Şimdi Ara

...:::CHEVROLET KULÜBÜ:::... (301. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.070
Cevap
11
Favori
460.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 299300301302303
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fizik72

    merhaba arkadaşlar 1.2(kalos) lerin biliyorsunuz vitesi halatlı halat benim bir defa değişmişti sanki yine gevşedi acaba değiştirsemmi aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varmı?
    Kalos için lastik marka öneriniz varmı? Michelin Energy Saver 4 adet almayı düşünüyorum. 4 adet 780 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murattunc59 -- 19 Nisan 2013; 20:42:13 >
  • ben vites halatını değiştiğimde benim şikayetim yoktu periyodik bakımda servis elemanı test sürüşünde farkına varmış garantiden değişmişti.Zaten daha sonrada ben arabayı aveo 'yla değiştirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fizik72 -- 30 Aralık 2012; 20:41:42 >
  • Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar.

    2008 model lactti sedanım var. 0 km almıştım ve o tarihten beri bende. arabamdan ziyadesiyle memnunum. aldığım fiyat, donanım, sürüş vs yeterince ii benim gözümde ama şu yetkili servisler ve chevy Türkiye'den gına geldi artık ve kafayı yeme raddesine geldim. Bir firma bu kadar mı müşteri düşmanı olur ya? Kısaca olayı ve başımdan geçenleri özetleyip her yere yazmaya çalışacağım ki insanlar alırken satış sonrası kısımlarını da dikkate alsınlar. Tekrar ediyorum ki arabama lafım yok, aracı kötülemiyorum sorun olmayan müşteri memnuniyetinde.

    Daha önce servislerle ilgili bir sürü iş başıma geldi, kavga gürültü hat safhada hepsi bir şekilde ya bana patladı ya unutuldu yada çok büyük kısımı chevy Türkiye tarafından iç edildi ama son olay artık yeter dedirtti. 2012 mayıs ayında araçla Düzce de bir trafik kazası yaptım (Allah kimseye kaza bela vermesin, en büyük temennim budur). Maddi kaybınız bir tarafa manen yaşanılanlar tarif bile edilemez. tekrar diiyorum Allah kimseye yaşatmasın.

    Kaza sonrası (epey fena sayılacak bir kaza idi) aracımı yetkili servis Kervan otomotive çektirdim. İş sebebiyle Düzce ye taşınma aşamasındaydım, hiç bir yeri hakkında bilgim falan olmadığından yetkili servise çektirdim, çektirmez olaydım. Güya aracı teslim edip verdiler ama sorunlar hiç bitmedi. Yaptığım kaza 1, kaza sonrası yarım yamalak işlerini düzelttirmek için gidişim en az 5. Burda son olayı ve chevrlet Türkiyenin yaklaşımı yazacağım sadece.

    Servis aracın kaporta aksamını yaparken arka camı yerinden çıkartıyor tabi. Takarken saçma sapan takıyorlar, yerine oturtamıyorlar ve fitili tam takamıyorlar. Yağmurlu bir gün bagajı açtım ki içeri olduğu gibi su. Yağmur yere değil bagajıma yağmış. Hemen tekrar Kervan a gittim ve gösterdim. Neyse tekrar camı sök tak hallettiler ve bana 160 TL yapıştırma için ilaç faturası çıkardılar. Benim itirazım üzerine camı söküp takarken hata yaptıklarını anlayıp faturayı iptal falan ettiler. Kaza sonrası 1. ve su alma nedeniyle 2. kez sökülen camımım, memleketime giderken anladığım üzere şimdi de rezistansları çalışmıyordu. Hemen servise telefon vs, tatil dönüşü getirin bakalım da anlaştık. Ben dönüşte götürüp arabamı bıraktım ve güya yaptıklarını söyleyip aracı teslim ettiler. Ertesi gün rezistansı çalıştırınca bu sefer sadece camın sağında 15 cm'lik bir yeri çözüyor geri kalanı aynen durur vaziyette gördüm ve işin ilginç tarafı (biliyorsunuz bizim radyo antenimiz arka cam üzerinde) rezistansı çalıştırınca radyo çekimim düşüyordu. Yani rezistans açıkken radyo çekmiyordu. Tekrar servise gittim o sinirle, işler karıştı ve ipler gerildi iyice. Ustalarının(?) (o adam usta ise ben hiç bir şey bilmiyorum) üzerime yürümesi, "çok biliyorsan sen yap hoca" diye horozlanması bardağı taşıran son damla oldu. Bunun üzerine nihayet, uzun uğraşlar sonucu Kervan Oto genel müdür Nuran Hanım la görüşme fırsatı buldum. Tabi ona göre ustası haklı ya neyse. Görüşme esnasında servis müdürü, bahsi geçen usta bozması, genel müdür ve ben aynı odada konuşuymaya devam editoruz. Sorun hala cam tabii. servis müdürü "sorunun camdan mı kendilerinden kaynaklı mı olduğunu tespit edemediklerini!" (düşünün yetkili servis) söyledi. O esnada ustaları ise şöyle bir cümle kullandı:
    --"Camı çıkarırken rezistansa gelen elektirik için lehim var, o lehim koptu, biz de başka yere lehim yaptık" dedi.

    Benim bu cümleden anladığım lehimi dolayısıyla rezistanslara gelen akımı berbet ettikleri yönünde. Tabi bu olayların üstüne servis beni daha sallamadı tehdit eder gibi, servis müdürü "bir daha bizim servise gelmeyin, biz sizi tatmin edemiyoruz" dedi. "istterseniz cam sipariş edelim, parasıyla yapalım" teklifleri ayrıca komedi tabi.

    Neyse servisle ilgili bu olay yeter. Gelelim chevy Türkiye nin tutumuna. Olay üstüne telefonla görüştüm, bana konu ile ilgili başka bir yetkili serviste tespit yaptırmamı, sorunun asıl kaynağını (cam mı usta mı) tespit ettirip kendilerine bildirmem gerektiğini söylediler. Yakın illerdeki bir kaç yetkili servisi arayıp telefonda olayı anlatınca hiç biri bu işe yanaşmadı ve dolaylı yoldan yap(a)mayacaklarını ifade ettiler. Tabii, kimse kimsenin bir tarafına basmıyor.

    Peşine chevy Türkiye ye olayı anlatan bir faks çektim ve servis hatasından kaynaklanan mağduriyetimin giderilmesini istedim. Aradan iki gün geçti ve beni aradılar. Türkiye yetkilisi Ayça Hanım la (soyadını öğrenemiyorum tabi) görüştük ve talebimin değerlendirilip reddedildiğini söyledi. Bana başka servise gidip parasıyla yaptırmam gerektiğini iletti. Gariptir olayı tekar tekrar anlatıyorum dinlemiyor, mühendislerinize sorun lehimi ve sistemi anlatsınlar diyorum, biz hallettik diyor. Sizin pozisyonun üstünde kim var onunla görüştürün diyorum, yok diyor, faksıma yazılı cevap verin diyorum, (il tüketici heyetiyle görüşmeyi ve onlara bu cavabı sunmayı planladığım için-gerçi bir şey çıkmaz ama) yazılı cevap çıkışımız yok diyor, en son sinirden ve inattan ağlama noktasına geldim teli kapattık.

    Velhasıl tüm mali dert bi tarafıma kaldı. Demem o ki bu konu ile ilgili bana akıl verebilecek olan, servis çalışanı olan, sağlam servis müdürü tanıyan, yardımcı olabilecek birileri çıkar mı buradan? Daha, yaradana sığındım, geçtim parasını pulunu bu kadar enayi yerine konmak ve insan gibi muamele görmemek zoruma gidiyor. Az da olsa paramla rezil oldum ona yanıyorum. Bindiğim araba 200.000 Tl lik olsa acaba böyle mi yaparlar?

    Hepinizin bu konudan haberdar olmasını istedim. Tek başıma elimden bir şey gelmiyor gibi ama ahdım olsun servis yüzünden bu markadan (aslında arabalarıda güzel ama artık banane) becerip bir kaç kişiye aldırmazsam ve niyetinden vaz geçirebilirsem ne mutlu bana.

    Son olarak kusura bakmayın, başınızı ağrıttım, hakkınızı helal edin. Ama bunları da bilin istedim.
    Hepinize saygılar sunuyorum... ve tekrar ediyorum sorun araba değil, servisler ve Chevrolet Türkiye...

    NOT: Sizlerden ufak bir rica. Bu mesajı üyesi olduğunuz başka forum sitelerinde paylaşabilirseniz çok sevinirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denmus -- 19 Ocak 2013; 13:53:41 >




  • Yüzüncü mesajımda chevrolet demek istiyorum ;)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 1.4 motor Chevrolet Kalos 2005 model 105 binde bir araç var arkadaşımda ve ben almak istiyorum.Araç hakkında bilgim yok.yardımlarınıza ihtiyacım var.
    -kronik arızaları varmıdır?
    -hangi marka tüp ile uyum sağlar.(tüp taktıracağım için)
    -triger vs bakımları pahalı mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CanOsman -- 6 Mart 2013; 15:19:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CanOsman

    Arkadaşlar 1.4 motor Chevrolet Kalos 2005 model 105 binde bir araç var arkadaşımda ve ben almak istiyorum.Araç hakkında bilgim yok.yardımlarınıza ihtiyacım var.
    -kronik arızaları varmıdır?
    -hangi marka tüp ile uyum sağlar.(tüp taktıracağım için)
    -triger vs bakımları pahalı mı?

    fiyat nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkyr

    s.a arkadaşlar 1.2 CHEVROLET KALOS nasıldır sizce kronik sorunları varmıdır parçaları uygunmudur? 2004/2006 model arası benzinde ne yakar bu araç acaba?

    1.4 SX al. Daha iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meehmet55

    kalos severler derneğini:)) çoktan beridir takip ediyorum.Ben 1.2 8v kalos aracımı yaklaşık 1 sene kullandıktan sonra sattım ve yerine aynı kasa ama arkasında aveo yazan 2006 model 1.4 16v sx modeline geçtim öncelikle 2 araç arasında kasa hariç motor olarak 1.4 16v motor 1.2 8v motora göre seri atak tüketimi de oldukça düşük 1.2 8v kalosun en tipik ve en çözümsüz ve en arabayı sattırıcı durumu klima açıkken lpg de arabanın stop sorunu şahsen baya uğraştım ama çözüme ulaşamadım şöyleki tabiki usta da önemli bu konuda ama araç lpg de klima açmak tam bir işkence ilk olarak aldesa marka sıralı sistem lpg takıldı sorun meydana gelince ısrarlarım üzerine atiker sıralıya geçtik sorun devam etti firmayada mahçup etti araba beni.Eğer ki ben arabaya en fazla 2 kişi binerim fazla hız meraklısı değilim rampaları 3.viteste 5000 devirde 90km hızı yakalamak suretiyle çıkmak ayrıyetten de 1.2 motor az yakar pisikolojisiyle alıp 1.6 motor kadar yakıt yakmak isterim fantaziiniz varsa hiç çekinmeden alın derim.İki farklı tipi kullanan biri olarak 1.2 motorundan kim ne derse desin uzak durmanızı tavsiye ederim hem yakıt hem performans hemde piyasada tutulma yönünden.
    Arıza çıkarabilecek ve kronik sorunları olan parçaları baskı balata ve boğaz kelebeğidir.baskı balata hiçbir zaman tam kavramadığı için sürekli aşınma durumundadır boğaz kelebeğide lpg den bir müddet sonra bozulmaktadır.bu 2 parça özellikle boğaz kelebeğinin maliyeti ve arıza tespiti çok zor ve maliyetlidir. kasa olarak çok hoşuma giden bir araç olduğundan 1.4 16v almaktan hiç çekinmedim rahat ve geniş bir araba parça ve diğer sorularınıza her zaman cvp verebilirim iyi akşamlar

    Kesinlikle katılıyorum. aveo ya da kalos olsun 1.2 ya da 1.4 farketmez ama araç mutlaka 16 valf olsun.




  • merhaba ben de kalos otomatik, 1.4sx sahibiyim, bugüne kadar bana bir sorun yaşatmadı, memnunum..
    benim merak ettiğim araç 90 bin kilometreye yaklaştı,
    90 bin bakımında değişen parçalar var mı? (yağ, balatalar, filtreler dışında)
  • Chevrolet Cruze Memnunuz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 8585İ



    YIL 2013 Hala beraberiz maşallah... :)
  • 7 yılda 48 400 km şeytan kulağına tık yok maşallah...





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 8585İ -- 6 Ekim 2013; 19:23:42 >




  • Maşşallah Kazasız Belasız Yolculuklar Diyorum. Bu Foruma Ilk Cevabı 7 sene once yanı 2006 yılında atmıştım O zaman 13 yaşındaydım sımdı 20 yaşndayım O zaman Kalos Vardı Şimdi Toledo Chevrolet Bence Paranın Hakkını veriyor.
  • Buda Benim Lacettim









  • onur978 kullanıcısına yanıt
    teşekkürler tartışılmaz

    Üstad plaka 14 mü 28 mi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 8585İ -- 8 Ekim 2013; 21:42:55 >
  • selan o arabayı şilk aldığım gündü asıl olan 28
  • Selamın Aleyküm Hayırlı Bayramlar Arkadaşlar Bir Sorum Olacak Sizlere Geçen Gün 1.2 2005 Kalos aracımla çukura girdim ve direksiyonu çevirdikçe sanki için de bi kutu var gibi döndürdükçe ses çıkartıyor tak tak diye sizce sorun ne olabilir ?
  • Arkadaşlar aranıza yeni katılıyorum.Ben uzun zamandır Captiva almayı hayal ediyordum.tam nasip oldu alacakken bu DPF sorununu öğrendim yıkıldım.(araza durumunda yenisi 12.000 TL imiş) almayı düşündüğüm 2011 modeldi partikül filtre varmış o modelde.Şimdi naçizane sorum şu Acaba 2010 ve daha öncesi modellerdede partikül filtresi varmı,yada hangi yıl Captivalarda bu başa bela Partikül yok? Lütfen cevap.benim için çok önemli.şimdiden teşekkürler...
  • aydın03 A kullanıcısına yanıt
    Chevrolet'in Kasım fiyat listesi yayımlandı. Ben pek bi değişiklik farketmedim.

    Aralık sonunda bu listedeki Aveo dizel 1.3 LT modelinden ne kadar indirim olur sizce?

    http://www.chevrolet.com.tr/pdf/offers/Chevrolet_Fiyat_Listesi_2013_11_1.pdf
  • 
Sayfa: önceki 299300301302303
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.