< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
CHERY KULLANICILAR KULÜBÜ (163. sayfa)


-
-
Start and stopu çok abartmaya getek yok. 1 saat rolantide çalışan araba 0.7 litre yakar aşağı yukaru
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Atlas avrupada satılıyorsa ENERG değerleri olması gerekmiyor mu
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Peki hocam araçta en ufak gaza dokunmada oluşan patinaji neye bağliyorsunuz? Aracın güvenlik sistemleri mi düzgün çalışmıyor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler. Bizim tiggo 7 lastik etiketini ben bulamadım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Lastiklerin patinaj yapmasının birden fazla nedeni olabilir.Patinajın lastikle bağlantısını kurmak için öncelikle tüm kullanıcıların arabaları patinaj yapıyor mu bu sorunun cevabını aramak gerek.Böyle birşey yoksa öncelikle sürüş stilini gözden geçirmek faydalı olabilir zira ani ve hızlı kalkışlarda özellikle motor performansı güçlü araçlar patinaj yapabilir.Bunun lastikle alakası yoktur.
-
https://www.tyrepress.com/2014/04/high-test-rating-for-atlas-no-surprise-says-deldo//
Atlas lastiklerinden biriyle ilgili Avrupa'da yapılmış bir test.Test auto Bild tarafından yapılmış ve lastik oldukça beğenilmiş.
Yanlış anlaşılmasın bu lastik çok iyidir 1 numaradır demiyorum.Kalitesiz olduğu gerekçesiyle çıkarılıp değiştirilmesini yanlış buluyorum.
Bende omoda 5 var.GİTİ Comfort F50 var.Aynı düşünceler bu lastikler için de geçerli.
-
Durum benim sürücülüğümden kaynaklaniyor olabilir ama ben hicbir aracimda boyle bir patinaj problemi yaşamadım. Birçoğumuz 150 beygir TSİ araç kullanmışızdır,yahut benzer güçteki Tucson denemişizdir. Ben her kalkışta gaza "oldukca" az basmam gerekiyor aksi halde patinajla kalkıyor araç. Belli ki lastik tutunamıyor zemine-diger mühendislik birimlerinin verimli çalıştığını varsayıyoruz. Siz bu durumu.yasamadiginizi mi soyluyorsunuz? Bu demek degil ki atlas lastik idare etmez,pekala bu lastikle ömrünün sonuna kadar yol yapılır. Zaten bu lastiği söküp lassa,petlas takacaksa kullanıcı bence hic değiştirmemeli. Ancak ciddi testlere girip ödül almış bir lastikle değişim yapan kullanıcının.geri bildirimi sağlıklı değerlendirmemiz için faydalı olacaktır.
Bir de konuda son zamanlarda markaya atılan çamur kadar chery sahiplerinde bir marka fanatizmi görüyorum. Bizler olabildiğince objektif olmalıyız ki konuyu okuyanlar kendilerini neyin beklediğini bilsin. Aksi halde bir grubun tü,kaka diğerlerinin efsane araç dediği garip bir döngüye giriyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TirelessMidfielder -- 28 Kasım 2023; 0:12:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam aracın üzerindekiler de 215 60 17
Omoda 5 için söylüyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim sürüşümde lastklerde patinaj yok zaten bendeki lastik giti marka.Bu lastik hakkında da olumsuz yorumlar yapıldı ama hemen yukarıda 3 üye olumlu yorum yapmış.Ben de bu vesileyle daha önce yazdığım iletiyi öne çıkardım.
Yukarıda auto bild dergisinin yaptığı testten örnek verdim.Lastiğin kauçuğu övülmüş, 50 lastik arasında 7.olmuş.Aynı model olmasa da markanın belli bir geçmişi var.Dünyanın 11. büyük lastik üreticisi firmanın lastiği takılmış.Araç üretildikten sonra yüzbinlerce km teste giriyor.Problem olsa zaten takmazlar.Sizin lastiklerde hatalı üretim de olabilir bilemiyorum.
Daha önce sıfır aldığım araçta Nexen lastik vardı Aynı hikayeler o marka forumda da konuşuldu.Nexen lastikler çıkarıldı.Yerine daha bilinen markalar takıldı.Ben lastiği sorunsuz 72 bin km kullandım.Gidin bakın her marka fırumda aynı şeyler konuşuluyor.Burada deja vu görüyorum.
Dediğiniz üzere bu lastikler çıkacaksa michelin conti gibi markalar takardım.Yakıt düşebilir, yol tutuş iyileşebilir ama bu aracı alanlar zaten f/p ürünü olduğunu düşündüğü için aldı.Ben lastik konusunda ön yargılı olunduğunu düşünüyorum zira galeride aracı inceleyenlerin ilk kafasına takılan yer lastik oluyor.Bu kalitesizlik algısı bilinçaltına orada yerleşiyor çünkü ülkemizde hiç adı sanı duyulmamış lastikler.Bilinmeyen duyulmayan kötüdür.
Marka fanatizmine gelince burada aracın olumsuz bulduğum yanlarını söyledim.Ses sistemi çok iyi değil dedim.Eleştirdiler.Bu araç şehir içi 7 küsur yakıyor dediler.Öyle birşey yok 9-10 lt rahat yakar,depo dolumu yapıp kontrol edin dedim.Bunun üzerine bir arkadaş farketmeden basıyor olabilirsin dedi.Bir diğeri kalın ayakkabı giyerseniz bastığınızı farketmezsiniz :) dedi.Ben de size hızlı ve ani kalkış yapıyor olabilirsiniz dedim örneğin.Bunlar marka fanatizmi değil.
Trol gelmiş sunrooftan su alıyor araçlar diyor.Öbür forumda mitsubashi mi ne var.Ben görmezden geliyorum bunları çünkü amaç belli ama öte yandan daha yeni birisi gelmiş chery 1.6 gdi motor eski nesil motor yenisini getirmediler diyor.Bu bilgi kirliliğidir bu tip yanlışları düzeltmek gerek.Bunları düzeltmek marka fanatizmliği değildir.Üstüme alındığım için de söylemiyorum bunları.Söylemlerim genel.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Chery lux aracı jetourda GITI marka kullaniyor Giti Çinde continental ayarı bi lastik çok fazla argeye önem veriyolar. ama ATLAS oyle değil bilinmiyor Arge vs yok. LAssa ayari bir firma sanırım tabi bnm tahminim bu
Vision Effect TVyoutube
Please Subscribe and Support For More Videos and Content. https://www.youtube.com/channel/UC88Wpf9g5I59unIcit3H2Uw?sub_confirmation=1 Jetour Traveler, the first product of Jetour Automobile's lightweight off-road series, was offered for pre-sale at the Chengdu Auto Show, which will open on August 25. It appears that the Jetour Traveler is positioned as a mid-size SUV with a tough SUV. design style. The fueled version, on the other hand, provides 1.5T and 2.0T power according to the preferences of the consumers. In terms of appearance, the Jetour Traveler is equipped with a darkened air intake grille; The English "JETOUR" brand with light effect is integrated with the grill decoration. On this basis, the vehicle is equipped with an off-road-style front bumper structure, while also having auxiliary lighting sources placed longitudinally on the left and right sides to improve lighting range in the wilderness. Viewed from the side, the Jetour Traveler's body has sharp edges and corners; With its wide-wheel brow shape and curved waistline design, the look of a rugged SUV is intuitively presented. In addition, the vehicle also offers a suspended ceiling design; Roof boxes, side steps, rear privacy glass and other equipment are also available. At the rear of the car, the Jetour Traveler is equipped with dimmed vertical taillights, the tailgate adopts the side-opening method common on hard-core SUVs, and a square "small bag" is placed in the middle of the tailgate. In terms of body size, the Jetour Traveler's length, width and height are respectively 4785/2006/1880 mm, and the wheelbase is 2800 mm. In terms of interior, Jetour Traveler uses many hard lines to outline the center console, door panels and other areas, giving users color-matched design schemes to choose from. On this basis, the car uses an octagonal two-color steering wheel with a built-in LCD screen, a large-sized central control display with a floating layout and is equipped with a Qualcomm Snapdragon 8155 chip. In terms of power, the Jetour Traveler fuel version is equipped with 1.5T and 2.0T turbocharged engines; The 2.0T engines have a maximum power of 187 kilowatts and a maximum torque of 390 Nm and drive the sixth generation BorgWarner quad. It is also understood that Jetour Traveler will also launch a plug-in hybrid version consisting of a 1.5T engine and electric motor. Official pre-sale price of Jetour Traveler: 140,900-180,900 yuan . https://www.pcauto.com.cn/hj/article/2164890.html#ad=20420https://www.youtube.com/watch?v=K5g9uyYzlYA -
Giti comfort 50
Tüm aileyi rahat ve huzurlu tutacak güvenli ve sessiz bir SUV. Islak yollar da dahil olmak üzere tüm sürüş koşullarında başarıya ulaşan, her zaman güvenilir bir lastiğe sahip olurken yakıt ve enerji tasarrufunun keyfini çıkarın.
Ayrıca Hız sınırı 210 240 demiş. guvenli sessiz diyor tanımlamasında
-
Arabanın patinajla kalkması çok normal eğer biraz abanırsanız çünkü araç 197hp. Tabi yol durumu ve sizin gaza basma şekliniz de önemli.
-
Hocam selamlar. Oncelikle benim yasadigim olumsuz durumu yaşamıyor olmanıza sevindim.2 önceki aracımda Michelin primacy 4 lastik vardı ve bence harika bir lastikti. Michelin genel olarak yumuşak hamur sebebiyle eleştirilse de 60 bin km de hala sorunsuz kullanıyordum. Öte yandan sonraki aracımda Michelin primacy 3 vardı ve lastikten anlamayan ben dahi berbat bir lastik olduğunu daha ilk sürüşte anlamıştım. Fren mesafesi berbat,konfor ve yalıtım kötüydü. Sonradan detaylı testler yapan sitelerden kontrol ettiğimde de bu durumun skorlara da yansıdığını gördüm. Primacy 4 benim ölçülerde %85-90 skor alırken primacy 3 75-77 alıyor bazı kroterlerde puanlama ya dahil bile edilmiyordu. Simdi bu durum michelini iyi mi yapar kotu mu yapar? Yahut dünyanın bilmem kaçıncı büyük üretici olması neyi değiştirir ki? Atlas markasının avrupa da satılan modelleri aşağıdaki siteden bulabiliriz. Avrupa da satılan modeller(en azindan resmi sitesinde)arasında bizim araçta takılı olan Batman serisi mevcut değil. Diğer linkini verdiğim testte green 4s modelinin Hankook Kinergy ile olan mukayesesini bulabilirsiniz. Birisi ıslak frenlemede 49 metrede dururken atlas 61 metrede duruyor. Ayni siteden markanın diğer serilerinin testlerini de bulabilirsiniz. Yine başka bir nokta bizim araçtaki batman serisine ait tek bir test ben bulamadım, bulursanız paylaşın lütfen okumaktan memnun olurum. Hepimizin beklentileri,güvenliğe bakışı, olmazsa olmazları farklı faklı. Kimimiz icin karartmali dikiz aynası olmaması sacmaysa bir diğeri bu durumla pekala idare edebilir. Benim yorumum aracın en önemli parçası olan lastiklerin ekonomik imkânı olan bu lastikleri biran evvel değiştirmeli, diğerleri tedbirli kullanmaya devam etmeli şeklinde.
Marka fanatizmi konusundaki hicbir yorumum size yönelik değildi zaten bu sebeple o konudaki fikirlerini ayrı bir satırda yazdım ki üzerinize alınmamış olmaniza sevindim. Lastiklerinden memnun olan 3 forumdasimiz gibi radyolarından,ses sistemlerinden memnun olan forumdaslar da vardı konuda. Bu arkadaslarin memnuniyeti yahut bizim memnuniyetsizligimiz araçlarımızdaki gerçeği değiştirmiyor.
www.thetirelab.com
Atlas Green 4S - Reviews and tests 2023 | TheTireLab.comhttps://www.thetirelab.com/atlas-green-4sDüzenleme: benim sürüş seklim kesinlikle agresif değildir aksine oldukca sakin kullanırım. Yukarıda bir yerlerde yakıt değerlerimi paylaşmıştım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TirelessMidfielder -- 28 Kasım 2023; 8:56:24 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Giti marka lastiği vw de kullanıyor. Ama atlas hiç duymadım. Bana lastik çok sert geliyor. Kasislerde direkt vuruyor lastik absorbe edemiyor yükü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 28 Kasım 2023; 8:47:11 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X