Şimdi Ara

Chip Tuning 2019 Fiyatı 600 TL Lisanslı, Klonsuz, Garantili

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Chip Tuning 2019 Fiyatı 600 TL Lisanslı, Klonsuz, Garantili


    📢600 TL Chip Tuning Yazılımı KISA SÜRELĞİNE KAMPANYA 📢

    ☑️Klonsuz, Lisanslı, 3 Yıl(100.000km) Garantili ☑️

    İletişim ve ayrıntılı bilgi için
    http://www.mtrchiptuningistanbul.com/iletisim.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertudmr -- 26 Haziran 2019; 20:9:3 >







  • Ne faydası var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • medvet M kullanıcısına yanıt
    Teknolojinin gelişimi ile birlikte emisyon değerlerinin azaltılması, araçların daha uzun ömürlü ve sağlıklı çalışabilmesi için günümüzde elektronik kontrol ünitesi (E.C.U.) kullanımı otomotiv üreticileri tarafından zorunlu hale gelmiştir. Günümüzde araçlarındaki performanstan memnun olmayan veya yetersiz olduğunu düşünen kullanıcıların araçlarına yaptığı başlıca işlem chip tuning işlemidir. İşlem, atmosferik veya aşırı besleme (turbocharger, supercharger) motora sahip benzinli, dizel araçlara uygulanabilir. Chip Tuning işlemi genel itibariyle; aracın motor kontrol ünitesi içindeki yazılımın araç sahiplerinin istekleri doğrultusunda yeniden programlanması işlemidir. 3 aşamadan meydana gelmektedir.

    1 – Araç üzerinde bulunan orijinal yazılımın okunması ve yedeklenmesi,

    2 – Araç yazılımının kullanıcı istekleri doğrultusunda yeniden düzenlenmesi,

    3 – Düzenlenen programın motor kontrol ünitesine yüklenmesi.

    Otomotiv üreticileri, marka değerini koruma amaçlı ve mühendislik etiği gereği ürettikleri araçların motor parçalarını sonsuz ömür hesabı yaparak, belirli emniyet katsayıları dahilinde motor güçlerini sınırlandırmaktadırlar. Bunun yanı sıra egzoz emisyon standartları, ülkelerin vergilendirme politikaları, kabul edilebilir yakıt tüketim değerleri, üretilen araçların dünyanın her yerinde ve her koşulda kullanılacak olması üreticileri motor güçlerini sınırlandırmaya zorlamaktadır. Chip Tuning ise araç yazılımını bağlı bulunduğunuz koşullarda veya istediğiniz amaçlara yönelik olarak optimum seviyeye getirmektedir. Bu konuda uzman bir firmayla çalıştığınız ve tavsiye edilen gücün üstüne çıkmadığınız sürece aracınıza yapılan yazılımın zarardan çok faydasını görebilirsiniz.

    Yapılan işlem sırasında araçtan sökülen veya ilave takılan bir parça bulunmamaktadır. Araç yazılımı 2 şekilde okunur. Bunlar aracın obd (on-board diagnostics) girişinden (şekil 1) veya araç motor kontrol ünitesi sökülerek (şekil 2) okuma işlemi gerçekleştirilir. Bu sayede belirli haritalar üzerinde değişiklikler yapılarak modifiye işlemi gerçekleştirilmiş olur. Bu haritalardan bazıları; Hava Yakıt Karışım Haritaları, Tork Limitler Haritaları v.b. Tavsiye edilen güçlerde yapılan bir yazılım sonucu, tamamen kullanıcıya bağlı olaraktan aracın yakıt tüketiminde düşüşler görülmektedir. Bunun sebebi yapılan yazılım sayesinde aracın daha düşük devirlerde daha kaslı hale gelmesi ve gaz pedalını daha az kullanmanızdır. Chip tuning hakkında bilgi almak veya aracınızı güçlendirmek isterseniz iletişim adreslerimizden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

    Açıkcası Beygir ve Tork artışından dolayı hem performansınız artıyor hemde yakıtdan tasarruf ediyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertudmr -- 26 Haziran 2019; 20:13:27 >




  • Bilgilendirme için teşekkürler. İlk paragrafta motor üreticilerinin aracı sonsuz ömür düşünerek ürettiklerini yazmışsınız. Chip tuningle bunun değiştirilmesi motor ömrünün kısılması anlamına gelir. Ama son paragrafta chip faydalı demişsiniz. Bu ikisi çelişmez mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor nasıl daha uzun ömürlü oluyor? Forumda onlarca sıkıntı yaşayan arkadaşlar var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 136 HP dizel Astra sedan için ne kadar, birde ürün alan malı mı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertudmr

    Teknolojinin gelişimi ile birlikte emisyon değerlerinin azaltılması, araçların daha uzun ömürlü ve sağlıklı çalışabilmesi için günümüzde elektronik kontrol ünitesi (E.C.U.) kullanımı otomotiv üreticileri tarafından zorunlu hale gelmiştir. Günümüzde araçlarındaki performanstan memnun olmayan veya yetersiz olduğunu düşünen kullanıcıların araçlarına yaptığı başlıca işlem chip tuning işlemidir. İşlem, atmosferik veya aşırı besleme (turbocharger, supercharger) motora sahip benzinli, dizel araçlara uygulanabilir. Chip Tuning işlemi genel itibariyle; aracın motor kontrol ünitesi içindeki yazılımın araç sahiplerinin istekleri doğrultusunda yeniden programlanması işlemidir. 3 aşamadan meydana gelmektedir.

    1 – Araç üzerinde bulunan orijinal yazılımın okunması ve yedeklenmesi,

    2 – Araç yazılımının kullanıcı istekleri doğrultusunda yeniden düzenlenmesi,

    3 – Düzenlenen programın motor kontrol ünitesine yüklenmesi.

    Otomotiv üreticileri, marka değerini koruma amaçlı ve mühendislik etiği gereği ürettikleri araçların motor parçalarını sonsuz ömür hesabı yaparak, belirli emniyet katsayıları dahilinde motor güçlerini sınırlandırmaktadırlar. Bunun yanı sıra egzoz emisyon standartları, ülkelerin vergilendirme politikaları, kabul edilebilir yakıt tüketim değerleri, üretilen araçların dünyanın her yerinde ve her koşulda kullanılacak olması üreticileri motor güçlerini sınırlandırmaya zorlamaktadır. Chip Tuning ise araç yazılımını bağlı bulunduğunuz koşullarda veya istediğiniz amaçlara yönelik olarak optimum seviyeye getirmektedir. Bu konuda uzman bir firmayla çalıştığınız ve tavsiye edilen gücün üstüne çıkmadığınız sürece aracınıza yapılan yazılımın zarardan çok faydasını görebilirsiniz.

    Yapılan işlem sırasında araçtan sökülen veya ilave takılan bir parça bulunmamaktadır. Araç yazılımı 2 şekilde okunur. Bunlar aracın obd (on-board diagnostics) girişinden (şekil 1) veya araç motor kontrol ünitesi sökülerek (şekil 2) okuma işlemi gerçekleştirilir. Bu sayede belirli haritalar üzerinde değişiklikler yapılarak modifiye işlemi gerçekleştirilmiş olur. Bu haritalardan bazıları; Hava Yakıt Karışım Haritaları, Tork Limitler Haritaları v.b. Tavsiye edilen güçlerde yapılan bir yazılım sonucu, tamamen kullanıcıya bağlı olaraktan aracın yakıt tüketiminde düşüşler görülmektedir. Bunun sebebi yapılan yazılım sayesinde aracın daha düşük devirlerde daha kaslı hale gelmesi ve gaz pedalını daha az kullanmanızdır. Chip tuning hakkında bilgi almak veya aracınızı güçlendirmek isterseniz iletişim adreslerimizden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

    Açıkcası Beygir ve Tork artışından dolayı hem performansınız artıyor hemde yakıtdan tasarruf ediyorsunuz.
    1- "Otomobil üreticileri... belli emniyet katsayıları dahilinde... motor gücünü sınırlandırırlar" demişsiniz. Siz chip işlemi ile bu emniyet katsayılarını iptal mi ediyorsunuz?
    2-" Bunun yanısıra egzoz emisyon standartları... üreticileri motor gücünü sınırlandırmaya zorlamaktadır" demişsiniz. Chip uygulamasıyla egzoz emisyon değerlerini yükseltiyor musunuz?
    3- "... kabul edilebilir yakıt tüketim değerleri ... motor gücünü sınırlandırmaya zorlamaktadır" demişsiniz. Chip uygulamasıyla yakıt tüketim değerleri kabul edilebilir olmaktan çıkmış mı oluyor?
    4- "...üretilen araçların dünyanın her yerinde ve her koşulda kullanılacak olması... motor gücünü sınırlandırmaya zorlamaktadır " demişsiniz. Zaten üreticilerin çoğu araçları gönderilecekleri bölgeye göre üretmez mi? Avrupada kullanılacak bir araçla körfez Arap ülkeleri için üretilen bir araç birebir aynı mıdır?
    5- "otomotiv üreticileri marka değerini koruma amaçlı... motor gücünü sınırlandırır" demişsiniz. Chip ile sınır kalkınca marka değeri düşmüş mü olur?
    6- " otomotiv üreticileri... motor parçalarını sonsuz ömür hesabı yaparak ... motor gücünü sınırlandırmaya " demişsiniz. Chip ile bu sınırlandırma kalkınca motor parça ömrüne nasıl bir etkisi olur?
    7- Yaptığınız işlemlerin sonuçlarıyla ilgili "Araca zarardan çok faydasını görebilirsiniz. Yakıt tüketiminde düşüşler görülmektedir." Bu sonuçları kaç araç üzerinde kaç yıl ve kaç bin km kullanarak elde ettiniz.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.