selam gençler ben araca telefonumu tanıttım da alırken.şimdi başka bir telefon tanıtacağım geçen uğraştım başaramadım.bt arıyor telefonu buluyor kod gir diyor ekranda.giriyorum sonra bişey olmuyor?nasıl oluyordu hatırlatacak biri var mı?
Telefonda ki kodun aynısını mesela 4 tane 0000 girin bu kod aynısını aracınızada sonra ok diyin...
Garip,.. artık 2011 li yıllardayız dünya otomotiv endüstrisi artık birebir kontrol veya sistematik zamanlı kontrollerle hatayı üretim aşamasında bile neredeyse sıfıra indirgemiş olması gerekiyor veya benim gördüğüm otomotiv sanayiinde kontrol mantığında hata payına neredeyse yer yok ama hala biryerlerden hata çıkması akıl alacak gibi değil ,sonuçta parça fabrikaya gidiyor orada "mükemmel" ortamlarda parçanın risk durumuna göre bu konuda eğitim görmüş elemanlarla ve ekipmanlarla kontrolü yapılıyor ama hala bir yerlerden bir hata çıkıyor yani bu işi bilmesem fasoncu recep dayı merdiven altında montaj yapıyor sağlam bozuk fabrikaya kakalıyor dicem.
quote:
Orijinalden alıntı: Kml-Zng
quote:
Orijinalden alıntı: VLife
@ShotgunPadre Ben genelde uzun yolda kullanıyorum aracımı ve daha önceki aracımda taş gelmesi sonucu boyada noktasal biçimde bozulmalar olduğundan dolayı sadece ön kaputa şeffaf film kaplattım. Tavsiye ederim sadece komple ön kaput için 600 tl Verdim sonax'a.
@gokere MCP konusu rahatsızlık verici bazen çok kötü durumlarda bıraka biliyor hem sürücüyü hem aracı, ama düz vites alacağıma MCP almayı hala tercih ederim. Kafa karıştırıcı düşey kurplar önceden belli oluyor ve biraz MCP ye yardımla sorunsuz bir şekilde sürüş sağlanabiliyor.
Boya olarak ise eşim, park etmesinler diye yola koyulan plastik dubalara sol arka kapıyı sürtmüş, sonax’da ne yaptılarsa çizikleri gideremediler. Eski arabamla çarpa çarpa ittirirdim dubaları bu arabayla yanına bile yaklaşamıyorum.
@serdarmutlu, Kml-Zng, hakank1a Bende Blackberry kullanıyorum kesilme vb. hiç bir sorunla karşılaşmadım ne müzik dinlerken nede telefonla konuşurken, ama hem eşimin hem de benim telefonu tanımlarsam en son hangisi tanımlı ise onu buluyor öteki tek başına olsa da bulmuyor.
@stompanato İstanbul’da genelde yokuşta aracı park etmek zorunda kalıyorum her park sırasında da balata kokuyor. Mecburen olan bu durum çok sık olmadığı sürece büyük bir zarar vereceğini zannetmiyorum.
benım aracta 3-4 cıhaz baglı sorun yok goruyor.ama dedıgım gıbı yazılımsal bı problem sanırım kıtlenmesı normal degıl ve suan sadece bende bu problem gorunuyor.neyse bugun anlarız servıste bakımda zaten.bu arada bakımı gelenler yaptırsın arkadaslar %20 ındırım var suan bılgınıze.:)
Bana da serviste 5 cihaz birden bağlanabiliyor dediler. Ama anlamadığım husus bunların 5'i de aynı anda aktif olabiliyo mu? Yoksa son tanımlanan cihaz mı aktif oluyor?
quote:
Orijinalden alıntı: blidwitness
Ben şunu anladım, citroenlerde sorun var arkadaş..ufak veya büyük..nedir bu ya kiminin bluetooh radyo problemli kimi mcp den muzdarip kimi klasik süspansiyon sorunu diyo vs vs ben kararımı verdim garanti dolar dolmaz KORE'li amcaların kapısını çalacağım yok aga ..1-araba 6500 km ye geldi hadi aldığımdaki arızası olan klasik motor dan zonklamalı zırıltılı ses problemi birazcık halloldu sayılır ama yinede ara ara zırt zırt ediyo tam geçmedi..2- km 6000'de tümsekten yavaşça geçerken motor kulağı cart cart ediyo değişecek parça bekleniyor 3- 4500 km lerde araç soğukken yolda ısınana kadar bu sefer kavramamı soğuktur nedir bişey vınn vınn vınn ısınana kadar böyle gidiyorum zamanım yok her zaman servise gidemiyorum ben aracı mı sorun problem olmasın diye 0 km almıştım ama 5 aydır bütün serviscilerle kanka olduk nedir bu diye baylası aramıyorum büyük ihtimalle bana fransayla konuştuk beyefendii ses normalmiş normaal diyecekler ....hadi bay bay
Sorunsuz birşey mi kaldı bu dünyada. Herşey şans biraz. Daha önceki aracım hyundai idi. Araçta teknik ve donanımsal hatalar oluştu zamanla. Havalandırma ızgarasının joysticki kırıldı, Elektrikli aynanın kontrol kumandası arızalandı, hız göstergesinin ışığı patladı vs. vs. Sonuçta aracın parçaları fabrikada birleşirken 1001 parçadan mutlaka bir tanesi hasarlı kısmına denk gelebiliyor. Marka fark etmez hepsinde bir sorun çıkabiliyo. Sana da kötü malzemesi olan kısmı denk gelmiş o da senin kötü şansın. Önemli olan karşılaştığımız sorunları ve izlediğiniz çözüm yollarından bahsedince yararlı oluyor. O kadar çok sorunlu aracı olanı okudum ki artık paranoyaya bağladım aman orasından ses gelecek aman burası titreyecek yok elimde kalıcak. Şu an şeytan kulağına aracım tın tın gidiyor sorunsuz bi şekilde. Sonuçta o kadar da para veriyosun; kim istemez ki sorunsuz hayatı ya da arabayı. Allah yardımcın olsun bahtını açık etsin. Bir reklamda da söylendiği gibi bir araba görürsün çok beğenirsin çok çalışırsın alırsın, aracının motoru zonklar aracından soğursun aracı satarsın... Ama bu(!) aracı görürsün onda kalırsın o zor işte. Bol şanslar
quote:
Orijinalden alıntı: cgdsh
selam, ben C4 almak için 3 aya yakın bekledim.Bursa Nilüfer de yaşayıp Osmangazi de çalışıyorum.hergün 25 km yol yapıyorum şehir içi,gördüğüm C4 sayısı 5'i geçmez..Bursa'da az evet doğru.Açıkcası çok çoğalmasnı da istemiyorum.Bu arada 500 km yol yaptım 6,8 lt den aşağıya inmedi,umarım iner.Bursa'da yaşayan paylaşımcılar ses versin:)
araç kaç motor peki?
quote:
Orijinalden alıntı: avsarane
quote:
Orijinalden alıntı: cgdsh
selam, ben C4 almak için 3 aya yakın bekledim.Bursa Nilüfer de yaşayıp Osmangazi de çalışıyorum.hergün 25 km yol yapıyorum şehir içi,gördüğüm C4 sayısı 5'i geçmez..Bursa'da az evet doğru.Açıkcası çok çoğalmasnı da istemiyorum.Bu arada 500 km yol yaptım 6,8 lt den aşağıya inmedi,umarım iner.Bursa'da yaşayan paylaşımcılar ses versin:)
araç kaç motor peki?
Bende baya 6.8 kerde kullandım aracı ama suan 5.9 bazen 5.1 degisyo trafiğe 6 yi gecmiyorum anlayacağın 1.6 92 dizel benim aracım. Birde İstanbul trafigind bu ortalama
quote:
Orijinalden alıntı: beyincik82
quote:
Orijinalden alıntı: blidwitness
Ben şunu anladım, citroenlerde sorun var arkadaş..ufak veya büyük..nedir bu ya kiminin bluetooh radyo problemli kimi mcp den muzdarip kimi klasik süspansiyon sorunu diyo vs vs ben kararımı verdim garanti dolar dolmaz KORE'li amcaların kapısını çalacağım yok aga ..1-araba 6500 km ye geldi hadi aldığımdaki arızası olan klasik motor dan zonklamalı zırıltılı ses problemi birazcık halloldu sayılır ama yinede ara ara zırt zırt ediyo tam geçmedi..2- km 6000'de tümsekten yavaşça geçerken motor kulağı cart cart ediyo değişecek parça bekleniyor 3- 4500 km lerde araç soğukken yolda ısınana kadar bu sefer kavramamı soğuktur nedir bişey vınn vınn vınn ısınana kadar böyle gidiyorum zamanım yok her zaman servise gidemiyorum ben aracı mı sorun problem olmasın diye 0 km almıştım ama 5 aydır bütün serviscilerle kanka olduk nedir bu diye baylası aramıyorum büyük ihtimalle bana fransayla konuştuk beyefendii ses normalmiş normaal diyecekler ....hadi bay bay
Sorunsuz birşey mi kaldı bu dünyada. Herşey şans biraz. Daha önceki aracım hyundai idi. Araçta teknik ve donanımsal hatalar oluştu zamanla. Havalandırma ızgarasının joysticki kırıldı, Elektrikli aynanın kontrol kumandası arızalandı, hız göstergesinin ışığı patladı vs. vs. Sonuçta aracın parçaları fabrikada birleşirken 1001 parçadan mutlaka bir tanesi hasarlı kısmına denk gelebiliyor. Marka fark etmez hepsinde bir sorun çıkabiliyo. Sana da kötü malzemesi olan kısmı denk gelmiş o da senin kötü şansın. Önemli olan karşılaştığımız sorunları ve izlediğiniz çözüm yollarından bahsedince yararlı oluyor. O kadar çok sorunlu aracı olanı okudum ki artık paranoyaya bağladım aman orasından ses gelecek aman burası titreyecek yok elimde kalıcak. Şu an şeytan kulağına aracım tın tın gidiyor sorunsuz bi şekilde. Sonuçta o kadar da para veriyosun; kim istemez ki sorunsuz hayatı ya da arabayı. Allah yardımcın olsun bahtını açık etsin. Bir reklamda da söylendiği gibi bir araba görürsün çok beğenirsin çok çalışırsın alırsın, aracının motoru zonklar aracından soğursun aracı satarsın... Ama bu(!) aracı görürsün onda kalırsın o zor işte. Bol şanslar
Arkadaşlar direkt otomotiv sektöründe çalışan biri olarak şunu söyleyebilirimki yan sanayiden fabrikaya giren alt parçaların hepsi 100de yüz kontrol edilemiyor, edilmesi mümkün ancak çok büyük maliyetler demek. Bunun yerine istatiksel kalite yöntemleri kullanılıyor. Ama otomotiv firmalarında, çinlisinden tutunda Almanına kadar hepsi artık müşteri odaklı çalışıyor. YAni aracınızda en ufak ses bile üretim geliştirme kaynaklı ise ve direkt ana sanayi yani otomobili üreten firma bundan haberdar ise, gerekli tedbirleri almak için çalışmalar başlatıyor. Yan sanayiye baskı yapıyor parçayı şu ölçülerde gönder ses yapıyor falan gibi. TAbi yan sanayi kendini düzeltene kadar bu adam bu arabayı üretmek zorunda, hattı durduramaz, mecburen o parçaları kullanıyor. ( risk analizi sonucu o parçanın insan hayatına kast etmeyeceginin tespitinden sonra). Ama bana sorarsanız eksik şurda: bizim ülkemizde Ana sanayiyle biz kullanıcalar arasındaki bağı kurması gereken satış bayileri bu işi bazen iyi yapamıyor. Hala mahalle esnafı tadında çalışan, firmayı aradık hata yokmuş(!) veya kendi kafasına göre hata yok diyebilen servis ve bayilere rastladım.
Buarada ben c4 attraction dan çıkan jantları satıyorum. Günceldir arkaşadalar. Birde bizim araçların bijon aralıgını nereden bulabiliriz?
Arkadaşlar, fransadan cam ve arka tampon altı için krom çıta siparişi verdim, citroen için aksesuar satan bir siteden, geldi, ancak emin olamadım boyutları tam tutacak mı tutmayacak mı. O yüzden aracında krom çıta bulunan arkadaşlar yakından cam ve arka tampo çıtalarının başlangıcç bitiş noktalarını çekip foruma koyabilirler mi? Teşekkürler
quote:
Orijinalden alıntı: gokere
@ vlife
dogrudur aracin devrini ve motorun sesini takip ediyorsan ne zaman ne yapacagini az cok anliyabiliyorsun alistiktan sonra, ama iste her zaman konsantrasyonun bu kadar yuksek olmayabiliyor yolda o durumlarda da mcp sizi yari yolda birakabiliyor iste. Bu can sikici bir durum ve ben bundan rahatsizim dile getiriyim istedim lafim kendi arabamin mcpsine kimse uzerine alinmasin belki sizinkiler benimkinden daha akillidir.
Boya konusunda benimde basima benzer seyler geldi calilara surtunce aracin boyasi bir iki yerden cizilmis dar yere park ettigi icin yandaki araca dokunmaktan kapini boyasi atmis gibi durumlar eski araclarimda hepsi siyah oldugu halde bu kadar sorun yasamiyordum onu dile getirdim.
Arkadaslar bi de burada kendi aracimla ilgili yasadigim sikintilari dile getiriyordum bunlara yorum olarak kullanmayi bilmiyorsundur gibi cevaplar yakisiksiz kaciyor biraz forumun amaci paylasmak diye biliyorum ben avukatlik ve camur atmak cizgisine geldiyse bu forum soyleyin hic zaman harcamayalim buralarda.
senin sorularına daha çok ben cevap verdiğim için kendi adıma sana ne çamur attım nede bir şeyin avukatlığını yaptım, gelip gelmemen kimsenin umrunda olmaz sanırsam aynı şekilde benimde gelip gelmemem kimseyi üzmez,
quote:
Orijinalden alıntı: danieljohn
Buarada ben c4 attraction dan çıkan jantları satıyorum. Günceldir arkaşadalar. Birde bizim araçların bijon aralıgını nereden bulabiliriz?
Mrb hocam pm attim size
slm, benim araç 112 hp ve e-hdi 1,6 genelde otomatik kullanıyorum.Bursa trafiği de İstanbul'a yaklaştı bu arada:)3,000 km sonra gerçek değerler oluşur dediler dert etmiyorum çok fazla.eski arabam 1,6 FSI golf iken 42 krş yakardım...kötü günler geride kaldı
1,6 motor e-hdı 112 hp.
quote:
Orijinalden alıntı: avsarane
quote:
Orijinalden alıntı: cgdsh
selam, ben C4 almak için 3 aya yakın bekledim.Bursa Nilüfer de yaşayıp Osmangazi de çalışıyorum.hergün 25 km yol yapıyorum şehir içi,gördüğüm C4 sayısı 5'i geçmez..Bursa'da az evet doğru.Açıkcası çok çoğalmasnı da istemiyorum.Bu arada 500 km yol yaptım 6,8 lt den aşağıya inmedi,umarım iner.Bursa'da yaşayan paylaşımcılar ses versin:)
araç kaç motor peki?
pardon hocam cevabı yanlış yere yazmışım.
1,6 motor e-hdı 112 hp.
quote:
Orijinalden alıntı: vector x-31
quote:
Orijinalden alıntı: danieljohn
Buarada ben c4 attraction dan çıkan jantları satıyorum. Günceldir arkaşadalar. Birde bizim araçların bijon aralıgını nereden bulabiliriz?
sizin isiniz gucunuz avukatlik hocam heralde paraniz cok kiymetli o parayla aldiginiz aracin ufak tefek de olsa kusurlari olabilecegini kabullenmek istemiyorsunuz atladiginiz bir nokta var benzer meblaglari biz de odeyerek aldik bu araci ama ben kendi adima sizin aksinize memnun olmadigim seyleri gelir burada paylasirim ki aldiktan sonra benim ibi dusunecek olanlar varsa onlari bilgilendiriyim bir de derdimi buradan ayni araca binenlerle paylasiyim, uslubunuz hic hosuma gitmiyor o yuzden benim mesajlarima cevap vermeye zahmet etmezseniz memnun olurum.
quote:
Orijinalden alıntı: danieljohn
Buarada ben c4 attraction dan çıkan jantları satıyorum. Günceldir arkaşadalar. Birde bizim araçların bijon aralıgını nereden bulabiliriz?
Jantlar kaç inç. ? Hangi modele ait
quote:
Orijinalden alıntı: Kml-Zng
quote:
Orijinalden alıntı: danieljohn
Buarada ben c4 attraction dan çıkan jantları satıyorum. Günceldir arkaşadalar. Birde bizim araçların bijon aralıgını nereden bulabiliriz?
Jantlar kaç inç. ? Hangi modele ait
1.4 attraction a ait. 15"
quote:
Orijinalden alıntı: gokere
@mustafam33
sizin isiniz gucunuz avukatlik hocam heralde paraniz cok kiymetli o parayla aldiginiz aracin ufak tefek de olsa kusurlari olabilecegini kabullenmek istemiyorsunuz atladiginiz bir nokta var benzer meblaglari biz de odeyerek aldik bu araci ama ben kendi adima sizin aksinize memnun olmadigim seyleri gelir burada paylasirim ki aldiktan sonra benim ibi dusunecek olanlar varsa onlari bilgilendiriyim bir de derdimi buradan ayni araca binenlerle paylasiyim, uslubunuz hic hosuma gitmiyor o yuzden benim mesajlarima cevap vermeye zahmet etmezseniz memnun olurum.
@gokere
Şikayet ettiğiniz tavrın aynısını başka arkadaşlara yapıyorsunuz "sizin isiniz gucunuz avukatlik".Burada kimse kimsenin ne iş yaptığını ne konumda olduğunu bilemez. İkiniz için de söylemiyorum, belki biraraya gelsek bidaha selam verilmeyecek kişilikte insanlar da olabilir aramızda.
Takip ettiğim kadarı ile mustafam33 benim gibi arabasından çok memnun olanlardan. Sizin şanssızlığınız farklı şikayetler yaşıyor olabilirsiniz. Demek istediğim bu konuları uzatmadan şikayet/memnuniyet/öneriler gibi paylaşımlara devam edelim.
Mcp konusunda beklentiler farklı olabilir, kimse tam otomatik kadar hızlı vites değiştirdiğini söyleyemez ancak tam otomatik kadar memnun olabilecek seviyede gaz tepkisi/kulakçıklar ile ulaşılabilir. Ben normalde hem tam otomatik hem manuel araçlar kullanıyorum şirkette. Mcp'den de çok memnunum. Bence siz de kullandıkça alışabilirsiniz. Ancak daha önce tam otomatiklere alışkınsanız ve bu geçiş hızını normal kullanımda arabadan bekliyorsanız hiç alışamayabillirsiniz.
Benim izlenimim; tam otomatik=çok yakar, çok hızlı vites değiştirir ama gaza basınca düz vites ya da mcp gibi koltuğa yapıştıracak ivmeyi, hissi vermez,asla sevemedim bu araçların 6 ileri versiyonlarını kullansam bile. yarı otomatik=az yakar, müdehale devir aralığı geniştir ve zevklidir, ama asla tam otomatik kadar hızlı vites değiştirmez, değiştirecek şekilde ayarlansaysı iki günde baskı balatayı elimize alırdık. çift kavrama=ikisinin en optimum olanı ama şuan hem edc,hem dsg için ciddi şikayetler var, garanti sonrası 10-15.000TL masraf çıkarsa ne olacak.
Buna göre düşünüp karar vermek gerekir.
Konuyu uzamasın diye yazmak istedim, cevap verilmezse sevinirim.