Şimdi Ara

cgnat Yurtiçi Ping Problemi/Millenicom (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
1
Favori
1.341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam şimdi gün içi testleri yaptım ekran görüntüsü aldım birde akşam yapacagım hat degerleri aynı çıkacak aman hız 20-25. Deli olacağım valla.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    Tüm ekran görüntülerini toplayın hocam saat de gözüksün ekran görüntülerinde. Bunları topluca tuketici.btk.gov.tr adresine gönderin konuyu özetleyerek.

    Buraya da ekleyin bizler de inceleyelim hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • C:\Windows\System32>tracert google.com


    Tracing route to google.com [216.58.212.14]

    over a maximum of 30 hops:


     1  <1 ms  <1 ms  <1 ms home [192.168.1.1]

     2  33 ms  44 ms  36 ms 217.65.185.115

     3   5 ms   5 ms   5 ms 10.60.160.154

     4   5 ms   5 ms   5 ms 217.65.185.115

     5   7 ms   9 ms   6 ms host-213-14-86-97.reverse.superonline.net [213.14.86.97]

     6   8 ms   6 ms   6 ms 10.40.145.86

     7  11 ms  11 ms  11 ms 10.40.141.57

     8   7 ms   6 ms   *   10.38.211.166

     9  12 ms  11 ms  14 ms 10.38.211.165

     10   6 ms   6 ms   6 ms 10.40.168.31

     11  56 ms  52 ms  53 ms 72.14.212.96

     12  53 ms  55 ms  54 ms 216.239.62.49

     13  52 ms  52 ms  52 ms 216.239.54.3

     14  65 ms  55 ms  70 ms sof02s17-in-f14.1e100.net [216.58.212.14]


    bende fast modunda millenicomdayım yer ankra





  • buna tracert edermisin


    tracert 5.23.30.17

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam bugun hız düşmedi bu hafta bir test edeyim düşerse başka bir çare bakacağız. Hocam bu arada hızı 80'e düşürdüler test için o gün düzelmemişti geçen aradım 100'e çıkarın diye çıkarıyoruz dediler 2 kere ama hız 80'de kaldı 100'e çıkmıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xgny58x -- 21 Kasım 2020; 22:7:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    80 dediğiniz 88 mi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Yok hocam direkt 80. 80'e düşürdüler geçenlerde test için o zamanda sorun vardı daha sonra aradım yükseltin diye yükselttik dediler hala 80 gözüküyor arayüzde.


    https://www.hizliresim.com/sk6V2i

  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    Hat iyi hocam. Tekrar talep edin dilerseniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam talep ettim iki kere düzelttik dediler hala aynı bu arada şu fast path olayını anlatamıyorum müşteri hizmetleri biz müdahale edemiyoruz diyor nasıl aldıracağım bilemiyorum.

  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    Bunlar çağrı merkezi ile olacak konular değil hocam. Hız konusunu demiyorum.

    tuketici.btk.gov.tr adresinden yazın dilerseniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam gerçekten hiçbir bilgileri yok dersem yeridir. Fast Path diyorum saha dolabına müdahale edemeyiz diyor. Azıcık araştırsalar görecekler ama üşeniyorlar mı şirket politikası mı anlamadım.

  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    Yazılı olarak iletin hocam bir de.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam milleni sitesinde şikayet oluşturdum bakalım ne cevap verecekler. Donanımhaber'deki milleni üyeliğinede yazdım bekliyorum.

  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    Tamamdır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Umarım yaparlar. TurkNet direkt fast path yapmıştı hiçbir şey söylemeden.

  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    Bekleyin bakalım nasıl dönüş yapılacak hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 21 Kasım 2020; 23:48:12 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Tamamdır hocam bekleyelim bakalım.

  • Hocam müşteri hizmetlerini aradım buradaki yetkiliye yazdım hattı 100'e setliyorlar ama bir türlü 100'e çıkmıyor modemde sürekli 80'de takılı gözüküyor. 

    Hat değerlerim şöyle: 

    https://www.hizliresim.com/Eiwzdn

  • aynı sorun bende de var da en son ne yaptınız söyler misiniz?

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.