Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1151. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11491150115111521153
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ramsey28 R kullanıcısına yanıt
    Yakıt olarak ankarada sıkışık trafikte ortalama 25 km/s hızla yakıt tüketimi kış ayınında etkisiyle genellikle 6.8 lt civarı oluyor.17'' yerine 16'' jant olsa yakıt tüketimi biraz daha düşük olurdu.Şehir dışında aracın yük durumuna ve yolun eğimine göre tüketim 4-5 lt arasında değişkenlik gösteriyor.Bizim kullandığımız c4 mcp şanzımanlı ve yeni yazılım güncellemeleriyle gayet güzel oldu eskiye nazaran vites geçişini çok daha az hissettiriyor.Yokuşlarda vites düşürürken sarsıntı daha fazla hissediliyor.eat6 yı denemedim ama kullanan herkes gayet iyi olduğunu,hızlı ve sarsıntısız vites değiştirdiğini söylüyor.Dsg vites geçişi ve genel kalite olarak eat6 dan üstündür ancak dsg nin sorunlu yapısı her an arıza yapmaya müsait.O yüzden sizin gibi aracı uzun süre sorunsuz kullanmak isteyen kişiler için eat6 çok daha uygun bir şanzıman.Vw golf ile karşılaştırırsak golf ün genel malzeme kalitesi daha iyi.Yol tutuş,konfor,yalıtım,performans gibi konularda ikisi birbirine denk durumda.Bu yüzden sorunsuz motoru ve şanzımanıyla c4 ün sizi pişman edeceğini düşünmüyorum.Eskiden citroen ve peugeot genel kalite olarak alman ve amerikan arabalarından daha kötüydü.Çok fazla arıza çıkarıyorlardı ve buda dilden dile herkese yayıldı.Şimdilerde kendilerini her yönden çok geliştirdiler ve sorunsuzluk olarak almanları yakalasalarda adın çıkmış dokuza inmez sekize misali herkes fransız arabasına para verilirmi demeye devam ediyor.Bu algıyı kırmak biraz uzun sürecek ancak citroen ve peugoet rakiplerine nazaran daha uygun fiyat politikası uygulayıp satışları artırsa eminim bu algı çok daha çabuk kırılır.




  • Ben c4ün golf ile kıyaslanabileceğini fakat asla denk olmadıklarını düşünüyorum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2012 model olan c4 ün sağ dikiz aynası koptu.yenisi serviste kaça patlar ? Araç confort PLUS katlanır modelden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın tescili kaldı izlenimleri sizinle paylasirim. Citroen deki mudur de kusursuz sağlam şanzıman olduğunu söylemişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mertergün M kullanıcısına yanıt
    Mert bey malzeme kalitesi olarak evet golf daha iyi,vites değişim kalitesi olarak dsg,mcp den daha iyi.Ancak sorunluluk olarak kimse dsg nin eline su dökemez :) sizce hangi yönden c4,golfün bariz gerisinde kalıyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yol tutuş,süspansiyon,hızlanma,tokluk hissi,ses sistemi,iç ambiyans olarak golf c4ten önde.2012 model highline golf ve kendi aracım 2013 confortplus c4 için konuşuyorum.

    Ayrıca golf sahibi arkadaşım 3 senede hiç problem yaşamamışken ben 2 senede neredeyse 2 kere baskı balata volant değiştirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese iyi frumlar. Bir sorum olacak kesin daha önceden sorulmuştur ama tam olarak aradığım cevabı bulamadığım için soruyorum. 2012 model confort c4 sahibiyim. Naviasyon ve geri görüş kamerası taktırmak istiyorum araca ama araştırmaktan kafam bulandı :) araç için en uygun en fonksiyonel taviye ediln ve geri göürş kamerasınıda bağlayabilcegim navigasyon marka ve model nedir acaba? yardımınız için şimdiden teşekkürler
  • özür dileyerek bir soru daha sormak istiyorum. 17 inc exclusive jantlarından arıyorum ama ya genelde temiz yada normal fiyatında bulamıyorum yada 16 inc replikalar cıkıyo. 16 inc olanların hem fabrika cıkısı orjinali varmı? hemde replika takarsam bi sıkıntı yada sorun yaşarmıyım?
  • mertergün M kullanıcısına yanıt
    exclusive c4 ile higline golfü karşılaştırmak lazım.Exclusive c4 teki masajlı yarı deri koltuklar ve varsa navigasyon ekranı aracın iç ambiyansını oldukça kaliteli gösteriyor.Yine exclusive c4 teki 17'' lastiklerle yol tutuş ve fren mesafesi hissedilir derecede iyileşiyor.Süspansiyon olarakta golf 7 lerin dizel versiyonlarında arka tarafta torsiyon kullanılıyor.Hatta a3 ünde dizelinde artık torsiyon kullanılıyor.Golfün süspansiyonları daha sessiz ve arka taraf derin çukurlu yerlerde daha iyi ama normal bozuk zeminde c4 ün süspansiyonları gerçekten konforlu.Tokluk hissiyatı olarak kapıları söylüyorsunuz sanırım :) burada golf daha iyi.Hızlanma olarak arada yine ciddi bir fark yok.Sizinki biraz şanssızlık olmuş 20-30 bin km lerde dsg sorunu yaşayan çok arkadaş var.Yani çok küçük farklarıda dikkate alırsak golf daha iyi bir araba ancak aralarında bence ciddi kalite farkı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tokluk hissinden kastım kapı sesi değil,genel hissiyat idi :)

    C4 ün süspansiyonları asla konforlu değil katılmıyorum.Hatta aracın en zayıf noktası.Tak tuk sesler herkes karşılaşmıştır.

    Exculusive c4 için ambiyans değişmiyorki mavi ledli panel deşında.C4ünki oyuncak gibi kalıyor Golf daha oturmuş bir araba.

    Kaporta kalitesindede c4 2-3 adım geride.Bence bu çok üzücü bir durum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul trafiğinde, 19-20 km ortalama hız ile 7,7 civarı yaktığını gösteriyo yol bilgisayarı. Ama biraz e5 falan gidince, ortalama hız 35-40 lara çıktığında 6lt gösteriyor. Normal akıcı bir yolda rahat 5 - 5,5 yakalarım. Denememe göre düz yolda 1.vites dur kalkta 3km gittim, yol bilgisayarını sıfırlamıştım. 10 lt ye yakın gösterdi. 1. vites dur kalkta olsa gaza yüklenmiyoruz sonuçta. Yoğun trafikte bu kadar yakması fazla değil mi? Tüketimi artıran da bu olsa gerek. Bir de hızlanmak için gaza biraz bastığında 2bin-2500 devire gelirken bile anlık çok gösteriyor. Genel olarak normal midir? İstanbulda düşük hız ortalamasında yakıtınız nedir?
    Araç c4 2012 mcp
  • mertergün M kullanıcısına yanıt
    sessiz takipteyim forumu, yazamadan duramadım, 2senede 2baskı balata volantda ciddi misiniz gerçekten? İlk aracınız c4müydü? Yani acemilik var mı? Eğer acemi değilseniz size denk gelen araç gerçekten torbadan çürük çıkan hatalı araçlardan olabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet ciddiyim.40.000 km de değişti.7-8 bin km sonrasında vites Kutusu arızası vermeye başladı.Cihaza bağlandı problemin debriyaj setinde olduğu söylendi.Masraf yapacağıma satarım dedim.Garantinin garantisi olmuyormuş :)

    Bu olayın acemilik ile alakası yok.7000 km de baskı balata bitiyorsa bu benim suçum değil.Bu arabayı üreten firmanın suçudur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertergün

    Tokluk hissinden kastım kapı sesi değil,genel hissiyat idi :)

    C4 ün süspansiyonları asla konforlu değil katılmıyorum.Hatta aracın en zayıf noktası.Tak tuk sesler herkes karşılaşmıştır.

    Exculusive c4 için ambiyans değişmiyorki mavi ledli panel deşında.C4ünki oyuncak gibi kalıyor Golf daha oturmuş bir araba.

    Kaporta kalitesindede c4 2-3 adım geride.Bence bu çok üzücü bir durum..

    yeni aracınız hayırlı uğurlu olsun kardeşim Allah ağız tadıyla binmeyi nasip etsin.Polemik için sormuyorum yanlış anlamayın kaporta kalitesinin düşük olduğunu nasıl anladınız?
  • Golf ve C4 arasında kalite olarak dağlar kadar fark yok. Ama aynı donanımda fiyat olarak dağlar var. O yüzden fiyat / performans c4 diyorum.
  • Teşekkür ederim..

    Hissediyorsunuz zaten kaliteyi.Danıştığım ustalarda c4 için teknolojik ama kaporta kötü diyordu.

    Boyasız göçük düzeltme işlemlerindede Citroen başarısı yüzde yüz E yakın imiş

    BMW Mercedes'te yüzde 80 Audi'de 70 imiş.Usta anlaşılabilir olmak için böyle bir örnek vermişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün akşam kırılan dikiz aynam ile ilgili bir soru sormuştum çözümü kendim buldum.sizlere de yazıp bilgilendireyim istedim. Kırılan dikiz aynası ( Sağ ) yetkili serviste 1373 tl fiyat verdiler. Bende araştırmalarım sonucu oto maslak sanayii 2.kısımda, kırılan dikiz aynalarının tamiratını yapan bir yer buldum. işlerinde çok titiz olan ekip tamiratını yaptı.sorunsuz bir şekilde montajını yaptılar.toplam 150 tl işi bitirdim.tel no: 0212.286.05.18 Ali usta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mertergün M kullanıcısına yanıt
    C4 ün süspansiyonları evet ses çıkarıyor ama sertlik bakımından konforsuz değil.Yumuşaklık/sertlik oranı iyi ayarlanmış ve şehir içinde normal bozuk zeminlerde içerideki kişilere böbrek taşı döktürmüyor.Değişimden kastım kalite algısıydı.Higline golflerde bildiğim kadarıyla yarı deri döşeme koltuklar bile sunulmuyor.İç ambiyans ın görünüş güzelliği herkese göre değişir.Ben citroenin hacimli ve bol tuşlu direksiyonlarını çok beğeniyorum.Özellikle orta konsolun altındaki soğutmalı çekmeceli derin göz ve parmak şeklinde vites kolu teknoloji harikası gibi görünüyor.Rengi değişen analog-dijital göstergede aynı şekilde çok güzel görünüyor.Bu nedenle size kötü ve oyuncak gibi görünen iç mekan başkasına çok iyi gelebilir.Banada vw nin iç mekanı çok sıradan ve klasik geliyor.Subjektif olmayan tek şey malzeme kalitesi olur ondada golf daha iyi.Eğer kaporta kalitesi iyi araba arıyorsanız ford taunuslara bakabilirsiniz :) Kaportası bildiğiniz demir gibidir vurduğunuz anda elinizi bile kırma ihtimali var.Citroen c4 te euro ncap testlerinde oldukça iyi puan alarak güvenliğini kanıtladı.Bana kaza anında yeterli güvenliği sağlasın önemli olan o.Zaten o sacları arabalar hafif olsun diye olabildiğince esnek ve hafif yapmaya çalışıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertergün

    Teşekkür ederim..

    Hissediyorsunuz zaten kaliteyi.Danıştığım ustalarda c4 için teknolojik ama kaporta kötü diyordu.

    Boyasız göçük düzeltme işlemlerindede Citroen başarısı yüzde yüz E yakın imiş

    BMW Mercedes'te yüzde 80 Audi'de 70 imiş.Usta anlaşılabilir olmak için böyle bir örnek vermişti.

    Ustanın dediği şeyde doğruluk payı olabilir.
    Ancak aracın içinde bizleri koruyan şey kaporta değil ki,aracın şase kısmı. Sacın fazladan kalın olması sadece ağırlık getirir.Yani citroen sacı 0.2cm yaparken diğerleri 0.5cm yapmıyor.
  • Sac bizi korumuyor tabi.Karbonfiberden kasa üretiyorlar.Lakin bu arabanın darbe emişi re-za-let ! 2 arka tampon 2 kere de sağ taraftan darbe alan araç sahibi olarak konuşuyorum.

    Hatırlarmısınız birzamanlar Volvo kaba tasarımlı araçlarını 'biz bu sağlamlıkta sacı anca bukadar bükebiliyoruz' diye savunup reklam yapıyordu.

    İnsan o hissiyatı istiyor.Sağlam araca biniyorum hissi.

    Bu araçta o his bence yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 11491150115111521153
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.