Şimdi Ara

Çekirdek sayısının oyunlara etkisi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
3.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • felisleo2 kullanıcısına yanıt
    aga arada giren micro stutterları sen hissetmiyor olabilirsin

    bazıları hissediyor

    bazıları hissetmiyor

    bu göreceli bir şey

    OC'yi bilemem. 7600ksı olup forumlarda biçok yardım arayan insan mevcut.

    bende de 6/6 i5 8400 var. bf5 açı oynadım. 3.8 ghz yabana atılacak bir hız değil.

    net şekilde micro stutterlar giriyor

    biz burada bunu yaşamamaları için insanlara 4 çekirdek önermiyoruz

    elinde 6600k 7600k olanlara çöpe atın dedigimi gördün mü?


    yer yer arada sen fark etmesen bile, (senın etmemen başkalarının etmeyeceği anlamına gelmiyor) gpu usage anlık olarak düşebiliyor, bu da micro stutterlara sebep oluyor. bunları yaşamamaları için insanlara önermiyoruz bu işlemcileri, veya bunları yaşayanlara ugrade öneriyoruz


    ---

    benim seninle de intelle de bi derdim yok. intel bile 4/4ler yetmeyeceği için 6 çekirdeğe geçmedi mi_? bu bir şeylern işaretçisi değil mi?

    2080ti alan adam 4kda oynayacaksa bile minimum 8700k 9700k 3700x almalı.

    evet çözünürlük artınca yük gpuya biner falan filan.

    ama fps beklentisi de var.

    ben sana diyorum ki, hadi 7600k neyse de, 9100f'in bf5 performansına baktın mı_? zar zor 60 fps çıkartıyor.

    rtx 2080ti ise 4kda bf5'de rahatça 80 90 fps çıkarabilir.

    bu tür bi durumda insanlara darboğazlı bi sistem önermiş oluyorsun.

    bu da hatalı bi yaklaşım. ne dersen de, bunun savunulacak bi tarafı yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaenerysStormborn -- 16 Ağustos 2019; 23:13:49 >




  • Yani benden daha iyi biliyorsun sorun olup olmadığını :) 144 HZ monitör kullanıyorum ve en ufak bir takılma olsa hissederdim, hatta bazen özellikle dikkat ediyorum ama yok. GPU kullanımı çok stabil BF5'te %95 altına düşmüyor ve genelde %98-99'larda.

    Oc bileme diyorsun ama 7600K stok ile 7600K 5.0 GHZ arasındaki fark %25-30 civarında bu çok ciddi bir fark. K serisi işlemciyi stok kullanırlarsa tabi ki işlemcinin performansını tam olarak kullanamazlar ayrıca bu forumda 3-5 kişi sorun yaşadı diye herkes yaşayacak diye bir durum yok.

    PC sonuçta bu her şey işlemciye bağlı değil. Belki adamın sistemi çok ısınıyor, belki RAM'lerinde sorun var, belki ekran kartında sorun var her şeyi işlemciye bağlamak yanlış.

    Ben kimseye sistem önermedim, arkadaş oyunlarda çekirdeğin önemini sormuş, ben de çözünürlük arttıkça çekirdek sayısına olan ihtiyaç azalır dedim. Çünkü işlemciden çok yük ekran kartının üzerindedir, çözünürlük düştükçe yük işlemciye binmeye başlar. Yani bu en temel bilgidir, bunun savunulacak bir tarafı yok demek gerçekten aşırı derecede bilgisizliğin sonucu olabilir.

    1080 TI hemen hemen 2080 gücünde bir kart ve piyasaya çıktığında en güçlü oyun işlemcisi 7700K'ydı. Buradan stok 7700K ile OC2lu 7600K arasında %10 7600K'nın tek çekirdek farkını görebilirsin.
    https://cpu.userbenchmark.com/page/captcha?dest=https%3A%2F%2Fcpu.userbenchmark.com%2FCompare%2FIntel-Core-i5-7600K-vs-Intel-Core-i7-7700K%2F3885vs3647


    Neyse konumuz bunlar değil. 4K'da işlemcinin önemi 1080P'ye göre oldukça düşüyor. Çok daha güçsüz işlemcilerle güçlü ekran kartlarını besleyebilirsin.

    Lütfen araştırın, ondan sonra tartışalım. Hiç mi 4K'da işlemcilerin testlerine bakmıyorsunuz? Hayret ediyorum gerçekten.

    Çekirdek sayısının oyunlara etkisi




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.