Şimdi Ara

CHERY TİGGO 3 YORUM (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
360
Cevap
2
Favori
372.907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgdas

    Arkadaşlar;
    Chery 'i getiren firma 83 yılında Uzakdoğudan ilk aracı getirdiğinde hatırlayanlarınız var ise Japon arabasına binilirmi diyorduk , daha sonra 90lı yıllarda herkeste 323ler vardı, Şimdi yine bir ilk gerçekleşti Çin'den araç getirdiler şimdide Çin arabasına mı beneceğiz deniyor! zaman içerisinde herkes görecek tir Çin arabalarını durumunu.
    yukarıda bir arkadaşımız SSH konusunda bilgi istemiş;
    65 noktada servis 10 yıl yedek parça temin garantisi Türkiye'nin her yerini Max.24 saatte parça temin garantisi 7/24 yol yardımı ve istediğinizde Distribütörün SSH müdürüne bile direk bağlanabiliyorsunuz bilmem ama bence verilen teminatlar ve CRM bence yeterli hatta bazı markalara göre abartı bile, bir düşünün bakalım REnault genel müdürü İbrahim AYBAR'a yada herhangi bir departman müdürüne bağlanabiliyormusnuz???

    Alıntıları Göster
    http://forum.donanimhaber.com/m_27962974/tm.htm

    bekleriz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 911GT3

    http://forum.donanimhaber.com/m_27962974/tm.htm

    bekleriz...

    Alıntıları Göster
    Sevgili csdas, müşteriye şu an için sunulan hizmetler tabiki "tutundurma politikası" içinde son derece normal, önemli olan bunun sürekliliği olup olmayacağı. Unutmayalımki jetpa'da 5 yıl gibi "o dönem için" muazzam uzun bir garanti kapsamı verdiklerini söylüyorlardı ancak 2 sene geçince ortadan kayboldular. Burda önemli olan hizmetin içeriğinden çok o hizmetin sürekliliği. Çünkü 2-3 sene gül gibi garanti veya yedek parça hizmeti alan vatandaşın 3 sene sonra ortada kalmayacağının garantisi yok, ki hele hele Mazda tarafından yönetim başarısızlığı yüzünden tazminat ödenmesi pahasına distribütörlük anlaşması tek taraflı feshedilmiş bir firmadan yani bugün Chery'i getiren Mermerler'den bahsediyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERG81

    Sevgili csdas, müşteriye şu an için sunulan hizmetler tabiki "tutundurma politikası" içinde son derece normal, önemli olan bunun sürekliliği olup olmayacağı. Unutmayalımki jetpa'da 5 yıl gibi "o dönem için" muazzam uzun bir garanti kapsamı verdiklerini söylüyorlardı ancak 2 sene geçince ortadan kayboldular. Burda önemli olan hizmetin içeriğinden çok o hizmetin sürekliliği. Çünkü 2-3 sene gül gibi garanti veya yedek parça hizmeti alan vatandaşın 3 sene sonra ortada kalmayacağının garantisi yok, ki hele hele Mazda tarafından yönetim başarısızlığı yüzünden tazminat ödenmesi pahasına distribütörlük anlaşması tek taraflı feshedilmiş bir firmadan yani bugün Chery'i getiren Mermerler'den bahsediyoruz.

    Alıntıları Göster
    Herkes bekleyelim görelim şu aracı derse kimse alıp denemezse.Çinliler yatırımı geri çekebilir.Ozaman da bu şımarık markaların yüksek fiyatlarıyla kazıklanmaya devam ederiz. Ben aracı beğendim tek sorun beklediğim kadar ucuz olmayışı....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Contra07

    quote:

    Orjinalden alıntı: evolution100

    CHERY CHERY LEYDİ




    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Contra07


    quote:

    Orjinalden alıntı: evolution100

    CHERY CHERY LEYDİ




    eski bir şarkı değilmiydi bu ya 80 lerden sanki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cüneyt Aykaç

    quote:

    Orjinalden alıntı: Contra07


    quote:

    Orjinalden alıntı: evolution100

    CHERY CHERY LEYDİ




    eski bir şarkı değilmiydi bu ya 80 lerden sanki

    Alıntıları Göster
    34 bin liraya bir Chery almam, hele Mermerlere güvenip hiç almam .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    34 bin liraya bir Chery almam, hele Mermerlere güvenip hiç almam .

    Alıntıları Göster
    cuneytim, çinliler yatırımı geri çekse ne olur çekmese ne olur? Benim vatandaşıma uzun yıllar adam gibi satış sonrası hizmet verilip verilmeyeceği muallaktayken, benim vatandaşımın can güvenliği soru işaretiyken istedikleri yere kadar gidebilir. Şunu da unutmayın ki "bunca yıl şahine doğana bindik nolacak" tarzı bir yaklaşımda bulunmuşsunuz ancak atladığınız bir nokta bu millet şahine doğana 34 milyar vermiyordu. Kaldıki Koç grubunun Türkiye'ye yıllarca attığı en büyük kazık olan kuş serisi satıldı diye yanlışı veya gereksiz riski desteklemenin anlamı yoktur.
    İkinci bir nokta şımarık dediğiniz distribütörler çinlilerin pazara girmesi yani ucuz otomobillemi dize gelecekler? İş sadece fiyat ve ucuz otomobilde bitseydi emin olun Lada, Dacia, Tata ve daha birçok markanın çoktaaan şımarık distribütörleri yola getirmiş olması gerekirdi. Ve hayal ya tutki otomotiv konusunda sabıkalı olan Mermerler Chery'i Türkiye'de iyi yapılandırdılar diyelim ve tutki Chery de 10 numara otomobil çıktı farzedelim; Mermerlerin 3-5 sene sonra o şımarık diye tabir ettiğin distribütörlerin olmayacağını nerden biliyorsun? Babamızın oğlumu Mermerler?
    Ben demiyorum ki Chery hiç satmasın, aksine satsın ama bekleyip görelim. İllaki otomobilden anlamayan bir çok ucuz etin yahnisini seven tonla insan çıkacaktır Türkiye'de ve bu markanın araçlarını satın alacaklardır, bırakın onlar deneme tahtası olup alsın kullansınlar sonra bizler alırız gerektiğinde de savunuruz. Keyfimizdenmi bu uyarıları yapıyoruz? Sonuçta şu forum dolayısıyle ufacık bile olsa sokaktaki ahmet mehmet veli efendiden daha çok birbirimize bağımız var, uyarılar bu yüzden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERG81

    cuneytim, çinliler yatırımı geri çekse ne olur çekmese ne olur? Benim vatandaşıma uzun yıllar adam gibi satış sonrası hizmet verilip verilmeyeceği muallaktayken, benim vatandaşımın can güvenliği soru işaretiyken istedikleri yere kadar gidebilir. Şunu da unutmayın ki "bunca yıl şahine doğana bindik nolacak" tarzı bir yaklaşımda bulunmuşsunuz ancak atladığınız bir nokta bu millet şahine doğana 34 milyar vermiyordu. Kaldıki Koç grubunun Türkiye'ye yıllarca attığı en büyük kazık olan kuş serisi satıldı diye yanlışı veya gereksiz riski desteklemenin anlamı yoktur.
    İkinci bir nokta şımarık dediğiniz distribütörler çinlilerin pazara girmesi yani ucuz otomobillemi dize gelecekler? İş sadece fiyat ve ucuz otomobilde bitseydi emin olun Lada, Dacia, Tata ve daha birçok markanın çoktaaan şımarık distribütörleri yola getirmiş olması gerekirdi. Ve hayal ya tutki otomotiv konusunda sabıkalı olan Mermerler Chery'i Türkiye'de iyi yapılandırdılar diyelim ve tutki Chery de 10 numara otomobil çıktı farzedelim; Mermerlerin 3-5 sene sonra o şımarık diye tabir ettiğin distribütörlerin olmayacağını nerden biliyorsun? Babamızın oğlumu Mermerler?
    Ben demiyorum ki Chery hiç satmasın, aksine satsın ama bekleyip görelim. İllaki otomobilden anlamayan bir çok ucuz etin yahnisini seven tonla insan çıkacaktır Türkiye'de ve bu markanın araçlarını satın alacaklardır, bırakın onlar deneme tahtası olup alsın kullansınlar sonra bizler alırız gerektiğinde de savunuruz. Keyfimizdenmi bu uyarıları yapıyoruz? Sonuçta şu forum dolayısıyle ufacık bile olsa sokaktaki ahmet mehmet veli efendiden daha çok birbirimize bağımız var, uyarılar bu yüzden.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ERG81

    cuneytim, çinliler yatırımı geri çekse ne olur çekmese ne olur? Benim vatandaşıma uzun yıllar adam gibi satış sonrası hizmet verilip verilmeyeceği muallaktayken, benim vatandaşımın can güvenliği soru işaretiyken istedikleri yere kadar gidebilir. Şunu da unutmayın ki "bunca yıl şahine doğana bindik nolacak" tarzı bir yaklaşımda bulunmuşsunuz ancak atladığınız bir nokta bu millet şahine doğana 34 milyar vermiyordu. Kaldıki Koç grubunun Türkiye'ye yıllarca attığı en büyük kazık olan kuş serisi satıldı diye yanlışı veya gereksiz riski desteklemenin anlamı yoktur.
    İkinci bir nokta şımarık dediğiniz distribütörler çinlilerin pazara girmesi yani ucuz otomobillemi dize gelecekler? İş sadece fiyat ve ucuz otomobilde bitseydi emin olun Lada, Dacia, Tata ve daha birçok markanın çoktaaan şımarık distribütörleri yola getirmiş olması gerekirdi. Ve hayal ya tutki otomotiv konusunda sabıkalı olan Mermerler Chery'i Türkiye'de iyi yapılandırdılar diyelim ve tutki Chery de 10 numara otomobil çıktı farzedelim; Mermerlerin 3-5 sene sonra o şımarık diye tabir ettiğin distribütörlerin olmayacağını nerden biliyorsun? Babamızın oğlumu Mermerler?
    Ben demiyorum ki Chery hiç satmasın, aksine satsın ama bekleyip görelim. İllaki otomobilden anlamayan bir çok ucuz etin yahnisini seven tonla insan çıkacaktır Türkiye'de ve bu markanın araçlarını satın alacaklardır, bırakın onlar deneme tahtası olup alsın kullansınlar sonra bizler alırız gerektiğinde de savunuruz. Keyfimizdenmi bu uyarıları yapıyoruz? Sonuçta şu forum dolayısıyle ufacık bile olsa sokaktaki ahmet mehmet veli efendiden daha çok birbirimize bağımız var, uyarılar bu yüzden.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cüneyt Aykaç

    quote:

    Orjinalden alıntı: Contra07


    quote:

    Orjinalden alıntı: evolution100

    CHERY CHERY LEYDİ




    eski bir şarkı değilmiydi bu ya 80 lerden sanki

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cuneytim


    quote:

    Orjinalden alıntı: Contra07


    quote:

    Orjinalden alıntı: evolution100

    CHERY CHERY LEYDİ




    eski bir şarkı değilmiydi bu ya 80 lerden sanki


    evet modern talking grubunun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orjinalden alıntı: cuneytim


    quote:

    Orjinalden alıntı: Contra07


    quote:

    Orjinalden alıntı: evolution100

    CHERY CHERY LEYDİ




    eski bir şarkı değilmiydi bu ya 80 lerden sanki


    evet modern talking grubunun

    Alıntıları Göster
    Yani bravo Contra07, pesss :) Benim kastettiğim yıllarca şahine doğana "kral " demiş, "kabüratör meme yapmış" "bu motor bu arabayı kaldırmaz" gibi içi boş laflar türetmiş yan sanayi ağızlı cahil kesimdi. Ki halada bu lafımın arkasındayım. Bir bağımız olan bu forumdan birileri kobay olacağına ve pişmalık yaşama riskiyle yüzleşeceğine o kesimin bu gerçekle yüzleşmesini herkoşulda tercih ederim. Sonuç? Distribütörünün geçmişi ortada ve ciddi soru işareti, aynı şekilde Chery markasının güvenlik ve dayanıklılığı çok ciddi soru işareti. Buna karşılık 4x2 1.6 bir araca 34 milyar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orjinalden alıntı: cuneytim


    quote:

    Orjinalden alıntı: Contra07


    quote:

    Orjinalden alıntı: evolution100

    CHERY CHERY LEYDİ




    eski bir şarkı değilmiydi bu ya 80 lerden sanki


    evet modern talking grubunun

    Alıntıları Göster
    Euro Ncap testlerine girmedikçe isterse dünyanın en kaliteli aracını üretsin, "chinese shit" imajını üstünden atamayacak olan markadır.
    Bu testlerde iyi not alıcak olsalar çok büyük satış patlaması yapıcak olmalarına rağmen, girmeyi istememeleri "chinese shit" lafının "shit" tarafında olmalarındandır, başka açıklaması olamaz. Yavrusuna bakıp ak-pak evladım diyen karga misali kullanıcıların yorumuna itimat etmeyiniz, güvenlik endişesi varken kim ne derse desin boştur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERG81

    Yani bravo Contra07, pesss :) Benim kastettiğim yıllarca şahine doğana "kral " demiş, "kabüratör meme yapmış" "bu motor bu arabayı kaldırmaz" gibi içi boş laflar türetmiş yan sanayi ağızlı cahil kesimdi. Ki halada bu lafımın arkasındayım. Bir bağımız olan bu forumdan birileri kobay olacağına ve pişmalık yaşama riskiyle yüzleşeceğine o kesimin bu gerçekle yüzleşmesini herkoşulda tercih ederim. Sonuç? Distribütörünün geçmişi ortada ve ciddi soru işareti, aynı şekilde Chery markasının güvenlik ve dayanıklılığı çok ciddi soru işareti. Buna karşılık 4x2 1.6 bir araca 34 milyar...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ERG81

    Yani bravo Contra07, pesss :) Benim kastettiğim yıllarca şahine doğana "kral " demiş, "kabüratör meme yapmış" "bu motor bu arabayı kaldırmaz" gibi içi boş laflar türetmiş yan sanayi ağızlı cahil kesimdi. Ki halada bu lafımın arkasındayım. Bir bağımız olan bu forumdan birileri kobay olacağına ve pişmalık yaşama riskiyle yüzleşeceğine o kesimin bu gerçekle yüzleşmesini herkoşulda tercih ederim. Sonuç? Distribütörünün geçmişi ortada ve ciddi soru işareti, aynı şekilde Chery markasının güvenlik ve dayanıklılığı çok ciddi soru işareti. Buna karşılık 4x2 1.6 bir araca 34 milyar...


    Benimde kastettiğim yıllarca bu araçlara bindirildik, yıllarca bir at gözlüğüyle dolaştık 1990'ların başında ciddi anlamda yabancı araçlar Türkiye'ye girmeye başladı birden onlara alışamadık çünkü ne emeklerle aldığımız doğan, şahin, serçe, 131 bizim yokluklar arasında altın değeri görüyordu halende öle. Senelerce bu araçlara binmemiz bizleri alıştırdı ve bu alışkanlıktan vazgeçip ilerleyemedik bindiğim araba en kral arabadır kuş serisinden başka araç yokmuş gibi ilerledik senelerce, başka şansımızda yoktu zaten. Şimdi ise dün *ktu bugün koktu oldu ne oldum delisi olduk hiçbirşey beğenmemeye başladık yani diğer dünya ülkeleri gibi kademe kademe gelişemediğimizden ve sizlerin Audi, Bmw, Mercedes en kral arabadır diğer arabalar tüüü kaka demenizden gelişemedik. Gel gelelim Chery çok iyi ve güvenilir bir markamıdır tartışılır ve Mermerler çok iyi bir geçmişemi sahiptir tartışılır ama madem bu kadar değerli bilgileriniz vardı neden halkı teşvik edip araç üretimine başlamadık "ERG8"1 ve "Playmaker" bu kadar topa tutuyosunuz ama elimizde ne var? Ülke olarak Bmw, Mercedes ve Audi gibi kaliteli araçlar ürettikte ben mi gidip 4x2 1.6 motor Çin malı bir araca 34 bin ytl verdim?

    Yeni ortak bir topic açalım herkez kendi arabasını yazsın tartışalım forumdaki birçok araç kullanıcısı "ERG8"1 ve "Playmaker" özellikle sizlerin hangi araçları kullandıklarınızı çok merak ediyorum!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4

    chery mi? olmaz çin malı kalitesiz bi kere....hemde ucuzmuş zaten...
    yakışmaz bize....
    memleketin her tarafından petrol fışkırıyor, hatta bahçelerde su için kuyu açıyorlar petrol fışkırıyor anasını satim
    herkeste para çok, herkes bmw ve mercedes jeeplere binecek illaki..hatta daha pahallısı varsa ondan alalım
    para bol nasılsa en kalitelisi en pahallısı neyse onu alalım
    zaten oturduğumuz evler çok kalite, eşyalar acaip kalite, yollar sokaklar binalar çevremizdeki herşey filan acaip kalite
    herkesin cepler şişkin para dökülüyor valla caddelerde yerlere dökülnüş çil çil paralar....krizmi? bize uğramıyorki zaten
    eeee şimdi olurmu herşeyimiz bu kadar kalite iken neredeyse para içinde boğulacak iken kapıda chery duracak cık cık olmaz...yakışmaz bize....

    sıradaki pliiizz

    Alıntıları Göster
    bilip bilmeden konusmayın arkadaslar.
    Hepinizde ferrariler bmw ler olsa gam yemeyeceğim.
    arabaya binenler konussun en azından bir kere binin sonra konusun. diğerlerinin laf kalabalığına ihtiyacı yok bu konunun
    araba gökten zembille inmedi dünyada 70-80 ülkede satılıyor bu arabalar.
    sadece kıskanclığınızdan kötülemenin manası yok.
    kendi değeriniz azalıyor diye yükselen değerlere çamur atmanız bir işe yaramayacaktır.
    chery olsun geely olsun piyasayı gumbur gumbur sallayacaklar ve sizde kendi içinizdeki basit hesaplarla ugrasacaksınız.
    güneş sizin için batıdan doğuyor ama günes hala Doğudan doguyor.

    CheryClubTürkiye Admini



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derbederxl -- 23 Kasım 2008; 18:32:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Contra07

    quote:

    Orjinalden alıntı: ERG81

    Yani bravo Contra07, pesss :) Benim kastettiğim yıllarca şahine doğana "kral " demiş, "kabüratör meme yapmış" "bu motor bu arabayı kaldırmaz" gibi içi boş laflar türetmiş yan sanayi ağızlı cahil kesimdi. Ki halada bu lafımın arkasındayım. Bir bağımız olan bu forumdan birileri kobay olacağına ve pişmalık yaşama riskiyle yüzleşeceğine o kesimin bu gerçekle yüzleşmesini herkoşulda tercih ederim. Sonuç? Distribütörünün geçmişi ortada ve ciddi soru işareti, aynı şekilde Chery markasının güvenlik ve dayanıklılığı çok ciddi soru işareti. Buna karşılık 4x2 1.6 bir araca 34 milyar...


    Benimde kastettiğim yıllarca bu araçlara bindirildik, yıllarca bir at gözlüğüyle dolaştık 1990'ların başında ciddi anlamda yabancı araçlar Türkiye'ye girmeye başladı birden onlara alışamadık çünkü ne emeklerle aldığımız doğan, şahin, serçe, 131 bizim yokluklar arasında altın değeri görüyordu halende öle. Senelerce bu araçlara binmemiz bizleri alıştırdı ve bu alışkanlıktan vazgeçip ilerleyemedik bindiğim araba en kral arabadır kuş serisinden başka araç yokmuş gibi ilerledik senelerce, başka şansımızda yoktu zaten. Şimdi ise dün *ktu bugün koktu oldu ne oldum delisi olduk hiçbirşey beğenmemeye başladık yani diğer dünya ülkeleri gibi kademe kademe gelişemediğimizden ve sizlerin Audi, Bmw, Mercedes en kral arabadır diğer arabalar tüüü kaka demenizden gelişemedik. Gel gelelim Chery çok iyi ve güvenilir bir markamıdır tartışılır ve Mermerler çok iyi bir geçmişemi sahiptir tartışılır ama madem bu kadar değerli bilgileriniz vardı neden halkı teşvik edip araç üretimine başlamadık "ERG8"1 ve "Playmaker" bu kadar topa tutuyosunuz ama elimizde ne var? Ülke olarak Bmw, Mercedes ve Audi gibi kaliteli araçlar ürettikte ben mi gidip 4x2 1.6 motor Çin malı bir araca 34 bin ytl verdim?

    Yeni ortak bir topic açalım herkez kendi arabasını yazsın tartışalım forumdaki birçok araç kullanıcısı "ERG8"1 ve "Playmaker" özellikle sizlerin hangi araçları kullandıklarınızı çok merak ediyorum!

    Alıntıları Göster
    global bir dünyada yaşıyoruz
    ithalat iznini alan firmalar ürünlerini getirecektir
    fakat gidişatı talep belirleyecektir
    talep oluşumunda reklam, tanıtım, lansman strateji etkili olacaktır
    halen ülkemizde kullanılan lada samara, renault 12, şahin, doğan (özellikle taksi olarak) sayısı çok fazla
    sonuçta bu araçlar da satılacaktır ve belirli bir kullanıcı kitlesine ulaşacaktır diye düşünüyorum
    forumdaki tartışmalar da sürecektir fakat herkes fikrini söylemelidir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playmaker

    Euro Ncap testlerine girmedikçe isterse dünyanın en kaliteli aracını üretsin, "chinese shit" imajını üstünden atamayacak olan markadır.
    Bu testlerde iyi not alıcak olsalar çok büyük satış patlaması yapıcak olmalarına rağmen, girmeyi istememeleri "chinese shit" lafının "shit" tarafında olmalarındandır, başka açıklaması olamaz. Yavrusuna bakıp ak-pak evladım diyen karga misali kullanıcıların yorumuna itimat etmeyiniz, güvenlik endişesi varken kim ne derse desin boştur.

    Alıntıları Göster
    Ben bu araçlardan pahalı bir alman aracı kullanmaktayım, ancak benim kullandığım araç ile bu araçların güvenlik endişelerinin giderilmesi yada cevaplanması arasında hiçbir bağ yoktur. Boşuna burada boğaz patlatmayınız; "Gelin aracı görün, inceleyin, bilmeden konuşmayın" şeklindeki komik argümanlarınızın da bu araçların güvenlik konusunda kendini kanıtlamasında hiç bir rolü yoktur. Dediğim gibi ncap testlerine girmeden bu araçlar "chinese shit" tir, eğer kendileri girmekten kaçıyorlarsa bu imajı kabulleniyorlar demektir. Bu araçlar ile 10 sene önceki araçları yada şahinleri karşılaştırarak yine komik duruma düşmeyiniz, 2010 yılına bir kala bu fiyat grubunda güvenlik endişelerini karşılamayan sıfır otomobil yoktur bu araçlar dışında. 25-35 bin ytl'ye sıfır otomobil satılıyor, güvenlik endişelerine karşı söylenen savunmada biz zamanında ne araçlara bindik, gerçekten komik, ancak acınacak derecede.
    Lütfen konuyu daha fazla uzatmayınız, olay aracın güzel, büyük, ucuz yada kaliteli olması değil, çinli olması sebebiyle oluşan güvenlik kaygılarıdır.
    Konunun özeti aşağıdaki mesajımdadır.


    quote:

    Orjinalden alıntı: playmaker

    Euro Ncap testlerine girmedikçe isterse dünyanın en kaliteli aracını üretsin, "chinese shit" imajını üstünden atamayacak olan markadır.
    Bu testlerde iyi not alıcak olsalar çok büyük satış patlaması yapıcak olmalarına rağmen, girmeyi istememeleri "chinese shit" lafının "shit" tarafında olmalarındandır, başka açıklaması olamaz. Yavrusuna bakıp ak-pak evladım diyen karga misali kullanıcıların yorumuna itimat etmeyiniz, güvenlik endişesi varken kim ne derse desin boştur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playmaker

    Ben bu araçlardan pahalı bir alman aracı kullanmaktayım, ancak benim kullandığım araç ile bu araçların güvenlik endişelerinin giderilmesi yada cevaplanması arasında hiçbir bağ yoktur. Boşuna burada boğaz patlatmayınız; "Gelin aracı görün, inceleyin, bilmeden konuşmayın" şeklindeki komik argümanlarınızın da bu araçların güvenlik konusunda kendini kanıtlamasında hiç bir rolü yoktur. Dediğim gibi ncap testlerine girmeden bu araçlar "chinese shit" tir, eğer kendileri girmekten kaçıyorlarsa bu imajı kabulleniyorlar demektir. Bu araçlar ile 10 sene önceki araçları yada şahinleri karşılaştırarak yine komik duruma düşmeyiniz, 2010 yılına bir kala bu fiyat grubunda güvenlik endişelerini karşılamayan sıfır otomobil yoktur bu araçlar dışında. 25-35 bin ytl'ye sıfır otomobil satılıyor, güvenlik endişelerine karşı söylenen savunmada biz zamanında ne araçlara bindik, gerçekten komik, ancak acınacak derecede.
    Lütfen konuyu daha fazla uzatmayınız, olay aracın güzel, büyük, ucuz yada kaliteli olması değil, çinli olması sebebiyle oluşan güvenlik kaygılarıdır.
    Konunun özeti aşağıdaki mesajımdadır.


    quote:

    Orjinalden alıntı: playmaker

    Euro Ncap testlerine girmedikçe isterse dünyanın en kaliteli aracını üretsin, "chinese shit" imajını üstünden atamayacak olan markadır.
    Bu testlerde iyi not alıcak olsalar çok büyük satış patlaması yapıcak olmalarına rağmen, girmeyi istememeleri "chinese shit" lafının "shit" tarafında olmalarındandır, başka açıklaması olamaz. Yavrusuna bakıp ak-pak evladım diyen karga misali kullanıcıların yorumuna itimat etmeyiniz, güvenlik endişesi varken kim ne derse desin boştur.


    Alıntıları Göster
    Contra07, ülkemizde tasarımından motoruna kadar herşeyiyle bizim üretimimiz olan bir otomobil yok demek bunun çözümü gidip çin malı almak demekmidir? Kaldıki kimse biranda ne oldum delisi olmadı, sonuçta aynı paraya kendini kanıtlamış otomobil markaları ve distribütörler varken ve çinlilerin üretim felsefesi hakkında Brillance ve Landwind dolayısıyla az da olsa bir izlenime sahip olunurken bu çekincelerin olması çok normaldir. Aksine distribütörü sağlıklı bir profil çizemeyen, hiçbir güvenlik testine girmeyen, uzun dönem dayanaklılığı hakkında hiçbir fikir sahibi olunmayan bir otomobil veya otomobil firmasına kuru kuruya "canım ciğerim chery" moduna girmek ve girenleri görmek anormaldir, ne chery nede mermerler babamızın oğlu değilki hakkında hiçbirşey bilinmiyorken bukadar körü körüne savunuluyor. Bu arada soruna cevaben bende Megane 2 Sedan 1.5 dci Privilege var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERG81

    Contra07, ülkemizde tasarımından motoruna kadar herşeyiyle bizim üretimimiz olan bir otomobil yok demek bunun çözümü gidip çin malı almak demekmidir? Kaldıki kimse biranda ne oldum delisi olmadı, sonuçta aynı paraya kendini kanıtlamış otomobil markaları ve distribütörler varken ve çinlilerin üretim felsefesi hakkında Brillance ve Landwind dolayısıyla az da olsa bir izlenime sahip olunurken bu çekincelerin olması çok normaldir. Aksine distribütörü sağlıklı bir profil çizemeyen, hiçbir güvenlik testine girmeyen, uzun dönem dayanaklılığı hakkında hiçbir fikir sahibi olunmayan bir otomobil veya otomobil firmasına kuru kuruya "canım ciğerim chery" moduna girmek ve girenleri görmek anormaldir, ne chery nede mermerler babamızın oğlu değilki hakkında hiçbirşey bilinmiyorken bukadar körü körüne savunuluyor. Bu arada soruna cevaben bende Megane 2 Sedan 1.5 dci Privilege var.

    Alıntıları Göster
    derbederxl, emin ol aracı birçok otomobil sever gibi bende inceledim ama mesele bu değil. Farzedeleimki hiç incelememiş biri olsun ve incelemeye gitsin. Gitmesi Mermerler'in ileride tüketicileri ortada bırakmayacağınımı garantiliyecek? Gitmesi motorun dayanıklı veya dayanıksız olduğunumu gösterecek? Gitmesi aracın güvenliğinimi arttıracak? Üzgünüm ama asıl bunlar boş laflar, hele bir uzun dönem kullanıcılar çıksın, hele bir distribütörü uzun yıllar hizmet versin, hele bir güvenliği onaylansın ondan sonra bu "canım ciğerim kardeşim Chery" moduna girilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4

    chery mi? olmaz çin malı kalitesiz bi kere....hemde ucuzmuş zaten...
    yakışmaz bize....
    memleketin her tarafından petrol fışkırıyor, hatta bahçelerde su için kuyu açıyorlar petrol fışkırıyor anasını satim
    herkeste para çok, herkes bmw ve mercedes jeeplere binecek illaki..hatta daha pahallısı varsa ondan alalım
    para bol nasılsa en kalitelisi en pahallısı neyse onu alalım
    zaten oturduğumuz evler çok kalite, eşyalar acaip kalite, yollar sokaklar binalar çevremizdeki herşey filan acaip kalite
    herkesin cepler şişkin para dökülüyor valla caddelerde yerlere dökülnüş çil çil paralar....krizmi? bize uğramıyorki zaten
    eeee şimdi olurmu herşeyimiz bu kadar kalite iken neredeyse para içinde boğulacak iken kapıda chery duracak cık cık olmaz...yakışmaz bize....

    sıradaki pliiizz

    Alıntıları Göster
    Bence o fiyata çok gereksiz bi araba yakından gördüm inceledim bariz kalitesiz ve eski Rav4 lerin çakması şeklinde şahsi fikrim aslında önyargılı değilimdir kesinlikle ama üç beş donanıma kanıp bu arabayı almaya değmez o paraya mükemmel arabalar alabilirsin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Bence o fiyata çok gereksiz bi araba yakından gördüm inceledim bariz kalitesiz ve eski Rav4 lerin çakması şeklinde şahsi fikrim aslında önyargılı değilimdir kesinlikle ama üç beş donanıma kanıp bu arabayı almaya değmez o paraya mükemmel arabalar alabilirsin..

    Alıntıları Göster
    Bu kadar kötü yorumun üstüne chery tiggo almaktan vazgetim artık. tiggo fiyatına bu 2003 Model Honda C-RV geliyor.



    http://www.sahibinden.com/2003_model_honda_crv_hic_hatasizWQQaXQQ10870558WQQpXQQdisplayitem


     CHERY TİGGO 3 YORUM


     CHERY TİGGO 3 YORUM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cüneyt Aykaç -- 23 Kasım 2008; 21:48:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cüneyt Aykaç

    Bu kadar kötü yorumun üstüne chery tiggo almaktan vazgetim artık. tiggo fiyatına bu 2003 Model Honda C-RV geliyor.



    http://www.sahibinden.com/2003_model_honda_crv_hic_hatasizWQQaXQQ10870558WQQpXQQdisplayitem


     CHERY TİGGO 3 YORUM


     CHERY TİGGO 3 YORUM


    Alıntıları Göster
    Vazgeçmekle doğru bir karar vermişsiniz, güvenlik konusunda kendilerini kanıtlayana kadar bu araçlardan uzak durmak lazım. Arkadaşın dediği gibi uzun dönemdeki dayanıklılık ve sorunsuzluk için de bekle gör taktiği uygulanmalı. Buna ikinci elde dahil.

    Benim en çok önem verdiğim noktalardan biri fren mesafesidir mesela, günümüz modern araçlarda 36 metre civarına inen bu değerleride görmek lazım testlerinde.

    Tiggo'ya baktım, araç 35 bin ytl ama 2 adet hava yastığı sunulmakta. Bu fiyattaki araçlarda, özellikle almanlarda yan havayastıklarıda standarttır. Hatta 35 bin liralık focus 1.6 115 hp benzinli titanium'da ön ve yan hava yastıklarına ilaveten, ön ve arka perde hava yastıklarıda var.
    Kısacası ncap korkularının nedenleri görülebiliyor, havayastığı yerine sunroof koyup göz boyamayı seçiyorlar bunun yerine.
    Yine bu noktada 10 sene önce havayastıklı arabaya mı biniyordunuz yada sizin aracınızda hava yastığı var mı gibi saçma argümanlar gelebilir, yılın nerdeyse 2009 ve araç fiyatının 35 bin ytl olduğunu tekrar hatırlatmak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi playmaker -- 23 Kasım 2008; 23:00:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playmaker

    Vazgeçmekle doğru bir karar vermişsiniz, güvenlik konusunda kendilerini kanıtlayana kadar bu araçlardan uzak durmak lazım. Arkadaşın dediği gibi uzun dönemdeki dayanıklılık ve sorunsuzluk için de bekle gör taktiği uygulanmalı. Buna ikinci elde dahil.

    Benim en çok önem verdiğim noktalardan biri fren mesafesidir mesela, günümüz modern araçlarda 36 metre civarına inen bu değerleride görmek lazım testlerinde.

    Tiggo'ya baktım, araç 35 bin ytl ama 2 adet hava yastığı sunulmakta. Bu fiyattaki araçlarda, özellikle almanlarda yan havayastıklarıda standarttır. Hatta 35 bin liralık focus 1.6 115 hp benzinli titanium'da ön ve yan hava yastıklarına ilaveten, ön ve arka perde hava yastıklarıda var.
    Kısacası ncap korkularının nedenleri görülebiliyor, havayastığı yerine sunroof koyup göz boyamayı seçiyorlar bunun yerine.
    Yine bu noktada 10 sene önce havayastıklı arabaya mı biniyordunuz yada sizin aracınızda hava yastığı var mı gibi saçma argümanlar gelebilir, yılın nerdeyse 2009 ve araç fiyatının 35 bin ytl olduğunu tekrar hatırlatmak lazım.

    Alıntıları Göster
    tartisma anlamsizlasti diye cevap yazmak istemiyordum ama ...
    bugun ulkemizde peynir ekmek gibi satilan Palio, Albea misal bunlarin euncap testi var mi ? ben bilmiyorum mesela ... bilen varsa yardimci olur ise sevinirim ... fiatin ozenerek urettigi bir bravo yu ncap a sokuyor eyvallah ama bu palio ve albea gibi modelleri (ki hele fiyatlari nedeni ile ozellikle bizim gibi ulkelerde bu modeller asil satilanlar) kurtariyor mu bu durum ?
    Benzer seyler diger markalar icinde gecerli ...
    Dodge, Chrysler ilk aklima gelenler ... forumda oneri isteyen olunca hep bir agizdan bu markalarda oneriliyor ... bu markalarin kac modeli ncap a girmis ne sonuclar alinmis birileri aydinlatabilir mi bizleri ?
    Bu konunun icinde yazdigim ilk mesajimda anlatmak istediklerim biraz bunlar idi ... kaygilar tamam, tartisiladabilir ...
    ama cinliler sadece guvenlikten kistiklari icin ucuz degiller ... diger su cok savunulan markalarin pazar uzerindeki baskilari ile sizleri birer fanatik haline getirmeleri ve 30 lira edecek olani 40 hatta 50 liraya satmalari soz konusu ... tamam cinlilerin kotu yonlerini tartisalim, konusalim, ama bu ise kendinize bayrak yapacak kadar fanatiklesiyor iseniz (ki bu markalarin hicbirinin Turk olmadigini ozellikle goz onunde bulundurarak), bu markalarinda sutten cikmis ak kasik olmadiklarini ozellikle 3 edecek olan icin 5 lira opuldugunuzu de haykirin ... bunun da farkina varin ...

    Bir ornek ile bu marka fanatikligine aciklik getireyim madem yazmaya baslamis iken ...
    Koreliler de bu cinli markalarin su an tartisildigi gibi ulkemizde tartisiliyor idi 3-5 sene evvel ... kore markalari siyirdi sayilir ... yani rustlerini ispat ettiler ... neyse asil konu bu degil ornege gececek olur isek ...
    Ssangyong markasi hakkinda bir baska forumda tartisma mevcut idi ... araclarin saglamligi su bu tartisildiktan sonra oldukca bilgili bir arkadas sasi, konstruksiyon, enjeksiyon sisteminden tutun, elektronik aksamlar vs vs hepsinin orjinini markalari ile verdi ... hepside kendi alaninda taninmis guvenilir markalar vs vs ... Avurapaci, muhalif arkadaslar velhasil neyse bunlara diyecek birsey bulamadilar ... ardindan araclarin motor ve sanzimanlarinin ise mercedes-benz olduklari belirtildi, mercedes ile ssangyong un anlasmasi geregi motor ve sanzimani mercedesten aliyormus ssangyong ... Avrupa fanatigi arkadasin biri diyecek birsey bulamayinca bu kez ne dedi biliyor musunuz ? "bak iste ssangyong alinmaz, cunku araclarda kisilik yok, kendi motorunu bile uretemiyor demek ki" demisti ... cok gulmustum ...

    kissadan hisse cin i de koreside italyani da japonu da, fransizi da, almani da "bizim" degil ... ama niye ise ulkemizde insanlarda bir fanatiklik var ...




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.