Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (159. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
14 Misafir (4 Mobil) - 10 Masaüstü4 Mobil
5 sn
10.221
Cevap
89
Favori
1.083.567
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 157158159160161
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.mustafa


    quote:

    Orijinalden alıntı: vsari61

    benim arabaya 32 basıyordum lastikci bana dediki lastiklerin yanakları asınma yapmıs, 34 ten asagi basma... bide on de arkada aynı basıyorum...

    yakıtı falanda etkiler diye sizlere de bi danısayım bakalım dedim...

    birde simdi benim araba 2008, bunlar 10 binde bakıma giriyolar, 2010 lar 15 binde malumunuz...

    bu arabalar teknik olarak aynı anladıgım kadarıyla, bende 15 binde gitsem ne olur???

    bu konuda daha once arastırma yapan var mıdır??



    Benimki 2007 ve servis bakımları 15binde bir yapılıyor.

    Benim araçta 2007 model ve aldığımda15.000 km'de bakıma geleceğim söylendi bende 15.000'de gittim ve bakımını yaptırdım. Daha sonra karşılaşmış olduğum bir arıza için servise gittiğimde bana artık bakıma 10.000'de geleceğim belirtilerek kayıtlarına da bana durumun bildirildiğine dair not aldıklarını söylediler ama ben yine de 15.000 km dolduktan sonra gittim ve 10.000 km'de bakıma gelmiyeceğimi belirttim. Sonraki bir gidişimde de yine eskisi gibi bakımların 15.000 km bir yapılmaya başladığını belirtmişlerdi. Onun için artık 10.000 de değil 15.000 de bakıma gitmeniz lazım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >






  • Bu tarz hopörlör montaji yaparsak ses yalitimi nasil olur ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hondadd

    Katılıyorum son 2 koltuk şehir içi mukemmel, uzun yolda bagajı daralttığı için zorlayabilir.

    Ben bu gibi durumlar için portbagaj kullanıyorum. 7 koltuk dolu ve port bagaj ile araç hem yükünüzü hemde yolcuları rahatça taşıyabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_murderer17

    arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var sürücü camını auto basarak kendi kapanıyor sonra yarıya kadar açılıyor neden yapar bunu tek seferde değilde kendim yavaş yavaş çekersem kapanıyor auto ile yapınca yarıya kadar açılıyor geri

    Camda sıkışma önleyici sistem devreye giriyor. Bu cam ayarının nasıl ayarlanacağı kullanıcı kitabında yoksa servis kitabında var. İnternetten TIS2009 diye aratıp DVD'sini indirebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_murderer17

    arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var sürücü camını auto basarak kendi kapanıyor sonra yarıya kadar açılıyor neden yapar bunu tek seferde değilde kendim yavaş yavaş çekersem kapanıyor auto ile yapınca yarıya kadar açılıyor geri

    Camda sıkışma önleyici sistem devreye giriyor. Bu cam ayarının nasıl ayarlanacağı kullanıcı kitabında yoksa servis kitabında var. İnternetten TIS2009 diye aratıp DVD'sini indirebilirsiniz.

    adres var mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a.atalay

    Aracımda çekişten düşme hiç olmadı. Mesela bu sabah işe giderken (6 km mesafe) esc kapalı ve arıza ışığı yandı. Dönüşte manual olarak kullandım ışık yanmadı. Son iki gündür böyle ışık yanıyor kontağı kapatıyorum bir süre sonra tekrardan çalıştırıyorum aracı herşey normal belli bir süre gittikten sonra tekrardan yanıyor. Bunun dışında başka bir arıza ışığı falan yanmıyor ya da çekişten düşmüyor. Sıfır bir aracın bu kadar çok sorun çıkarması büyük talihsizlik. Amcam her sene 1 tane captiva alır kendine onda bu tür sorunlar hiç yaşanmadı ki 1 yıl içerisinde en az 30000 km yol yapar amcam. Benimkisi daha 6000 km yol yapmış

    o zaman sorun sende olmasın.yani kullanım tarzında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airporter -- 4 Ağustos 2012; 1:28:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airporter

    quote:

    Orijinalden alıntı: a.atalay

    Aracımda çekişten düşme hiç olmadı. Mesela bu sabah işe giderken (6 km mesafe) esc kapalı ve arıza ışığı yandı. Dönüşte manual olarak kullandım ışık yanmadı. Son iki gündür böyle ışık yanıyor kontağı kapatıyorum bir süre sonra tekrardan çalıştırıyorum aracı herşey normal belli bir süre gittikten sonra tekrardan yanıyor. Bunun dışında başka bir arıza ışığı falan yanmıyor ya da çekişten düşmüyor. Sıfır bir aracın bu kadar çok sorun çıkarması büyük talihsizlik. Amcam her sene 1 tane captiva alır kendine onda bu tür sorunlar hiç yaşanmadı ki 1 yıl içerisinde en az 30000 km yol yapar amcam. Benimkisi daha 6000 km yol yapmış

    o zaman sorun sende olmasın.yani kullanım tarzında

    Arkadasim biraz mantikli yazarsak insanlari dogru duzgun bilgilerle aydinlatmis oluruz.!

    Adam nasil kullanicakta araci ESC isigini yaktiricak allah askina.Kullanmasiyla ne alakasi var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bguzelsoyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_murderer17

    arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var sürücü camını auto basarak kendi kapanıyor sonra yarıya kadar açılıyor neden yapar bunu tek seferde değilde kendim yavaş yavaş çekersem kapanıyor auto ile yapınca yarıya kadar açılıyor geri

    Camda sıkışma önleyici sistem devreye giriyor. Bu cam ayarının nasıl ayarlanacağı kullanıcı kitabında yoksa servis kitabında var. İnternetten TIS2009 diye aratıp DVD'sini indirebilirsiniz.

    adres var mi ?

    Burada adres yazmak dogru değil, GM-opel sanırım bu sitelerde yazılan adresleri kapattırıyorlar. Daha önce bir rus sitesi chevrolet TIS2009' internet üzerinde servise koymuştu. Buraya adresini yazdım bir ay sonra site kapatıldı. Başkada var ama aşağıdaki gibi yazmıyorum.


    http://resim.donanimhaber.com/m_42787437/mpage_1/f_/key_//tm.htm




  • 98 yılından beri araç kullanıyorum yanılmıyorsam 13 tane farklı araç kullandım ve hiç birinde böyle bir sıkıntı ile karşılaşmadım. Kesinlikle benden kaynaklandığına inanmıyorum araçtan kaynaklanan bir sorun bu. İhtiyaç duyulmadıkça ya da acil bir durum söz konusu olmadıkça kesinlikle kullandığım aracın limitlerini zorlamam. Günde toplamda 12 km yol yapıyorum. Bunun çoğu vatan caddesi trafiğinde geçiyor yani dur kalk yapıyorum. Çıkabildiğim en yüksek hız 50 oluyor. Böyle bir kullanımda araç bozuluyorsa araçta bir problem var demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a.atalay

    98 yılından beri araç kullanıyorum yanılmıyorsam 13 tane farklı araç kullandım ve hiç birinde böyle bir sıkıntı ile karşılaşmadım. Kesinlikle benden kaynaklandığına inanmıyorum araçtan kaynaklanan bir sorun bu. İhtiyaç duyulmadıkça ya da acil bir durum söz konusu olmadıkça kesinlikle kullandığım aracın limitlerini zorlamam. Günde toplamda 12 km yol yapıyorum. Bunun çoğu vatan caddesi trafiğinde geçiyor yani dur kalk yapıyorum. Çıkabildiğim en yüksek hız 50 oluyor. Böyle bir kullanımda araç bozuluyorsa araçta bir problem var demektir.


    Benim aracim da Subat 2012 sonu cikisli, 6000 km oldu ama simdiye kadar ariza lambalarinin biri bile yanmadi, zaten yanmamasi lazim. Sizin en basta servise gitmenize sebep olan arizalar ne idi? Onlarla ilgili islem yaparken baska yeni bir probleme zemin hazirlamis olmasinlar, ne bileyim sensor, ECU, kablolama vb. Bu arada haftaici benim de sizinle durumum ayni, 6.5 km gidis ve 6.5 km donus, ve bunlar trafik icinde , max 50-60 o da 5-10 saniyeligine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben şunu sormak istiyorum ben 2008 model captiva almak istiyorum 2012 modelle aralarında özellik yada model haricinde bir fark var mı yeni kasaları söylemiyorum tabi bana bir galerici 2007 modelide 2011 modelide özellik kalite olarak aynı temizini bul yeter demişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    ben şunu sormak istiyorum ben 2008 model captiva almak istiyorum 2012 modelle aralarında özellik yada model haricinde bir fark var mı yeni kasaları söylemiyorum tabi bana bir galerici 2007 modelide 2011 modelide özellik kalite olarak aynı temizini bul yeter demişti


    Temelde doğru...Ancak sadece captivada değil tüm araçlarda;
    yeni kasa çıkmadan (serisinin sonu tabir edilen) sona doğru alınan araç servis vs. geri bildirimleriyle üretimde revize edilerek
    elektronik vs. manada kronik hatalardan arındırılmış olur.

    2012 mayısta makyajlanan captiva kasa olarak benzesede otomatik vites ve motorunun tümüyle değişmesi ve 4x2 olması nedeniyle
    arıza vs. anlamında bekleme sürecinde bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a.atalay

    98 yılından beri araç kullanıyorum yanılmıyorsam 13 tane farklı araç kullandım ve hiç birinde böyle bir sıkıntı ile karşılaşmadım. Kesinlikle benden kaynaklandığına inanmıyorum araçtan kaynaklanan bir sorun bu. İhtiyaç duyulmadıkça ya da acil bir durum söz konusu olmadıkça kesinlikle kullandığım aracın limitlerini zorlamam. Günde toplamda 12 km yol yapıyorum. Bunun çoğu vatan caddesi trafiğinde geçiyor yani dur kalk yapıyorum. Çıkabildiğim en yüksek hız 50 oluyor. Böyle bir kullanımda araç bozuluyorsa araçta bir problem var demektir.


    Kesinlikle sizin araç sorunlu...diğer sorunlar çözüldü demişsniz...götürün, çözebiliyorlarsa bunu da çözsünler, çözemiyorlarsa garanit kapsamında olduğundan ne yapacaklarsa yapsınlar, başka araç mı verirler, her neyse artık.

    öyle araç zorlamakla sorun çıkarmaz....aracın hız limiti, motorun devri, gücü vs belli...yeterki saçma sapan harketler yapılmasın...(durmadan geri vitse takmak, zamanında bakımı yaptırmamak vs)

    diğer yandan...bu tür araçlarsa, 4*4, otomatik vites, esp, dcs, vsvs....bir sürü özellik var...fonksiyon sayısı arttıkça aracın sorun çıkarma ihtimali artıyor...100 araçtan 1-2 si sorunlu çıkabilir...ama gördüğüm kadarıyla captivada bu oran biraz daha fazla gibi...her konuda olduğu gibi bu konuda da şans faktörü önemli.

    bugüne kadar 1 toyota, 2 golf ve 1 de captiva kullandım....hiç brinde ciddi sorun yaşamadım, tolda kalmadım....captivada yaşadığım küçük bir kaç sorun oldu...birinde kemer ikazı kemeri takmama rağmen durmadı...servise gittim...kendiliğinden düzeldi...bir daha tekrarlanmadı sorun....geçenlerde klimada fazzla açılınca ince bir ıslık sesi geliyordu, direksiyondan da "çıtlama"sesi geliyordu....ikisini de küçük bir izolasyon ile çözdüler...şu an 1,5 yaşındaki aracımla hiç bir sorun yaşamadan güzel güzel geçinip gidiyoruz.

    bu aşırı sıcak yaz aylarında klima sürekli yüksek performansta çalışıyor...yakıt tüketimi %8 kadar arttı...eh normal sayılır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist80

    ben şunu sormak istiyorum ben 2008 model captiva almak istiyorum 2012 modelle aralarında özellik yada model haricinde bir fark var mı yeni kasaları söylemiyorum tabi bana bir galerici 2007 modelide 2011 modelide özellik kalite olarak aynı temizini bul yeter demişti

    Bildiğim kadarıyla göstergelerde bir miktar değişiklik yapılmıştı..2008 ya da 2009 da değişmişti..onun dışında bir değişiklik yok sanırım.

    ama nacizane tavsiyem biraz daha fedekarlık yapıp, en azından 2010 model filan almanız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saberd


    quote:

    Orijinalden alıntı: a.atalay

    98 yılından beri araç kullanıyorum yanılmıyorsam 13 tane farklı araç kullandım ve hiç birinde böyle bir sıkıntı ile karşılaşmadım. Kesinlikle benden kaynaklandığına inanmıyorum araçtan kaynaklanan bir sorun bu. İhtiyaç duyulmadıkça ya da acil bir durum söz konusu olmadıkça kesinlikle kullandığım aracın limitlerini zorlamam. Günde toplamda 12 km yol yapıyorum. Bunun çoğu vatan caddesi trafiğinde geçiyor yani dur kalk yapıyorum. Çıkabildiğim en yüksek hız 50 oluyor. Böyle bir kullanımda araç bozuluyorsa araçta bir problem var demektir.


    Benim aracim da Subat 2012 sonu cikisli, 6000 km oldu ama simdiye kadar ariza lambalarinin biri bile yanmadi, zaten yanmamasi lazim. Sizin en basta servise gitmenize sebep olan arizalar ne idi? Onlarla ilgili islem yaparken baska yeni bir probleme zemin hazirlamis olmasinlar, ne bileyim sensor, ECU, kablolama vb. Bu arada haftaici benim de sizinle durumum ayni, 6.5 km gidis ve 6.5 km donus, ve bunlar trafik icinde , max 50-60 o da 5-10 saniyeligine.

    İlk arıza 1. haftada oldu. Turbo borusu hava kaçırmaya başladı vites geçişlerinde ıslık sesi veriyordu. İlk servise gittiğimde beni kandırdılar. Turboda bi sorun yok 2011 modellerin turbosu böyle diye. Bu arada aracın km si 20 idi. hemen amcamın ve arkadaşımın captivalarını kullandım onlarda 2011 modeldi ve onlarda böyle bi sorun yoktu. tekrar gittim servise birazda fırça kaydım. aracım 50 km turbo borusunu izole ettiler sıkıntı bitti. Daha sonra 1500 km de yolda giderken birden motor arıza ışığı yandı bende kenara çektim ve çekici çağırdım. Aracın vites kutusun değiştiğini söylediler. Hiç dert etmedim olabilir dedim. Aracım 2000 km olduğunda yine yolda giderken motor arıza ışığı yandı ve tekrardan çekici ile servise gönderdim. Bu seferde aracın gaz kapakçığının değiştiğini söylediler. 6000 km ye kadar da hiç sıkıntı çıkarmadı bana büyük bir zevkle kullanıyordum captivayı. Fakat böyle bi sorunla karşılaştım.




  • Aracimi sehir icinde 0.75 indirdim Ds tuning chip sayesinde ilgilenenen arkadaslar olursa satis icin yardimci olabilirim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: badembaba

    Merhaba,
    Uzun süredir yazmıyordum. Captiva Lt mi 2011 Ocak ayinda aldim, yani 1.5 yaşında oldu. 46 bin km de. Çoğunlukla köy yollarında engebeli arazide kullanıyorum. 25 bin km civarında gaza bastığımda ıslık çalıyordu, servise götürdüm turbo fitilleri vs değişti. Islık yine var ama önceki itfaiye sireni gibi olan ıslık kalmadı. 35 bin civarında dönüşlerde direksiyonda bir tıklama oluyordu, servise götürdüm ilk önce direksiyon mili değişecek dediler, sonra sadece yağlamakla yetindiler. Garantisinin bitmesini mi bekliyorsunuz diye itiraz ettim, not aldılar tekrarlarsa hemen değişecekler. Bunun dışında 45 bin servisinde ön arka balataları orjinalleriyle değiştirdim biraz tuzluydu...

    Arabamı aldığıma hiç pişman olmadım, tek kusuru pahalı olması (çok yakıyor, vergisi pahalı) fakat bir dostumun dediği gibi "Atın iyisine binen yemini hesap etmez" dolayısıyla bu konuyu uzatmanın anlamı yok. Arazi performansı çok iyi, hızlanması da iyi, her yönden memnunum.

    Bu arada ön lastiklerim bitti (kullandığım araziye göre iyi bile dayandılar, tanıdıklar diyor ki chevrolet yetkilileri görse bu arabayı senden alırlar) aracı oldukça hırpalıyorum, iyi dayanıyor. Geçen ön lastiğimi taş yardı, 80 km lik istepne ile benim diyen arabanın giremeyeceği arazi koşullarına o tekerle inip çıktım. (belki videosunu yüklerim). Bu konuya dönüş sebebim de zaten lastik konusunda araştırma yapmak, tavsiyelere açığım.

    O sorunu ben ilk 50 km yaşadım malesef. Sıkıntı turbo borusunun hava kaçırması. İzole ederlerse sorun ortadan kalkar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bguzelsoyy

    Aracimi sehir icinde 0.75 indirdim Ds tuning chip sayesinde ilgilenenen arkadaslar olursa satis icin yardimci olabilirim.



    yol bilgisayarı değeri değil, gerçek tüketimi ölçüp, bizimle paylaşın lütfen. muhtemelen gerçek tüketim 10-11 lt/km civarında çıkacaktır, chip ve tununig gibi uygulamalar, yol bilgisayarının yanlış değer göstermesine sebep olur,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bguzelsoyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: airporter

    quote:

    Orijinalden alıntı: a.atalay

    Aracımda çekişten düşme hiç olmadı. Mesela bu sabah işe giderken (6 km mesafe) esc kapalı ve arıza ışığı yandı. Dönüşte manual olarak kullandım ışık yanmadı. Son iki gündür böyle ışık yanıyor kontağı kapatıyorum bir süre sonra tekrardan çalıştırıyorum aracı herşey normal belli bir süre gittikten sonra tekrardan yanıyor. Bunun dışında başka bir arıza ışığı falan yanmıyor ya da çekişten düşmüyor. Sıfır bir aracın bu kadar çok sorun çıkarması büyük talihsizlik. Amcam her sene 1 tane captiva alır kendine onda bu tür sorunlar hiç yaşanmadı ki 1 yıl içerisinde en az 30000 km yol yapar amcam. Benimkisi daha 6000 km yol yapmış

    o zaman sorun sende olmasın.yani kullanım tarzında

    Arkadasim biraz mantikli yazarsak insanlari dogru duzgun bilgilerle aydinlatmis oluruz.!

    Adam nasil kullanicakta araci ESC isigini yaktiricak allah askina.Kullanmasiyla ne alakasi var.

    Hocam sanırım sen captiva kullanıcısı değilsin, yada forumun geçmiş sayfalarını okumadın.

    ayrıca mantıklı olup olmama konusu kişiden kişiye değişebilir, bana mantıksız bir cevap yazacağınıza sorun yaşayan arkadaşa yönelik, kendi mantığınıza göre bir şeyler yazsaydınız daha mantıklı olurdu, benim mantığıma göre




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airporter

    quote:

    Orijinalden alıntı: bguzelsoyy

    Aracimi sehir icinde 0.75 indirdim Ds tuning chip sayesinde ilgilenenen arkadaslar olursa satis icin yardimci olabilirim.



    yol bilgisayarı değeri değil, gerçek tüketimi ölçüp, bizimle paylaşın lütfen. muhtemelen gerçek tüketim 10-11 lt/km civarında çıkacaktır, chip ve tununig gibi uygulamalar, yol bilgisayarının yanlış değer göstermesine sebep olur,

    Ben zaten yol bilgisayarinin vermis oldugu rakamla degil , kendim ölctugum diesel tuketimiyle is yapiyorum.Genelde yol bilgisayari 7.5 ile 8.5 arasi gösteriyor.




  • 
Sayfa: önceki 157158159160161
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.