Şimdi Ara

Cevap: LG OLED 55EG920 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
1.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ilhamisahanlg İ kullanıcısına yanıt
    Ya okuduğunuzu anlayacak kapasiteniz yok, ya anlamak istemiyorsunuz, yukarda yazdığımı tekrar okuyun velev ki led tv'de de boyle bir sorun olsun bu arkadasın yaşadığı sorunu yada Lg'nin müşteriyi hiçe sayan lakayıt tavrını normal mı gösterecek? Sizin bu savunma cabanız nedir yok led tv'de de var yok Samsung da da var ne olacak varsa yani saçma sapan konuşuyorsunuz okuduğunu anlamaktan aciz biri gemiş burda lg'yi savunuyor. @ilhamisahanlg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilhamisahanlg İ kullanıcısına yanıt
    Arkadaş bende nedemek ne yapmak istediğini anlamadım. bizim derdimiz başka sen başka havadasın. biz mağdurolduk diyoruz sende olacan tabi adamlar dünya yatırım yapmış diyorsun. allah sanada denk getirir sende mağdur olursun birgün o zaman anlarsın. şimdi işine bak.
  • ilhamisahanlg İ kullanıcısına yanıt
    ARKADAŞIM GERÇEKEN OKADAR CAHİL VE ANLAŞILMAZ TAVRIN VARKİ. LG BURALARA ADAM YOLLAYIP CEVAP VERMEZ DİYORSUN. HAKLISIN İŞTE SENDE BİZİM DEDĞİMİZİ DİYORSUN. LG MÜŞTERİSİNİN HİÇ BİR SORUNUYLA İLGİLENMİYOR. KÜÇÜK FİRMALAR BUNU YAPAR. BEN DEFALARCA TELEFONLA EMAİLLE ULAŞMAMA RAĞMEN HİÇ DİKKATE ALAN OLMADI HAKKIMI MAHKEMEDE ARIYORUM. FİRMANIN KÜÇÜKLÜĞÜ BURDA SAKLI. BÜYÜK FİRMALAR MÜŞTERİSİNİ DİKKATE ALIR. ONUN SORUNUNU KENDİ SORUNU GÖRÜR YARDIMCI OLUR. YÜZDE YÜZ ARIZALI GİZLİ AYIP OLAN 7 GÜNLÜK TV Yİ DEĞİŞTİREMEM İSTEDİĞİN YERE GİT DİYECEK KADAR ŞEREFSİZLEŞİR. KÖPRÜ ALTI FİRMALARINDAN BİR FARKI YOK. HİÇ BİR BYÜK FİRMA MALINI BU KADAR KÖTÜ REKLAM YAPTIRMAZ HEMEN DEĞİŞİMİNİ YAPAR OLAYI KAPAIR. MESELE ASLINDA LG FİRMASIDA DEĞİL ORDA YETKİ VERLMİŞ OLAN KİME NEYE HİZMET ETTİKLERİ BELLİ OLMAYAN YÖNETİCİLERDE. O KADAR HAKSIZLARKİ NE YÜZLE NE YAZACAKLAR. SENDE ÇIKMIŞ LG FİRMASI BUDA CEVAP VERMEZ DİYOSUN. MAHKEMEDEN SONA OLAY BİTMİYECEK YALNIZ. AYIPLI MALIN KANUNEN DEĞİŞİMİ YAILMASI GEREKTİĞİ HALDE YAPMIYANLAR HAKKINDADA YASAL İŞLEM BAŞLATACAM. İSTERSENİZ SİZDE BU ŞEREFLİ İNSANLARI SAVUNMAK İÇİN ORDA OLABİLRSİNİZ. TEPEDEKİLER YÜZSÜZ EN ALTTAKİLER ONLARI SAVUNAYIM DİYE DAHA ÇOK YÜZSÜZLEŞİYORLAR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 3 Nisan 2016; 12:37:12 >




  • kardeş geçmiş olsun olay cok çan sıkıcı videoları izledim umarım hakkını alırsın bu lg iyce gözümde pul oldu bende lg g3 model cep telefonu var bütün lg modelleri bakın %99 demiyorum %100
    kasa çatlaması var ve çok can sıkıcı bazı firmalar kasayı değişiyor ama yine çatlıyor ben hiçbir yerde lg çıkıpta evet bu ürün sorunlu dediğini duymadım ayrıca bazı lg g3 panelleri farklı yani
    kimimize sarımtırak kimimize beyaz ekran geldi velhasıl lg ye güvenim sıfır ha diğer markalar valla onlarda pek farklı değil sanırım vatandaş olarak hakkımızı aramadığımızdan bizi
    çantada keklik görüyorlar
  • MAS207 M kullanıcısına yanıt
    evet halkımız hak arama konusunda çok zayıf. kanunlar biraz geç işliyor. Firmalarda bunu kendi lehine kullanıyor. yüz kişiden 10 kişi hak arıyor. diğerleri boş ver deyip geçiyor. buda firmaların işine yarıyor. LG iyice bu konuda son noktaya gelmiş. ne utanmaları kalmış nede haysiyetleri. Bu kadar hat safhada arıza olmasına rağmen hiç bir yetkili derdin nedir demedi. twitterdan email ile tel ile ulaşmadığım kimse kalmadı. hiç biri dönmedi cevp bile vermediler. BU KADAR ŞEREFSİZER DAHA NE DEMELİKİ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 3 Nisan 2016; 21:33:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hzb

    evet halkımız hak arama konusunda çok zayıf. kanunlar biraz geç işliyor. Firmalarda bunu kendi lehine kullanıyor. yüz kişiden 10 kişi hak arıyor. diğerleri boş ver deyip geçiyor. buda firmaların işine yarıyor. LG iyice bu konuda son noktaya gelmiş. ne utanmaları kalmış nede haysiyetleri. Bu kadar hat safhada arıza olmasına rağmen hiç bir yetkili derdin nedir demedi. twitterdan email ile tel ile ulaşmadığım kimse kalmadı. hiç biri dönmedi cevp bile vermediler. BU KADAR ŞEREFSİZER DAHA NE DEMELİKİ.

    sayın lg yetkilileri aha buradan yazıyorum. Bu arkadaşı mağdur etmişsiniz. Bundan sonra yeminle TR'de logonuzun olduğu hiçbir yere bulaşmayacağım. Çevreme de bulaştırmayacağım. Zaten imajınız belli bilen biliyor.

    Yukarıda allemenin biride savunmaya çalışmış. Firma elemanı yada değil bilemem. verdiği cevaplardan firmanın da ne mal olduğu ortada.




  • Hzb kardeşime bu sorun çıktğığından beri takip ediyor ve kendisine hak veriyorum. Böyle bir şey olamaz. Her yer yapış yapış resmen. Lg bunu anında değiştirmesi gerekirdi. Logo yapışmasına gelince evet hepsinde olabiliyor ama izleriken farkedilmiyor bile .ancak kanal geçişlerinde karanlıkta çok az farkediliyor. O da tvyi kapatınca sistem 5 dakikada temizliyor zaten. En azından benim 910v de böyle. Zannedersem hzb'de sadece bu kadar kalsaydı hiç bir şikayeti olmazdı sanırım. Çünkü oled ayrı bir zevk açıkcası. Diğer odamdaki led tvye geçince artık izleyesim bile gelmiyor. Ayrıca yapışma konusunda led tvde bir çok örnekler gördüm. Hatta lcd'lerde bile gördüm onu da belirteyim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • idrava İ kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım sağol ilgi ve alakan için. Evet OLED tv nin görüntüsü belki daha iyi bende bunun içi aldım zaten. ama her tarafı logolarla kaplıyken o zevk değil işkence veriyor. tv seyretmekten nefret ediyorsunuz. şu an için logo yapışmaları çözülemediği sürece anlamsız. bu sorun çözülürse tabiki alınması gereken bir tv. çok alel acele çıkatılmış bir teknoloji. Belki dier markalarda çıkaracak ama bu sorunu çözemedikleri için ereteliyorlar. LG ÇOK ACALE ETTİ. PAZARI KAPAYIM DEDİ AMA SORUNAR ÇOĞALINCA DEĞİŞİME YANAŞMADI. KİTAÇIĞINDA BUNU YAZAYIM BUNUNLA YIRTARIM HATASINA GİRDİ.MÜŞTERİNİN MAĞDURİYETİNİ DUYMAK İSTEMEDİ.
  • Kardeş boş ver sen ilgisiz gereksiz tiplere cevap vermeyi. Bak WhatsApp ta kaydım var sende. 30 saniye bir video at bana. Ne YouTube kalır ne de yabancı forumlar. Sonra seni arayan oluyor mu bir daha bakarız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lg sattigi bu televizyonda ayni sorunu avrupada veya amerikada biri yasasa ne yapardi acaba.Bence degistirmek icin kapisinda yatardi.Bu tip sorunlarin hepimize ornek olmasi lazim tv alirken fiyati uygun diye almamamiz lazim kaldiki bu tv nin fiyatina 3 tane filan tv alabilirdi arkadas.cok gecmis olsun insallah sorununuz cozulur ama ben sahsim adina birdaha lg tv bakmam bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle geçmiş olsun. Arıza yapan lg tv'nin ücretini LGden söke söke kuruşu kuruşuna aldım, Lg ye dönüp bakmıyorum artık.. Ancak forumda önerisini sunanlara da aşırı tepki göstermek yersiz. Lg nin adamı vs. suçlamaları hoş olmamış. fikrini belirtene katılırız veya katılmayız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asderin kullanıcısına yanıt
    öNERİSİNİ SUNANLARA TABİKİ BİR ŞEY DEMİYORUZ BURDA YAZIŞMANIN SEBEBİDE BU HER KES ÖNERİLERİNİ BİLDİKLERİNİ YAŞADIKLARINI YAZSINLAR DOĞRUYU BULALIM DİYE. AMA İNSANLARIN CANI YANMIŞKEN ANLAMSIZ ŞEYLER YAZMAK FİRMAYI KORUYACAM DERKEN HAKARET ETMEKTE HOŞ DEĞİL. FİRMANIN SUÇU YOK SUÇLU BİZMİŞİZ GİBİ. YANİ BİRAZDA BİZİZ BU FİRMADAN MAL ALDIK. BİZ FİRMA BİZİ MAĞDUR ETTİ DİYORUZ ARKADAŞ FİRMAYI KÖTÜLEME ONLAR BÜYÜK FİRMA SENİNLE MUHATTAP OLMAZ DİYOR. NE DEMELİKİ.
  • Eğer bir şekilde şansa burayı okuyan LG yetkilisi var ise ; ben de tv alma arefesindeyim. üstelik üst modellerden birini alacagım. Kendi adıma naçizane eğer "hzb" nickli arkadasın sorunu çözülmezse asla LG almayacağımı bildiriyorum. Satıştan sonra arkamda durmayacaksanız neden alayım?
  • KFY96 K kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım bırak sorun çözmeyi derdimi dinliyen olmadı. şu an mahkeme sorunu çözecek. 5 aydan beri mağdur ettiler 3-4 ayda böyle sürer. sonra geri alacaklar. zamanında yapsan değişikliği ne olurduki tekrar aynı tv den verecektin şimdi kapısından bile geçmem. 1 tv değiştirmemek için kaç tv den olduklarının farkında değiller. İşte vasıfsız geri zekalı yöneticiler firmaya kar yaptıralım derken zarar yaptırırlar.
  • Herkes için aynı durum söz konusu değil. Siz demek ki çok şanssız bir döneme denk geldiniz. Bir arkadaşımda aynı model tv var. Sadece bir adet ölü piksel vardı, kanunen bir piksele değişim yok fakat şansımı deneyim dedi ve servise verdi 15 gün sonra servis eve gelmiş ve ekranı yenisi ile değiştirmiş. ben de 30 mart tarihinde G4 telefonumu anakart arızası için servise götürdüm bugün yenisini teslim ettiler. Sanırım teknoloji konusunda çok araştırıp orasını burasını kurcalamamak gerekiyor ( Sözüm size değil ayrıca çok geçmiş olsun. dilerim kazanırsınız). Her alışveriş böyledir aslında umursamazsınız ve o eşyaya birşey olmaz. ama kırık mıdır? çalışıyor mu diye yaklaşınca olaya kesin bir arıza çıkıyor.
  • tABİKİ ŞANSSIZIM. ŞANSIZLIK OLABİLİR. AMA BU DERECEDE ARIZALI BİR TV YE BU ARIZA DEĞİL DEĞİŞİM VEREMEYİZ DENMESİNE NE DENİR BİLEMİYORUM. BU ARIZA BANA HAS BİR ŞEY DEĞİL. KİTAPÇIĞINDA BU KONUDA BAHSETTİKLERİNE GÖRE GENEL BİR SORUN. BU SORUNU ÜSTELİK 7 GÜNLÜKKEN FARKETTİM. MESELE BUBU AYIPLI ÜRÜN KAPSAMINDA GÖRMEMELERİ. SONUÇTA BİLİRKİŞİ ONLARA DERS NİTELİĞİNDE BİR RAPOR HAZIRLADI. GEREKEN DERSİ ALIRLAR EN AZINDAN BU SORUNDA OLAN MÜŞTERİSİNE BÖYLE DAVRANMAZLAR.
  • LG OLED TV LOGO YAPIŞMASI GARANTİ DIŞI. TABİ MAHKEME BÖYLE SÖYLEMİYECEK
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Cevap:  LG OLED 55EG920
  • Oled tv ler goruntu kalitesi olarak ustundur ve daha fazla avantajlari vardir lcd te gore ama asil mesele kullanim omru kullanim omru lcd ye gore cok dusuk kac zamandir arastiriyorum en çok 30 bin saat gider diyorlar ve 20 bin saatten sonra da goruntu kalitesi surekli bozulur kotulesir diye biseyler buldum onun icin alirken dikkatli olun sonra aglamayin ha insan cok zenginse 10 bin 15 bin cerez parasiysa alinabilir ama uzun sute kullanmaya niyetliyseniz almayi tavsiye etmem oled lerin gelismeye zamana ihtiyaci var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesajların gerisi nerede hepsını okudum sonunu merak ettim:)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • +Takip.

    Eskiden spot'çu diye tabir ettiğimiz kişiler, şuan yalan dolanlarla paraları ceplerine indiriyorlar. Sanıyorlar ki burası Kore cumhuriyeti, sanıyorlar ki burası MUZ DEVLETİ. Hayır arkadaşım! Burası Türkiye Cumhuriyeti Devleti ve burada Türkiye Cumhuriyeti Devleti kanunları geçer. Eğer ayıplı mal sattıysanız, bunu kabul edip parayı geri iade edeceksiniz. Tüketici hakları kanunu bu yüzden mevcut. Yoksa, kitapçıkça belirt; O garanti dışı, bu garanti dışı de, kutu açıldığında geri teslim edemezsin de, bu teknoloji yeni, firma olarak suçumuz yok de, - Ne dersen de! Ayıplı mal, ayıplı maldır. Bu bir basit wifi hatası, smart TV programı açılmaması hatası vs. değildir. TV'nin demirbaş - ana görevini yerine getirememesi demektir ki bu da ayıplı mal anlamına gelir.

    Benim başımda samsung'tan ağrıdı. LG, Samsung vs. bunlar kafalarına göre kanun koyup, kendi sistemlerini kurup; Kullanıcıyı, müşteriyi mağdur duruma düşüremezler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Istanbulo -- 5 Ağustos 2016; 6:59:17 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.