Şimdi Ara

CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ (278. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.641
Cevap
99
Favori
351.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 276277278279280
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    öncelikle döşemeler desen ve renk farklı gibi(daha önce renkli olanı incelemiştim oradan kaldığı kadarı ile)

    kumaş aynı tür gibi bende kalan.

    2013-2016 MAKYAJSIZ kasada, Mirror Link ile ilgili bir gelişme oldu mu?

    Android telefonlarınızı ne şekilde bağlıyorsunuz? ""Link My Citroen""


    bu duruma gelince; bende ki araç 2016 makyajlı 2017 çıkışlı olan gerek mirror link ve gerekse android auto dijital ekranda mat işlevsiz değil, canlı ve işlevli gözükmesine rağmen, android için olmadı(kablo istiyor) zaten android auto uygulaması android telefona inmiyor uyumsuz diye, my citroen uygulaması da inmiyor, Türkiye de kullanılamıyor uyarıları var, play store harici de indirmeyi denedim hiç bir şekilde uyumlu bir uygulama yok. Renonun tomtomundan bıkmıştım, citroenin de haritayı tomtoma özel yaptırdığını inceledim, kendim güncelleme araştırmaları yapıyorum ama usb bölümü bile kilitli sadece medya okumak üzere izinli, yabancı sitelere girdiğimde my citroen dahil birçok uygulamanın araçlarında kullanıldığını gördüm, maalesef Ülkemize satışlar hep farklı farklı oluyor, bu sadece Fransız arabaları için geçerli değil sanırım.





  • Oldukça geniş araç

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar,

    Foruma yeni üyeyim. C4 Picasso 2014 Intensive TP+GP aracım var; geçen yıl almıştım. Aldığımda dikkat etmediğim fakat daha sonra arıza olduğunu anladığım bir konu var. Aracımın hız sabitleyici ve şerit ihlal uyarısı sistemleri çalışmıyor. Hız sabitleyiciyi devreye almak istediğimde "Araçlar arası mesafe ölçümü imkansız. Sıfırlama devam ediyor" şeklinde bir uyarı alıyorum. Şerit ihlal için ise ilgili kısma tıkladığımda ekranda ünlem işareti beliriyor. Yetkili servis emniyet kemeri ile ilgili olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledi. Hâliyle kabarık bir fatura çıkardı. Daha önce böyle bir şey başına gelmiş olan var mı? Alternatif bir çözüm yöntemi arıyorum. Nette bununla ilgili bir bilgiye rastlamadım daha önce. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Saygılar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brhn40

    Merhabalar,

    Foruma yeni üyeyim. C4 Picasso 2014 Intensive TP+GP aracım var; geçen yıl almıştım. Aldığımda dikkat etmediğim fakat daha sonra arıza olduğunu anladığım bir konu var. Aracımın hız sabitleyici ve şerit ihlal uyarısı sistemleri çalışmıyor. Hız sabitleyiciyi devreye almak istediğimde "Araçlar arası mesafe ölçümü imkansız. Sıfırlama devam ediyor" şeklinde bir uyarı alıyorum. Şerit ihlal için ise ilgili kısma tıkladığımda ekranda ünlem işareti beliriyor. Yetkili servis emniyet kemeri ile ilgili olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledi. Hâliyle kabarık bir fatura çıkardı. Daha önce böyle bir şey başına gelmiş olan var mı? Alternatif bir çözüm yöntemi arıyorum. Nette bununla ilgili bir bilgiye rastlamadım daha önce. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Saygılar

    Araç kirli olduğunda "araçlar arası mesafe ölçümü imkansız" uyarısı bende de veriyor sensörler kirlendiği için heralde ama sizinki farklı bir durum olabilir. Facebook grubuna katılın, orda baya bişey bulursunuz. Citroen C4 Picasso Türkiye





  • quote:

    Orijinalden alıntı: brhn40

    Merhabalar,

    Foruma yeni üyeyim. C4 Picasso 2014 Intensive TP+GP aracım var; geçen yıl almıştım. Aldığımda dikkat etmediğim fakat daha sonra arıza olduğunu anladığım bir konu var. Aracımın hız sabitleyici ve şerit ihlal uyarısı sistemleri çalışmıyor. Hız sabitleyiciyi devreye almak istediğimde "Araçlar arası mesafe ölçümü imkansız. Sıfırlama devam ediyor" şeklinde bir uyarı alıyorum. Şerit ihlal için ise ilgili kısma tıkladığımda ekranda ünlem işareti beliriyor. Yetkili servis emniyet kemeri ile ilgili olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledi. Hâliyle kabarık bir fatura çıkardı. Daha önce böyle bir şey başına gelmiş olan var mı? Alternatif bir çözüm yöntemi arıyorum. Nette bununla ilgili bir bilgiye rastlamadım daha önce. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Saygılar

    Ön tampon sol altta radar var, sıkıntı onda olabilir. En iyi ihtimal soketinde problem varsa bir kurcalatabilirsinzi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Yeni kasaya bakarken birkaç şey dikkatimi çekti. Aracı inleyemedim ama kılavuzundan anladığım kadarıyla bazı şeyler yeni kasada farklı:


    *Eski kasada çocuk cam kilidi ve çocuk kapı kilidi birlikte sol kumanda grubundaydı. Ve bu şekilde çok kullanışlı

    Yeni kasada çocuk güvenlik kilidi mekanik olarak manuel yapılıyor gibi algıladım ama doğru mu algıladım acaba?


    *Bir de yeni kasada soğutuculu göz yok mu?

    *Sağ ön koltukta isofix vardı, o da yok gibi algıladım?




    *Sol ve sağ torpido üstünde üstte gözlerimiz vardı, yeni kasada onlar da yok, ıvır zıvır şeyleri iki koltuk arasına mı koyuyorsunuz?

    *3. Sırada oturan çocuklar için sağda ve solda su koyma gözleri vardı o da gözükmüyor.



    ***Acaba eski aracıma devam etmek için kendimi mi kandırmaya çalışyorum?

    Öyle böyle diip bahaneler üretirken 2016 Makyajsız Intensive in içinde buldum kendimi.

    *Tahmininiz üzerine araçta şerit ihlal uyarı sistemi çalışmıyor başka sıkıntısı yok çok şükür. Çalışmasını da beklemiyordum araç 80k.


    Eski kasadan yenisine geçince 2 şey dikkatimi çekti:


    1-) Araç acayip rüzgar alıyo, yolda zorladı resmen. Eski kasadan 100kg hafif olmasının etkisidir diye düşünüyorum. Umarım farklı bir problemi yoktur.

    2-) Araç dik rampalarda öncekine göre daha cansız. Eskisi 110BG tek kavrama kayıpsız güçtü, Yenisi 120 Tork Konvertörlü olduğu için, tork konvertörün dezavantajı olabilir, ya da alışma süreci olabilir, zamanla anlayacağım. Ama hafifliğini de göze alınca bunu beklemiyordum.

    3-) Eski aracımın karma ortalaması 6.3lt'di. Bununla ilk yolculuğumda aynı şartlarda 4.9lt. Bu da en büyük artısı olacak umarım.


    En büyük sorun ise Telefon Bağlantısı, Navigasyon ve Multimedya için bir yöntem arayışındayım. (Aracın kendi navigasonu neredeyse yok hükmünde)


    *Ön arka kamera kaydı yapabilen.

    *Android Auto imkanı sunan bir arayüz var mı bildiğiniz?


    Multimetya, eğlence pakati ve bunların farklı çeşitlerini sunabilen, istanbul-anadolu ve kocaelinde tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 22 Mayıs 2021; 8:53:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Öyle böyle diip bahaneler üretirken 2016 Makyajsız Intensive in içinde buldum kendimi.

    *Tahmininiz üzerine araçta şerit ihlal uyarı sistemi çalışmıyor başka sıkıntısı yok çok şükür. Çalışmasını da beklemiyordum araç 80k.


    Eski kasadan yenisine geçince 2 şey dikkatimi çekti:


    1-) Araç acayip rüzgar alıyo, yolda zorladı resmen. Eski kasadan 100kg hafif olmasının etkisidir diye düşünüyorum. Umarım farklı bir problemi yoktur.

    2-) Araç dik rampalarda öncekine göre daha cansız. Eskisi 110BG tek kavrama kayıpsız güçtü, Yenisi 120 Tork Konvertörlü olduğu için, tork konvertörün dezavantajı olabilir, ya da alışma süreci olabilir, zamanla anlayacağım. Ama hafifliğini de göze alınca bunu beklemiyordum.

    3-) Eski aracımın karma ortalaması 6.3lt'di. Bununla ilk yolculuğumda aynı şartlarda 4.9lt. Bu da en büyük artısı olacak umarım.


    En büyük sorun ise Telefon Bağlantısı, Navigasyon ve Multimedya için bir yöntem arayışındayım. (Aracın kendi navigasonu neredeyse yok hükmünde)


    *Ön arka kamera kaydı yapabilen.

    *Android Auto imkanı sunan bir arayüz var mı bildiğiniz?


    Multimetya, eğlence pakati ve bunların farklı çeşitlerini sunabilen, istanbul-anadolu ve kocaelinde tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı?



    Alıntıları Göster

    Günaydın,hayırlı olsun, sağlıklı ve mutlu kullanımlar.


    2016(2017 çıkışlı makyajlı kasa intensive) dizel otomatik sıfır almıştım ve şuan 60000 bakımı yapılarak kullanıyorum.

    1-Rüzgar alma ne şekilde siz de bilmiyorum ama sol kapı tarafından biraz ses geliyor, rüzgar olan güzergahlardan geçtiğimde de öyle bir his olmadı; çok hafif bir(son derece hafif-tır yandan geçerken de olabiliyor bazen) rüzgar çarpması hissediliyor ama bana göre sıkıntısız. ben araç içi sol taraftan fitiller üzerinden arkaya kamera götürdüğümden fitil arası ses sızması diye düşünüyorum. Ön yan camlara orijinal rüzgarlık aldım, camlar tamamiyle kapalı iken rüzgar yok.

    2-Eski aracınızı bilmiyorum ama benim özellikle en beğendiğim yanı kaç derecelik yokuş olursa olsun bana mısın? demiyor öyle güzel ve güçlü çıkıyor ki yanımda eşime diyorum: "alttan iyi ayarlamamış, lpg li araçlar yarı yolda bayılınca kızıyorum, ya aracınızı tanıyın yarı yolda bayılacaksa ona göre aşağıdan güçlü çıkın" işte bizim araçta böyle bir durum yok, siz de ki de alışkanlık olabilir dediğiniz gibi, daha önce scenic . dizel otomatik kullanmış biri olarak çok daha iyi diyebilirim.

    3-yakıt ortalama değerleri de yazdığınız gibi, 110 limitli gidilirse hemen hemen hiç sıkıntısız,

    4- Hemen hemen tüm Türkiye araçlarında ne yazık ki navigasyon kısmı sıkıntılı; tomtom a özel yaptırıp, sürekli bizi güncelleme için para ile satın almaya zorluyorlar, çeşitli araçlarda çözümler bulunup, paylaşılıyor ama şuan itibari ile bizim araçlara(2015-16-17) navigasyon güncelleme çözüm yok.

    farklı multimedya düşünülürken iki kez de düşünülmeli; araçlar beyin üzerinden çalıştığından multimedyalar uyum sağlarken araçların bazı bölümleri için arıza göstergeleri ekrana çıkabiliyor, bu konuda araştırıp karar vermek gerekli,

    araç içi arkalı önlü kamera sistemleri var; forum donanım da OLGU ERHAN arkadaş tanıtım ve testlerini yapıp paylaşıyor, bulabilirsiniz,

    ben arkalı önlü kayıt yapabilen smarnoo s1 kullanıyorum ki o bile eskidi, kapasitörlü sistem,

    ön cama uygun bir yere yapıştırılıp, kabloları gizleyerek, hem öne hem arkaya kuruluyor, çakmaklıktan, istenirse elektrikçi bağlayarak,24 saat üzerinden kayıt yapabilen sensörlü-gpsli, vs. cihazlar mevcut.


    ben de multimedya ya müdahale edebilmeyi isterdim, tom tom yerine, igo kurup güncel başarısoft haritası ile şaşmadan yolculuk yapmak isterdim, arayışlarım devam ediyor, çözüm bulduğumda paylaşılacaktır.

    araç güzel ve donanımlı, keyifli sürüşler





  • Cevabınız için teşekkürler.

    Benim bir önceki aracım da Grand C4 Picasso 2008 model, bir önceki kasa yani. Motor 110BG, şanzımanda bundan önceki yarı otomatik olan. Sabah onunla gittim, bi akrabama bıraktım, yenisiyle de döndüm, şansıma çok da rüzgarlı bir gündü. Rüzgar almak derken , ses değil de, araç çok fazla rüzgar yedi. İnşallah o güne özel bir durumdur. Bakalım tekrar edecek mi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Öyle böyle diip bahaneler üretirken 2016 Makyajsız Intensive in içinde buldum kendimi.

    *Tahmininiz üzerine araçta şerit ihlal uyarı sistemi çalışmıyor başka sıkıntısı yok çok şükür. Çalışmasını da beklemiyordum araç 80k.


    Eski kasadan yenisine geçince 2 şey dikkatimi çekti:


    1-) Araç acayip rüzgar alıyo, yolda zorladı resmen. Eski kasadan 100kg hafif olmasının etkisidir diye düşünüyorum. Umarım farklı bir problemi yoktur.

    2-) Araç dik rampalarda öncekine göre daha cansız. Eskisi 110BG tek kavrama kayıpsız güçtü, Yenisi 120 Tork Konvertörlü olduğu için, tork konvertörün dezavantajı olabilir, ya da alışma süreci olabilir, zamanla anlayacağım. Ama hafifliğini de göze alınca bunu beklemiyordum.

    3-) Eski aracımın karma ortalaması 6.3lt'di. Bununla ilk yolculuğumda aynı şartlarda 4.9lt. Bu da en büyük artısı olacak umarım.


    En büyük sorun ise Telefon Bağlantısı, Navigasyon ve Multimedya için bir yöntem arayışındayım. (Aracın kendi navigasonu neredeyse yok hükmünde)


    *Ön arka kamera kaydı yapabilen.

    *Android Auto imkanı sunan bir arayüz var mı bildiğiniz?


    Multimetya, eğlence pakati ve bunların farklı çeşitlerini sunabilen, istanbul-anadolu ve kocaelinde tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı?



    Alıntıları Göster

    Picasso tecrubeniz yuksek gorunuyor hocam,

    2013 Intense dusunuyorum,

    Bi arkadasim herhangi yagmurlu havada ariza verdigini soyledi Picasso larin.

    Su birikintisi olursa mi dedim,

    Yok her turlu yagmurda sorun yasaniyor dedi.

    Bana hic mantikli gelmedi.

    Var midir bilginiz tecrubeniz ?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Omega.108

    Picasso tecrubeniz yuksek gorunuyor hocam,

    2013 Intense dusunuyorum,

    Bi arkadasim herhangi yagmurlu havada ariza verdigini soyledi Picasso larin.

    Su birikintisi olursa mi dedim,

    Yok her turlu yagmurda sorun yasaniyor dedi.

    Bana hic mantikli gelmedi.

    Var midir bilginiz tecrubeniz ?



    Alıntıları Göster

    Valla bunun tecrübeyle pek alakası yok ama ben ne kendi aracımda ne de forumdaki arkadaşların yazılarında böyle birşey görmedim duymadım.

    **Picasso II forumunda da çok vakit geçirmedim ama en azından PicassoI de böyle bişey yoktu :)


    Ama o arkadaşınız bunu güzelce tecrübe etmiş, benim bildiğim bu markadan bağımsız olan bir problem.

    Bazen herhangi bir sebep ile araç ön kaputtan, fitillerden bir yerden su alıp, sigorta kutusuna su girmesi durumunda, sistemlerin kilitlendiği, etkilendiği gerçek bir şey.

    Bu tip durumlarda, sigorta röle kutuları kontrol edilip, suyun nerden girdiğine bakılıp izole edilir, oksitlenen yerler temizlenir, sorun giderilir.

    Ancak picassoya özel birşey olduğunu sanmıyorum.





  • celenlee C kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar,

    Her zaman olduğu gibi foruma sormadan, bilgi almadan hareket etmek istemedim

    Bir tanıdıktan,

    2015 c4 picasso eat6 tam otomatik intensive, 100.000 km'de tertemiz aracini 205.000 tl gibi bir rakama anlastik son bir kez buraya yazayim dedim.

    polomuzu bugün sattik ustune 90.000 kredi cektik.

    fiyat konusunda fikri olan var midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence uygun fiyat..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kutukutu K kullanıcısına yanıt

    Sahibinden.com.da 202 ila 217bin arası fiyatlar. Yani normal.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kutukutu

    Merhabalar,

    Her zaman olduğu gibi foruma sormadan, bilgi almadan hareket etmek istemedim

    Bir tanıdıktan,

    2015 c4 picasso eat6 tam otomatik intensive, 100.000 km'de tertemiz aracini 205.000 tl gibi bir rakama anlastik son bir kez buraya yazayim dedim.

    polomuzu bugün sattik ustune 90.000 kredi cektik.

    fiyat konusunda fikri olan var midir?

    Ekstrası var mı yokmu, 200-220 arasındaki skalayı, aracın kmsi, TP,GP, elektrikli bagaj, parça boya hasar vb şeyler değiştiriyor.


    İçinize sindiyae hayırlı olsun :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Ekstrası var mı yokmu, 200-220 arasındaki skalayı, aracın kmsi, TP,GP, elektrikli bagaj, parça boya hasar vb şeyler değiştiriyor.


    İçinize sindiyae hayırlı olsun :)



    Alıntıları Göster

    tp ve gp yok aracin, ilk basta olmasini çok istiyordum daha sonrasinda bazi sorunlar çıkardığını okudum, duydum biraz hevesim kaçtı olmasa da olur dedim.

    hicbir sorunu, hasari, trameri yok yetkili serviste tum bakimlari arayip teyit ettim servisi :)

    içime sindi ama işte akil akildan üstündür cok değer veririm sizlerin de yorumlarina teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  •  CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜn
     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ

    arkadaşlar 2015 bluehdi tam otomatik şanziman aracimizla aileye katılmış bulunuyorum 😊

    şöyle ufak bir sorunum var sag ve sol kapi ici cam acma kapama butonlarinin çerçevesi kabarmış durumda en kolay ve ucuz yollu bu sorunu nasil çözebilirim acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Defalarca sorulmuştur diyodum ama forumda aratınvı hiç çıkmadı.
    Orta sıra 12v soket sigortasını bulamıyorum.
    Ön konsoldakininbuldum F13, Bagajdaki F14.
    Peki nerde bu orta sıradaki 12V sigortası!!

    Bilen yardımcı olursa çok sevinirim.
    Direksiyon altında sadece 1 sigorta tablası gözüküyor. Acaba farklı bir yerde 2. Tabla mı mevcut?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Defalarca sorulmuştur diyodum ama forumda aratınvı hiç çıkmadı.
    Orta sıra 12v soket sigortasını bulamıyorum.
    Ön konsoldakininbuldum F13, Bagajdaki F14.
    Peki nerde bu orta sıradaki 12V sigortası!!

    Bilen yardımcı olursa çok sevinirim.
    Direksiyon altında sadece 1 sigorta tablası gözüküyor. Acaba farklı bir yerde 2. Tabla mı mevcut?

    İş başa düştü, nette yerli yabancı hiçbir kaynakta foto ve açıklama bulamadım.


    Sürücü tarafındaki sigorta kutusunun arkasında bir tabla daha var.

    Ona ulaşmak için alttaki havalandırma parçasını 3 klipsini alarak açmak gerekiyo.

    Sonra öndeki sigorta tablası on alt ayaklarını açıp öne doğru esnetiyoruz.

    Arka tabladaki mavi 15a sigortayı değiştiriyoruz.


    Geçmiş olsun. 2. Sıra 12v kullanıma hazır.


     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ
     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ
     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İYİ akşamlar,

    eski telefondan yeni android telefona geçince my citroen ve android auto kurdum kablo ile bağlantı oluyor ve sıkıntı yok.

    my citroen de bir güncelleme mevcuttu, indirdim, 2,34 gb dosya ve key dosyası, araç için ekran vs. güncelemesi, hazırda tutuyorum ama teknik bilgi olmadan güncelleme yapmak istemedim.


    Ne tür güncellemeler var, nasıl yapılıyor, değer mi, gibi birçok soru işareti var.

    kurmuş olan arkadaş var ise yapılış şeklini anlatabilir mi?

    c4 picasso 2016 2017 trafik çıkışlı dizel otomatik

  • 
Sayfa: önceki 276277278279280
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.