Şimdi Ara

CİTROEN KULLANANLAR BUNLARA KATILIYOR MUSUNUZ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun



    her insana uygun araç vardır,uygun olmayan araç vardır.
    ben c elysee modelini beğenenlerdenim,fiyatına göre gayet iyi araçtır.
    Ama o saydığım kriterlerden birini taşıyorsan citroen markası sana uygun değildir.
    Aile arabasıdır,keyif arabası isteyen başka seçeneklere yönelir.
    Uygun fiyatlı,geniş,rahat,ailenin ihtiyaçlarını karşılayabilecek bir otomobil.
    O saydığım kriterlerden herhangi birine sahip değilseniz alınır binilir.


    citroen markasına karşı bir ön yargım yok, ağzı okan her marka için her zaman bir şeyler söylüyor, çok önemli değil. ben de elysee yi genel olarak beğenenlerdenim ve satın almak için şartların oluşmasını bekleyenlerdenim. araç, olumlu özellikleri ile aile aracı olarak kullanılabilecek bir otomobil. ancak malzeme kalitesindeki sınır, kumaş kaplanması gereken yerlerde plastik kullanılması, keçe kaplanması gereken yerlerin çıplak olması, yolcular için emniyet kemeri ikazının olmaması, ön kol tutamaçlarının olmaması ve kullanılan plastiğin kalitesi insanı düşündürüyor. keyif arabası elbette aramıyorum onların fiyatları malum. ancak şunu söylüyorum: araç kullanırken zevk vermeli. sanki bu araç kullanınca bana şirketler ve filo düşünülerek üretilmiş gibi geldi. çünkü aile arçları biraz estetik ve görsellik taşımalı diye düşünüyorum. köfte ekmek meselesini de dikkate alarak. hayırlısı... bakak görek




  • o sınıftaki araçlar belli.linea,symbol,aveo sedan,accent blue,logan. bu araçlarla kıyaslaman gerekir.geniş iç mekan ve bagaj ise linea ile 301/C-elisse yi teraziye koyardım...

    301'in iç mekanı okadar kalitesiz gelmemişti.

    Şu an C4 üm var.Allaha şükür hiç bir sıkıntı yaşatmadı 1 buçuk senedir.Ama yine de daha sert kullanabileceğim bir araç düşünüyorum.Bu arada c4 ün 400 lt bagajı vardır hani hiçte fena değil...

    Servis ilk bakım 310 tl.parça genellikle sipariş üzerine geliyor edindiğim bilgiler ışığında.Servis konusunda istanbulda hiçbir sıkıntı yok.Motor Hdi zaten ispatlamış.

    Reklmalara ne derece inanılır bilinmez ama citroen C-Elisse de dayanıklılığa işaret ediyor.Bana Göre tersi çıkma ihtimali çok düşük...
  • Çok döndüm Citroen'den... Bayiler ilgili, listelemedeikleri C5'in steyşın versiyonunu ssorduğmda "peki, getirebiliriz" diyorlardı, fiyat veriyorlardı.

    Sonra iki litrelik arabaların fiyatı yapay şekilde yükseldi. Citroen de daha küçük motorlara hidraktif süspansiyonlarını koymadı. Bir iki güzel süspansiyonlu araba çıkardılar ama onlar da çok yüksekti. Pratik ve ucuz C4'e baktım ama onda da hız göstergesi yerine sayaç vardı. Yani kendi açımdan bakınca hep bir şeyler eksikti.

    Citroen, bilgisiyle konfor konusunda çok şey vadediyor. Ne var ki BX veya CX'in güncel karşılıkları artık yok. Citroen Alman görünümlü, Peugeot'nun nadir bulunan versiyonu oldu. Gerçek Alman veya yaygın Peugeot varken neden Citroen?
  • celyse-301 f/p arabası çok ekonomik bakımları bosch yapar hdi zaten belli birşey ford referansı sağlam ben fiestaile değiştirmeyi planlıyorum doğrusu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    o sınıftaki araçlar belli.linea,symbol,aveo sedan,accent blue,logan. bu araçlarla kıyaslaman gerekir.geniş iç mekan ve bagaj ise linea ile 301/C-elisse yi teraziye koyardım...

    301'in iç mekanı okadar kalitesiz gelmemişti.

    Şu an C4 üm var.Allaha şükür hiç bir sıkıntı yaşatmadı 1 buçuk senedir.Ama yine de daha sert kullanabileceğim bir araç düşünüyorum.Bu arada c4 ün 400 lt bagajı vardır hani hiçte fena değil...

    Servis ilk bakım 310 tl.parça genellikle sipariş üzerine geliyor edindiğim bilgiler ışığında.Servis konusunda istanbulda hiçbir sıkıntı yok.Motor Hdi zaten ispatlamış.

    Reklmalara ne derece inanılır bilinmez ama citroen C-Elisse de dayanıklılığa işaret ediyor.Bana Göre tersi çıkma ihtimali çok düşük...

    naber




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    o sınıftaki araçlar belli.linea,symbol,aveo sedan,accent blue,logan. bu araçlarla kıyaslaman gerekir.geniş iç mekan ve bagaj ise linea ile 301/C-elisse yi teraziye koyardım...

    301'in iç mekanı okadar kalitesiz gelmemişti.

    Şu an C4 üm var.Allaha şükür hiç bir sıkıntı yaşatmadı 1 buçuk senedir.Ama yine de daha sert kullanabileceğim bir araç düşünüyorum.Bu arada c4 ün 400 lt bagajı vardır hani hiçte fena değil...

    Servis ilk bakım 310 tl.parça genellikle sipariş üzerine geliyor edindiğim bilgiler ışığında.Servis konusunda istanbulda hiçbir sıkıntı yok.Motor Hdi zaten ispatlamış.

    Reklmalara ne derece inanılır bilinmez ama citroen C-Elisse de dayanıklılığa işaret ediyor.Bana Göre tersi çıkma ihtimali çok düşük...

    o sınıftaki saydığınız araçlardan symbol ve logan hariç hepsini inceledim. aslında linea almaya gitmiştim. 20.000 tl ye 30 ay sıfır faizli kampanya ile 1.3 mj urban metalik 41.000 tl idi. ancak arka koltuk baş mesafesi ve aracın eninin reklamlarda görüldüğü gibi olmadığını görünce anında vazgeçtim. araç dış görüntüsüne oranla iç mekanda tam bir hayal kırıklığı. öte yandan linea ya bakmaya giderken ilk citroen bayisi denk geldi. kapıdan içeri girdiğimde tam karşımda heybetli ve zengin görünümüyle bir araç duruyor. ilgi çekmesi için lüks bir aracı kapıdan girişe koyduklarını düşündüm. c - elyeseyi duymuş ve netten resimlerine bakmıştım. ancak o kadar alımlı olduğunu sanmıyordum. o aracın c- elyese olduğunu görünce gerçekten şok oldum. üzülerek söylüyorum ki markaya ön yargılı yaklaştığım için alıcı gözüyle incelemedim. birde tabi daha linea yı incelememiştim. linea almaya gittiğim için c elyeseye alıcı gözüyle bakmadım. şimdi o sınıfta aklıma tek yatan araç c elyese. bu konuyu açmamın sebebi ise kafamdaki soru işaretlerini yok edip gönül rahatlığıyla araç almak. çünkü düşüncem şimdi alacağım bir dizel araçla gerçekten çok uzun bir süre araba defterini kapatmak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: cengiz4335


    citroen alacaksan sana eski bir c3 kullanıcısı ve tomarla citroen kullanmış biri olarak kısa bir bilgilendirme yapayım.
    -Garantin bittiği an servisle selamı sabahı keseceksin(adamın ciğerini sökerler).
    -kaskosuz kullanmayacaksın.
    -Garantin bittikten sonra Özel servislerde parçalarını yarı fiyatına bulursun citroenlerin,ve izmir gibi yerde de parça sıkıntısı çekmezsin.
    -Garanti bitince her türlü bakımı özel serviste yaptıracaksın.
    -Apaçi gibi araba kullanırım şumayerim hağnnn huğnnn diyorsan,yollar bozuk nolacak girerim 80le çukura diyorsan citroenle selamı sabahı keseceksin.
    -arabanın deposunu hiç bir şart ve surette ağzına kadar doldurmayacaksın,illa ki 10 litre kadar pay bırakacaksın(bu tavsiyeme uymayıp benzin şamandırasını çatlattı babam,serviste 560 lira istediler 250tl ye halloldu).
    -arabanın bakımını aksatırım amanda ne olacak canım 2 bin km geçse bunun bakımı falan diyorsan aynı şekilde selamı sabahı keseceksin.
    -Arabayı alırım almadan satarım çok pis galericiyimdir diyorsan yine selamı sabahı keseceksin.
    Bu saydığım kriterler dışında c-elyse güzel araçtır,hayırlı uğurlu olsun.


    sanki beni tanıyormuş gibi yazmışsınız. gerçekten bütün kriterler tam benim kriterim. tam bu şekil bir kullanıcıyım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Koskoca Ankara'da yetkili Citroén servisi 2 tane var.

    hondanın da yıllardır 2 tane var ama kimse bunu şikayet olarak dile getirmedi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    o sınıftaki araçlar belli.linea,symbol,aveo sedan,accent blue,logan. bu araçlarla kıyaslaman gerekir.geniş iç mekan ve bagaj ise linea ile 301/C-elisse yi teraziye koyardım...

    301'in iç mekanı okadar kalitesiz gelmemişti.

    Şu an C4 üm var.Allaha şükür hiç bir sıkıntı yaşatmadı 1 buçuk senedir.Ama yine de daha sert kullanabileceğim bir araç düşünüyorum.Bu arada c4 ün 400 lt bagajı vardır hani hiçte fena değil...

    Servis ilk bakım 310 tl.parça genellikle sipariş üzerine geliyor edindiğim bilgiler ışığında.Servis konusunda istanbulda hiçbir sıkıntı yok.Motor Hdi zaten ispatlamış.

    Reklmalara ne derece inanılır bilinmez ama citroen C-Elisse de dayanıklılığa işaret ediyor.Bana Göre tersi çıkma ihtimali çok düşük...

    naber

    Rolan sanki burası yeri değil naberin




  • Yollarda çok fazla c-elyse görmeye başladım.Kardeşi 301den fazla satmasıda bunun göstergesi.Yeni symbol yani logan bu sınıfın en zayıf halkası olarak duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Yollarda çok fazla c-elyse görmeye başladım.Kardeşi 301den fazla satmasıda bunun göstergesi.Yeni symbol yani logan bu sınıfın en zayıf halkası olarak duruyor.

    yeni filo aracı oldu, boyutlar iyi, az yakıyor, ucuz en çok dayanıklılığı ön plana çıkarılıyor, daha ne olsun.

    geniş aileler içinde linea'dan falan çok daha iyi bir seçim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Yollarda çok fazla c-elyse görmeye başladım.Kardeşi 301den fazla satmasıda bunun göstergesi.Yeni symbol yani logan bu sınıfın en zayıf halkası olarak duruyor.

    yeni filo aracı oldu, boyutlar iyi, az yakıyor, ucuz en çok dayanıklılığı ön plana çıkarılıyor, daha ne olsun.

    geniş aileler içinde linea'dan falan çok daha iyi bir seçim.

    bu paraya alinabilecek en iyi sedan dizel aile arabasi gibi gorunuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Yollarda çok fazla c-elyse görmeye başladım.Kardeşi 301den fazla satmasıda bunun göstergesi.Yeni symbol yani logan bu sınıfın en zayıf halkası olarak duruyor.

    yeni filo aracı oldu, boyutlar iyi, az yakıyor, ucuz en çok dayanıklılığı ön plana çıkarılıyor, daha ne olsun.

    geniş aileler içinde linea'dan falan çok daha iyi bir seçim.

    Görünen o ki daha da piyasada oturmaya başladıkça psa grubunun can simitlerinden biri olacak modeller c-elyse ve 301.
  • Eski bir citroen c4 kullanıcısı olarak hepsine katılıyor ve ekliyorum araba hattinden fazla elektronik ağrıza veriyor
  • Citroen candır. 1.6 Dizel + otomatik hemen hemen tüm modellerinde var, daha ne olsun.
    Ayrıca, servisinin pahalı olduğunu düşünmüyorum, eski sahibi olduğum Opel'den ucuz yetkili servis bakım fiyatları.
    Sadece nazik kullanacaksınız hepsi bu.
  • 99 yilinda berlingo multispace aldik 2012 mayisinda satip yeni berlingo aldik.marka bagimlisi degilim ama parasina gore cok makul arac yapiyorlar her nekadar ikinci eli olmasada diger yonden memnun birakiyor.turkiyeye dogus getirse emin olun daha fazla satar reklami yok aracin.yeni c4 beraber Ds serisi gercekten kaliteli ve sorunsuz.eski c4 ve 307ler tam bir fiyaskoydu ve herkes tarafindan kotu bilinirler.bence c-elysee tam turkiye yapisinda yapilmis arac guvenlik testlerine girmemis olsa bile standart esp ve diger guvenlik onlemleri hayat kurtariyor.maalesef turkiyede belli bur arac satma kriteri yok mesela avrupada euroncap testine girmeyen araclarin satilmamasi v.s

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    40bine kampanyalı c4 alabiliyorsunuz. 1.6 e-hdi 92 bg attraction. 45bin liraya orta donanım+opsiyon (confort plus) bir araç alabiliyorsunuz. neredeyse full sayılabilecek bir araç. alanya citroen'i arayın isterseniz.

    Hocam 1.6 hdi confort plusu veriyorlar mu 45.000 e 49 biliyorum ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkebay

    + Fransız araçlarına karşı olan ön yargı. Fransızların hep sorunlu araç yaptığı ileri sürülmekte. Ben eski bir Peugeot 307 kullanıcısıyım pek sorun yaşamadım aslında ama daha önce hiç bir arabamın amortisörü değişmemişti. (fabrika çıkışlı sorunluymuş peugeot 2004 senesinde geri çağırmıştı bazı 307 leri)

    Fransız araçlarına karşı olan ön yargı kendı kendıne oluşmamıştır. Kullananların ve duyulan arzıların saçmalığından bolluğundan meydana gelmiştir. Yoksa kımse aa pejo kesın dandıktır demez ve bu ön yargıda çoğunluk haklıdır.

    Fransız araçları genellıkle sorunludur.

    3. madde oalrak yazcak bişey yok sen yazmıssın parantez içinde zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RahmanAkyar


    quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    40bine kampanyalı c4 alabiliyorsunuz. 1.6 e-hdi 92 bg attraction. 45bin liraya orta donanım+opsiyon (confort plus) bir araç alabiliyorsunuz. neredeyse full sayılabilecek bir araç. alanya citroen'i arayın isterseniz.

    Hocam 1.6 hdi confort plusu veriyorlar mu 45.000 e 49 biliyorum ben

    şubat sonuna kadar kampanya var. araç 92 bg değil ayrıca, 112 bg.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengiz4335

    Citroén Türkiye'de neden çok satmaz?

    Kullanan olarak söyleyim;

    Servis sayısı aşırı az.

    Yedek parçası çok pahalı.

    Yedek parçası bulunmuyor ve genelde sipariş üzeri geliyor.

    Bunları bilenler de almıyor.

    Yoksa; konfor-yol tutuş ve motor olarak Citroén çoğu firmadan iyi.


    BEN ŞU AN 40.000 TL CİVARINDA BİR ARAÇ DÜŞÜNÜYORUM. C-ELYESE AKLIMA EN ÇOK YATAN ARABA. YUKARIDA BİR CİTROEN KULLANICISININ YORUMLARI VAR. BENİM SİZDEN İSTEDİĞİM C- ELYESE İLE İLGİLİ YORUM DEĞİL CİTROEN KONUSUNDA YAŞANAN SORUNLARLA İLGİLİ YORUMLAR. BENDE BU TÜR ŞEYLER DUYDUM. İZMİRDE OTURUYORUM . BU ARACI ALIRSAM AYNI SORUNLARI YAŞARMIYIM. KULLANICILARINDAN VEYA YAKINLARINDAN YARDIMCI OLABİLECEK ARKADAŞLARIN YORUMLARINI BEKLİYORUM.

    bu maddelerin hiç birine katılmıyorum.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.