Şimdi Ara

CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.650
Cevap
99
Favori
362.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • barsoy kullanıcısına yanıt
    Ekim ayı başından beri kullanıyorum aracı. Bayramda 3.000 km yol yaptım. Çeşitli şehirlere uğradım, navigasyon ile ilgili hiç bir problem yaşamadım. Ayrıca türkçe seslendirme oldukça başarılı.
  • BİLİRUS B kullanıcısına yanıt
    Bana antalya citroen plazada türkçe seslendirme yok demişlerdi?? İyi o zaman
  • Benim test sürüşü yaptığım araçta navigasyon ve Türkiye haritası mevcuttu.
  • Selam,

    Yeni C4 Picasso'yu denedim, satın almayı da düşündüm. Yaptığım araştırmada en uygun fiyatı, Bursa AutoShow fuarı indirimleri kapsamında, Citroen Bursa bayisi İnallar Otomotiv verdi.

    Bugün gelen bir mesajda söz konusu indirimin 30 kasıma kadar geçerli olacağını bildirdiler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gemsaz -- 14 Kasım 2013; 19:02:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz


    Selam,

    Yeni C4 Picasso'yu denedim, satın almayı da düşündüm. Yaptığım araştırmada en uygun fiyatı, Bursa AutoShow fuarı indirimleri kapsamında, Citroen Bursa bayisi İnallar Otomotiv verdi.

    Bugün gelen bir mesajda söz konusu indirimin 30 kasıma kadar geçerli olacağını bildirdiler..



    Merhaba, Sakıncası yoksa aldığınız fiyatı (donanım - renk - opsiyon) paylaşabilir misiniz?
  • Walter_Sobchak W kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Fiyatı ilgili bayiden almanızın daha şık olacağını düşünüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemsaz


    Merhaba,

    Fiyatı ilgili bayiden almanızın daha şık olacağını düşünüyorum...

    Demek ki sıkı pazarlık sonucu iyi bir fiyata anlaştınız. Şimdiden hayırlı olsun.
  • gemsaz G kullanıcısına yanıt
    burda herkez aldığı fiyatları söylüyor arkadaşım. maksat aracı uygun fiyatlara alabilmek. neticede devlet sırrı değil. en kötü ihtimalle o fiyatlara artık vermiyoruz derler.
  • eskipapaz E kullanıcısına yanıt
    Selam Sn.Eskipapaz,

    Hayırlı olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederim..

    Ancak, yeni Honda CRV 1.6 dizel ile test sürüşü yaptıktan ve seneye Qashqai'ın 1.6 dizel otomatiğinin geleceğini duyduktan sonra, aracımı şimdi değiştirmek yerine, (ki Flu'dan çok memnunum) Honda'nın otomatik versiyonunu veya QQ'ı beklemeyi düşünmeye başladım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osiris_quidam

    almak isteyen arkadaslar benimle irtibata gecebilir. fiyat konusunda elimizden ne geliyorsa su anda yapıyoruz.isterseniz teknoloji ve güvenlik paketli araclar gelmektedir.su an için gelmeyen tek paket lounge pakettir.
    navigasyon tamamıyla türkçedir. kendi denedigim 118 km hız sabitleyici ile aracı sabitledigimizde 4 litre yakıt harcamaktadır. sorusu olan arkadasların sorunlarını memnuniyetle cevaplayabilirim.

    Grand picasso Lounge paketli araçlar ne zaman gelecek acaba? Gelecek sene sonu gibi düşünüyorum bu aracı almayı...
  • Aracı 1 hafta önce teslim aldım 600 km oldu. Biraz yazalım madem bu kadar merak eden var belki katkımız olur. Araç; Mercan Kırmızı Intensive, Xenon, Cam Tavan, Teknoloji Paketi ve Güvenlik Paketi.

    Benzinle ilgili komik spekülasyonlar vardı. Tamam katalog değerleri asla yaklanmaz ama dünyanın hiç bir arabası da katlog değerinin 2-3 katını yakmaz. 250km dur kalkım var hele bir kere 40km trafikte helak oldum 2 saate yakın. ECO yu falan kapadım bozulur mu acaba diye çekindiğim için :) 600km' de şehir içi ortalamam 5,6! Eğimli olmayan düz yolda 120 ile giderken anlık tüketim 3,3 - 3,8 arasında gösteriyor. Bu konuyu bu şekilde netleştirip diğer konulara bakalım.

    Ben 6 sene önce grand Picasso' yu şu sebeplerden sebepten aldım: 2. çocuk, Fiyat, zamanının ötesinde iç ve dış tasarım, düşük motorda bu büyüklükte hem dizel hem otomatik tek araç olması. Alıp kullandıktan sonra da yenisi çıktığı anda başka araba bakmam direk yenisini alırım demiştim. Kısmet oldu aldım. 7 kişilik olana da kıyamadım artık 2 Picasso' m var :)

    Çocuk hariç (büyüdüler artık:)) diğer gerekçeler bu alımda da hemen hemen aynen geçerli. Yukarıda bir arkadaş "tablet vs teknoloji ne ki" gibilerinden yazmış. Herşeyi geçtim bu dış tasarımda (zevkler ayrı tabi) bir araç ben bilmiyorum bu fiyat sınıfında. Varsa öğrenmeyi isterim. Daha cant tasarlamayı bilmeyen devler var. Acaba mı dediğim aklımda kalan tek araç CLA 200 oldu. Onda da malum stok yok.

    1. Yol tutuş ve sürüş konforu
    Eskisine göre ciddi gelişme var araçta. Süspansyonların sertleşmesi çok iyi olmuş araba yola çok iyi tutunduğunu hissettiriyor. Direksyonun hızlandıkça sertleşmesi de bu algıda çok etkli. Çok düşük hızda Forza Motorsports mu oynuyorum araba mı kullanıyorum belli değil direksyon direnci yok gibi çok keyifli. Görüş, koltuk vs gibi alanlar zaten aynı. Dev ön camdaki geniş açılı keyifli sürüş aynen duruyor. Aynalardaki rüzgar sesi önemli oranda azalmış durumda. Onun dışında yol ve dış ses tabiki üst sınıf araçlar gibi değil. Bu sınıf ve fiyat için iyi sayılabilecek düzeyde benim fikrime göre. Ki insan ilk aldığında çok dikkat edip fazla ses duyuyor.

    2. Motor, Performans, Şanzuman vs
    1 ve 2. vites geçişindeki yığılma artık neredeyse yok. Bu daha küçük olduğu için olabilir emin değilim ama hızlanması eskisinden iyi. Düşük hızlarda kolay ivmeleniyor. Ancak 100+ hızlarda böyle bir ivmelenme beklemeyin. O hızlarda ekstra güç ihtiyacı olursa vites düşürüp gaza daha fazla yüklenmek daha doğru olacaktır. 1. vitese inme konusunda biraz fazla istekli araç. Kasislerde frenle falan geçerken ECO moda girmeye çalıştığı oldu. Ekonomi hedefiyle bunu biraz abartmışlar gibi geldi bana. Gereksiz 1. vitese indiği içinde tekrar hızlanmaya kalktığınızda şanzıman yeteri hızda tepki vermiyor. Ama dediğim gibi ECO ya girme eğiliminden olduğunu düşünüyorum bunun. 140km üzerine çıkmadım. Rampa performansı bir dizelde olması gerektiği gibi. Rölanti vibrasyonu biraz fazla geldi buna özel bakacağım benim araca özel olabilir test aracında böyle değildi

    3. Teknoloji
    Adamlar technospace boşuna dememişler. Aynen öncekinde Visiospace dedikleri gibi. Kullanılan teknoloji ciddi güvenlik ve konfor sağlıyor. Orta sınıfta bazen bu özellikler sırf olsun diye koyulur, bazı kusurları ve çakmalıkları olur. Bunda bütün yetenekler problemsiz ve kaliteli. Kısaca hepsine değineyim:
    Şerit ihlal; bununla başlıyayım dedim. Bizim memlekette ne olur diye çok merak ediliyordu malum. Beklediğimin çok üzerinde başarılı. Karanlıkta, kötü şerit cizgisinde hep çalıştı. Başlarda malum İstanbul şöförüyüz kapasam mı demiştim. Ancak bir kere daldım, araba içinde birşeyleri kurcalıyorudum gerçekten bunun uyarısı ile toparladım. O yüzden kapamayacağım. Yol boş olsa da sinyal kullanacağız artık mecburen :)
    Adaptif Cruise; Bunun da bu kadar iyi çalışacağını beklemiyordum. 120' ye set ettim. 10km kadar araç kendisi gitti. Hız 80-120 arası defalarca otomatik değişti. Araya girenler vs. hepsine adapte oldu. Öndeki aracın hızını göstergede görüyorsunuz. O araç hızı neyse kendi hızını anında ona göre ayarlıyor. Mesafe için 1,2,3 sn neyse onu ayarlıyorsunuz ona göre adapte oluyor. Süper bir özellik. Uzun yolda pause yapmaktan düğmeler aşınmıştı eskisinde.
    Xenon; Olması gerektiği gibi. Direksyon ile hareket etmesi çok faydalı. Far yıkama yok.
    Navigasyon; Yukarıda TR harita yok denmiş. Neye göre nasıl uyduruluyor böyle şeyler anlamıyorum. Tabiki TR harita var. İstanbul içinde 2 kere kullandım oldukça başarılı. Yeniden rota hesaplama hızı, uyarı zamanlamaları, harita ile senkron hareket edebilme, 12" ekranda kullanılan yönledirme grafiklerindeki tasarım kalitesi öne çıkanlar. Adres girmek, silmek vs zor. Dokunmatik ekranda bu kadar. Harita sanırım, ne yazık ki NAVTEQ (HERE Maps). İstanbul dışında pek bir beklentim kalmadı bu durumda :( Güncelleme yılda bir çıkıyor. Ücretili olacak tahminimce.

    [EDIT]Navigasyon' dan bir puan daha kırdım. Adres bulmak çok zor harita kalitesinden dolayı. Başarsoft varken Navteq saçmalığı kullanılırsa olacağı bu. Yapılacak en iyi şey iPhone Google Maps ile koordinat bulup onu girip öyle kullanmak yoksa sokak, cadde arama ile olacak gibi değil. [EDIT]

    Media; iPhone/iPod entegrasyonu çok başarılı. Album kapakları vs hepsini gösteriyor. Plex, Podcast, TuneIn gibi uygulamalar da çok güzel çalışıyor. Bazı radyo programlarını podcast ile reklamsız kesintisiz dinlemek çok iyi. TuneIn ile de bu şarkı neydi diye aranmadan dünyadaki her radyo istasyonu dinlemek ayrı zevk. Şehirler arası yollarda artık her radyoyu dinlemek mümkün olacak. Çocuklara arkada iPad' ten TV seyrettirip sesi araba sisteminden almak ta mümkün. Grafik ile tek dokunuş ile arabanın içindeki sesin balance ayarını yapmak çok güzel. En yüksek volume' de kapılarda vibrasyon ile ses bozuluyor.
    Telefon; olması gerektiği gibi problemsiz, rehber, bağımadan konuşabilmek, müzik dinlerken hızlı bir şekilde telefona dönmesi, telefona çok hızlı bağlanması vs. problemsiz.
    Park; Sensörler problemsiz. Bazen ön sensör geç devreye giriyor gibi ama emin olamadım. Otomatik park ise başka alem :) İtiraf edeyim ilk 2 gün denemedim ne olur ne olmaz diye. Sonra bir kere sıkışınca paralel parktan çıkmak için kullandım. Sonra da 5-6 kere çeşitli ortamlarda, karanlıkta vs denedim. Şaşırtıcı şekilde iyi çalışıyor. Büyük rahatlık. İyi manevra yapıyorsanız yavaş gibi gelebilir ama hızı oldukça yeterli. Büyük rahatlık park etmek ile uğraşmaya deymez ne kadar iyi olursanız olun :)

    Bunlar dışında kör nokta uyarı, arka kamera (bence HD ekrana o kadar düşük çözünürlüklü kamera yakışmamış olsa da), 12" ekrandaki çok iyi görüntü kalitesi, kapı kolu ve ceplerdeki aydınlatmalar, 220V, karartmalı ayna, anahtarsız kullanım (daha cebimden çıkmadı anahtar) vs. hepsi sorunsuz ve başarılı. Yağmur sensörü eskisinde çiselemede bile deli gibi çalışırken şimdi olması gerektiği gibi. Bir de yazılmayan bir özellik sanırım; lastik basıncı uyarısı var araçta.

    Dikkatimi çeken birşey; arka koltuk diz mesafeleri bayağ bir geniş. Eskisine göre daha dar gibi hissedilen iç mekanda bu nasıl olmuş anlamadım. Arka koltuklar kısalmış olabilir onları bir ara ölçeceğim.

    Neleri beğenmedim;

    Sürücü koltuğu çok önde ise kafa güneşliklere çarpıyor, ön konsolda açık renk kullanılan plastik çok kaliteli bir malzeme iken siyah alanlarda kullanılanlar eski picasso' ya göre daha kalitesiz hissediliyor. Aynen koltuklar arasındaki sökülebilen orta konsol gibi. Manual vites değişimi eskisinde sanki daha hızlı. Ancak otomatikte bu şanzıman çok daha başarılı. Sabit direksiyon göbeği daha ergonomik bir şeydi, direksiyon kontrollerinin direksiyon ile dönmesi kötü oluyor böyle. Touch panalede navigasyonu açmadan ana ekranda navigasyon açamamak kötü, ama rota kullanırken navigasyon kapalı da olsa harita olmasa bile yönledirmeler ana ekrana çıkıyor en azından. Bu araç 140bg olsa tadından yenmez.

    Çok uzun oldu şimdilik bu kadar yeterli olsun. Sorularınız olsa cevaplamaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozcaprica -- 18 Kasım 2013; 0:02:16 >




  • çok güzel bir inceleme olmuş ALLAH hatasız kazasız kullanmalar nasip etsin.
  • Sayın ozcaprica, güle güle kullanın. Güzel açıklamalarınız için teşekkür ederim. Bir kullanıcının gözünden biz de görmüş olduk yeni C4 Picasso'yu. Kısmet olursa eski GP verip yerine almayı düşünüyorum. Saygılarımla.
  • ozcaprica O kullanıcısına yanıt
    Valla çok iyi inceleme olmuş, zaman ayırıp uzun uzun yazdığınız için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozcaprica O kullanıcısına yanıt
    Bir ara posta gazetesindeki bir incelemede(27 eylul)visio 360 denen bir sistemle aracın etrafindaki kameralar sayesinde 360 derece görüşten bahsediyordu. Böyle birşey var mi hakkaten, yoksa bu da mı Türkiye'ye gelirken kirpilan bir özellik?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ellerinize sağlık. Otomobil genelde sizinkinin 4de biri kadar detaylı yazı yazanlar konu açıyor. Bence ileride resimlerle bunu bir konu haline getirin.

    Eski picassocularin kıyaslamasi daha iyi.

    Bu arada arka diz mesafesi öyle böyle değil 10cm kadar yanlış hatırlamıyorsam. Kasa 200kg daha hafif. Dingil mesafesi daha uzun. Nasıl basariyorlar bilmiyorum. Helal olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • barsoy kullanıcısına yanıt
    360' tan klavuzda bahsediliyor. Ancak araçta yok, opisyon olarak ta eklenemiyor şu anda.

    Bunun yanında 2 şey daha dikkatimi çekti. 5 kişilik olanda sitedeki teknik özelliklere göre Otomatik Bagaj kapısı opsiyonel olmuş hata mıdır ileride sipariş edilebilir mi demek bilemem artık. 2. si de; kullanma klavuzuna göre Xenon' larda far yıkama olması gerekirken bu özellik yok araçta.

    Navigasyon' dan bir puan daha kırdım. Adres bulmak çok zor harita kalitesinden dolayı. Başarsoft varken Navteq saçmalığı kullanılırsa olacağı bu. Yapılacak en iyi şey iPhone Google Maps ile koordinat bulup onu girip öyle kullanmak yoksa sokak, cadde arama ile olacak gibi değil.

    Bu arada yukarıdaki incelemeyi okuyup ta beğenilerini iletenlere teşekkürler. Faydası olduysa ne güzel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozcaprica -- 17 Kasım 2013; 16:05:26 >
  • ozcaprica O kullanıcısına yanıt
    Far yıkama xenon paketinde var donanım listesine göre. Ama teknoloji paketi içindeki xenonda yok demekki.

    Navigasyon 'daki adres girme zorluğu nedir? Poi.ler mi yok, yoksa adresler mi eksik ya da hatalı? ya da program mı kullanışsız?

    Türkiye'de olmayan donanımları bir liste haline getirelim mi, örneğin herhalde parfüm kartuşu da yoktur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanışsız.
    Aynı semt birden fazla var buna bağlı olarak seçilen sokak hatalı olabiliyor. Ataşehir deyince istanbul/ Ataşehir ve Kadıköy/Ataşehir gibi aynı şey iki tane geliyor sonuçlar buna göre değişiyor. Ama ben bütün paneli İngilice' ye aldım çeviri problemlerine karşı :) Bu nedenle aramada artık "ş" yazamıyorum "s" yazıyorum buna bağlı arama algoritması problem yaşıyor olabilir. Incelemeye devam edeceğiz. Direk POI aranmıyor uzun uzun adres etrafında POI aranıyor ya da ben dikkat etmedim bu da sinir ediyor. iPhone IGO Google Search e çok alışmışız ;)

    Parfüm yok. Eskisine de parfüm kartuşu bulunmuyor zaten artık. Multimedia (video) donanımı da yok Turkiye' de. 5008 de niye var bunu da anlamıyorum.

    Görebildiğim diğer eksik opsiyonlar:

    - Elektronik çocuk kilidi (eskisinde vardı bunun kalkmasına sinir oldum)
    - 18" Python Jant
    - City connect
    - Alarm
    - DAB Radio
    - THP 155 :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozcaprica -- 17 Kasım 2013; 18:52:36 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozcaprica O kullanıcısına yanıt
    Alarm? Nasıl alarm? Saat alarmı falan mı? Bildiğimiz araba alarmı değildir herhalde? Yok mu yoksa
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.