Şimdi Ara

Check cable connection hatasi (YARDİM)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
7.144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ben casper nirvana laptopumda film izlerken uyuya kaldim sabah kalktigimda ekranda biseler en altindada please check your cable connection yazisi vardi biraz arastirma yaptim hdd kablolarina bak falan dediler ama pc yere falan dusmemisti lacaba gece acik kaldigindan hdd mi yandi yana hepsi bir yana farkli bir cozumu varmi elimde farkli bir hdd yok yani deneyemiyorum bilen varsa.beni bi aydinlatsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: squadnewers

    ben casper nirvana laptopumda film izlerken uyuya kaldim sabah kalktigimda ekranda biseler en altindada please check your cable connection yazisi vardi biraz arastirma yaptim hdd kablolarina bak falan dediler ama pc yere falan dusmemisti lacaba gece acik kaldigindan hdd mi yandi yana hepsi bir yana farkli bir cozumu varmi elimde farkli bir hdd yok yani deneyemiyorum bilen varsa.beni bi aydinlatsin

    Bilgisayarın açılıyormu ?
    ekranda bişiler nedir açarmısın?
    please check your cable connection diyor hangi bağlantı kablosunu kontrol etmemizi istiyor makine bizden ?
    birde tanrı aşkına casper dan neden neden laptop alıyorsun
  • pc belli bir yere kadar geliyor casper yazisi cikiyo ondan sonra siyah ekran geliyor yani biosa fakan gireb
    iliyorum bu arada dedigin gibi casper tam bir felaket pc nin islemci i7 ram 8gb ama oyun oynamak bile zor .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BIOS Post Analiz ekranda yani siyah ekranda verdiği hataya ait örnek resim ekleyebilir misiniz ?

    Ya da Casper logosu çıktığında "Tab" tuşuna basın muhtemelen orada hataya ait detay verecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spiky2122003

    BIOS Post Analiz ekranda yani siyah ekranda verdiği hataya ait örnek resim ekleyebilir misiniz ?

    Ya da Casper logosu çıktığında "Tab" tuşuna basın muhtemelen orada hataya ait detay verecektir.

    tab tusuna bastim ama bir etkisi olmadi
     Check cable connection hatasi (YARDİM)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • hdd in uçmuş olabilir. Bağlantılarını kontrol et düzelmezse yeni hdd al
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a1kalite34

    hdd in uçmuş olabilir. Bağlantılarını kontrol et düzelmezse yeni hdd al

    pc nin icini actim ama kablo baglantilarinda sikinti yok yada ben goremedim ama yeni bir hdd alsam bana kaca patlar ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önce biostan hdd in görünüp görünmediğine bak görünmüyorsa yenisini al.

    100-150 tl arası alabilirsin

    Hızlanma istiyorsan SSD diskleri tercih edebilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a1kalite34

    Önce biostan hdd in görünüp görünmediğine bak görünmüyorsa yenisini al.

    100-150 tl arası alabilirsin

    Hızlanma istiyorsan SSD diskleri tercih edebilirsin

    bu arada yardimci oldugun icin tesekkurler ama bisey daha sorucam biostan hdd nin gorunup gorunmedigine nasil bakabilirim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • squadnewers S kullanıcısına yanıt
     Check cable connection hatasi (YARDİM)


    Resimdeki gibi sizinki aynı olmasada benzer şekilde olur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a1kalite34

     Check cable connection hatasi (YARDİM)


    Resimdeki gibi sizinki aynı olmasada benzer şekilde olur..

    system time ve date den baska bir sey yok olmus yani dimi :) birde hp pc nin hdd si benim pc ye olur mu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • olay su
     Check cable connection hatasi (YARDİM)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • squadnewers S kullanıcısına yanıt
     Check cable connection hatasi (YARDİM)


    Hdd bilgilerinin senin biosta farklı yerde görünüyor olabilir. Diğer tablarıda kontrol et.

    Laptop modelin nedir?
  • senin attigiin resimdeki hdd nin gorundugu yere benzeyen 2 yer var resimleri
     Check cable connection hatasi (YARDİM) Check cable connection hatasi (YARDİM)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • squadnewers S kullanıcısına yanıt
    Bir de Boot ve Main tıkla
  • Yardim edenlere tesekkurler hp pc hdd si taktim acildi sorun benim hdd deymis

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.