Şimdi Ara

Çiftci kredisi?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
6
Cevap
0
Favori
178
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    233 Mesaj
    merhaba köyümde fındık bahcesi alicagim 60 bin kredi cekicem malum bankalarda faizlerle 78 kadar cikiyor sıfır faizle yada az bi faizle çiftci kredisi alamazmiyim findik bahcesi alacagim zaten?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2587 Mesaj
    sizin orada çiftçi kooperatifi vardır oraya bir sorman lazım
    belki kooperatife üye olman gerekebilir. ayrıca ziraate de sor.
    |
    |
    _____________________________
    16 yıllık Bilgisayar Mühendisi[2004-2020] * DonanimHaber Forum'da 17. Yıl - [2003 ... 2020]* Dos'ta Dir-Cd dir ... komutlarıyla işlem yapmaya başlayalı 29. Yıl :))) [1991 ... 2020]
    * HP Pavilion dv5-1041et &amp; AVerTV HybridVolar HX + 3G VINN + Samsung Galaxy Note 5 + 20 yıllık Turkcell &amp; Platinium Black Paket + Honda Jazz 1.4 Elite kullanıcısı. TürkTelekom'a kazıklanmamanız için başınıza gelebilecek durumları önceden her tür ortamda araştırıp öğrenmeniz lazım çünkü personelleri yalan yanlış bilgilendiriyor, anlaşmazlık durumunda o şekil bilgi verilmemiştir bu şekil bilgi verilmiştir gibi ezberden konuşuluyor. ama eğer verildiyse bunu görüntü ve ses kaydı ile ispatlayın diyorlar, görüntü ve ses kaydı almadıysanız geçmiş olsun. Ayrıca işlem yapan personeli geriye dönük olarak sistemde izinli olarak gösterebiliyorlar ve nasıl yapıyorlarsa bilmiyorum ama sisteme bakınca işlem yapan personelin cinsiyetini de değiştirmişler, o kişi o gün çalışmıyordu şu gün çalışıyordu.. işlem yapan kişinin sicili şuymuş buymuş bu kişi (güya) falan departmanda görevliymiş de o gün o departmanda zaten olamazmış da .. belirttiğiniz konularla ilgili zaten bilgisi de yok muş da .... mahkemeye vermeniz durumunda da mahkeme sistemdeki kayıtlara bakacak yine siz mağdur olacaksınız vs vs. gibi saçma sapan bir savunma mekanizması da geliştirmişler.
  • Teğmen
    233 Mesaj
    peki yarin bi ugrasayim ihtiyac kredisi 20 bin.faiz koyuyor nerdeyse



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2587 Mesaj
    çiftçi kooperatifi derken tarım-kredi kooperatifini kastettim. en yakın ilçede vardır.
    |
    |
    _____________________________
    16 yıllık Bilgisayar Mühendisi[2004-2020] * DonanimHaber Forum'da 17. Yıl - [2003 ... 2020]* Dos'ta Dir-Cd dir ... komutlarıyla işlem yapmaya başlayalı 29. Yıl :))) [1991 ... 2020]
    * HP Pavilion dv5-1041et &amp; AVerTV HybridVolar HX + 3G VINN + Samsung Galaxy Note 5 + 20 yıllık Turkcell &amp; Platinium Black Paket + Honda Jazz 1.4 Elite kullanıcısı. TürkTelekom'a kazıklanmamanız için başınıza gelebilecek durumları önceden her tür ortamda araştırıp öğrenmeniz lazım çünkü personelleri yalan yanlış bilgilendiriyor, anlaşmazlık durumunda o şekil bilgi verilmemiştir bu şekil bilgi verilmiştir gibi ezberden konuşuluyor. ama eğer verildiyse bunu görüntü ve ses kaydı ile ispatlayın diyorlar, görüntü ve ses kaydı almadıysanız geçmiş olsun. Ayrıca işlem yapan personeli geriye dönük olarak sistemde izinli olarak gösterebiliyorlar ve nasıl yapıyorlarsa bilmiyorum ama sisteme bakınca işlem yapan personelin cinsiyetini de değiştirmişler, o kişi o gün çalışmıyordu şu gün çalışıyordu.. işlem yapan kişinin sicili şuymuş buymuş bu kişi (güya) falan departmanda görevliymiş de o gün o departmanda zaten olamazmış da .. belirttiğiniz konularla ilgili zaten bilgisi de yok muş da .... mahkemeye vermeniz durumunda da mahkeme sistemdeki kayıtlara bakacak yine siz mağdur olacaksınız vs vs. gibi saçma sapan bir savunma mekanizması da geliştirmişler.
  • Er
    0 Mesaj
    Hocam kredi almak ve işinizi büyütmek için tonla yöntem var ve hattahttp://www.kredicekerken.com/2016/11/ciftci-kredisi-veren-bankalar-hangileri.html bu konuda ve sitede detaylı anlatılmış bakabilirsiniz
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj
    En son çiftçi kredileri ile ilgili bilgi olmak istersen bu adresre yazılı.http://kredicim.net/category/ciftci-kredileri/http://kredicim.net/sera-kredisi-verenler/
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
Canlı Tv izle
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.