Şimdi Ara

Citroen C4 mü yoksa Peugeot 307 mi ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48
Cevap
0
Favori
3.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k.


    quote:

    Orjinalden alıntı: daturkishulan


    quote:

    Orjinalden alıntı: .TaneR.


    quote:

    Orjinalden alıntı: alibekir

    amaaaaaaaaaaan uzak dur ikisindende...Ben 307 yi sıfır alıp ( o zaman pug u bişe sanıp test bile etmemiştim) 1-2 haftada satan biri olarak söylüyorum;UZAK DUR...Bu Fransız arabalarında ne malzeme var nede işcilik...İnanki 1 yıl içinde 124 den beter dökülür,heryerinden tangırdar...

    bunlar ne biçim mesajlar böyle. marka düşmanlığı ve fanatikliği bırakın. bilmediğiniz konularda da ahkam kesmeyin


    bi kere marka düşmanlığından önce ülke çıkarları diye bişey var.
    daha hala fransız aracı alan var.
    umarın ülke menfaatlerini hiçe sayıp,kişisel çıkarlarınız uğruna aldığınız tasarımına hayran olduğunuz fransız araçları ELLERİNİZDE PATLAR!!!
    zaten patlıyo teker teker görüyoruz...

    ya bırakın kardeşim artık şu muhabbeti, boş konuşmadan öte birşey değil bu; adamlar üretiyor, her pazara yayıyor, fransız diye değil peugeot diye alıyorsun otomobili..o zaman alman da alm amerikan da alma...e kimi alacağız??yerli markamız mı var?anadol vardı o da rekabete dayanamadı, kapital lazım çünkü...


    alman amerkan yazmışsın nedense ülkemizde çok tutulan japon-kore yazmamışsın...

    heralde unuttun

    adın gibi iyi biliyorsun ,ama yazmıyorsun!amaç belli sanki dünyada avrupa malından başka araba yokmuş gibi göstermek,tam aksine bu sttiripoğdan avrupa arabaları(almanlar hariç) dünyanın anca geri kalmış araba görmemiş ülkelerine satılıyor.gidin bakın bakalım dünyanın en en büyük otopazarı amerikaya avrupa arabası diye bişey var mı??orda bile japon-kore araçları yerli amerikan araçlarını satışta sollamıştır.çünkü fiyatına göre hem kalite hem ekonomi hem güç sağlayan tek araçlar bunlar.

    kaldı ki dünyada türkü türkten daha çok seven tek millet japonlar ve korelilerdir.o kadar ki japonyada ilk TURANCI parti 1940larda kurulmuştur,japon-tc,kore-tc milli maçlarındaki stada türk formasıyla girme olaylarını da anlatmama gerek yok heralde.




  • Madem 2. el alacaksın.Hangisi daha donanımlı, hangisi daha temiz ise onu al.Beğenmedinmi satarsın.2. el araç sonuçta.Yanlışmıyım?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alibekir

    Hacı Murat sadece bir mübalağadır,buna bu kadar takılmanında pek bir anlamı yok...Benim kızdığım tonlarca para verdiğimiz araçların bu kadar kalitesiz oluşudur... 2004 de sıfırını aldım ve 300 km de (1000 km bile olmadan) sattım...Daha aldığımın 1. saatinden sonra araç dökülmeye başladı. 3 günlük arabadaki sorunları saymamı istermisiniz:
    Ön sağ kapısı resmen düşüklük yaptı(kapı açılınca çamurluğa sürtüyordu),boyası hatalıydı(vernik lekeleri vardı leblebi gibi),disklerinden biri çizikdi?(sıfır araba bide),direksiyonundan 2. gün gacur gucur sesler gelmeye başladı,aracın 2-3 gün sonra iç plastiklerinden korkunç tıkırtılar gelmeye başladı:::Baktım araba dökülmeye müsait hemen sattım ve kurtuldum
    Tek iyi tarafı içi çok geniş ve görünüşte şık bir araba...Ama sadece bunlar o paraları vermeye değmez...


    Söylediklerinizden aldığınız aracın satış öncesi nakliyat sırasında veya başka bir yerde başına bir iş gelip rötuşlandığı izlenimine kapıldım. Bu konuyu araştırdınız mı ? Benim kuzenimin yıllar önce aldığı bir Opel Astra'nın sonradan nakliye sırasında TIR'dan aşağı düştüğü ortaya çıkmıştı. Söylediğiniz sorunların normal bir araçta bu kadar kısa sürede ortyay çıkması mümkün değil. Onlar aldığınızda bence zaten vardı.

    daturkishulan arkadaşım,

    Amerika'da Avrupa araçlarının satılmamasının birinci sebebi oralarda özellikle Nissan'ın pek çok fabrikalarının olmasıdır. Bu araçlar Avrupa araçlarından daha ucuza satılmaktadır.




  • C4 ve 307 benzer noktaları çok olan araçlar.
    2 yılı geçkin bir süredir C4 kullanıyorum. Verdiğim para ile aldığım karşılık oldukça tatminkar.
    Şu an aracımda hiç bir sorun yok. İlk aldığımda arka amortisörleri ses yapıyordu. Onlar da garantiden farklı bir amortisör ile değişti. Yol tutuşu çok iyi bir araç. Donanım seviyesi yüksek ve mantıklı seçilmiş. Benim aracım en baz versiyon olmasına rağmen eksik donanımı yok denebilir. 2005 yılında aldığım C4'ün baz versiyonunda cruise control standart iken o dönemde çoğu aracın en üst versiyonunda bile bu donanım yoktu. Oldukça da kullanışlı bir özellik. Diğer taraftan arka camlar manuel ama arka camın manuel oluşu beni hiç alakadar etmiyor. Onun yerine cruise control koymuşlar. İyi de etmişler.
    Yine baz versiyonunda 2 ön, 2 yan, 2 perde hava yastığı standart.
    Güvenlik açısından iyi bir araç. dış görünüşünü beğenenler çoğunlukta. İki yıldır yollarda olmasına rağmen hala kafayı çevirip bakanlar var.

    Kısacası ben C4'te herhangi bir kusur bulamadım. beğenerek kullanıyorum. Ayrıca çabuk dağılır diyenler için söyliyeyim, ben arabayı çukurdan sakınarak kullananlardan değilim. Hatta sağ ön jantı yamulttum. Buna rağmen arabada tıkırtı zannedildiği kadar yok. Diğer araçlarda ne kadarsa bunda da okadar var.




  • ne c4 ne 307 bence c5
  • bence de 307 3yıldır kullanıyorm hicir sorun yasamdm bu forumda her nekadr kotulense de 307 c4 den iidir karizması yater bi kere
  • Citroen C4:

    Boy*En*Yükseklik: 4,26 - 1,77 - 1,46
    Dingil Mesafesi: 2,61
    Bagaj Hacmi: 320/1023

    Peugeot 307:

    Boy*En*Yükseklik: 4,21 - 1,75 - 1,51
    Dingil Mesafesi: 2,61
    Bagaj Hacmi: 420

    Her ikisinde de aks mesafesi aynı ama C4 5 cm daha uzun 2 cm daha geniş. Buna mukabil yükseklik 5 cm daha az. Yükseklik iç hacme nasıl yansır bilemem. Ama 307'nin bagaj kapasitesi 100 lt daha büyük. Tüm bunları yan yana koyunca C4'ün iç hacmi daha geniş ama bagajı daha küçük.



    quote:

    Orjinalden alıntı: THESHUCK

    Bence 307 al daha geniş bir araç
  • kesinlikle ve kesinlikle test sürüşü yapın. c4 benim hayallerimdeki otomobildi diyeyim biraz abartarak; gerek donanım, gerek tasarım, imaj gerekse fiyat yönünden,

    ancak test sürüşü yapınca hayal kırıklığına uğradım resmen ve rotamı başka yöne çevirdim. otomobil düz yolda giderken bile inanılmaz konforsuz. bunlar benim kişisel görüşlerimdir, sonuç olarak demek istediğim test sürüşü yapmadan karar vermeyin
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.