugeot 206 xs ile karşılaştım sahibi isyan bayrağını çekti hondanın bir eksiği var oda kanat takmamışlar arabaya kanadı da olsa arabayı göklerde izlicez...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hondapower06

    120 bg 1.6 ies honda civic ile megan opel vectra corsa astra rover peugeot 106 206 306 kafasına kalkış da vuruyosun söylenecek söze gerek yok bence.


    her iki aracıda (306,CİVİC) bizzat sahibi olarak kullandım.Tamamen objektif olarak söylüyorum; 306'ı, civic'le kalkışta tokatlaman çok ama çok zor.
  • İnfinite arkadaşım doğru söylüyor.. vtec teknolojisi olan araçları yüksek devirlerde karekter değiştiriyor.. fakat senin motorun vtec deil o aracıda kullandım alt devirlerdede canlı bir araç motorunda bir bakımsızlık falan olmasın ? Bide araç otomatik vitesmi.. ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: anshered

    İnfinite arkadaşım doğru söylüyor.. vtec teknolojisi olan araçları yüksek devirlerde karekter değiştiriyor.. fakat senin motorun vtec deil o aracıda kullandım alt devirlerdede canlı bir araç motorunda bir bakımsızlık falan olmasın ? Bide araç otomatik vitesmi.. ?



    Bunu kalkıştan itibaren kararlı gidiş için söylemiyorum.Hani testlerde vites esnekliklerinden bahsederler, işte bunu söylüyorum. 5 ve 4 üncü viteste iken 1500-3000 devir arasına düşüp biraz öyle gittikten sonra tekrar üst devirleri yakalayıp ivmelenme gecikiyor,5. vites veya 4 farketmez, 1500-3000 arası devirlenme zor oluyor.Ama neye göre zor oluyor.306 'nın devirlenmesi ile kıyaslandığında zor oluyor.Yoksa çok vasat değil yani.Yoksa kaptırdığın zaman gidişi çok iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brava -- 10 Kasım 2006; 14:54:33 >




  • millet almaya gittiğimden beri (temmuz 2006) tek kelime ile hayal kırıklığına uğradım. 125 hp olan motor sabah ilk çalışmada resmen traktör gibi ses çıkartıyor. normalmiş diyorlar. bi de ani gaza basışlarda beklediğim kadar atak değil gibi geldi. ne dersiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmetriza

    millet almaya gittiğimden beri (temmuz 2006) tek kelime ile hayal kırıklığına uğradım. 125 hp olan motor sabah ilk çalışmada resmen traktör gibi ses çıkartıyor. normalmiş diyorlar. bi de ani gaza basışlarda beklediğim kadar atak değil gibi geldi. ne dersiniz.


    motor soğukken normaldir arkadaşım o.. 125 hp lik motorun çok iyi olduğunu farkedeceksin fakat şimdi değil biraz kullan motoru bi 4000-5000 km atlat arada devirli kullan yani motoru aç ondan sonra bak aradaki farka.. imzamdaki bi önce kasa olan civici aldığımdada öyleydi ama motor açıldıktan sonra okadar farkediyorki..
  • Soğuk motor çalışmalarında ilk çalıştırmada yüksek rolantide çalışır motorlar.Yeni model araçların sübapları kendine tam yer yapana kadar o traktör tabiri çalışmalar hep olacaktır.Ama zamanla sübaplar yerine oturdukça bunun azaldığını göreceksiniz
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.