Şimdi Ara

Citroen servisinin hoş olmayan tavrı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şirket aracı olarak C-Elysee kullanıyoruz.Filodan kiralık,merkezlerinden kış lastiği istedik,sağolsunlar 2 gün geçmeden kapımıza geldi lastikler.Filo,araçlarının herşeyini yetkili serviste yaptırıyor.Dün lastikleri arabaya koyar koymaz servisin yolunu tuttum.Servis danışmanı bayana aracı iş için kullandığımızı,araca ihtiyacımız olduğunu belirttim özellikle.Çok bilmiş bayanda aracı şu anda alamam,randevuyla ancak haftaya alabilirim dedi,lastik değişimin 2-3 saat (!) sürdüğünü belirtti.En sonda bizde böyle diyerek masadan kalktı.Servisten çıktım,1 saat sonra telefonla başka bi servis danışmanı arkadaşı arayarak cumartesi sabahına randevu aldım.Arkadaş sabah erkenden gelirsem 1 saat içinde aracın bütün işlemlerinin biticeğini,en sonda sabah kahvesiyle aracımı teslim alıcağımı söyledi.

    Biraz uzun oldu ama büyük markaların böyle çalışanları oldukça sanayideki ustalar daha çok kazanır.Elimde olsa mahalledeki lastikçide taktırırım lastikleri,en azından esnafım kazansın.

    Sizinlede paylaşmak istedim,teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Aynı servisten başka servis danışmanı mı aradı?
  • Çıkınca aynı servisi aradım ben ama başka bi danışmanla görüştüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tavrı doğru değil ancak lastikte olsa randevu sistemi ile çalışılması doğru. Yılların alışkanlığı var bizde tabi, çat kapı girip şu işi hallediversen 5 dakka diye araya girmeye bayılırız.

    Birde gerçekten "bizde böyle mi" dedi yoksa "bizim iş akışımız bu yönde" veya bu minvalde bir cümle mi kurdu.

    Bu forum nasıl servislere gidiyor hep mi size denk geliyor bilmiyorum ama ben ne zaman servise gitsem forumda anlatılanlar gibi bir muamele ile karşı karşıya kalmıyorum. Umarım da kalmam.

    1 liralık arabaya 5 lira veriyoruz diye kendimizi lord gibi hissediyoruz. Sanki sen o arabayı almasan satış temsilcisi açlığından ölecekmiş gibi bir düşünce hakim. Kötü muamele yapılmasına karşıyım bu dediklerim konu sahibi içinde değil genel bir gözlem sadece.

    Bir ülkede araçlar bu kadar pahalı olursa ayrıca işletme maliyeti bu kadar masraflıyken galeriye girince tepeden bakıyor insanlar.

    Yaşadığım en değişik olay 1.4 hdi motor için arabayı performans için mi kullanıyorsunuz gibi saçma bir soru sormuşlardı onu da o kadar inanarak sordu ki dalga geçme amacı taşımadığına eminim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farks -- 10 Aralık 2015; 17:09:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • farks kullanıcısına yanıt
    Uzun süredir Ford,Vw ve Bmw kullanıyoruz.Sizin dediğiniz gibi bu servislerin çoğundan güle oynaya çıktık ama bu yaklaşım hiç hoş değildi.Araba daha 11 bin km'de,bakıma hiç gitmediğimiz için servisi bilmiyodum.

    Öğlen 12.30da gittim,kadının bana söylediklerini tırnak içinde yazıyorum.

    "Eğer lastikleri bugün istiyosanız arabayı akşama kadar bırakmanız gerek.Yoksa randevu verelim ama geldiğiniz zaman 2 saat sürer."

    Ben ondan sonra dışarıda bile yarım saatte hallediyolar,elim mecbur olmasa size gelmem dedim kadında bizde böyle diyerek konuyu kapattı.Araba kendimin olsa orayı karıştırırdım ama maalesef şirket aracı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lastik için ne randevusu ya, git lastikçiden 35tlye değiştir daha iyi, hem haftaya yapacakmış hemde 3 saatte yapacakmış, oldu..
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi filo böyle istiyor,yoksa başlarım servise.Esnaf kazansın.

    Kadın bide sanki Ferrari servisymiş gibi bizde böyle,arabanın akşama kadar kalması lazım demez mi..At o kış lastiklerini üstüne.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • neymiş üç saat arkadaş lastikleri yeniden mi üreteceklermiş... 30 dakikalık iş.

    Genel merkezi arayın şikayet edin
  • lastik sökülürse balans yapılacak uzun süre bilir veya aynı buda bir başka makinayla oluyor tek ise dolu olabilir
  • anlatıp içini ferahlattıysak ne mutlu bize.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada önemli olan servisin is akışını müşteriye güler yüzle uygun bir dille anlatmaktir. "Bizde böyle" veya "işine gelirse" gibi laflar doğru değil kesinlikle. Bir satış temsilcisi olarak, o bayani, sarfettigi sözden dolayi kınıyorum.

    Not: Bu söylediklerim insan olan müşteriler için tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ogle arasinda servisi birakmayip hemen ise donmek icin masada bir yandan yemek yiyorum bir yandan telefondan musteriyle konusuyorum, adam geliyor servisin icinde kimse yok isiklar kapali yemek arasi oldugunu biliyor ve benim halimi gorup hala araba yag akitiyor bir bakitiver diyor.
    Benim ailem de de olmak uzere turk halki olarak hanzoyuz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her insan zor dönemler geçirir konuştuğunuz bayanın böyle bir haline denk gelmiş olabilirsiniz. İnsanın bazen sabrı taşıyor. Bir çalışanın tavrını tüm firma servisine bağlamışsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15 dklık iş seviste nasıl bir saat sürüyor işçilik ücretini giydirebilmek için mi
    normal lastikçi 15 dk bile olmadan 4 ünü değiştirir biner gidersin elin yatkın insan isen yarım saate kendin bitirirsin
    sizin gibi filo aracı kullananlara servis zorunluluğu olanlara sözüm hariç
  • Ben servis sahibi olsam o "bizde böyle" diyeni tazminatsız kovarım. Kovmakla kalmam sektörde önünü keserim. istediği iş mahkemesine de dava açsın hiç bir hak talep edemez. Benim ticari itibarımı maaş verdiğim kişi zedeleyemez. Randevu ile çalışma tarzının müşteriye anlatma üslubu "bizde böyle" gibi bir ifade ile olmaz. sen kimsin derler adama. orası yetkili servis mi? şaşmaz oto sanayisi mi? sanayi de bile öyle odun esnaf kalmadı. gittiğin zaman "buyrun efendim" diyip çayını getiriyorlar. lafa bak hizaya gel "bizde böyle" Ben 2008 model linea yı ne zaman servise götürsem servisin müdürü bizzat gelip hal hatır soruyor. yemek ısmarlamak istiyor. adamlar "işiniz uzun sürecek. isterseniz size araba verelim. hem deneyin hem gezin" diyor. çıkarıp 500l anahtarı veriyor. Size tavsiyem servisin sahibi veyahut müdürü kimse görüşün. saçma sapan tipleri çalıştırmasınlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Uzun süredir Ford,Vw ve Bmw kullanıyoruz.Sizin dediğiniz gibi bu servislerin çoğundan güle oynaya çıktık ama bu yaklaşım hiç hoş değildi.Araba daha 11 bin km'de,bakıma hiç gitmediğimiz için servisi bilmiyodum.

    Öğlen 12.30da gittim,kadının bana söylediklerini tırnak içinde yazıyorum.

    "Eğer lastikleri bugün istiyosanız arabayı akşama kadar bırakmanız gerek.Yoksa randevu verelim ama geldiğiniz zaman 2 saat sürer."

    Ben ondan sonra dışarıda bile yarım saatte hallediyolar,elim mecbur olmasa size gelmem dedim kadında bizde böyle diyerek konuyu kapattı.Araba kendimin olsa orayı karıştırırdım ama maalesef şirket aracı.

    Valla yarım saatte nerede girip çıkıyorsunuz bilmiyorum. Ancak boş lastikçi bulacaksınız.

    Ben bu c.tesi dediğiniz gibi sıradan bir latikçide kışlıklarımı değiştirmeye gittim. Tam 2 buçuk saat bekledim. Sadece ben olsam tabii ki yarım saat bile sürmez ama işi lastik olan adamın bile dükkanı arı gibiydi.. ki ben 3 yıllık müşterileriyim.




  • özel servisler daha iyi hizmet veriyorlar Türkiye'de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Uzun süredir Ford,Vw ve Bmw kullanıyoruz.Sizin dediğiniz gibi bu servislerin çoğundan güle oynaya çıktık ama bu yaklaşım hiç hoş değildi.Araba daha 11 bin km'de,bakıma hiç gitmediğimiz için servisi bilmiyodum.

    Öğlen 12.30da gittim,kadının bana söylediklerini tırnak içinde yazıyorum.

    "Eğer lastikleri bugün istiyosanız arabayı akşama kadar bırakmanız gerek.Yoksa randevu verelim ama geldiğiniz zaman 2 saat sürer."

    Ben ondan sonra dışarıda bile yarım saatte hallediyolar,elim mecbur olmasa size gelmem dedim kadında bizde böyle diyerek konuyu kapattı.Araba kendimin olsa orayı karıştırırdım ama maalesef şirket aracı.

    Valla yarım saatte nerede girip çıkıyorsunuz bilmiyorum. Ancak boş lastikçi bulacaksınız.

    Ben bu c.tesi dediğiniz gibi sıradan bir latikçide kışlıklarımı değiştirmeye gittim. Tam 2 buçuk saat bekledim. Sadece ben olsam tabii ki yarım saat bile sürmez ama işi lastik olan adamın bile dükkanı arı gibiydi.. ki ben 3 yıllık müşterileriyim.

    Tabiki öyle,haklısınız ama lastikçi tanıdık olduğu için arıyorum eğer boş,gel diyorsa gidiyorum takıyor lastikleri.Meşgulse kendisi arıyo müsait olunca.O yüzden böyle söylüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hangi servis bu acaba ? Bu kadar zamandır giderim hic böyle bir olayla karsılasmadım. Ama tahmin edeyim. Kar olma ihtimali fazladır bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç satışları rekor kirinca servislerde rekor kırıyor sonra bi yerleri şişiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.