Şimdi Ara

CHERY ACTECO NASILDIR-ÖZELLİKLE KULLANANLARDAN YORUM LTF? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
1
Favori
58.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eksik yazmışsın arkadaşım bak bunlar TIGGO'nun yazmadığın diğer artıları.

    - Arka Cam Orta Stop Lambası
    - Ön Fren-Hava Soğutmalı Disk
    - Arka Fren-Disk
    - Ön ve Arka Kapı İçlerinde Yan Darbe Koruyucu Barlar
    - Yükseklik Ayarlı Ön Emniyet Kemerleri
    - Üç Noktalı Arka Emniyet Kemerleri
    - Çocuk Kilidi

    ayrıca LOTUS imzalı yol tutuş karakteristiğini ve viraj denge çubuğunuda de ekleyelim lütfen. Diğer suvlarda olmayan farkı da budur...
  • Yanlız bir fark daha var diğer suvlardan, Chery de 4x4 yok. şimdi ssangyong unda bazı modellerinde yok ama 4x4 olmadan bence tam anlamıyla suv olmaz araçlar.


    quote:

    Orijinalden alıntı: zilog

    Eksik yazmışsın arkadaşım bak bunlar TIGGO'nun yazmadığın diğer artıları.

    - Arka Cam Orta Stop Lambası
    - Ön Fren-Hava Soğutmalı Disk
    - Arka Fren-Disk
    - Ön ve Arka Kapı İçlerinde Yan Darbe Koruyucu Barlar
    - Yükseklik Ayarlı Ön Emniyet Kemerleri
    - Üç Noktalı Arka Emniyet Kemerleri
    - Çocuk Kilidi

    ayrıca LOTUS imzalı yol tutuş karakteristiğini ve viraj denge çubuğunuda de ekleyelim lütfen. Diğer suvlarda olmayan farkı da budur...


  • evet haklısın arkadaşım ama 1600cc için.

    1600cc ----> 4x2
    2000cc ----> 4x4 M/T ve A/T seçenekleriyle...

    ayrıca türkiyeye getirilmeyen 2400 cc motorlusuda 4x4. Sonra italyada DR5 olarak satılanda superchargerlı 1600cc (150 bp 205N/m tork değeri) olanıda yanılmıyorsam 4x4 olacaktı. (siz yazın arkadaşlar eksiklerinizi ben doldururum)
  • Şimdiki fiyatın yarısına satılsa belki anlarım maddi durumun el vermemesi ve sıfır araç almak istenmesi nedeniyle bu araçların alınmasını ama bu fiyatlarla bu araçlar alınmaz. Malzeme kalitesi çok kötü, güvenlik namına hiçbirşey yok, aracın gerçekten elle tutulup övülecek bir tarafı yok.

    Eğer "amaan ne olacak ben iyi şöförüm abs ile hava yastığı yeter" diye düşünüyorsanız lütfen aklınızdan çıkarmayın trafikte her an herşey olabilir. O araçta belki arkadaşınız dostunuz akrabanız belki eşiniz çocuğunuz varken kaza yaparsanız olacakları lütfen tahayyül edin. En azından Chery'nin Euro NCAP testlerine girmesini bekleyin, ısrarla o teste girmiyorlarsa vardır bir bildikleri
  • İlk zamanlar bende çok savunuyordum bu Çinlileri ama yaptığım bazı araştırmalar sonucu şimdilik bu araçlara bulaşmamak en iyisi.

    Chery Alia sahibi biri ile telefonda görüştüm.Aracından çok şikayetçi.Süspansiyonları 6 defa değişmiş.Yer yer paslanma başlamış ve aracın çekişi çok ama çok düşük.Motor gücü 110 beygi yazıyor ama pratikte çekiş hiçte 110 beygirlik değil.Tork sorunu var.Mermerler grubu yapılan şikayetlerle ilgili hiçbirşey yapmamış.Üstelik açılan bayiler ve yetkili servisler birer birer kapanıyor.Ayrıca aracının yakıt tüketiminin çok ama çok yüksek olduğundan şikayetçi idi.100 liralık benzinle 300 km yol yapabiliyormuş.

    Şimdi mahkemeye ve basına olayı yansıtma derdine düşmüş durumda.

    Bende çok savunuyordum bu araçları ama kesinlikle araştırmadan almama taraftarıydım.Herkese önerim Chery veya başka bir çinli aracın almadan önce bir 10 yıl bekleyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nashquil

    Şimdiki fiyatın yarısına satılsa belki anlarım maddi durumun el vermemesi ve sıfır araç almak istenmesi nedeniyle bu araçların alınmasını ama bu fiyatlarla bu araçlar alınmaz. Malzeme kalitesi çok kötü, güvenlik namına hiçbirşey yok, aracın gerçekten elle tutulup övülecek bir tarafı yok.

    Eğer "amaan ne olacak ben iyi şöförüm abs ile hava yastığı yeter" diye düşünüyorsanız lütfen aklınızdan çıkarmayın trafikte her an herşey olabilir. O araçta belki arkadaşınız dostunuz akrabanız belki eşiniz çocuğunuz varken kaza yaparsanız olacakları lütfen tahayyül edin. En azından Chery'nin Euro NCAP testlerine girmesini bekleyin, ısrarla o teste girmiyorlarsa vardır bir bildikleri


    arkadaşım fazla konuşmaya gerek yok şu 3 videoyu izle sonra o gelişmiş hayal gücünü bizimle paylaş olurmu

    --- CHERY TIGGO http://www.youtube.com/watch?v=VphcXHzAhiY
    --- CHEVROLET CAPTIVA http://www.youtube.com/watch?v=iMs5BOFM2U8&feature=PlayList&p=A3BFB583711FF6B6&playnext=1&playnext_from=PL&index=41
    --- FORD KUGA http://www.youtube.com/watch?v=rYKXreeVkoQ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog

    arkadaşım fazla konuşmaya gerek yok şu 3 videoyu izle sonra o gelişmiş hayal gücünü bizimle paylaş olurmu

    --- CHERY TIGGO http://www.youtube.com/watch?v=VphcXHzAhiY
    --- CHEVROLET CAPTIVA http://www.youtube.com/watch?v=iMs5BOFM2U8&feature=PlayList&p=A3BFB583711FF6B6&playnext=1&playnext_from=PL&index=41
    --- FORD KUGA http://www.youtube.com/watch?v=rYKXreeVkoQ



    Captiva ve Kuga'nın testini Euroncap yapıyor, Tiggo'nun testini kimler yapmış söyler misin?

    Önce savunduğun markayı Euroncap testlerinde görelim de ondan sonra konuşalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX35 -- 23 Aralık 2009; 0:30:42 >




  • Logan'ımı seviyorum.

    Allaha şükür 5 yıla yakındır tık demedi. Arkamda Lotus yok Renault var bana yetiyor.
    18.000 e sıfır araç sahibi oldum bütün beklentilerimi karşıladı.

    O arkadaş eğer parası bolsa bide sandero stepway 1.5 alsın bakalım nasıl gelecek.Yazın üstünden kazağını çıkarmış gibi gelecek.

  • 20 milyar ancak chery alınarak çöpe atılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nashquil

    Şimdiki fiyatın yarısına satılsa belki anlarım maddi durumun el vermemesi ve sıfır araç almak istenmesi nedeniyle bu araçların alınmasını ama bu fiyatlarla bu araçlar alınmaz. Malzeme kalitesi çok kötü, güvenlik namına hiçbirşey yok, aracın gerçekten elle tutulup övülecek bir tarafı yok.

    Eğer "amaan ne olacak ben iyi şöförüm abs ile hava yastığı yeter" diye düşünüyorsanız lütfen aklınızdan çıkarmayın trafikte her an herşey olabilir. O araçta belki arkadaşınız dostunuz akrabanız belki eşiniz çocuğunuz varken kaza yaparsanız olacakları lütfen tahayyül edin. En azından Chery'nin Euro NCAP testlerine girmesini bekleyin, ısrarla o teste girmiyorlarsa vardır bir bildikleri


    arkadaşım fazla konuşmaya gerek yok şu 3 videoyu izle sonra o gelişmiş hayal gücünü bizimle paylaş olurmu

    --- CHERY TIGGO http://www.youtube.com/watch?v=VphcXHzAhiY
    --- CHEVROLET CAPTIVA http://www.youtube.com/watch?v=iMs5BOFM2U8&feature=PlayList&p=A3BFB583711FF6B6&playnext=1&playnext_from=PL&index=41
    --- FORD KUGA http://www.youtube.com/watch?v=rYKXreeVkoQ



    Bu testlerin ne olduğunu gerçekten bildiğine emin misin? O çarpışmalar arasında kaç km hız farkı var biliyor musun? Aracın katlanmaya başladığı yerleri, kapı çıtalarında bile oluşan darbe emilimlerini, bunun sonucu olarak yaşam alanındaki değişken g kuvvetini ve darbe sonucunda oluşan yaşam alanındaki hasarı görüp hesaplayabiliyor musun? Sakın o videoda aracın üstüne Euro NCAP yazıyor falan deme, Euro NCAP'in böyle bir testi yok, adamlar yazmışlar aracın üstüne öyle kafasına göre.

    Elbette Cherry Amulet kaza testleri gibi olmayacak çünkü o testlerden daha yavaş bir hızda ve daha ağır bir arabadan bahsediyorsun. Sonuç olarak bu araçlar güvenli değil, kaliteli değil, yürür aksamları ve hareketli parçaları uzun ömürlü değil.

    Gelişmiş hayal gücü dediğin şey salt bilgi ama senin bilgi dediğin şey hayal gücü, hatta kendi garajlarında yaptıkları testi Euro NCAP gibi görmeyi sağlayan şizofreni kıyısında gezinen bir hayal gücü.

    Lotus'la ortak geliştiriliyor falan diye de saçmalamanın alemi yok, Lotus sadece A6 coupe modeli için Chery ile ortak çalışıyor ve zaten artık kafalardaki Lotus imajı 1980lerin aracı değil, Proton tarafından satın alındığından beri tahmin edemeyeceğin kadar çok şey değişti Lotus'ta.

    Fiat'la da bir ortaklığı yok, 2010 yılı için Fiat araçlarının Chery'nin fabrikasında Fiat üretim bantlarından çıkması için anlaşma sağlanmaya çalıştı ama Fiat ekonomik krizi bahane ederek vazgeçti. Bu sayede Chery Avrupa piyasalarında Fiat desteği almayı bekliyordu ama mümkün olmadı.

    Ayrıca Chrysler ile ortaklık kurmaya çalıştı, Chrysler Çin'de satılacak Dodge'ları üretmesini kabul etti ancak "gerekli kaliteyi ve güvenliği" sağlayamadıkları için ortaklıktan vazgeçtiklerini açıkladı.

    Chery ne ucuz, ne kaliteli, ne güvenli, ne dayanıklı ne de uzun ömürlü. Hyundai gibi bir firma varken zaten hiç şansı yok ama çok bilinmeyen Proton bile fersah fersah üstün bir markadır Chery'den. Chery'nin dünyadaki tek kozu aşırı ucuz olması ama Mermerler'in kar aşkı elinden bu kozu da alıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nashquil


    quote:

    Orijinalden alıntı: zilog


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nashquil

    Şimdiki fiyatın yarısına satılsa belki ........


    arkadaşım fazla konuşmaya gerek yok şu .......



    Bu testlerin ne olduğunu gerçekten bildiğine emin misin? O çarpışmalar arasında kaç km hız farkı var biliyor musun? Aracın katlanmaya başladığı yerleri, kapı çıtalarında bile oluşan darbe emilimlerini, bunun sonucu olarak yaşam alanındaki değişken g kuvvetini ve darbe sonucunda oluşan yaşam alanındaki hasarı görüp hesaplayabiliyor musun? Sakın o videoda aracın üstüne Euro NCAP yazıyor falan deme, Euro NCAP'in böyle bir testi yok, adamlar yazmışlar aracın üstüne öyle ......


    Hocam güzel doldurmuşun sayfayıda eksik olan bu bilgilere nereden ulaştığın. Doğru ile yanlışı ayıran tek şey kaynağıdır.
    Bu bilgilerin kaynaklarını bizimle paylaşırsan sevinirim..... ( Haber, makale, dergi linki ingilizce/almanca fark etmez sen linkleri bi yazıver yeter....)




  • Lotus geliştirmiş diye iddia edenler var ancak tiggo3 içinde 5 kişi otururken neden efsane kasa corolla gibi yerle bir oluyor?
    Gerçekten görmeniz lazım bunun bir arazi aracı olduğunu iddia ediyorlarsa ben buna 5 kişi bindiğimde çökmemesi, arkasına römork taktığımda motorun hissetmemesi lazım.
    Ucuz parçaları biraraya getirerek kaliteli ürün üretemezsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    Lotus geliştirmiş diye iddia edenler var ancak tiggo3 içinde 5 kişi otururken neden efsane kasa corolla gibi yerle bir oluyor?
    Gerçekten görmeniz lazım bunun bir arazi aracı olduğunu iddia ediyorlarsa ben buna 5 kişi bindiğimde çökmemesi, arkasına römork taktığımda motorun hissetmemesi lazım.
    Ucuz parçaları biraraya getirerek kaliteli ürün üretemezsiniz.



    Bakın anlatmaya çalıtığım buydu.... Sizde güvenirliğinizi kanıtlayın beyler, sonra yazdıklarınız hayal gücü olmaktan gerçeğe dönsün ....

    quote:



    Tiggo 3 comes with the advanced chassis for sedans calibrated by Britain's Group Lotus PLC. This chassis matches perfectly with the car's engine, thereby bringing great driving pleasure. Made of aluminum alloy and composite materials, Tiggo 3 adopts the lightweight technology leading in the State 863 Plan. Its average fuel consumption for every 100 km reduces by 8%, a miracle among the mid-level sedans. With new drive, new space and new experience, Tiggo 3 brings you brand-new driving experience and life style characterized by fashion, activity and tastefulness.



    link --->http://www.cheryinternational.com/en/tiggo-overview




  • Şimdi chery mühendisi olsam sana desem ki, bu otomobilin şasisini St37 kodlu metalden ürettik.
    Güvenilirliğini kanıtlamış olur muyum?
    Belki dersin ki, vay be metale bak, demek ki kaliteli bişey..

    St 37 en boktan metaldir ama

    O yüzden " advanced chasis" le üretildiğinden, " great driving pleasure" sağladığından, Motorla şasinin " great matches" olduğundan zirvalamayacaksın bir üretici olarak.

    Sokucan Ncap'e 64 ile, gerekirse golf gibi 100 ile, görücez sonucunu sende "branded by ncap" olacan.

    Yoksa trabant da sallar "ultimate driving machine" der. Peki olabilir mi?






  • 100 le sokarsan ncap a direksiyon mankenin neresine girer bilmiyorum Allah muhafaza.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    Şimdi chery mühendisi olsam sana desem ki, bu otomobilin şasisini St37 kodlu metalden ürettik.
    Güvenilirliğini kanıtlamış olur muyum?
    Belki dersin ki, vay be metale bak, demek ki kaliteli bişey..

    St 37 en boktan metaldir ama

    O yüzden " advanced chasis" le üretildiğinden, " great driving pleasure" sağladığından, Motorla şasinin " great matches" olduğundan zirvalamayacaksın bir üretici olarak.

    Sokucan Ncap'e 64 ile, gerekirse golf gibi 100 ile, görücez sonucunu sende "branded by ncap" olacan.

    Yoksa trabant da sallar "ultimate driving machine" der. Peki olabilir mi?






    senin gibi ne bildiği belli olmayan bir adam bana çelikleri anlatacaksa hiç yorulmasın. Sen şimdi daha sağlam olsun 100'le ncap'a girsin diye arabanın orasına burasını betonlada güçlendirmeye kalkarsın. ST37 çeliğinin özellikleri ve kullanım alanları. Boktan metal bak nerelerde kullanıyormuş çok akıllı arkadaşım

    3.1. Çelik Malzeme Özellikleri

    Taşıyıcı sistemler için kullanılan çelik malzeme yapı çeliği veya yapısal çelik olarak isimlendirilir. Yapısal çeliği malzeme kalitesine göre normal yapı çeliği ve yüksek dayanımlı yapı çeliği olarak ikiye ayırabiliriz. Normal yapı çeliği akma sınırı 2400 kg/cm2 olan ve St 37 olarak anılan çeliklerdir. Yüksek dayanımlı çelikler akma sınırı 3000 kg/cm2 (St 50) ve daha yukarı olan çeliklerdir ve en yaygın kullanılanı 3600 kg/cm2 akma sınırına sahip St 52 kalitede olanıdır.

    3.2. Uygulama Alanları

    Yapısal çelik, endüstriyel tesisler yanında aşağıda sıralanan birçok yapı türünün taşıyıcı sistemi için kullanılabilir.

    a. Ofis binaları
    b. İş merkezleri
    c. Alışveriş merkezleri
    d. Terminal binaları
    e. Okullar
    f. Konutlar
    g. Otoparklar
    h. Spor ve sergi salonları
    i. Stadyumlar
    j. Tarihi eserlerin restorasyonu

    link --->http://www.e-celikyapi.com/clkkul.htm

    Belkide ben seni yanlış anladım, otoparkı görünce otomobili çağrıştırdı aklına sanırım sende arabaları bundan yapıyorlar diye mi korktun !!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zilog -- 23 Aralık 2009; 16:31:00 >




  • Aracın güvenliği kendini ne kadar koruduguna degil surucusunu ne kadar koruduguna gore belirlenir. Bu durumda video izleyerek karar vermek pekk mantıklı değil. Aynı hızda aynı darbeyi aldıgında maketin hangi bolgesinin ne kadar zarar gordugune bakmak lazım.

    Simdi lotus gelistirdi o gelistirdi bu gelistirdi demek cok gercekci bir yaklasım degil. Lotus aynı zamanda protonlada ortak çalısıyor. Lotus teknoloji satan bir firma zaten.

    Gercek sonuçları tiggo icin 1 yılda almak cok dogru olmaz araba 5 sene sonra hala tas gibi ise o zaman bu araclar iyi diyebilirsiniz. Zaten 1 yılda hic bir sorun yasatmamalı hic bir arac. Ustelik yol tutusu motor performansı icin guvenilir kaynaklar tarafından yapılmıs test varsa tartısalım yoksa yol tutusu iyi motoru kotu demek biraz sacma neye gore iyi neye gore kotu degilmi

    Fakat su bir gercek ikinci eli zayıf olacak bu aracların
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog

    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    Şimdi chery mühendisi olsam sana desem ki, bu otomobilin şasisini St37 kodlu metalden ürettik.
    Güvenilirliğini kanıtlamış olur muyum?
    Belki dersin ki, vay be metale bak, demek ki kaliteli bişey..

    St 37 en boktan metaldir ama

    O yüzden " advanced chasis" le üretildiğinden, " great driving pleasure" sağladığından, Motorla şasinin " great matches" olduğundan zirvalamayacaksın bir üretici olarak.

    Sokucan Ncap'e 64 ile, gerekirse golf gibi 100 ile, görücez sonucunu sende "branded by ncap" olacan.

    Yoksa trabant da sallar "ultimate driving machine" der. Peki olabilir mi?






    senin gibi ne bildiği belli olmayan bir adam bana çelikleri anlatacaksa hiç yorulmasın. Sen şimdi daha sağlam olsun 100'le ncap'a girsin diye arabanın orasına burasını betonlada güçlendirmeye kalkarsın. ST37 çeliğinin özellikleri ve kullanım alanları. Boktan metal bak nerelerde kullanıyormuş çok akıllı arkadaşım

    3.1. Çelik Malzeme Özellikleri

    Taşıyıcı sistemler için kullanılan çelik malzeme yapı çeliği veya yapısal çelik olarak isimlendirilir. Yapısal çeliği malzeme kalitesine göre normal yapı çeliği ve yüksek dayanımlı yapı çeliği olarak ikiye ayırabiliriz. Normal yapı çeliği akma sınırı 2400 kg/cm2 olan ve St 37 olarak anılan çeliklerdir. Yüksek dayanımlı çelikler akma sınırı 3000 kg/cm2 (St 50) ve daha yukarı olan çeliklerdir ve en yaygın kullanılanı 3600 kg/cm2 akma sınırına sahip St 52 kalitede olanıdır.

    3.2. Uygulama Alanları

    Yapısal çelik, endüstriyel tesisler yanında aşağıda sıralanan birçok yapı türünün taşıyıcı sistemi için kullanılabilir.

    a. Ofis binaları
    b. İş merkezleri
    c. Alışveriş merkezleri
    d. Terminal binaları
    e. Okullar
    f. Konutlar
    g. Otoparklar
    h. Spor ve sergi salonları
    i. Stadyumlar
    j. Tarihi eserlerin restorasyonu

    link --->http://www.e-celikyapi.com/clkkul.htm

    Belkide ben seni yanlış anladım, otoparkı görünce otomobili çağrıştırdı aklına sanırım sende arabaları bundan yapıyorlar diye mi korktun !!!!


    Zilog arkadaşım..
    Merak etme çelikler konusunda da metaller konusunda da kompozit konusunda da sheet metal konusunda da ayrıntılı ders verebilirim ücret dahilinde
    Ne bildiğini gayet iyi bilen, oradan buradan copy-paste yapmadan sana "örneğin" hususunda bilgi vermeye çalışan biriyim.
    Elbette ki St37 kaynaklayarak otomobil yapılmaz Bunu ciddiye alıpta böyle bir cevap yazma gafletinde bulunduğun için ayrıca tebrik ederim.
    O yüzden "kanıt sunun", "belge gösterin", demden önce şu hususları araştırmanı tavsiye ederim. Belki metaller konusunda birşeyler kazanırsın.

    Brinell, Vickers, Rockwell, Mohs ve Scleroscope sertlik ölçme deneyleri.
    Kristal kafes yapıları.
    Ferrit, Ostenit, Ledeburit, Perlit Fazları.
    Perlit, Beynit, Sementit, Martenzit faz dönüşümleri.
    Ve en önemlisi sementasyon (karbonlama) işlemleri.

    Belki tüm bunlardan sonra Sheet Metal konusuna yavaş yavaş giriş yapabiliriz.
    Yani haddeden çıkan her sheet metal, bildiğin metal değildir.
    Metal öyle bir şey ki, kalitelisiyle kalitesizini bakarak göremezsin.
    Tıpkı Rav4 ile Tiggo'ya uzaktan baktığında bir fark görememen gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilog


    quote:

    Orijinalden alıntı: helisel

    Lotus geliştirmiş diye iddia edenler var ancak tiggo3 içinde 5 kişi otururken neden efsane kasa corolla gibi yerle bir oluyor?
    Gerçekten görmeniz lazım bunun bir arazi aracı olduğunu iddia ediyorlarsa ben buna 5 kişi bindiğimde çökmemesi, arkasına römork taktığımda motorun hissetmemesi lazım.
    Ucuz parçaları biraraya getirerek kaliteli ürün üretemezsiniz.



    Bakın anlatmaya çalıtığım buydu.... Sizde güvenirliğinizi kanıtlayın beyler, sonra yazdıklarınız hayal gücü olmaktan gerçeğe dönsün ....

    quote:



    Tiggo 3 comes with the advanced chassis for sedans calibrated by Britain's Group Lotus PLC. This chassis matches perfectly with the car's engine, thereby bringing great driving pleasure. Made of aluminum alloy and composite materials, Tiggo 3 adopts the lightweight technology leading in the State 863 Plan. Its average fuel consumption for every 100 km reduces by 8%, a miracle among the mid-level sedans. With new drive, new space and new experience, Tiggo 3 brings you brand-new driving experience and life style characterized by fashion, activity and tastefulness.



    link --->http://www.cheryinternational.com/en/tiggo-overview


    Neydi anlatmaya çalıştığın? Herkes gibi o arkadaşta gördüklerini yorumlayıp yazmış. Sen Lotus üretiyor Fiat'la ortaklar diyorsun, Euro NCAP olmayan testi sanki Euro NCAP gibi oraya koyuyorsun.

    Linkler İngilizce'dir;

    Chery-Fiat Ortaklığı Başlamadan Bitti

    Chery-Chrysler Ortaklığı Başlamadan Bitti

    Lotus ile ilgili link vermem mümkün değil, çünkü Lotus bugüne kadar beraber çalıştığı ve piyasaya ürün çıkartan tüm firmaları kendi sitesinde yayınlamış olmasına rağmen Chery markası hiçbir yerde yok, newsletterlar dahil. Lotus fabrikası yakınlarında kamuflajsız bir Chery A6 görüldüğü için bu araca Lotus'un destek verdiği dedikodusu var, ben de buna istinaden yazdım. Yoksa Lotus piyasadaki hiçbir Chery marka aracın tasarımına veya teknolojisine katkıda bulunmamıştır, eğer bulunduysa Lotus resmi sitesinden bunu kanıtlayın.

    Sonuç olarak Euro NCAP testlerine girmeye cesaret edemeyen bir firma güvensiz araçlar üretiyordur. Kendisi güvenmiyor ki aracının güvenli olduğuna ben nasıl güveneyim. Araca Euro NCAP stickerı yapıştırıp nizami olmayan engele nizami olmayan hızla çarp ondan sonra bu araç güvenli de, resmen sahtekarlık. Yukarıda da yazdığım gibi ;Chery ne ucuz, ne kaliteli, ne güvenli, ne dayanıklı ne de uzun ömürlü. Hyundai gibi bir firma varken zaten hiç şansı yok ama çok bilinmeyen Proton bile fersah fersah üstün bir markadır Chery'den. Chery'nin dünyadaki tek kozu aşırı ucuz olması ama Mermerler'in kar aşkı elinden bu kozu da alıyor.




  • cherynin 5 yıldız almasını bekleyen biri değilim..
    Ancak gündelik hayatta bindiğimiz araçların bir çoğunun cheryden çok daha güvenli olduğuna inanmıyorum..
    Sıfır veya bol donanımlı yeni bir araca binmek isteyen birçok arkadaş için chery belki de iyi bir alternatif..

    bu fiyatlar çerçevesinde sıfırı alınabilecek daha güvenli araçlar önerebilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.