Şimdi Ara

Cepteteb Masrafsız Bankacılık - Cepteteb Hesap (511. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.226
Cevap
234
Favori
452.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 508509510511512
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • espial kullanıcısına yanıt

    Ben de ilk 50 bin içindeyim, dediğiniz olabilir, gidince anlarız artık.

  • Arkadaşlar herkese merhaba. Bu eksik belge meselesi yüzünden bankaya giden oldu mu acaba ? Neler eksikmiş ne imzalatıyorlar ? Şimdiden teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haacar kullanıcısına yanıt

    Bireysel müşteri sözleşmesi. Çok saçma ama bu.


    Bu Teb i anlamak mümkün değil, reklamlarında kimlik kartınızı okutup müşteri olun diyor ama gel gör ki 5-6 yıllık cepteteb müşterisini bile internet şubesinden sözleşme yenilemek yerine şubeye çağırıyor.

  • haacar kullanıcısına yanıt
    Bana 3-4 yıldır Cep Şube ve ATM'ler "kimlik bilgileriniz güncel değil şubemize gidiniz" uyarısı veriyor ama yine de tüm işlemleri sorunsuz kullanabiliyorum. Takmadım kafaya bu hatayı.

    Tahminim yeni kimlik kartı almıştım 4-5 yıl önce, eskisiyle bankaya müşteri olmuştum. O yüzden bu sorun çıkıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Ege.. @glory34 cevaplar için çok teşekkür ederim.


    Bilgilendirme amaçlı olarak paylaşmak istedim. Bugün şubeye gittim. Bu mesajın herkese geldiğini söylediler. Bütün belge ve sözleşmelerime baktılar. Herhangi bir eksik olmadığını ve işlem yapılmasına gerek olmadığını söylediler.

  • haacar kullanıcısına yanıt
    Şube başından savmış olmasın da. Bana böyle bir mesaj gelmedi çok şükür. Gelirse de ne yapacağımı bilmiyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • wolkien kullanıcısına yanıt

    Hocam sistemden baktılar. Hem gişe memuruna hem de bireysel müşteri temsilcisine sordum. ad soyad tc ile sorguladılar, sistemde eksik sözleşme veya belgeniz yok dediler.

  • haacar kullanıcısına yanıt

    Dediler de günü gelince TEB kartları kapatacak hissine sahibim.

  • Arkadaşlar bir konu danışacaktım size. Belki tecrübesi olan vardır. Aralık ayında marifetli vadeli hesap açtım. Sonra aynı gün para lazım olduğundan iptal ettirdim bunu. 21 Ocakta ise 15.07 TL MKK komisyon tahsilatı adında bir kesinti yapmışlar. Üzerimde hisse senedi, fon falan görünmüyor. Ama e-yatırımcı uygulamasından baktığımda 07/12/2022 işlemde tekil hesap yazıyor. Bunu anlayamadım yani her ay benden bu ücreti kesecekler mi? Şubeye gidip konuştum. Marifetli hesapta en yüksek faizi verebilmek için fon alıyoruz sizin adınıza diyor. Bunu ben ilk defa tebde gördüm. Yani başka bankada böyle değil. Faizi almadım aynı gün kapattırdım. Hem bana ücret ödeyecekleri halde benden kesinti yapmışlar. Sizce bu ücret geri alınabilir mi nasıl bir yol izlenmeli? Zaten bu bankayla bir daha çalışmama kararı aldım. Fikriniz varsa aydınlatırsanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mfci öğrenci kullanıcısına yanıt

    ben yapi krediden arada fon aliyordum bana da ufak ucretler yansitiliyordu, yapi kredi arayuzu hosuma gitmedi ve oradan fon almayi biraktim, teb'den aliyorum simdi. buna ragmen yapi kredide ucret kesmisler. az once yapi krediyi aradim, bana "mkk nin numarasi 4440655 bu numarayi arayin" dediler, ne alaka diye itiraz ettim ama illa bu numarayi arayaccaksiniz dediler. aradim mesai saati disi diye musteri temsilcisi cevap vermedi :) yarin aklima gelirse yine arayip size de bilgi veririm. muhtemelen hesaplari mkk ile bagliyorlar ama baglantiyi kesemiyorlar, bunun icin islemi mkk'dan kapatmamiz gerekiyor olabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolkien -- 23 Ocak 2023; 19:58:55 >
  • Ücret geri alınamaz adınıza sanırım ilk defa mkk sicili oluşturulmuş bu ücretlerde onun için alınmış. Banka nezdinde yatırım hesabı varsa açıkta onu kapattırın birde hesap ücreti çıkmasın.

  • wolkien kullanıcısına yanıt

    Kesilen ücretin ne karşılı alındığı yazıyordur banka kaynaklı yatırım hesap ücreti mi MKK ücretleri mi? MKK'yı aramak bir şey ifade etmeyecek yapabilecekleri bir şey yok çünkü.

  • .

  • Bugün CEPTETEB vadesiz dolar hesabından para çekmek istedim. Şubedeki gişede çalışan personel komisyon istedi. Şaşırdım. Çağrı merkezini aradım onlar da para çekmede komisyon olduğunu teyit ettiler. Tamamen saçmalık. CEPTETEB bitmiş arkadaşlar. Yarın bütün bakiyemi çekecem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bydemirci B kullanıcısına yanıt
    İlk 50bin müşterisimisiniz? Saçmalık gerçekten

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bydemirci B kullanıcısına yanıt

    Mobil şubeye gir. Vadesiz döviz hesabını istediğin şubede aç. Hesapların arasında virman yaparak paranı aktar. Sabah, hesap açtığın şubeden paranı ücretsiz al. Hesabı kapat, güle güle.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • altuntepe2 kullanıcısına yanıt

    Evet ilk 50bin müşterisiyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Borucusamosan B kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle yapacağım.

    Edit: tabi o şubedeki hesaptan para çekimine de komisyon istemezlerse..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bydemirci -- 24 Ocak 2023; 21:29:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wolkien kullanıcısına yanıt

    Hocam ne yaptınız son durum nedir? İade olarak alabildiniz mi? Bugün şubeye gittim. Yatırım sözleşmesi, risk bildirim formu vs. iptal edemediler. Bu sözleşmelerden dolayı sanırım kesilmiş. Bizden haber bekleyin dediler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mfci öğrenci kullanıcısına yanıt
    İade beklemiyorum da en azından bundan sonra kesilmesin yeter

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 508509510511512
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.