Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1290. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12881289129012911292
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.

    Forumdan uzun süre uzak kaldım. 2015 model 1.6 bluehdi eat6 teknoplus aracım var 32000km oldu. Yakıt ortalama 5.8 ile 6.5lt. değişiyor. 60lt lik deponun 55lt si ile ortalama 900km gidiyor. Bunları bilgi olsun diye yazdım.

    Sene sonu garanti 2 yıllık doluyor uzatmak gerekir mi ?

    Yeni şanzıman falan korkutuyor.

    Eat6 şanzıman da sorun yaşayan var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beko1903 B kullanıcısına yanıt
    Şehir içi 5.7 takıyorum. Ortalama 950 1000 km yapıyorum. Akıcı trafikte gidiyorum biraz erken çıkıyorum yola gidiş ve dönüşte. Bunun dışında klima açıkken Eco yu kapatıyorum. Rampa ve dur kalk trafikte manuel kullanıyorum. Takip mesafesini uygun tutup mümkün olduğunca az fren ve ani gaz vermekten çekiniyorum. Aracı sıkıştırmıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ramsey28 R kullanıcısına yanıt
    hocam 308 konusuna da sor istersen orda daha çok kullanıcısı var eat6'nın, bu konuda eat6 şikayeti duymadım
    https://forum.donanimhaber.com/yeni-peugeot-308-ana-konu--75092111
  • Arkadaşlar merhaba,

    Aracım citroen c4 1.6 112hp e-hdi mcp dizel otomatik confort şimdiye kadar yetkili servis bakımlı.

    Aracımın km si 120.000 bakım zamanı geldi,
    120.000 bakımında neler yaptırmam lazım lütfen bilgi verir misiniz?

    Kafam triger setinde karışık,
    Hatırladığım kadarıyla kullanma klavuzunda 180.000 km yada 10 yıl yazıyor,
    Ama benim tanıdığım usta 120.000 de değiştirmen gerekiyor,
    Sen klavuza bakma istanbul şartlarına göre trigeri değiştirmen lazım diyor.

    Aracı bakıma sokmadan sizlerin bilgisini almak istedim,
    Sizlerin düşünceleri benim için çok önemli.

    Şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayramses -- 28 Ağustos 2017; 18:27:39 >
  • bayramses kullanıcısına yanıt
    Valla hocam bence ülkemizde bu bakım ve triger değişimi olayı abartılıyor. Bizim araçlarda bakım aralığı da normal şartlarda 20bin km de bir, zor şartlarda 15binkm de bir yazıyor. Ama 15binde bir bakım yapılıyor. Triger seti değişimi için de 180bin km yazıyor. Ben şahsen trigerde kitabi değere uyulabileceğini düşünüyorum. Bi arkadaşta astra 1.4 vardı. 2004 model. 150bini geçmişti aracı ve triger hiç değişmemişti. Bişey de olmamıştı ama tabi bu bi ölçü değil çünkü o araçlarda da bildiğim 90binde değişmesi gerekiyor. Ama kitabın 180bin dediği şeyi 120binde değişmenin de gereği yok bana göre.
  • bayramses kullanıcısına yanıt
    hocam servis bakımıyla devam ediyorum şu an, alternatör kayışı 75.000 bakımında değiştirildi

    alternatör gergi rulman c4 II 123tl
    alternatör gergi rulman c5 X7 117tl
    alternatör kayış c4 II 75tl
    stop and start dinamik gergi yazılım 200tl

    yine bir bakım 4 haneli rakamlara patladı bana iyice rahatsız olmaya başladım, gerek var mı yok mu ondan da emin değilim, servis çok garantici davranıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    hocam servis bakımıyla devam ediyorum şu an, alternatör kayışı 75.000 bakımında değiştirildi

    alternatör gergi rulman c4 II 123tl
    alternatör gergi rulman c5 X7 117tl
    alternatör kayış c4 II 75tl
    stop and start dinamik gergi yazılım 200tl

    yine bir bakım 4 haneli rakamlara patladı bana iyice rahatsız olmaya başladım, gerek var mı yok mu ondan da emin değilim, servis çok garantici davranıyor

    Hocam ben sat diyorum sana 55'ten sat satmazsanda piyasayı dene en azından 75 bin çıtır sayılır biraz idare edip 20-30 binde olanı alırsın belkide Exclusive alırsın hocam .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Valla hocam bence ülkemizde bu bakım ve triger değişimi olayı abartılıyor. Bizim araçlarda bakım aralığı da normal şartlarda 20bin km de bir, zor şartlarda 15binkm de bir yazıyor. Ama 15binde bir bakım yapılıyor. Triger seti değişimi için de 180bin km yazıyor. Ben şahsen trigerde kitabi değere uyulabileceğini düşünüyorum. Bi arkadaşta astra 1.4 vardı. 2004 model. 150bini geçmişti aracı ve triger hiç değişmemişti. Bişey de olmamıştı ama tabi bu bi ölçü değil çünkü o araçlarda da bildiğim 90binde değişmesi gerekiyor. Ama kitabın 180bin dediği şeyi 120binde değişmenin de gereği yok bana göre.

    10 yaşında Polonun trigerini değiştirmedim ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayramses

    Arkadaşlar merhaba,

    Aracım citroen c4 1.6 112hp e-hdi mcp dizel otomatik confort şimdiye kadar yetkili servis bakımlı.

    Aracımın km si 120.000 bakım zamanı geldi,
    120.000 bakımında neler yaptırmam lazım lütfen bilgi verir misiniz?

    Kafam triger setinde karışık,
    Hatırladığım kadarıyla kullanma klavuzunda 180.000 km yada 10 yıl yazıyor,
    Ama benim tanıdığım usta 120.000 de değiştirmen gerekiyor,
    Sen klavuza bakma istanbul şartlarına göre trigeri değiştirmen lazım diyor.

    Aracı bakıma sokmadan sizlerin bilgisini almak istedim,
    Sizlerin düşünceleri benim için çok önemli.

    Şimdiden teşekkürler.

    Hocam triger VW lerde 120.000'de değişir C4'e 180.000 km yazıyorsa 200.000 km dayanır.



    Bakım olarak ben parçaları alıp tanıdık ustalarda değiştirim genelde servisler pahalı oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yok be hocam kredisi bitmeden satmam ben bunu, o zamana kadar da 150.000km'yi görmek istiyorum, memnunum Allah'a şükür bu fiyata böyle araba nerden bulayım, yarın satsam 57-58den aşağı vermem zaten, ama sanayide mi serviste mi devam edeceğiz onu düşünüyorum sadece, yeni c4'ü görcem illa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramsey28

    Merhaba arkadaşlar.

    Forumdan uzun süre uzak kaldım. 2015 model 1.6 bluehdi eat6 teknoplus aracım var 32000km oldu. Yakıt ortalama 5.8 ile 6.5lt. değişiyor. 60lt lik deponun 55lt si ile ortalama 900km gidiyor. Bunları bilgi olsun diye yazdım.

    Sene sonu garanti 2 yıllık doluyor uzatmak gerekir mi ?

    Yeni şanzıman falan korkutuyor.

    Eat6 şanzıman da sorun yaşayan var mı ?



    EAT6 sorunsuz hocam Google'a EAT6 Arıza yazdım birşey çıkmadı DSG Arıza yazdım bir sürü şey çıktı.





    http://www.passatturkiye.com/sanziman-ve-aktarma/4002-dsg-yine-sapitti-2.html

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    O zaman sanayiden devam et hocam parçaları indirim düşünce al sanayide değiştirtirirler.



    Yeni C4 geldi sayılır 7 yıldır bekleyenler var okula başlayacak çocuk yaşına geldi bizim kasalar.



    Largus ve Autoplus C4 hakkında iyi bilgi verir oralara bakıyorum ben.



    Yeni kasa umarım bu kasa kadar iyi olur C3 çağ atladı umarım C4'te atlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.reezocar.com/en/voiture-occasion/citroen-c4-RZCLBCFR1153975526.html





    Cillop.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar cahilce bir soru olabilir ama mecburen sormak durumundayım:)

    Ben de c4 var da bu DS ler çok mu üst versiyon? Yani Ds ile C serisi arasındaki fark ne orandadır?

    Aradaki fiyat farkı kadar ciddi midir fark? Bir c4 ile bir ds4 mesela?

    Bir de DS kullananlar neyini beğeniyor neyini beğenmiyor bir değerlendirme yapsalar? Çok mu şey istedim:)
  • mavisever M kullanıcısına yanıt
    ds markası kendine kimlik arıyor ve oturtmaya çalışıyor bence, citroen'in spor versiyonu gibi ortaya çıktı, şimdi citroen-peugeot grubunun premium markası olmak için ilerliyor
    citroen ile kıyaslayanlar süspansiyonlarının daha sert olduğunu söyler genelde
    c4 ile ds4 arasında benim bildiğim farklar ds4 3 cm daha yüksek, coupe hb tasarım, arka camlar tasarım yüzünden açılamıyor, bence aradaki fiyat farkına değecek birşey yok ortada, ilerde citroen'den iyice ayrılınca ortaya güzel şeyler çıkacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavisever

    Arkadaşlar cahilce bir soru olabilir ama mecburen sormak durumundayım:)

    Ben de c4 var da bu DS ler çok mu üst versiyon? Yani Ds ile C serisi arasındaki fark ne orandadır?

    Aradaki fiyat farkı kadar ciddi midir fark? Bir c4 ile bir ds4 mesela?

    Bir de DS kullananlar neyini beğeniyor neyini beğenmiyor bir değerlendirme yapsalar? Çok mu şey istedim:)

    Citroenin Ds serilerini mesela mercedesin amg versiyonları veya bmw nin m versiyonları gibi düşünmek lazım. Hem spor hem tarz araçlar. Zaten alan da genelde görünüşleri için alıyor. Yalnız ds4 almamak için bir sebep söyleyeyim bu aracın arka camları açılmıyor. Yani citroen burda tarz yapayım derken saçmalamış bana göre. Avrupa ülkelerinde belki buna alışılabilir ama ülkemizde bekar bile olsam ben bu yüzden ds4 almam açıkçası.

    Görünüş haricinde donanım olarak ds4te parçalı deri koltuk ve gösterge renkleri farklı düz c4 ten farklı olarak. Bir de koltuk ısıtma var diye hatırlıyorum. Zaten c4 ün exclusive versiyonunda da koltuk ısıtma var. Yani görüntüsü haricinde çok fark yok. Motor şanzıman vs. zaten tamamen aynı.




  • Evet hocam bende netten bir araştırdım. Eat6 arıza yapan bir tane bile raslamadım. Aracın genel arızaları ile ilgili şikayetler var peguoet ve Citroen lerde ama bir tane eat6 arızası internette çıkmadı Peugeot foruma baktım yok bu da sevindirdi gerçekten kaç yıllık şanzıman herhalde bir arıza düşerdi nete. Ama ben yinede serviste yaptırırım bakımları malum heveslik var ilk arabam.

    Merak ettiğim servislerde yeni olduğu için bilmez şanzıman bakımı nasıl oluyor. servistekiler öyle bir bakım yok diyor.

    Bir yerde de 20000 de bir yağ değişecek yazıyordu aisin sayfasında. Bir arkadaş göndermişti görüntüyü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramsey28 -- 30 Ağustos 2017; 12:55:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Aile otomobili olarak kullanılacak max. 50-60 bin civarı otomatik araç arıyoruz, Fazla araç kullanma deneyimim yok o yüzden otomatik bakıyoruz, C4 otomatik ilgimizi çekti araştırdığım kadarıyla yakıt konusunda çok ekonomik olduğu söylenir, Aracın kronik sorunları varmı ? ve Hangi şanzıman (ETG-EAT) ve donanım tercih edilmeli ?
  • Legend_84 kullanıcısına yanıt
    o bütçede mcp oluyor genelde, eat6'lar 2015te çıktı, donanım olarak confort plus tavsiyemdir, exclusive alınırsa daha iyi tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavisever

    Arkadaşlar cahilce bir soru olabilir ama mecburen sormak durumundayım:)

    Ben de c4 var da bu DS ler çok mu üst versiyon? Yani Ds ile C serisi arasındaki fark ne orandadır?

    Aradaki fiyat farkı kadar ciddi midir fark? Bir c4 ile bir ds4 mesela?

    Bir de DS kullananlar neyini beğeniyor neyini beğenmiyor bir değerlendirme yapsalar? Çok mu şey istedim:)

    DS makam aracıdır Fransa'da C serisi Citroën lerde elit kesmin araçları C eliselere gurbetçiler fln biniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12881289129012911292
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.