Şimdi Ara

Çılgın Projem Hakkında Yardımınıza İhtiyacım Var... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
2
Favori
1.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    İnanın bana hiç saçma değil. Hatta gayet zevkli olur yapması da binmesi de. Burda olay yok önce bir rallye giriyim ordan f1 sonra ver elini lemans değil. Sadece eskilerde iş var dedirtecek cinsten bişeyler. Ayrıca şahsen yeni arabaların çoğunu sevmiyorum. Çünkü sana gerizekalı gibi davranıyor. Hop yoldan çıkcan düzeltiyim hacı uyuma şerit değiştiriyodun bak falan gibi sistem var ve konserve kutusu gibi hepsi. Tek iyi yanı yakıt. Ayrıca eskilerin bir ruhu var. Seni yola bağlıyor aranda bir ilişki kuruyorsun arabayla. Şimdiki arabalar öyle mi yok hepsi şekilsiz zaten. Mercedes bile eskisi gibi değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu iş senin yiyebileceğin bir lokma değil.

    Yani bunu ilk custom araban olarak sen yapamazsın.

    Anadolun yürüyeni yaşdaşlarından daha kötü, yani al sana 2000 zetec arkasına mt82 6 ileri şanzuman, iki brembo disk bi booster nihoho oldu sana sleeper meselesi değil bu.

    Istanbulda bir yerlerde v8 anadol da var. Işıklarda belki bir iki yeni yetmeyi de tokatlıyordur. Lakin il virajda şeklin bozulur.

    Anadolun kokpiti ne kadar kötü, sürücü oturuşu, efendim konsol düğme takımı ne kadar çağ dışı fikrin yok.

    Anadol dan pro touring yapacak adamın motor şanzuman, frenden fazlasını kaporta, döşeme süspansiyon a ayırması lazım.

    Ve paradan ötesi fikri olması lazım.

    Sen parayı bulsan bile anca klasik anadol yapabilirsin. Protouring için tecrübe lazım (ustalık veya ustalığa harcayacağın para bundan sonra gelir).

    Ufak ufak, al şahin doğanını tak bakalım jantlarını bnir 5 10 bin gez bakalım nasıl esiyor hava. Sonra bulursun bir anadol (tabi o tarihe kadar senin bütçen içinde kalan bir 2 kapı kalırsa).




  • Delifisek.Tux kullanıcısına yanıt
    Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Amacım o iki üç mesaj üstteki golf mk1 gibi bir şey değil. Hani ille de 2.0 DOHC motor koycam diye bir mesele de yok. Daha yeni daha güvenilir bir motor benim amacım. Bu aracı alıp yarışmayacağım sonuçta. Bu arada söylediklerinize katılıyorum süspansiyon sistemine de para harcayacağım tabi. Ama kokpit ve döşemenin orjinali benim zaten hoşuma gidiyor. Ha birkaç bilgilendirici gösterge (yağ basıncı vesaire) eklerim zaten. Ve nolur bana şahin doğan demeyin. Oldum olası sevmemişimdir o araçları. Önümüzdeki iki yıl içinde başlayamıyacağıma göre elbet aklıma fikirler gelecektir.
  • Avatardan anladığım kadarı ile müzisyenlik var.

    Şimdi sen çalmak değil, bestelemek istiyorsun.

    Farz edelim yapabildiğin bir tane Roland klavye tıngırtatmak.

    Şu şartlar altında başlayacağın nedir. Bir yerlerden midi dosyası bulmak, bilemedin bilgisayarda fruitloops ile bir iki beat deneyip üstüne bişiler yapmak.

    Sen diyorsun ki, abi ben 10 sazlı beste yapacağım.

    Yapta neyle yapacaksın.

    Sen bu gün anadolu o bütçe ile herhangi bir ciddi ustanın kapısından sokamassın,

    Sana he tamam diyecek olanlarda, paranı alıp hadi yallah çekecek olanlardır.

    İlk bir iki aracın hatta ilk 5 aracın kolay olmak zorunda, öyle tv de göründüğü gibi değil malesef.

    Şahini Doğanı gene beğenme, bin lira zararla elinden çıkartırsın. Sana tecrübe kazandırır. Bak swap yapma, git bir doğanı toplamaya kalk, yani bu şu piyasada yapılacak en kolay iş. Ne kadar zor olduğunu gör sonra anadola bak.

    Öyle yaparımla ederimle olmuyor malesef.

    Benim yeterince kötü tecrübem var benden uyarması.




  • Birkaç yıl evvel 79 model araba topladım.Motoruna şanzımanına dokunmadan 10 bin civarında harcadım.

    Motor mekanik işine de girersen 30 bin lirayı gözden çıkar.

    Ama bu işlerle ilgili pek tecrübeniz yoksa ki yazınızdan olmadığını çıkardım.Bu işe girmeyin.Hem paranız gider hemde o araç kafanızda oluşturduğunuz hale gelmez.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senged

    Sleeper car hastası biri olarak, bende çok istiyorum antika bi aracı toplayıp swaplamak. Ancak bu iş için iyi bi çevre iyi bi garaja sahip olmalısınız. Araç için ayırdığınız 50.000 tl'niz cebinizde olmalı. Bu parayı havaya atsanızda koymamalı size. İyi bir meblaa olmadımı bu iş zulüm olur. Ama para oldumu keyif olur..

    Herkesin tercihine saygı duyarım ama ben olsam Anadol yerine farklı bir araç tercih ederim. Bu segmentte murat 124 olurdu tercihim. Golf mk2, volvo veya ford taunus sw daha hoş olur.

    Aynen. Eğer bir garajim ve bu işlere ayırabilecek param olsaydı ilk önce bir murat modifiye ederdim. İlk etapta dışını komple boyar, içini değiştirir deri/alkantara koltuk filan yapardım. Dışşardan da içerden de gıcır duracak bişey. Double din filan. O şekilde onu satmayı düşünürdüm. Önceki yorumda da dediğim gibi illaki hatalar olacak ve illaki şöyle yapsam daha güzel olurdu diyeceksiniz. Bu yanılma ve tecrübe etme aşamalarının da bi yere kaydedilmesi önemli.
    Sonra bir murat daha alır bu sefer yaptıklarıma elektirikli hidrolik direksiyon motoru enjeksiyonluya çevirma motor kapağını değiştirme gibi şeyler eklerdim. Bi süre bunları yaparak devam edip yeterli tecrübeyi kazandıktan sonra da yine önceki yorumda bahsettiğim (örneğinwww.roadstershop.com ) şasiden başlayarak iş yapmayı düşünürdüm.
    Bu konuda favorim expandebles filmindeki rambo'nun ( puahahaha ) şu aracı, benzerini yapmaya çalışırdım.
    https://www.google.com.tr/search?client=opera&hs=1NN&tbm=isch&sa=1&ei=rveBWo7fOsPWsAGmi5ygAQ&q=expendables+stallone+truck&oq=expandables+stallone%27s&gs_l=psy-ab.1.1.0i13i30k1l2j0i8i13i30k1l8.9319.16260.0.18576.23.20.0.3.3.0.286.2834.0j12j3.16.0....0...1c.1.64.psy-ab..4.18.2848.0..0j0i67k1j0i30k1j0i13k1j0i19k1j0i13i30i19k1j0i8i13i30i19k1.130.UTi97EIT3EA#imgrc=TzGFAwWZEurcQM:

    www.rallydesign.co.uk
    classicsbyjswl.co.uk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Bu iş senin yiyebileceğin bir lokma değil.

    Yani bunu ilk custom araban olarak sen yapamazsın.

    Anadolun yürüyeni yaşdaşlarından daha kötü, yani al sana 2000 zetec arkasına mt82 6 ileri şanzuman, iki brembo disk bi booster nihoho oldu sana sleeper meselesi değil bu.

    Istanbulda bir yerlerde v8 anadol da var. Işıklarda belki bir iki yeni yetmeyi de tokatlıyordur. Lakin il virajda şeklin bozulur.

    Anadolun kokpiti ne kadar kötü, sürücü oturuşu, efendim konsol düğme takımı ne kadar çağ dışı fikrin yok.

    Anadol dan pro touring yapacak adamın motor şanzuman, frenden fazlasını kaporta, döşeme süspansiyon a ayırması lazım.

    Ve paradan ötesi fikri olması lazım.

    Sen parayı bulsan bile anca klasik anadol yapabilirsin. Protouring için tecrübe lazım (ustalık veya ustalığa harcayacağın para bundan sonra gelir).

    Ufak ufak, al şahin doğanını tak bakalım jantlarını bnir 5 10 bin gez bakalım nasıl esiyor hava. Sonra bulursun bir anadol (tabi o tarihe kadar senin bütçen içinde kalan bir 2 kapı kalırsa).


    Anadoldan iyi bir araba yapmanın ilk adımı onu çöpe atıp başka bir yol bulmaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grejuva007

    Sana mk1 golf iyi gider



    bu golfmüymüş ya ben pejo 205 sandıydım.
  • Delifisek.Tux kullanıcısına yanıt
    Çılgın Projem Hakkında Yardımınıza İhtiyacım Var...
    Böyle bir şey çarptı gözüme. Nedense hoşuma gitti. Sanırım yargılarım maddiyatın altında eziliyor. Boya değil de adam akıllı ufak tefek bakım falan fiştan yapsam. Çamurluk yan etek. Belki ilerleyen zamanlarda çift renk bile yapılabilir gibi duruyor. Siz ne dersiniz?
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Yavaş yavaş bende de canlanmaya başladı. Sanırım Murat 131 ile başlamayı düşüneceğim
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.