Şimdi Ara

Citroen C-Elysee / Satın Aldım / Teslim Aldım / Kullandım ve Fotoğraflar. (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
976
Cevap
24
Favori
300.582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı olsun alanlara.

    2004 Polo HB 1.4 sonrasında gözümü buna diktim, özellikle geniş iç hacmi ve dış tasarımı çok çekici geldi bana. Ancak bütçemi üst paketlere göre ayarlamam çok zor, hatta imkansız. Benzinlisi için ne diyebilirsiniz? Ya da başka tavsiyeleriniz olur mu arkadaşlar?
  • Oncelikle hayirli olsun, kazasiz belasiz kullanin.
    2012 model daha 10.000 kilometreyi bulmamis Astra Classic III dizeller var piyasada bu fiyata. O arac yerine bunu dusunmenizin sebebi nedir ? Yanlis anlasilmasin sadece merakimdan soruyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam kazasız belasız iyi günlerde kullanmanız dileği ile.. Bence 2. el başkasının pırtladığı koltuklara sahip bi araba almaktansa çok daha iyi olmuş :) ama b sınıfı sedan aldınız, keşke rapid'i bekleseydiniz demekten de alamıyorum kendimi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lowerman11


    Dostum aracin ustune iki uc ozellik koy pasat gel bi arkada otur arabanin sesi yok denecek kdr aZ harbiden gormeden atip tutuuosnz

    hocam hayırlı olsun...beğeni kişiseldir, siz de beğenmişsiniz almışsınız... inşallah sorunsuz,kazasız,belasız, severek,güle güle binersiniz...

    ama görmeden atıp tutmuyorum, bu haksızlık ve buraları okuyanlar için yanlış bilgi olur.ben de dahil hangi konu olursa olsun zaman ayırıp bu forumu okuyan kullanıcılar var... aracın yol tutuşunu,motor performansını, sürüş konforunu deneme şansım olmadı, bunlarla ilgili yazmamıştım... bir test sürüşü yaptıktan sonra bu saydıklarımı da değerlendirebilme şansım olur...ben aracta kullanılan iç,dış malzeme kalitesizliğini eleştirdim hala da bu söylediklerimin arkasındayım... peugeot'a ya da citroen'e de yakışmadı bu araba...bu söylediklerim de görecelidir,bana göredir...bir hüküm verme ya da haklı haksız durumu olarak görmemek lazım...40bin lira kesinlikle az para değil, ama karşılık olarak bu aracın(ya da 301) sunulmasına kızdım, daha fazlasını hakediyoruz...

    iyi forumlar




  • daha fazlasını hak ettiğimiz kesin. Ancak herkes her şeyi elde edemiyor. Önemli olan bu paraya bu araç değer mi değmez mi olayı. Bu tür araç alacak insanlar için bir kaç önemli kriter vardır. 1-Yakıt tüketimi, 2- Güvenlik, 3- Genişlik vb. Şimdi bu B segmenti dediğimiz araçların(blue,linea,aveo,301,elysee) hepsinin maalesef malzemeleri çok kaliteli değil, işçiliği zayıf ve donanımı az. Bunlardan hangisi daha fazla güvenlik, yakıt tasarrufu ve alan sunuyor buna bakmak lazım. Fiyat/performans ilişkisi dediğimiz olgu da bu zaten. Bu açıdan baktığımda elysee orta bir noktada duruyor, ne aveo kadar güvenlikli, ne linea kadar yerli,parçası ucuz ancak yakıt tüketimi fazla, ne blue kadar pahalı. Araç tasarım olarak bence gayet güzel, ancak basit bir kaç şeyden kaçınarak donanımdan çalınmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aerofeb

    quote:

    Orijinalden alıntı: lowerman11


    Dostum aracin ustune iki uc ozellik koy pasat gel bi arkada otur arabanin sesi yok denecek kdr aZ harbiden gormeden atip tutuuosnz

    hocam hayırlı olsun...beğeni kişiseldir, siz de beğenmişsiniz almışsınız... inşallah sorunsuz,kazasız,belasız, severek,güle güle binersiniz...

    ama görmeden atıp tutmuyorum, bu haksızlık ve buraları okuyanlar için yanlış bilgi olur.ben de dahil hangi konu olursa olsun zaman ayırıp bu forumu okuyan kullanıcılar var... aracın yol tutuşunu,motor performansını, sürüş konforunu deneme şansım olmadı, bunlarla ilgili yazmamıştım... bir test sürüşü yaptıktan sonra bu saydıklarımı da değerlendirebilme şansım olur...ben aracta kullanılan iç,dış malzeme kalitesizliğini eleştirdim hala da bu söylediklerimin arkasındayım... peugeot'a ya da citroen'e de yakışmadı bu araba...bu söylediklerim de görecelidir,bana göredir...bir hüküm verme ya da haklı haksız durumu olarak görmemek lazım...40bin lira kesinlikle az para değil, ama karşılık olarak bu aracın(ya da 301) sunulmasına kızdım, daha fazlasını hakediyoruz...

    iyi forumlar

    ben bizim insanimizin ic malzemeden ne bekledigini hicbir zaman anlamadm kapi kollarından tutun kapı agirligi acma kapama yerleri cok guzel malzemeden yapilmis ne umuyosunz komple celik falanmı arabayi? icmekani kullandıkca sizi pisman ettirrir sozlerinize,hız sabitliyici cruze kontrol daha da olmasın bişi ztn var var var arabada..iyi gunler cok merak edeni bir gun alip gezdirmeyi teklif ediyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lowerman11
    ben bizim insanimizin ic malzemeden ne bekledigini hicbir zaman anlamadm kapi kollarından tutun kapı agirligi acma kapama yerleri cok guzel malzemeden yapilmis ne umuyosunz komple celik falanmı arabayi? icmekani kullandıkca sizi pisman ettirrir sozlerinize,hız sabitliyici cruze kontrol daha da olmasın bişi ztn var var var arabada..iyi gunler cok merak edeni bir gun alip gezdirmeyi teklif ediyorum

    örnek vererek ilerlemişsiniz ben de oradan devam edeyim o zaman; kapı ağırlığından başlayayım,yazdığınıza göre size yeterli gelmiş... mümkünse focus/jetta/octavia hatta C4 ile bir kıyaslama yapmanızı öneririm... derseniz ki araç o sınıf değil,o zaman aynı sınıftan yeni accent ve henüz bayilerde göremeyeceğiniz ama yılbaşından sonra inceleyebileceğiniz bir rapid ile kıyaslayın derim(bu kıyaslamayı fuarda yaptım)....kişisel görüşüm her iki araçtan da zayıf yapıda olduğu...

    "bizim insan"ımız iç malzemeden ne anlar neye bakar? kullanılan plastik kalitesine bakar...yumuşak mıdır, küçük eşyalarla, hafif sürtmelerle çizilir mi malzeme, bunu tolere edebilir mi, güneş altında, sıcak/soğuk farkındaki esneme miktarları ne olabilir diye bakar...çünkü daha yılı dolmadan çıtır çıtır ses yapmaya başlar...işçiliğine bakar, herhangi bir yapıştırıcı sızması,eksiği var mı, tasarımında birbiri üzerinden atacak eklemeler var mı diye bakar...kumaş kalitesine bakar leke tutabilir mi,dökülecek sıvılar hemen alt tarafa işler mi, iç temizlikte koltuk bunu kusar mı, sürekli otumada kolay katlama izi yapar mı diye bakar... kapı içi kumaşlar sürtünmeden hemen toplanma yapar mı, yağışla temas edebilecek yegane yüzeyler olduğundan hemen iz/kir yapabilir mi diye bakar... deri direksiyon/vites kaliteli midir hemen soyulma yapar mıdiye bakar? koltuk konforuna bakar, koltuk iç malzemelerinin/dolgularının yumuşaklığı sertliğine bakar, aşırı sert koltuklar uzun yolda sıkıntı çıkaracağı gibi yetrsiz malzemeden de olabilir ya da aşırı içeri gömülen koltuklar bir süre sonra vücudu yoracağı gibi kalıcı da deforme olabilir, bunlara bakar... bunlara baktığımda 301 ve ELysee de bulunan deri direksiyon kalitesi yetersiz, iç plastik kolay esneyip ses yapabilecek,çizilmelere karşı narin yapıda ve koltuklar da aşırı yumuşak olduğundan kolay deforme olabilecek seviyede geldi...


    size neden aldınız,keşke almasaydınız diye sormaya ya da söylemeye ne haddim ne de hakkım yok...bütün bu değerlendirmeler görecedir...ben böyle gördüğüm için beğenmedim,siz öyle görmediğiniz,tam tersine beğendiğiniz,size göre eşlenik araçlara göre artıları olduğu için satın aldınız...hayırlı olsun, severek kullanın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    daha fazlasını hak ettiğimiz kesin. Ancak herkes her şeyi elde edemiyor. Önemli olan bu paraya bu araç değer mi değmez mi olayı. Bu tür araç alacak insanlar için bir kaç önemli kriter vardır. 1-Yakıt tüketimi, 2- Güvenlik, 3- Genişlik vb. Şimdi bu B segmenti dediğimiz araçların(blue,linea,aveo,301,elysee) hepsinin maalesef malzemeleri çok kaliteli değil, işçiliği zayıf ve donanımı az. Bunlardan hangisi daha fazla güvenlik, yakıt tasarrufu ve alan sunuyor buna bakmak lazım. Fiyat/performans ilişkisi dediğimiz olgu da bu zaten. Bu açıdan baktığımda elysee orta bir noktada duruyor, ne aveo kadar güvenlikli, ne linea kadar yerli,parçası ucuz ancak yakıt tüketimi fazla, ne blue kadar pahalı. Araç tasarım olarak bence gayet güzel, ancak basit bir kaç şeyden kaçınarak donanımdan çalınmış.



    benim de görüşüm bu şekilde...bu tür bir araba yapma mantığını anlıyorum ama kullanılan malzemeye göre istenen para fazla...daha uygun fiyatı olsa bu paraya bu kadar diyeceğim ama o paraya daha iyisi olmalıydı...

    eşlenik araç olarak adlandırılacak araçlar içinde önce rapid(bilmiyorum inceleme şansınız oldu mu) sonra da accent öne çıkıyor...




  • fuarda ben de rapid ve toledoyu inceledim, her ikisi de elyseeden bir kaç adım önde, gerek tasarım, gerekse sunduğu güvenlik ekipmanları ve donanımları itibariyle daha iyi araçlar. Plastik kalitesinin ve işçiliğinin de daha iyi olduğu söylenebilir. Ancak sorun şu ki fiyatı belli değil. Kalıkıp da bu aracın full versiyonunu 50 bine yakın yaparlarsa ne anlamı olacak. Benim gibi elysee veya benzeri araçlarla ilgilenen insanların parası sınırlı ve değerlidir. ha fiyatı aynı olursa elbette rapidi veya toledoyu tercih ederim. citroen babamın oğlunun değil. aynı şekilde blue nun fiyatı da elyseeden pahalı. ha diyeceksiniz ki kriter sadece ucuzluksa git sang young mu gelly mi nedir onlardan bakın diyeceksiniz. tabiiki tek kriter fiyatı değil, güvenlik de önemli tasarım da donanım da ... ancak param onlara yetmiyor. dolayısıyla tek sorun fiyat performans ilişkisi. rapid aynı para olsun onu tercih ederim. aksi takdirde elyseenin verdiği donanımlardan daha fazlasına ihtiyacım yok, bana bunlar yeter. yoksa gönül neler istiyor neler.




  • skodanın da hedefi o sınıftan pay kapmaksa daha yüksek fiyat sunmamaları gerekir...sanırım bunu yakın zamanda göreceğiz... sizin vurgu yaptığınız nokta eleştirilerimin temel noktası aslında... hükümetin aksi söylemlerine rağmen zenginlik içinde yüzen bir durumumuz yok ve elimizdeki paramız çok önemli/kıymetli... araç seçimi de dahil dikkatli davranmak gerek...

    bu araç; iç boyutları,bagajı ve sunduğu donanım seviyesi ,standart kullanım ve çocuklu aileler için (kendi durumum da bu şekilde) yeterlidir... ama ucuz ve vasataltı kalitede diyebileceğim malzemeyle araç yapıyorsanız biraz daha uygun fiyata vermelisiniz ki ben de evet kardeşim araba çok kaliteli değil ama fiyatı uygun ve ben bunu bilerek sıfır garantili araç alıyorum diyeyim... sizin de bahsettiğiniz gibi hiçbirisinden ne size ne bana bir pay,kar gelmeyecek...

    sanırım siz de bu araçla ilgilisiniz...sıfır mı düşündünüz hep, 1-2 yaşında bir C sınıfı alma ihtimalini elediniz mi?




  • evet 2.el C sınıfı araç alma ihtimalini elemiş bulunmaktayım. 40 bin civarı dizel sedan sıfır bir araç almayı planlıyorum ve hiç acelem yok. dolayısıyla rapidi de toledoyu da bekleyebilirim. ancak her ne kadar onları otoshowda incelemiş ve beğenmişsem de gerek fiyatının yüksek olma ihtimali gerekse de kasasının daha büyük ve ağır olması nedeniyle yakıt sarfiyatındaki fazlalık beni endişelendirmiyor değil. çünkü neticede bu aracı istanbul trafiğinde dur kalklarla kullanacağım ve katolog değeri bile 5,6 olan bu aracın 100 km de 6,5 litreden az yakmasına ihtimal vermiyorum. bu rakam da bana fazla geliyor. sırf dizel olsun başlangıçta benzinli emsallerinden beş-altı bin tl fazla vereyim hiç olmazsa daha sonra rahat rahat binerim hesabı yapıyorken yakıt sarfiyatının fazla olma ihtimali beni endişelendiriyor. oysa elysee bu anlamda beni umutlandırıyor, zira kasa zaten hafif olduğu için 1,65 cc lik motor dur kalklarda bana yakıt tasarrufu sağlayacaktır. bir başka husus da bunu alacağına iki bin daha verseydin şunu alsaydın üç bin daha verseydin bunu alsaydın gibi başlayıp giden muhabbet. daha önce de dediğim gibi zor zahmet bir araya getirmeye çalıştığım parayı çok isabetli değerlendirmek lazım. zaten parayı kolay kazanan kişi gidip C sınıfı hatta D sınıfı aracı çok rahat alabiliyor. dolayısıyla elyseeyi bir çırpıda silmeyi planlamıyorum. C elysee hakkında aslında şöyle bir endişem de yok değil. tamam daha önceki bir araçtan türetilmedi özgün bir araç ama malum bu araç ara bir model olarak çıktı. yarın öbür gün tutmazsa kaldırılır mı, piyasada kalıcı bir araç olur mu bilemiyorum. daha önce bu tatsız tecrübeyi honda city ile yaşadım hem de her iki kasasıyla önce 2007 model eski kasayı severek beğenerek aldım, ancak 2009 da kasa değişti neyse dedim takasa verdim sıfır yeni kasa 2009 modelini aldım, 2010 da da tamamen üretimi durduruldu ve neyseki ev alma vesilesiyle 2010 da sattım kurtuldum. şimdi aynı olayı bir araçta daha yaşamak çok keyifli olmayacak.




  • Arkadaşlar forumu başından beri takip ettim 301 ve c-elysee bence bu fiyatlara alınabilecek en iyi araçlar. 301 i 2 defa deneme şansım oldu ve araç bana sürüş olarak çok zevk verdi yol tutuşu ve hızlanması çok iyi test ettiğim araç 1.6 92 beygir bu fiyatlarA bundan daha iyisi zor. arkadaşlar rapit demiş Almanya fiyatlarına link ten bir bakın derimhttp://www.skoda.de/index.php?e=348-9-35-7 giriş dizel 18800 Euro Türkiye'de satiş fiyatını siz hesapların. Bende 301 i begenerek aldım. Teslimat ocaktan sonra bekliyorum. Alan arkadaşlarda sıfır dizel aracın keyfini sürsün Allah kaza bela vermesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ilk depo bitti sadece sehir ici 204tl mazota 750km

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilk depo için belki fena sayılmaz ama yine de oldukça yüksek. 6,5 lt/100 km ye geliyor ki gerçekten oldukça fazla... iddia, daha doğrusu katalogdaki değer 4,8 .... 6,5 litre kabul edilebilir bir değer değil... ikinci depo sonuçlarını bekliyoruz.
  • Sifir C4 ayni paraydi neden onu tercih etmediniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c elysee alan kişi C4 almaz. çünkü tamamen farklı segmentler ve farklı ihtiyaçlara cevap verir. Şunu demek istiyorum elysee nin en dolusunun fiyatı C4 ün baz modeline eşit gelir, ikincisi elysee alan kişi için bagaj önemlidir.
  • hayırlı olsun ama araba hiç hoşuma gitmiyor.
  • bilakis tasarımı ve görüntüsü son derece hoşuma gidiyor. sorun donanımları ve malzeme kalitesinde. bu konuda emin olabilsem benim için ideal araba. 41 bin tl ye alınabilecek az yakan sedan dizel bi araç. ancak donanımları az, güvenlik durumu nedir bilmiyorum, hava yastığı sayısı az, yokuş kalkış desteği yok, far ve yağmur sensörü yok.
  • ayrıca herkes her aracı beğenseydi zaten garip olurdu, olması gereken de bu, bazıları beğenecek bazıları beğenmeyecek.
  • Cıtroen c-elysee 1 aydır kullanıyorum çok şık ve rahat düşünenlere tavsiye ederim 1.6 dizel confort+plus
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.