Şimdi Ara

çinliler gerimi geliyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
1.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: ambassador26

    80binden başlar artık.

    Açıkcası New Tiggo 3 modeli benzinli 70 bin tl, dizel 80 bin tl den giriş yaparsa, bu devirde yüksek satış rakamlarına ulaşabilir.

    İmkanı yok satamazlar. Şaka mısınız siz 80 bin çin malına verilir mi? 80 bini zıçıyor mu millet anlamıyorum.





    Şahsen çin malına 5 kuruş para vermem. Dökük arabalarınıda zor satarlar bu ülkede.

    Aynı sınıftaki arabaların fiyatından haberiniz varmı?

    Çinliler sandığınız gibi dökük değil.Sitede 240.000 km de satılık Geely emgrand var gayet de diri duruyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni Alia ve yeni Tiggo fena gözükmüyor.

    Araçlarını EuroNCap'e sokup 5 yıldızı alırlarsa o zaman belli bir güven kazanırlar.
  • Ncap testlerinden 5 yildiz almadiklari surece 10 bin tl bile verilmez.Hele bi test gelsinde oyle alinir edilir deyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alia uzaktan guzel gozukuyor ama gercekte nasildir bilinmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok çok uygun fiyata gelmedikleri sürece pazarda yer edinemezler.Zaten bir ton vergiler biniyor üstüne. Ve görece dolu paket ve otm seçeneği olmalı.

    Tabi bende dahil herkes öncelikle güvenlik düşünüyor en az egea kadar güvenli olmalı diyebiliriz. Ama şuda var piyasada gezen eskiden iyi notlar almış olan hurdalar zaten günümüz şartlarına göre güvensiz.

    Şimdi uygun fiyata verse (40 45 civarı) biraz dolu change modelini satmaz mı deli satar. Ama bu fiyata bu vergilerle veremez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 29 Kasım 2017; 10:20:2 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: ambassador26

    80binden başlar artık.

    Açıkcası New Tiggo 3 modeli benzinli 70 bin tl, dizel 80 bin tl den giriş yaparsa, bu devirde yüksek satış rakamlarına ulaşabilir.

    İmkanı yok satamazlar. Şaka mısınız siz 80 bin çin malına verilir mi? 80 bini zıçıyor mu millet anlamıyorum.





    Şahsen çin malına 5 kuruş para vermem. Dökük arabalarınıda zor satarlar bu ülkede.

    cümlelerimize dikkat edelim.
    bu zamanda 80 bin liran yoksa arabaya binmeyeceksin, toplu taşıma denen birşey var.

    Haklısın özür dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: ambassador26

    80binden başlar artık.

    Açıkcası New Tiggo 3 modeli benzinli 70 bin tl, dizel 80 bin tl den giriş yaparsa, bu devirde yüksek satış rakamlarına ulaşabilir.

    İmkanı yok satamazlar. Şaka mısınız siz 80 bin çin malına verilir mi? 80 bini zıçıyor mu millet anlamıyorum.





    Şahsen çin malına 5 kuruş para vermem. Dökük arabalarınıda zor satarlar bu ülkede.

    Aynı sınıftaki arabaların fiyatından haberiniz varmı?

    Çinliler sandığınız gibi dökük değil.Sitede 240.000 km de satılık Geely emgrand var gayet de diri duruyor.

    C-suv değil mi? Nasıl kıyaslıyorsunuz bu aracı Qq, Kadjar ile şaşırıyorum. Boyut olarak benzer olabilirler. Ama hiç bir konuda yanlarına yaklaşamaz.



    Dökük dostum. Bu ülkede yeni her aracı yürütürler. Araç çok masraf açmış olabilir. Bu yürütülmeyeceği anlamına gelmez. Yorgun dizel 98 passatlar bile yollarda hala. 5 bin harcayıp yine yollara dönüyorlar. 150 binde qq ile 150 binde cherynin açtığı masraflar farklı olur. İç kalitesi, yol konforu gibi konulara girmiyorum bile. Eğer satılacaksa çok ucuza verilmeli. 80 bin bu araca çok. Maliyetleri çok düşük zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: ambassador26

    80binden başlar artık.

    Açıkcası New Tiggo 3 modeli benzinli 70 bin tl, dizel 80 bin tl den giriş yaparsa, bu devirde yüksek satış rakamlarına ulaşabilir.

    İmkanı yok satamazlar. Şaka mısınız siz 80 bin çin malına verilir mi? 80 bini zıçıyor mu millet anlamıyorum.





    Şahsen çin malına 5 kuruş para vermem. Dökük arabalarınıda zor satarlar bu ülkede.

    Aynı sınıftaki arabaların fiyatından haberiniz varmı?

    Çinliler sandığınız gibi dökük değil.Sitede 240.000 km de satılık Geely emgrand var gayet de diri duruyor.

    C-suv değil mi? Nasıl kıyaslıyorsunuz bu aracı Qq, Kadjar ile şaşırıyorum. Boyut olarak benzer olabilirler. Ama hiç bir konuda yanlarına yaklaşamaz.



    Dökük dostum. Bu ülkede yeni her aracı yürütürler. Araç çok masraf açmış olabilir. Bu yürütülmeyeceği anlamına gelmez. Yorgun dizel 98 passatlar bile yollarda hala. 5 bin harcayıp yine yollara dönüyorlar. 150 binde qq ile 150 binde cherynin açtığı masraflar farklı olur. İç kalitesi, yol konforu gibi konulara girmiyorum bile. Eğer satılacaksa çok ucuza verilmeli. 80 bin bu araca çok. Maliyetleri çok düşük zaten.

    Qq,Kadjar gibi rakiplerinden Kalite, İşçilik,Uzun ömürlülük anlamında geride kalacağı aşikâr.

    Ama o araçların fiyatı 140-150 bin lira seviyelerinden.Hatta fiyat'ı 200.000 TL'yi aşan C-suv'ler mevcut.

    70 bin civarına ben rahatlıkla satılacağını düşünüyorum.Malum B sınıfı araçlar 100.000 TL bandına ulaştı ve geçenler bile var.

    Maliyet konusuna gelirsek 100.000 liraya satılan B sınıfı iyi araçların bile maliyeti fabrikaya 4 bin Euro'dan fazla değildir.Fabrika kârı ve bayii kârı ile 8-10 bin euro'ya zaten yurt dışında satılıyorlar.Bizde fabrika kârı+tedarik, ulaşım+bayii kârı+ÖTV+KDV x Euro kuru olunca fiyatlar bu seviyelere geliyor.

    Bana sorarsanız şuan araba almak akıl işi değil En ucuz araba neyse ona binilmeli.Gerisi alın terini elaleme savurmaktan başka birşey değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Suzuki vitara 4x4 1.4 turbo otomatiğin 110.000 tl ile anahtar teslim satıldığı günümüzde bu gariplere 80.000 vericeğine 60.000 e otomatik stepwey alır kalan 20.000 i çatır çutur yerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çinli minli dinlemem arabaları çok şık ve güzel duruyor, fiyat uygunsa alırım... ama çinli arabadaki genel sorunları iyice araştırmak lazım yeni modelde varmı diye sebep ?

    - Aracın paslanması

    - Aracın tamir durumda yedek parça stoğu ve devamlılığı, parçanın fiyatı ? Arac bakmaya giderken servisine girip yedek parça fiyatlarını sorarım ve stok durumlarını. Far, tampon, sandık motor, baskı balata gibi parçalarını alman fiyatında parça satıyorsa yine almam

    - Saçma sapan yasal prosedür sorunları , Arabaya lpg takınca muayneden geçememesi, büyük bir sorun mesela


    Bu saydıklarımın hepsini yaşadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOLDVIPER -- 29 Kasım 2017; 19:23:44 >
  • Aliağa iyi duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.