Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (922. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 920921922923924
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SinanATASOY

    Bağımsız süspansiyon, sistem standart yani.. Ancak amortisör markası modeli ve yaylar farklı..

    Maalesef c4 arka süspansiyon bağımsız değil.
  • bravaman kullanıcısına yanıt
    Söyleyince tereddüte düştüm araştırdım, haklısın, aklımda tersi kalmış..
  • Geçen hafta sonu İstanbuldaydım. C4ümü gelin arabası yaptık.

    Bunlar da fotolar...




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihbursa

    Bende süspansiyon ile ilgili bir kaç bilgi almak isterim.
    Acaba bizim araçların arka süspansiyon sistemi nedir?
    Örneğin aynı sınıftaki araçların süspansiyonu nasıldır?
    Konforlu olan hangisidir?

    focus
    astra
    golf
    jetta
    megane
    yeni leon
    yeni corolla




    Merhaba. Aracınız yarı bağımsız suspansiyon sistemine sahip bir arac. Kullanıcılar sert bulsa da bence yumusak ve konforlu bir sisteme sahip. Yalnız torsiyonun etkisinden dolayı tek tekerin çukura düşme durumunda burulma oluşuyor. Birazda gürültü çıkarıyor.

    Listede yazdığınız araclarin içersinde focus en iyi sisteme sahip. Hem konfor hemde yol tutus dengesi cok iyi. Golf ve leon torsiyona geçtikten sonra konfor kaybı yasadılar.
    Astranin suspansiyon sistemi de cok başarılı. Tam bağımsız olmadıgını hatırlatalım. Ust donanımlarda extra olarak watt bağlantı sistemi mevcut. Konfor konusunda bence suan en başarılı model i30

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: melihbursa

    Bende süspansiyon ile ilgili bir kaç bilgi almak isterim.
    Acaba bizim araçların arka süspansiyon sistemi nedir?
    Örneğin aynı sınıftaki araçların süspansiyonu nasıldır?
    Konforlu olan hangisidir?

    focus
    astra
    golf
    jetta
    megane
    yeni leon
    yeni corolla




    Merhaba. Aracınız yarı bağımsız suspansiyon sistemine sahip bir arac. Kullanıcılar sert bulsa da bence yumusak ve konforlu bir sisteme sahip. Yalnız torsiyonun etkisinden dolayı tek tekerin çukura düşme durumunda burulma oluşuyor. Birazda gürültü çıkarıyor.

    Listede yazdığınız araclarin içersinde focus en iyi sisteme sahip. Hem konfor hemde yol tutus dengesi cok iyi. Golf ve leon torsiyona geçtikten sonra konfor kaybı yasadılar.
    Astranin suspansiyon sistemi de cok başarılı. Tam bağımsız olmadıgını hatırlatalım. Ust donanımlarda extra olarak watt bağlantı sistemi mevcut. Konfor konusunda bence suan en başarılı model i30


    Ben bizim araclarin direk bagimsiz olmadigini dusunuyordum hatta bir kac yerde oyle okumustum.Yani yari bagimsiz oldugunu dusunmuyordum.Yari bagimsiz derken astrada ki watts sistemi gibimi yani? Nerde okudunuz yada gordunuz merak ettim acikcasi.

    Ayrica o yapilan listede bence en konforsuz dandun arac bizim araclar.Suspansiyonun darbe emis diye bi ozelligi yok tum cukur,kasis vs engelleri direk iceri yansitiyor.Bana gore arabanin en buyuk eksisi mcp sanziman filan degil suspansiyon sistemi.Les gibi resmen

    Bunu yay takarak cozmeyi dusunuyorum bakalim nasil olucak yaydan sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: melihbursa

    Bende süspansiyon ile ilgili bir kaç bilgi almak isterim.
    Acaba bizim araçların arka süspansiyon sistemi nedir?
    Örneğin aynı sınıftaki araçların süspansiyonu nasıldır?
    Konforlu olan hangisidir?

    focus
    astra
    golf
    jetta
    megane
    yeni leon
    yeni corolla




    Merhaba. Aracınız yarı bağımsız suspansiyon sistemine sahip bir arac. Kullanıcılar sert bulsa da bence yumusak ve konforlu bir sisteme sahip. Yalnız torsiyonun etkisinden dolayı tek tekerin çukura düşme durumunda burulma oluşuyor. Birazda gürültü çıkarıyor.

    Listede yazdığınız araclarin içersinde focus en iyi sisteme sahip. Hem konfor hemde yol tutus dengesi cok iyi. Golf ve leon torsiyona geçtikten sonra konfor kaybı yasadılar.
    Astranin suspansiyon sistemi de cok başarılı. Tam bağımsız olmadıgını hatırlatalım. Ust donanımlarda extra olarak watt bağlantı sistemi mevcut. Konfor konusunda bence suan en başarılı model i30


    Evet test yaptığımda bende i30'un süspansiyonunu ve otomatik vitesini çok beğendim ancak yakıt dizelde ortalamada çok yüksek.
    7-8 lt karışıkta yakıyor.
    İ30 alan 1-2 arkadaşım araçlarını satarak c4 aldılar ki şuan yakıttan çok memnunlar.
    kredi kartı ektrelerinde %30-%35 e varan düşüş olduğunu söylüyorlar.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-navigold-citroen-yeni-c4-uyumlu-navigasyonlu-oem-double-teyp-138344604/detay

    Fiyatlar baya düşmüş.

    Zorla taktıracaklar bunu

    Vallaha sorunsuzluğundan kesin emin olsam bende niyetliyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-navigold-citroen-yeni-c4-uyumlu-navigasyonlu-oem-double-teyp-138344604/detay

    Fiyatlar baya düşmüş.

    Zorla taktıracaklar bunu

    Vallaha sorunsuzluğundan kesin emin olsam bende niyetliyim

    Bende niyetliyim de bu aralar zor. kasko-trafik sig - bakım birde ocakta vergi birde bunu eklemenin anlamı yok




  • Selamlar aracımı 30.000 bakımını yaptırdım 340 tl fiyat çıkarttılar ve aracımla ilgili birkaç sıkıntıyı dile getirdim. Öncelikle kapı kollarında soyulmalar başladı garantiden değişecekler. Sonrasında direksiyon içerisinden stabilize yolda tıkırtı geliyordu direksiyon kolonu değişecekmiş garantiden. En ilginciyse sağ ön tekerden gelen ses servis sesi duydu ve daha önce 20.000 km de değiştirdiğim amortisörden sonra sesin sağ ön koltuktan geldiğini söyledi ee dedim sonuç sağ koltuğu Fransa ya onaya sunacaklarını ve koltuğun değişmesi gerektiğini söylediler. Yuh dedim ses ön lastikten geliyor koltukla ne alakası var diye sorunca da abi ses kesinlikle koltuktan geliyor diyorlar.
    Sizce sesin koltuktan gelme durumu varmı ayrıca direksiyon kolonu değiştiren oldumu ? servis daha öncede değiştirdiklerini söyledi. Cevaplarınızı bekliyorum
  • Puntomun direksiyon kolonu 15bin km de iken değişmiş ti garantiden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi nereden aklıma geldiyse, içimde kalmasın sizlerle paylaşmak istedim


    C4 almadan önce Auris test sürüşü yapmıştım. Yanıma oturan satış danışmanı arkadaş aracın 6 ayda bir yağ değişimi için servise gelmesi gerektiğini söyledi. Yani km 15bin dolmasa bile 6 ayda bir kere ........... mişiz
  • Peki bu direksiyon kolonu nedir ? bu kolonu biz bozabilir miyiz ? servise bu soruları sordum cevaplar tatmin etmedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    Bende niyetliyim de bu aralar zor. kasko-trafik sig - bakım birde ocakta vergi birde bunu eklemenin anlamı yok

    Aynen hocam. Zaten 6 taksit böldürmekten 12 ay vergi ödüyorum. Kaskoyu da 12 ye böldürüp 12 ayda onu ödüyorum. Yeni araba zor bu devirde
  • Bayraktar Çekmeköy'den mesaj gelmişti,kasım ayı boyunca % 20 indirim var diye, C4 ün 2. yıl bakımı için çarşamba günü Bostancıoğlunu aradım 480 lira dediler, yağı kendim getireyim dedim, kabul etmiyoruz dediler. Bayraktara sordum garanti sorununuz yoksa getirebilirsiniz dediler.
    Bugüne randevu almıştım, Castrol 5-40 turbo dizel yağı 105 Tl. ye aldım (70 liralığı da vardı), yağı servis koysa yaklaşık 170 lira yazacaktı(4x35+KDV). Aracım 2 yıllık olmasına rağmen 14 binde olduğu için yakıt filtresi ( 30 binde değişiyor) değişmesine gerek varmı dedim( 100 lira), bir sonraki bakıma değişebilirsiniz dediler. Yani bir nevi 15.000 bakımı gibi oldu. İşçilik dahil 160 TL. tuttu. 105 lira da yağ toplam 265 Tl. ye 15 bin bakımı yaptırmış gibi oldum.
    2 yılını ( garantiyi ) doldurup yüksek servis ücretinden yakınan arkadaşlara tavsiye ederim. Servisde bakım yapıldığı için bu fiyatlarla hem üzmez hem de aklımızda şüphe kalmaz. Üstelik ilgi ve alaka 10 numaraydı.

    İlgilenen arkadaşlar için;
    Saner Bey,
    Servis danışmanı
    0-216-645 58 81




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayhakan

    Selamlar aracımı 30.000 bakımını yaptırdım 340 tl fiyat çıkarttılar ve aracımla ilgili birkaç sıkıntıyı dile getirdim. Öncelikle kapı kollarında soyulmalar başladı garantiden değişecekler. Sonrasında direksiyon içerisinden stabilize yolda tıkırtı geliyordu direksiyon kolonu değişecekmiş garantiden. En ilginciyse sağ ön tekerden gelen ses servis sesi duydu ve daha önce 20.000 km de değiştirdiğim amortisörden sonra sesin sağ ön koltuktan geldiğini söyledi ee dedim sonuç sağ koltuğu Fransa ya onaya sunacaklarını ve koltuğun değişmesi gerektiğini söylediler. Yuh dedim ses ön lastikten geliyor koltukla ne alakası var diye sorunca da abi ses kesinlikle koltuktan geliyor diyorlar.
    Sizce sesin koltuktan gelme durumu varmı ayrıca direksiyon kolonu değiştiren oldumu ? servis daha öncede değiştirdiklerini söyledi. Cevaplarınızı bekliyorum

    Koltuğu söküp test sürüşü yapın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayhakan

    Selamlar aracımı 30.000 bakımını yaptırdım 340 tl fiyat çıkarttılar ve aracımla ilgili birkaç sıkıntıyı dile getirdim. Öncelikle kapı kollarında soyulmalar başladı garantiden değişecekler. Sonrasında direksiyon içerisinden stabilize yolda tıkırtı geliyordu direksiyon kolonu değişecekmiş garantiden. En ilginciyse sağ ön tekerden gelen ses servis sesi duydu ve daha önce 20.000 km de değiştirdiğim amortisörden sonra sesin sağ ön koltuktan geldiğini söyledi ee dedim sonuç sağ koltuğu Fransa ya onaya sunacaklarını ve koltuğun değişmesi gerektiğini söylediler. Yuh dedim ses ön lastikten geliyor koltukla ne alakası var diye sorunca da abi ses kesinlikle koltuktan geliyor diyorlar.
    Sizce sesin koltuktan gelme durumu varmı ayrıca direksiyon kolonu değiştiren oldumu ? servis daha öncede değiştirdiklerini söyledi. Cevaplarınızı bekliyorum

    Direksiyon ile ilgili benim de şöyle bir sorunum var. Sağa sola çevirirken bazen gıcırtı geliyordu. Servise iki kez götürdüm direksiyon milini yağlayıp geri gönderdiler. Şimdi tekrar başladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayhakan

    Selamlar aracımı 30.000 bakımını yaptırdım 340 tl fiyat çıkarttılar ve aracımla ilgili birkaç sıkıntıyı dile getirdim. Öncelikle kapı kollarında soyulmalar başladı garantiden değişecekler. Sonrasında direksiyon içerisinden stabilize yolda tıkırtı geliyordu direksiyon kolonu değişecekmiş garantiden. En ilginciyse sağ ön tekerden gelen ses servis sesi duydu ve daha önce 20.000 km de değiştirdiğim amortisörden sonra sesin sağ ön koltuktan geldiğini söyledi ee dedim sonuç sağ koltuğu Fransa ya onaya sunacaklarını ve koltuğun değişmesi gerektiğini söylediler. Yuh dedim ses ön lastikten geliyor koltukla ne alakası var diye sorunca da abi ses kesinlikle koltuktan geliyor diyorlar.
    Sizce sesin koltuktan gelme durumu varmı ayrıca direksiyon kolonu değiştiren oldumu ? servis daha öncede değiştirdiklerini söyledi. Cevaplarınızı bekliyorum

    hocam aracın exclusive mi?




  • bayhakan kullanıcısına yanıt
    Sağ ön tekerden gelen ses dediğiniz şey eğer sanki böyle alttan tok tok vurma sesi gibiyse evet bendede var ama benim sağ ön teker yamalı ve ön tamponun altındaki süpürgelik tarzı şey taş sıkışması sonucu kırılmıştı diyordum herhalde ordan geliyor hızda rüzgarda yalpalıyor sizde de varmış kuşkulandım açıkcası şu an kafaya takmamıştım 15000 de söylerim diyordum banada servis yolu gözüktü herhalde. Bir sonuca varırsanız yazarsanız sevinirim
  • 
Sayfa: önceki 920921922923924
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.