Hocam şimdi gün içi testleri yaptım ekran görüntüsü aldım birde akşam yapacagım hat degerleri aynı çıkacak aman hız 20-25. Deli olacağım valla. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
cgnat Yurtiçi Ping Problemi/Millenicom (2. sayfa)
-
-
Tüm ekran görüntülerini toplayın hocam saat de gözüksün ekran görüntülerinde. Bunları topluca tuketici.btk.gov.tr adresine gönderin konuyu özetleyerek.
Buraya da ekleyin bizler de inceleyelim hocam.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
C:\Windows\System32>tracert google.com
Tracing route to google.com [216.58.212.14]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms home [192.168.1.1]
2 33 ms 44 ms 36 ms 217.65.185.115
3 5 ms 5 ms 5 ms 10.60.160.154
4 5 ms 5 ms 5 ms 217.65.185.115
5 7 ms 9 ms 6 ms host-213-14-86-97.reverse.superonline.net [213.14.86.97]
6 8 ms 6 ms 6 ms 10.40.145.86
7 11 ms 11 ms 11 ms 10.40.141.57
8 7 ms 6 ms * 10.38.211.166
9 12 ms 11 ms 14 ms 10.38.211.165
10 6 ms 6 ms 6 ms 10.40.168.31
11 56 ms 52 ms 53 ms 72.14.212.96
12 53 ms 55 ms 54 ms 216.239.62.49
13 52 ms 52 ms 52 ms 216.239.54.3
14 65 ms 55 ms 70 ms sof02s17-in-f14.1e100.net [216.58.212.14]
bende fast modunda millenicomdayım yer ankra
-
buna tracert edermisin
tracert 5.23.30.17
-
Hocam bugun hız düşmedi bu hafta bir test edeyim düşerse başka bir çare bakacağız. Hocam bu arada hızı 80'e düşürdüler test için o gün düzelmemişti geçen aradım 100'e çıkarın diye çıkarıyoruz dediler 2 kere ama hız 80'de kaldı 100'e çıkmıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xgny58x -- 21 Kasım 2020; 22:7:0 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
80 dediğiniz 88 mi ?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Yok hocam direkt 80. 80'e düşürdüler geçenlerde test için o zamanda sorun vardı daha sonra aradım yükseltin diye yükselttik dediler hala 80 gözüküyor arayüzde.
-
Hat iyi hocam. Tekrar talep edin dilerseniz.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam talep ettim iki kere düzelttik dediler hala aynı bu arada şu fast path olayını anlatamıyorum müşteri hizmetleri biz müdahale edemiyoruz diyor nasıl aldıracağım bilemiyorum.
-
Bunlar çağrı merkezi ile olacak konular değil hocam. Hız konusunu demiyorum.
tuketici.btk.gov.tr adresinden yazın dilerseniz.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam gerçekten hiçbir bilgileri yok dersem yeridir. Fast Path diyorum saha dolabına müdahale edemeyiz diyor. Azıcık araştırsalar görecekler ama üşeniyorlar mı şirket politikası mı anlamadım.
-
Yazılı olarak iletin hocam bir de.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam milleni sitesinde şikayet oluşturdum bakalım ne cevap verecekler. Donanımhaber'deki milleni üyeliğinede yazdım bekliyorum.
-
Tamamdır.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Umarım yaparlar. TurkNet direkt fast path yapmıştı hiçbir şey söylemeden.
-
Bekleyin bakalım nasıl dönüş yapılacak hocam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 21 Kasım 2020; 23:48:12 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Tamamdır hocam bekleyelim bakalım.
-
Hocam müşteri hizmetlerini aradım buradaki yetkiliye yazdım hattı 100'e setliyorlar ama bir türlü 100'e çıkmıyor modemde sürekli 80'de takılı gözüküyor.
Hat değerlerim şöyle:
-
aynı sorun bende de var da en son ne yaptınız söyler misiniz?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X