Şimdi Ara

CHERY TİGGO 3 YORUM (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
359
Cevap
2
Favori
372.968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • e be arkdaşım anladığım kadarı ile sende kullanıcılıkta yok:)
    neyse biz okeye dördüncü arıyoruz beklerim:) buarada Bir avuç tanımlamanda gerçekten de güldürücü iyi bak kendine...
    quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    Neyse ben anladım bir avauç chery sahibi kendi aranızda okey çeviriyorsunuz burada, bununla birlikte arabam namusumdur mantığıyla hareket ediyorsunuz.... Birde yanında mazdayı mahveden grubun çalışanları olunca tam parti havası olur heralde. Ben karışmıyım ne haliniz varsa görün.

    Ha bu arada gerçekten teknik birşeyler tartışmak izterseniz buyrun genel otomobik bölümüne konu açın, hep birlikte görelim kim ne biliyormuş kim ne bilmiyormuş.. hayde size kolay gelsin.
  • Ne diyorsun ne kullanıcılığı, 15 yaşındaki bebeyle uğraştığını zannediyorsunda sana ....... diplomasıyla bir aracın ruhsatını koyarım buraya, topunuz yersiniz laflarınızı da, sizin gibi aracım namusun diyen kitleyle diyalog sürdürmek ne mümkün, ver bilimsel kaynağı okuyım inanıyım,
    ingilizce yada almanca, bana güvenlik konusunda sığ bir şekilde savunmayın şu araçları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 911GT3 -- 21 Kasım 2008; 21:24:47 >
  • dostum madem bilgili bir insansın o zaman neden sorgusuz sualsiz yorumlar yapıyorsun??ben sana madem ingilizcen yeterli gir bu siteye incele sana en iyi kaynağı sunuyorum daha ne yapayim İngiltere'yemi gidleim??
    www.vca.gov.uk
    quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    Ne diyorsun ne kullanıcılığı, 15 yaşındaki bebeyle uğraştığını zannediyorsunda sana elektronik mühendisliği diplomasıyla bir aracın ruhsatını koyarım buraya, topunuz yersiniz laflarınızı da, sizin gibi aracım namusun diyen kitleyle diyalog sürdürmek ne mümkün, ver bilimsel kaynağı okuyım inanıyım,
    ingilizce yada almanca, bana güvenlik konusunda sığ bir şekilde savunmayın şu araçları.




  • arkadaşlar ben chery tiggo sahibi değilim. bir chery bayinde tiggo aracı ile test sürüşü yapma şansı buldum. araç tasarım olarak arka taraf rav4 ve ön taraf honda crv yi andırıyor. araç gerçektende uzaktan bakıldığında jeep havası veriyor. sürüş performansı olarak tabiki 4x4 hissi vermiyor (araç zaten 4x2) fakat araç sürüş yükseliği keyfi arazi araç hissi veriyor. araç iç malzeme kalitesi gerçekten kötü değil. bazı arkadaşlar yorumlarda hiç beğenmemişler ama gerçekten ben çokda kalitesiz bulmadım. kişiden kişiye değişebilir. aracın en önemli artısı: 1.6 olması. vergi avantajı var. motor kasaya çok az küçük gelmiş. fakat 2 litre olsa bu seferde vergisi artacak:( bence araç orta sınıf arazi jeep arayanlar için bir numara. terios alacağıma chery tiggo alırım. çünkü aracın daha fazla jeep görüntüsü var. fiyatı 34 milyar. ben olsam piyasaya 30 milyar altında girerdim. o zaman gerçekten kimse tutamazdı sanırım. şu an insanlar 34 milyara iyi bir binek otomobil alırım diye düşünüyor. bence fiyat konusu yeniden düşünülmelidi. 30 milyarın altına insanlar doblo, connect alacağına chery tiggo alırdı. bence yapılacak iyi reklamlar ile chery markası türkiyey tanıtılmalı. bu arada youtube da chery tiggo crash test videosu geçenlerde konuldu. rakip olarak düşündüğünüz bir aracın crash test sonucunu karşılaştırmanızı tavsiye ederim. tiggo bence testten geçiyor. motor kompartmanı şöföre ulaşmıyor. hava yastıkları patlayıp hem şöförü hemde yolcuyu koruyor. kısacası chery tiggo testten geçmiş. sanırım bu araca konserve kutusu diyenler bir cevap olur sanırım.




  • @911GTR3 arkadaşım insanların kullandığı araçları yaptıkları işlerle kıyaslamana gerek yok bende Rusça rehberlik yapıyorum araç ruhsatımda var ama bunu buraya reklam gibi yazmıyorum ama şimdi yazmam senin bu yazdığına misilleme olarak, diğer DH üyeleri farklı şekilde algılamasınlar. Burada kendi kariyerlerimizi tartışmayalımda otomobil bilgilerimizi birbirimizle paylaşalım o zaman faydalı oluruz birbirimize! Senden tek ricam aracı her anlamında araştır inciğini cıncığını öğren aracın iyilerini-kötülerini konuşup tartışalım ama bu Çin malıdır atın bunu yaramaz kullananlarda bir avuç topuluk diye konuşup insanları karşına alma!
    Sonuç olarak bu araçları beğenip alıp binen insanlarız araçları aldığımız için bize(kullanlara karşı) farklı şekilde yaklaşman hoş değil!!
  • Güzel anlatmışsın.
    quote:

    Orjinalden alıntı: cgdas

    Arkadaşlar Şuan Chery markası ve modelleri hakkında yorum yapan tüm arkadaşlara sesleniyorum mutlak suretle etrafınızda,mahallenizde yada aileniz birileri bu araçları test etmiş yada satın almışlardır...Şimdi bu yorumlarınıza özür niyetinde yeni yorumlarınızı bekliyorum... foruma yeni üye oldum sayılır ve Chery kullanıcısıyım ancak inanın otomobilden anlamasam yada gerçekten saf bir yapım olsa şu yazdıklarınızdan sonra bırakın Chery araç almayı otomobillerden soğurdum... şuan Türkiyede toplam Chery satışı 2400ü geçti ve ikinci elde araç satışı yapılan siteleri bir inceleyin maksimım 15-20 araç bulacaksınız yani satılan her 120 araçtan 1 tanesi satışta neden satıyorsun sorularından bıkan saraç sahipleri artık ilanlarında araçtan memnun ekonomik nedenler vs.vs. şeklinde açıklama yazmışlar neredeyse %100 müşteri memnuniyeti diyebiliriz yılların firmaları olan Renault firmasında mais yıllık hedefi %75 Audi %65 vs.vs. ne demek istediğimi anlatabildim mi?? ayrıca peşinen konuşan ve bu forumda uzun süredir yorumcu olarak geçinen arkadaşlar!!! Şunu bilin ülkemizde yıllardır faaliyet gösteren bir firma yine ülkemize yatırım yaparak isdihtam sağlayarak doğu ağırlıklı olarak isdihtam yaratan bir projeye kalkışıyorlar , ülkemize fabrika yatırımı için düğmeye basıyorlar ve burada yazılan yorumlar ;
    aaaa Çin ıgghh Tüüü kaka ıykk şeklinde komik ve tamamen ön yargılı yani burada geyik olsun diye yazacağınız herşey artık modern teknolojiye aşikar ülkemizin insanlarını doğrudan etkilediği gibi maalesef bu işten ekmek yiyenlerin de ekmeklerine taş koymak anlamına , ve bu araç sahibi insanlarında Cahil,görgüsüz vs.vs. oldukları anlamlarını taşır...
    bir kere boş zamanlarınızda burada markalar,otomobiller üzerinde yorum yaparken bu işlerin resmi prosedürleri bilen;
    1) Avrupa standartlarında Sizin çarpışma testi dediğiniz olaylar aslında "Europen Type Approval" yani Avrupa Tip onay testleridir. içinde Çarpışma testleri dahil tam 54 noktadan her marka ve model araca ( Avrupa Dışında imal edilen) uygulanır.www.vca.gov.uk
    2) bu testlerin muhattabı Euroncap değil VCA,TUV ve RDW isimli Avrupa Birliğinin Resmi kuruluşlarıdır. unutmayın Euroncap bir reklam kuruluşu olup ufak bir araştırma ile çoğu ülkede de bayilerinin olduğunu görebilirsiniz. cncap,jncap vs.vs..
    3)insan hayatını bu 3 kuruluş yıldızlar ile değil (3 Yıldız,5 Yıldız vs.v.s) "Evet" ve "hayır" şeklinde neticelendirir,yani 3 yıldız aldın aferin değil, avrupa standartlarında mı değil mi? sorularına cevap alınır. Bu belge numaraları vca sitesinde tek tek ayrıntılı olarak bulunur.
    4) Herhangi bir testten Hayır cevabı alınan bir araç revize edilerek yine 1. testen başlanarak test edilir yani 37.teste hayır aldığı zaman kaldığı yerden değil (buda Avrupa Birliğinin Ciddiyetini kanıtlar)
    5) bu testlerin hepsinden Onay alan araç Tip Onay Belgesi ile Ülkesinin Ticaret bakanlığına İthaalat belgesi için başvuruda bulunur, daha sonra Avrupa'da yapılan testlerin ardından araç Bizde TSE mühendisleri tarafından tekrardan ayrıntılı bir şekilde kontrollerden geçirilir en sonunda da onay alması durumunda İthaalat izni alınır ve araçlar ithal edilebilinir..

    kısadan hisse burada yazdıklarınız hem kendi Ülkemizin Bürokrasisine hemde Avrupa Birliği Yasalarına aykırıdır..
    Diyeceğim son söz de Bir konuda hakkında Yazmak var , Bilerek Yazmak var
    Saygılarımla ,




  • Bugün sabah bayiye gidip tekrar kontrol ettim.Fiyatlar 25-30 arası olsa süper olacak. Gerçektende güzel araç.2. eli iyi satar.Düşünsenize tiggo nun yeni kasası çıktığında 2008 lerini 20bin ytl ye alınabilecek. Ordaki çalışana kaygılarımı ilettim. Chery tiggo 3 ün motoru mitsubishi motoruymuş zaten hatta kaputu açıp enjeksiyonlarını gösterdi. Bosch dedi.Baktım gerçekten öyle,piyasadaki bildiğimiz araçların çogunu çin üretiyor zaten. adamcağız bu tarz kaygılarını dile getirenlere alışmış artık. Ve şöyle devam etti. "Siz 34 bin ytl'lik yatırım yapıyorsunuz.Fakat biz bayi olarak 3 trilyon(tl) yatırım yaptık.Ve bizim gibi yatırımda bulunun 100 e yakın bayi var türkiyede. 2009 şubat ayında adapazarı'nda fabrıka açılacak.Chery artık yerli malı olacak. Bu işe trilyonlarca yatırım yapıldı.Mermerler otomotiv sizin bu yaptığınız küçük araştırmayı çinde 12 kişilik ekiple günlerce yaptı dedi."(bahsettiğim bayi peugeot'ı bırakıp bu aracın bayiliğini aldı)




  • Aracı eleştirirken fiyatını mutlaka göz önünde bulundurun.Bir markette 50ykr 1ytl domateste var.Ama ikiside satılıyor. Güvenkonusuna gelince bunun için en iyisi şuanda bindiğiniz araçla kıyaslayın.Tofaşa fiata binip te bu araçta güvenlikten bahsendenler bile var.
    quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    Gördüm arabanın içini inceledim inanılmaz adi, malzeme kalitesi mi dersin birleşme yerimi... ucuz olur iç malzemeden kısılır kabul ederim ama bu markanın genel müdürü çıkıpta araçlarımızı ncap'e sokmayız ama kafa kafaya çarpıştırın birşey olmaz garantisi biziz derse (AMS dergisi bu ay röpörtajı var) ben o araca azıma geleni söylerim, ne yapıcam ben nasıl güvenicem araca alıp lunaparka gidip çarpıştırıcam mı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TuzsuzDELiBEKiR

    Acayip ezberci bir toplumuz ...
    Birde marka takintilari ile somurulmeye pek bi merakliyiz ...
    "Teneke, kola kutusu" vs vs diye etiketi yapistirmayi da ne cok seviyoruz ...
    Chery ye tu kaka diyenlerin adim gibi eminim ki cogu imkani olsa 10 yasindan fazla mercedes e bmw ye sirf ismi icin 30-40 bin lirayi bayilmakta tereddut etmeyeceklerine eminim ... Boyle bir milletiz ...
    NCAP cok ayri bir tartisma konusu ama euro ncap yapilanmasi belli, testleri belli ve bence gercek hayatta gercek trafigi ve guvenligi ne kadar simule edebildigi de mechul ... Ha hic mi olmamali elbette fikir vermesi acisindan bu tur testler gereklidir ama ncap im benim biricik sevgilim durumlari da pazarlama taktikleri ile zihinlere sokulan bir olgu haline geldi ...
    iscilik, malzeme kalitesi vs vs tamam ama yok ncap yok plastik kalitesi yok su yok bu diyip somurulmeyi de bu kadar savunan bir toplum olma yolunda ilerlememiz dusunduruyor ...
    Misal bir uzakdogu model ncap a girmemisse teneke kutusu oluveriyor yorumlarda ... ama dodge, chrysler gibi sayamayacagimiz kadar cok modeli olan markalarin bir ya da 2 modeli ya girmis ya girmemis eu ncap a ama bu markalara kimse kola kutusu demiyor ... Yani anlatmak istedigim onyargilar ...
    Bir diger ornek sportage-sorento, hyundai markasi vs ornekler cogaltilabilir, ulkemize girdiginde ilk almaya baslayanlara, fikir soranlara da ayni bu basliktaki cevaplar veriliyordu ... sorento mu yaw birak dandik kore mali, kalitesiz, uyduruk vs vs seklinde akla gelebilecek her tur hakaret edildi ... simdi bakiyorum sorento ayni dimaglar tarafindan pek bir ovuluyor ...
    Ha diyebilirsiniz zaman gecti kendini kanitladi vs vs .... o zaman bende derim ki; ne oldugunu bilmediginiz araca demek ki ha babam saldirmamak, hakaret etmemek lazimmis ...
    Yalniz birazda bende bu saldirilarin arkasinda sanki fiyatlar buyuk onem tasiyormus izlenimi var ... misal Tiggo konu ise adim gibi eminin chery misal chrysler ile anlasip bunu chrysler icin uretse adi da chrysler Miggo olsa, fiyati da 60 bin olsa ... tamam plastik kalitesi su bu tartisilir ama kimse, "kacin, teneke-kola kutusu, tuttugun elinde kalir, servisten cikamazsin" vs vs tarzi hakaret etmezdi ... Sanirim bu sundan kaynaklaniyor toplumdaki akisa kendini kaptirip 30-40 bin araliginda bir avrupa otomobil almis ya da alacak olan, almis-almak zorunda kalanlarin ... 35 liraya bir SUV a binilebilir olmasina tepkileri de var altta ... 30 bine ciplak donanimsiz bir otomobil alanin 25 bine full bir otomobil alinabiliyor olmasina isyani var sanki altta ...
    Her seyden once bahsi gecenler 3 yil 100.000 km garantili araclar ... Ha servis yetkin olur mu, parca sorunu olur mu, servis yayginligi ne olacak vs vs tartisilabilir ama gordugm kadari ile yorumlar bunun cok otesinde ...
    Ha cinliler babam degil, her yaptiklari ya da otomobil ise konumuz yaptiklari otomobiller muhtesem, en performansli, en kaliteli, en guvenli vs gibi bir iddiam ya da dusuncem yok ... olmazda ... lakin birseyleri degerlendirir iken genis acidan bakabilmek ve objektif olabilmek onemli ... Kisaca cin mali diye ederinden satilana tu kaka deme konusunda cigirtkanlik yapanlarin, ederi belki 40 bilemedin 50 bin olani 70 bin e gecirene de ooo cok kaliteli diyip opulmeyi de marifet saymamalarini beklerim ...


    bmw, mercedes ile bu aracı mı karşılaştırıyorsunuz. Tabiki 10 yaşından büyük bu saydıgınız markalar bile günümüzün birçok ekonomi aracından daha rahat ve konforlu. Araba neden bu firmalar isim yapmış ? Ford'u çok severim ama fordda eski marka ama kimse bmw özelliklede mercedes ile karşılaştırmıyor. Neden ? Mercedes ile karşılaştırıldıgı her konuda mercedesin yüzde 90 üzerinde eziciliği var. Bu araçlarla 1-2 milyon km gidilebileceğini mi düşünüyorsunuz. Bana göre bu tarz araçlar ŞAHİN in yüksek versiyonu. Başka hiçbirşey değil.

    Not: Yorumumu herkes beğenecek, katılacak diye birşey yoktur. Anlayışınız için teşekkürler ;)




  • Fiyatı herneolursa olsun insanın canı "1" tane. Çinli Landwind marka Opel Frontera çakması jipin Ncap testlerinde 64 km/s hızla bile ölümcül sonuçlar doğurduğunu ve aldığı yarım yıldızın bile silindiğini gördükten sonra, yine Çinli "üst sınıf" üreticisi Brillance markasının Mercedes E serisine rakip olan modeli BS6' aynı testte nasıl kağıt gibi katlandığını ve sıfır yıldız aldığını gördükten sonra bırakın satın almayı arkadaşımda olsa aracına bile binmem. Dedim ya "can 1 tane". Ama neyazıkki ülkemizdeki mali koşullar nedeniyle insanımız kırk yılda bir araç alabildiği için kendi araçlarının kusurlarını görmeyip sanki kendi aracı kralmış ilüzyonuna kendilerini kaptırdıkları için illaki daha aracının hiçbir testi veya uzun dönem kullanımı yokken çıkıp "ben aracım kral, benim aracım taş gibi sağlam" gibi yorumlarda bulunmasına da alıştık. Üzülerek karşıladığım bu tutum karşısında merak ediyorum bu riskli yatırımı yapan tüketiciler acaba bu araçların içinde ailelerini "huzurla" taşıyabiliyorlarmı?




  • Bu arada Chery hakkındaki kendi izlenimime gelince, balmumcu daki eski mazda mermerler yeni chery bayisinde alia ve tiggo modelini inceleme fırsatım oldu. Tiggo'nun tasarımı göze uyumlu geliyor ancak iç mekandaki plastik kalitesi ne yazıkki şahinden beter ve bukadar fazla sert plastik kullanılmış olması uzun vadede bol tıkırtılara gebe demektir. iç mekanı yeterince ferah ve rahat. Motor için birşey diyemem çünkü vaktim kısıtlı olduğu için test sürüşüne çıkmadım ancak sağlamlık uzun dönem kullanıcıları veya uzun dönem testleri çıkmadan hiçkimse de çıkıp motoru taş gibi sağlam diyemez. Açıkçası benim tercihim zaten 4x2 ve 1.6 bir çinli araca 34 milyar vereceğime ve kobay olacağıma aynı fiyata kendini kanıtlamış 1.6 kompakt sınıf bir araç alırım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sierra


    bmw, mercedes ile bu aracı mı karşılaştırıyorsunuz. Tabiki 10 yaşından büyük bu saydıgınız markalar bile günümüzün birçok ekonomi aracından daha rahat ve konforlu. Araba neden bu firmalar isim yapmış ? Ford'u çok severim ama fordda eski marka ama kimse bmw özelliklede mercedes ile karşılaştırmıyor. Neden ? Mercedes ile karşılaştırıldıgı her konuda mercedesin yüzde 90 üzerinde eziciliği var. Bu araçlarla 1-2 milyon km gidilebileceğini mi düşünüyorsunuz. Bana göre bu tarz araçlar ŞAHİN in yüksek versiyonu. Başka hiçbirşey değil.

    Not: Yorumumu herkes beğenecek, katılacak diye birşey yoktur. Anlayışınız için teşekkürler ;)


    sizde ustunkoru okumussnuz, hos bu forumun genel problemlerinden biri bu, tam okumadan, anlamadan yorum yapmak ...
    orada mevzu guvenlik! bahsinde karsilastirma; cin mali kotudur diyenler gozunuzu kirpmadan 10 yas uzeri mercedes e bmw ye 40-50 bini verirsiniz diyorum ... bunun neresi araclari karsilastirma ? 10 yas uzeri araclar su meshur ncaptan ya 1 yildiz alabiliyor bilemediniz 2 ... orda degindigim budur ...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ERG81

    Fiyatı herneolursa olsun insanın canı "1" tane. Çinli Landwind marka Opel Frontera çakması jipin Ncap testlerinde 64 km/s hızla bile ölümcül sonuçlar doğurduğunu ve aldığı yarım yıldızın bile silindiğini gördükten sonra, yine Çinli "üst sınıf" üreticisi Brillance markasının Mercedes E serisine rakip olan modeli BS6' aynı testte nasıl kağıt gibi katlandığını ve sıfır yıldız aldığını gördükten sonra bırakın satın almayı arkadaşımda olsa aracına bile binmem. Dedim ya "can 1 tane". Ama neyazıkki ülkemizdeki mali koşullar nedeniyle insanımız kırk yılda bir araç alabildiği için kendi araçlarının kusurlarını görmeyip sanki kendi aracı kralmış ilüzyonuna kendilerini kaptırdıkları için illaki daha aracının hiçbir testi veya uzun dönem kullanımı yokken çıkıp "ben aracım kral, benim aracım taş gibi sağlam" gibi yorumlarda bulunmasına da alıştık. Üzülerek karşıladığım bu tutum karşısında merak ediyorum bu riskli yatırımı yapan tüketiciler acaba bu araçların içinde ailelerini "huzurla" taşıyabiliyorlarmı?


    Biz chery hakkında konuşuyoruz.

    http://www.euroncap.com/tests/ford_focus_2004/204.aspx

    http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_aveo_2006/250.aspx

    Sanırım ne demek istediğimi anladın




  • dostum sen ne zaman incelidin araçları?? ve hangi aracın malzemeleri Şahin'den beter? yada şöyle söyleyeyim 2004 Rav4/Crv/Hrv'lere bak Tiggo malzeme kalitesine bak şuan bile RAv4lerde sadece dashboard kısımları yumuşak bir kaplama ile kaplandı sen ya Şahin görmedin yada Chery diye başka markalara gittin...
    quote:

    Orjinalden alıntı: ERG81

    Bu arada Chery hakkındaki kendi izlenimime gelince, balmumcu daki eski mazda mermerler yeni chery bayisinde alia ve tiggo modelini inceleme fırsatım oldu. Tiggo'nun tasarımı göze uyumlu geliyor ancak iç mekandaki plastik kalitesi ne yazıkki şahinden beter ve bukadar fazla sert plastik kullanılmış olması uzun vadede bol tıkırtılara gebe demektir. iç mekanı yeterince ferah ve rahat. Motor için birşey diyemem çünkü vaktim kısıtlı olduğu için test sürüşüne çıkmadım ancak sağlamlık uzun dönem kullanıcıları veya uzun dönem testleri çıkmadan hiçkimse de çıkıp motoru taş gibi sağlam diyemez. Açıkçası benim tercihim zaten 4x2 ve 1.6 bir çinli araca 34 milyar vereceğime ve kobay olacağıma aynı fiyata kendini kanıtlamış 1.6 kompakt sınıf bir araç alırım.




  • sevgili greatchecker, verdiğin linklerle ne mesaj vermek istediğini anlayamadım. Biri Focus 5 yıldız almış, diğeri chevrolet etiketi altında satılan koreli daewoo aveo 1 buçuk yıldız almış. Benim Landwind ve Brillance markalarından bahsederek asıl söylemek istediğim; her ülkenin öne çıkan otomotiv özellikleri vardır örneğin italyanlar tasarım ve sürüş zevkiyle, almanlar konfor ve üretm kaliteleriyle, fransızlar güvenlik potansiyelleriyle, amerkalılar büyük rahat ama yakıtı içen araçlarıyla öne çıkarlar. Bu bağlamda çin menşeili otomobillerle ilgili birçok markanın öne çıkan ciddi güvenlik zaaflarını gördükten sonra haliyle insan chery'ede çekinerek yaklaşıyor. Ve diğer ilkeler ile ilgili öne çıkan özelliklereine karşın çinlilerin üretim fiyatını düşürebilmek için tasarım araklamaktan tutta kullanılan malzemelerin ucuzluğuna kadar bu kadar sert ekonomi politikaları uygulamalarının sonuçlarını çarpışma testlerinde de görüyoruz. Benim mesajımda Brillance ve Landwind'in sonuçlarını açıklamaktan ziyade böylesi bir üretim stratejisi belirlemiş bir otomotiv endüstrisinin ürünlerini satın alarak üzgünüm ama kendimi kobay yerine koydurtmam. Hele bi çarpışma sonuçları açıklansın, taklit tasarımdan kurtulsunlar, dünya çapında dayanıklılılarını kanıtlasınlar ondan sonra chery'e gönül rahatlığıyla binerim.




  • sevgili cgdas hangi bayiye gittiğimide hangi modelide incelediğimi çok iyi biliyorum :) için rahat olsun.
  • Arkadaşlar birde işin şu boyutu var, Chery'i ithal eden grup Mermerler. Otomomotiv sektörünü ve basınını yakından takip edenler bilirler ancak takip etmeyenler için yazıyorum; Mermerler grup uzun yıllar Mazda'nın Türkiye distribütörüydü. 90'larda Türkiye'de Mazda'nın altın yıllarını yaşadığı dönemlerde ne yazıkki Mermerler ne bir büyüme hedefi nede pazara hakim olma çabasına girmediler. Uzun yıllar yeni tek bir bayi veya yeni bir servis açmadıkları gibi pazara hakim olabilecek birçok modelide ithal etmeye tenezzül bile etmediler (Misal Mazda 3 dizel). Ayrıca yaşanan yedek parça sorunları ve giderek unutulan Mazda imajı sonucu ikinci ellerde de dip yapması tuz biber ekti. Haliyle 90'larda en parlak dönemlerini yaşan Mazda'nın Türkiye'deki satışlara zamanla dibe vurdu. Sonuç? Mazda Company tazminat ödeme pahasına distiribütörlük anlaşmasını feshetti ve 2008 ocak ayından itibaren Türkiye pazarına aracısız, distirbütörsüz kendisi girdi; halende Mermerler'in Mazda Company'e açtığı dava devam etmektedir. Uzun lafın kısası bir dönem "uzan"lar seat ile, jetpa proton ile birçok vatandaşımızı mağdur duruma düşürdü; şimdi Mermerler şirketide bu şekilde fişlenmişken bu ayrıntıyı göz önünde bulundurun. Tüm bunlardan sonra genel kapsamda bakarsak; kim ne derse desin distribütörü soru işareti olan, güvenliği soru işareti olan, uzun kilometreler dayanıklılığı soru işareti olan bir araç için bence acele etmeyin; bir kaç sene bekleyin ve şimdiden chery canım ciğerim moduna girmeyin.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TuzsuzDELiBEKiR


    quote:

    Orjinalden alıntı: sierra


    bmw, mercedes ile bu aracı mı karşılaştırıyorsunuz. Tabiki 10 yaşından büyük bu saydıgınız markalar bile günümüzün birçok ekonomi aracından daha rahat ve konforlu. Araba neden bu firmalar isim yapmış ? Ford'u çok severim ama fordda eski marka ama kimse bmw özelliklede mercedes ile karşılaştırmıyor. Neden ? Mercedes ile karşılaştırıldıgı her konuda mercedesin yüzde 90 üzerinde eziciliği var. Bu araçlarla 1-2 milyon km gidilebileceğini mi düşünüyorsunuz. Bana göre bu tarz araçlar ŞAHİN in yüksek versiyonu. Başka hiçbirşey değil.

    Not: Yorumumu herkes beğenecek, katılacak diye birşey yoktur. Anlayışınız için teşekkürler ;)


    sizde ustunkoru okumussnuz, hos bu forumun genel problemlerinden biri bu, tam okumadan, anlamadan yorum yapmak ...
    orada mevzu guvenlik! bahsinde karsilastirma; cin mali kotudur diyenler gozunuzu kirpmadan 10 yas uzeri mercedes e bmw ye 40-50 bini verirsiniz diyorum ... bunun neresi araclari karsilastirma ? 10 yas uzeri araclar su meshur ncaptan ya 1 yildiz alabiliyor bilemediniz 2 ... orda degindigim budur ...




    40-50 bin ytl ye gerek yok. Eger aracı alacak kişinin yaş sorunu yoksa, eski manda kasa mercedesler 6-7 yıldız bile alabilir merak etmeyin. Fiyatları ise 10 bin ytl den başlıyor ve ip gibi olanları 20 bin ytl. Yazdıgınız konuda birçok yerde size katılıyorum. Ancak yukarıda arkadaşın dediği gibi can 1 kere geliyor ve alınacak aracın devamı gelecek mi ? Parça fiyatları ne olacak ? Artık birçok firma araç fiyatlarını düşürüyor ancak parça ve servis ihtiyaçları olunca uzun bir adisyon oluşturuyorlar. Benim için herşeyden önce güvenlik, performası ve bana ne gibi masraflar çıkartıp çıkartmadıgı. Mesela 97 yılında 91 model Ford sierra 2.0 GLS aldık. Araç 73 k da idi. Şu anda yanı 2004 yılına kadar kullandık ve araç 190k da. Yag, benzin, filitreler vs gerekli şeyleri ekleyip bindik. Ama bu araç ilk defa piyasaya çıkıyor ve ne olacagı belli değil. Ha belki mercedesten bile iyi olabilir ama garantisini kim verebilir. İyi günler. Amacım kesinlikle tartışma değildir. Sadece ben böyle düşünüyorum.

    edit: video , airbag testi yapmışlar ;

    http://www.youtube.com/watch?v=ezlNKSANtbo&feature=related



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sierra -- 22 Kasım 2008; 12:55:45 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sierra

    40-50 bin ytl ye gerek yok. Eger aracı alacak kişinin yaş sorunu yoksa, eski manda kasa mercedesler 6-7 yıldız bile alabilir merak etmeyin. Fiyatları ise 10 bin ytl den başlıyor ve ip gibi olanları 20 bin ytl. Yazdıgınız konuda birçok yerde size katılıyorum. Ancak yukarıda arkadaşın dediği gibi can 1 kere geliyor ve alınacak aracın devamı gelecek mi ? Parça fiyatları ne olacak ? Artık birçok firma araç fiyatlarını düşürüyor ancak parça ve servis ihtiyaçları olunca uzun bir adisyon oluşturuyorlar. Benim için herşeyden önce güvenlik, performası ve bana ne gibi masraflar çıkartıp çıkartmadıgı. Mesela 97 yılında 91 model Ford sierra 2.0 GLS aldık. Araç 73 k da idi. Şu anda yanı 2004 yılına kadar kullandık ve araç 190k da. Yag, benzin, filitreler vs gerekli şeyleri ekleyip bindik. Ama bu araç ilk defa piyasaya çıkıyor ve ne olacagı belli değil. Ha belki mercedesten bile iyi olabilir ama garantisini kim verebilir. İyi günler. Amacım kesinlikle tartışma değildir. Sadece ben böyle düşünüyorum.

    edit: video , airbag testi yapmışlar ;

    http://www.youtube.com/watch?v=ezlNKSANtbo&feature=related


    Bu tur yorumlara elbette saygiliyim ...

    Hatta;

    quote:

    Orjinalden alıntı: ERG81

    Arkadaşlar birde işin şu boyutu var, Chery'i ithal eden grup Mermerler. Otomomotiv sektörünü ve basınını yakından takip edenler bilirler ancak takip etmeyenler için yazıyorum; Mermerler grup uzun yıllar Mazda'nın Türkiye distribütörüydü. 90'larda Türkiye'de Mazda'nın altın yıllarını yaşadığı dönemlerde ne yazıkki Mermerler ne bir büyüme hedefi nede pazara hakim olma çabasına girmediler. Uzun yıllar yeni tek bir bayi veya yeni bir servis açmadıkları gibi pazara hakim olabilecek birçok modelide ithal etmeye tenezzül bile etmediler (Misal Mazda 3 dizel). Ayrıca yaşanan yedek parça sorunları ve giderek unutulan Mazda imajı sonucu ikinci ellerde de dip yapması tuz biber ekti. Haliyle 90'larda en parlak dönemlerini yaşan Mazda'nın Türkiye'deki satışlara zamanla dibe vurdu. Sonuç? Mazda Company tazminat ödeme pahasına distiribütörlük anlaşmasını feshetti ve 2008 ocak ayından itibaren Türkiye pazarına aracısız, distirbütörsüz kendisi girdi; halende Mermerler'in Mazda Company'e açtığı dava devam etmektedir. Uzun lafın kısası bir dönem "uzan"lar seat ile, jetpa proton ile birçok vatandaşımızı mağdur duruma düşürdü; şimdi Mermerler şirketide bu şekilde fişlenmişken bu ayrıntıyı göz önünde bulundurun. Tüm bunlardan sonra genel kapsamda bakarsak; kim ne derse desin distribütörü soru işareti olan, güvenliği soru işareti olan, uzun kilometreler dayanıklılığı soru işareti olan bir araç için bence acele etmeyin; bir kaç sene bekleyin ve şimdiden chery canım ciğerim moduna girmeyin.


    bu gibi yorumlarda olmali ... bunlar zaten tartisilmasi gereken seyler ...
    Benim yukarida yazdiklarin ...
    "Cin mali layn bu ... kola kutusu ... muhahahaha ..."
    tarzi yorumlar icin ...
    Bir aracin tipini begendim, begenmedim diye yorum yapilabilir misal, kisiseldir ...
    Servisi ne olacak, dayanikliligi ne olacak, parca sorunu olacak mi ? bunlar tartisilabilir ... Guvenligi de sorgulanabilir vs vs ... ama "dagilin layn gazoz kapagi bunlar" gibi yorum yapilmaya kalkilirsa, hele elde veri olmadan, bu on yargidir ... elbette uslubsuzluk ve diger boyutlarina girmiyorum bile ...

    birde yanildiginiz bir nokta var araclari balina kasa, tank gibi filan diye sekillerine bakarak yorumlamayin sakin, hele kriteriniz ncap ise ... 2000 oncesi araclardan ncap tan 3 yildiz ve ustu alabilen pek yok ... 1, 1.5 bilemediniz 2 yildiz filan alabiliyorlar ... Goruntu kurtarmiyor yani :)

    1997 BMW 3 serisi 1.5 yildizhttp://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx

    1997 Mercedes C serisi 2 yildizhttp://www.euroncap.com/tests/mercedes_benz_c_class_1997/18.aspx




  • Arkadaşlar;
    Chery 'i getiren firma 83 yılında Uzakdoğudan ilk aracı getirdiğinde hatırlayanlarınız var ise Japon arabasına binilirmi diyorduk , daha sonra 90lı yıllarda herkeste 323ler vardı, Şimdi yine bir ilk gerçekleşti Çin'den araç getirdiler şimdide Çin arabasına mı beneceğiz deniyor! zaman içerisinde herkes görecek tir Çin arabalarını durumunu.
    yukarıda bir arkadaşımız SSH konusunda bilgi istemiş;
    65 noktada servis 10 yıl yedek parça temin garantisi Türkiye'nin her yerini Max.24 saatte parça temin garantisi 7/24 yol yardımı ve istediğinizde Distribütörün SSH müdürüne bile direk bağlanabiliyorsunuz bilmem ama bence verilen teminatlar ve CRM bence yeterli hatta bazı markalara göre abartı bile, bir düşünün bakalım REnault genel müdürü İbrahim AYBAR'a yada herhangi bir departman müdürüne bağlanabiliyormusnuz???
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.