Şimdi Ara

Civic HB TYPE'R dan daha mı Çevik?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TYPE'R



    CİVİC HB




    Yorum sizin...







  • Evet etkisi olamaz, olay da tam olarak bu. Honda bu aracı hazırlarken virajlarda gazın açılıp kilidin çalışacağı şekilde bir senaryoyu düşünerek tüm şasi ayarlarını yapıyor. Viraj içinden hemen sonra çıkışa doğru gaza yavaş yavaş oturulacak ve kilit burnu içeri sokup otomobili virajdan hızla çıkaracak. Burnu içeri kilitle giren arabanın arkasının merkezkaçtan ötürü şiddetli bir açılma eğilimine girmemesi için de arkanın mümkün olduğunda stabil ayarlanması gerekiyor, bu tip pist ve hız odaklı yapılan ayarlar da böyle gazın kullanılmadığı ESP açık güvenlik testlerinde garip sonuçlar doğurabiliyor, aşırı önden kayma gibi. Golf GTI clubsport'ta da bambaşka bir sonuç var mesela, bu iki otomobil de nordschleifede inanılmaz viraj hızlarına ulaşan rekortmen araçlar.

    Type r tamamen stabilite üstüne kurulu bir alet biraz touring otomobili gibi, aslında bu testte daha yüksek bir hız yakalaması gerekirdi, 80kmh testinde burun biraz fazla kayıyor. Belki Esp çok zayıf müdahale ediyor, altyazı koymaya üşenmeseler araçlarla ilgili yorumlarını okuyup daha iyi değerlendirebilirdik.
  • Iki farklı klasmanda araç, type r da esneme bile yok spor olduğundan çeviklik olarak karşılaştırılamaz da, Allah başka dert vermesin birde sahibi olsak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skandalek -- 29 Ocak 2018; 15:0:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skandalek kullanıcısına yanıt
    Bir onceki Type'r 150.000 Tl iken simdi 280.000 Tl..



    Bir onceki Kasa da fena degildi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Bir onceki Type'r 150.000 Tl iken simdi 280.000 Tl..



    Bir onceki Kasa da fena degildi :)

    Valla bu kasası çok hoşuma gitti. Plaza da bakmak isteyene alıcı olmazsa kapısını açmıyorlar o kadar değerli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skandalek kullanıcısına yanıt
    Kapısını açınca göçüyor olabilir o yüzden satınca açtırıyorlardır





    Şaka bir yana güzel araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    Kapısını açınca göçüyor olabilir o yüzden satınca açtırıyorlardır





    Şaka bir yana güzel araç.

    Kragen güzel şeyler duymak çok hoş senden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Typer-r ın mekanik diferansiyel kilidi bile yeter ona sahip olmayı istemek için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu test bir lastiğe bakar.

    Muhtemelen type-r da esp vs donanımlar daha çok sürüş odaklı çalışıyor, normal versiyonda güvenlik odaklı çalışıyor. Normal versiyonun daha iyi yol tutması, çevik olması pek mümkün değil çok ağırlık farkı olmadığı sürece.
  • Mekanik kilit üzerine kurulu, yani gaz pedalına bastıkça dönüş çapını daraltan bir alet. Kilidin baskısı yüzünden arka aksın da çok stabil ayarlanması lazım her virajda gaza oturduğunda burnu içeri çeken kilit yüzünden açılmaması için, burada gaza falan basılmadığı için odun gibi kalmış araba. Typer uzun ve hızlı virajların, pistlerin arabası. Yine de 1:47'de direksiyona çok geç cevap vermesi ve fazlaca kayması şaşırtıcı, ön tarafta lastiğin soğuk olması mı veya başka bir problem mi bir kavrama eksikliği var gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 29 Ocak 2018; 16:11:27 >
  • Esp'nin programlamasıyla ilgili bir şey. Bu testleri yorumlamak pek kolay değil, rakamlar her şey değildir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Geyik testinde mekanik kilidin nasıl bir etkisi olabilir? Sabit hızda teste giriyorlar ve gaza dokunmuyorlar ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu testler az cok fıkır sahıbı yapabılır ama tam gosterge degıldır. Forumda cok konusuldu; ınsan etkısı, lastık etkısı vs



    Cıvıc hb guzel makına, cvt ye ragmen.. Ancak tasarımı bana cok abartılı gelıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mmg02 kullanıcısına yanıt
    Evet etkisi olamaz, olay da tam olarak bu. Honda bu aracı hazırlarken virajlarda gazın açılıp kilidin çalışacağı şekilde bir senaryoyu düşünerek tüm şasi ayarlarını yapıyor. Viraj içinden hemen sonra çıkışa doğru gaza yavaş yavaş oturulacak ve kilit burnu içeri sokup otomobili virajdan hızla çıkaracak. Burnu içeri kilitle giren arabanın arkasının merkezkaçtan ötürü şiddetli bir açılma eğilimine girmemesi için de arkanın mümkün olduğunda stabil ayarlanması gerekiyor, bu tip pist ve hız odaklı yapılan ayarlar da böyle gazın kullanılmadığı ESP açık güvenlik testlerinde garip sonuçlar doğurabiliyor, aşırı önden kayma gibi. Golf GTI clubsport'ta da bambaşka bir sonuç var mesela, bu iki otomobil de nordschleifede inanılmaz viraj hızlarına ulaşan rekortmen araçlar.

    Type r tamamen stabilite üstüne kurulu bir alet biraz touring otomobili gibi, aslında bu testte daha yüksek bir hız yakalaması gerekirdi, 80kmh testinde burun biraz fazla kayıyor. Belki Esp çok zayıf müdahale ediyor, altyazı koymaya üşenmeseler araçlarla ilgili yorumlarını okuyup daha iyi değerlendirebilirdik.




  • Ah typeR..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normali daha yuksek hizda geciyor ancak daha zorlaniyor.Iste bu nedenle ayni anda yapilmayan testlerde bu kadar tutatsizlik oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamam bu test araçlar hakkında az çok fikir veriyor ama o kadar çok değişken faktör var ki insanın kafa karıştıcı da olabiliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ocak ayında soğuktan kütük gibi sertleşmiş lastikler ile bu sonuç normal. aynı testi yazın yazlık lastiklerin çalışma sıcaklığında yaparlarsa daha iyi sonuç verir.
  • Bak den şu civice. Mercedes Amg roadsterdan daha iyiymiş.



    https://youtu.be/96zG-eszJaM



    Bu testlere oldum olası güvenmedim. Bazı videolarda adam daha ilk girişteki dubayı düşürüyor. Yol ısısı, lastik aracın süspansiyon ayarı gibi bir sürü etmen var. Kaldı ki zaten bu testler Ncap testleri gibi resmi değil diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada typer daha dengeli ama motor gücü nedeniyle önden kayıyor olabilir. Ya da bi arkadaşın bahsettiği gibi gaz verilmiyorsa bu da neden olabilir. Çünkü bunun testlerinde kaymaya başlayınca gaz verildiğinde kilitli diferansiyelin aracı topladğını duymuşturm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 30 Ocak 2018; 12:20:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önden kaymasi tekerlekler ile alakali olabilir...



    Bir arkadasin dedigi de mantikli..Keskin veya Uzun viraj araci...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.