Şimdi Ara

Cbr 250R vs Ninja 250r vs Hyosung GT250r

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Yakın zamanda motosiklete başlamak istiyorum. 250lik motor ile başlayacağım. Bu üç model arasında gidip geliyorum. Önerilerinizi bekliyorum.

    Arkadaşlar merhaba. Kararımı verdim, 50cc motorla başlayacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayrikoc61 -- 25 Mayıs 2019; 13:53:44 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • CBR 250R en mantıklı seçim gibi duruyor, Hyosung'a hiç bulaşma derim. Kawasaki Ninja 250R güzel motordur fakat grenaj ve yedek parça konusu fiyat açısından çok sıkıntılı.

    Yeni başlayacağını göz önüne alırsak alacağın motor illa bir iki kez sağa sola yatacaktır.

    CBR 250R için kronik krank kırma sorunu var diyorlar ama çevremde o kadar kişi kullandı bakımlarını zamanında ve düzgün yaptırırsan bir sıkıntı çıkacağını düşünmüyorum.

    benim tavsiyem naked bir motor üzerine yoğunlaşman. Başlangıçta motoru yatırdığın zaman için acımaz en azından Yamaha MT25, Suzuki GW250 inazuma (ağır makinadır şimdiden belirteyim ama en konforlu makinalardan biridir), Pulsar 200NS, CBF 150 seçeneklerini de değerlendirebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dynames

    CBR 250R en mantıklı seçim gibi duruyor, Hyosung'a hiç bulaşma derim. Kawasaki Ninja 250R güzel motordur fakat grenaj ve yedek parça konusu fiyat açısından çok sıkıntılı.

    Yeni başlayacağını göz önüne alırsak alacağın motor illa bir iki kez sağa sola yatacaktır.

    CBR 250R için kronik krank kırma sorunu var diyorlar ama çevremde o kadar kişi kullandı bakımlarını zamanında ve düzgün yaptırırsan bir sıkıntı çıkacağını düşünmüyorum.

    benim tavsiyem naked bir motor üzerine yoğunlaşman. Başlangıçta motoru yatırdığın zaman için acımaz en azından Yamaha MT25, Suzuki GW250 inazuma (ağır makinadır şimdiden belirteyim ama en konforlu makinalardan biridir), Pulsar 200NS, CBF 150 seçeneklerini de değerlendirebilirsiniz.
    Çift farlı 2014 üstü kasalarda krank kırma sorunu kronik.
    2 sene önce YouTube Prosofi sıfır aldığı motosiklette ilk senesinde yaşadı bu sorunu.
    Daha sonra firma ile iletişime geçince kendisi gibi 200-300 daha kişinin krank beklediğini gördü.
    Artık firma o kadar krank talebini yetiştiremediği için yedek parça bulunmaz hale gelmişti.
    Prosofi yi de aylarca beklettikten sonra krank temin edemediler sıfır motosiklet verdiler.

    Yani halihazırda ithalatı devam ederken kronik sorunu olan yedek parçası bulunmayan motosikleti ithalatı bittikten sonra garantisiz şekilde nasıl kullanacaksın anlamıyorum.

    Diğer 2 motosiklet için de birşey yazmıyorum bile yani onları almak zaten son derece mantıksız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdatalay -- 13 Mayıs 2019; 11:52:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdatalay

    Çift farlı 2014 üstü kasalarda krank kırma sorunu kronik.
    2 sene önce YouTube Prosofi sıfır aldığı motosiklette ilk senesinde yaşadı bu sorunu.
    Daha sonra firma ile iletişime geçince kendisi gibi 200-300 daha kişinin krank beklediğini gördü.
    Artık firma o kadar krank talebini yetiştiremediği için yedek parça bulunmaz hale gelmişti.
    Prosofi yi de aylarca beklettikten sonra krank temin edemediler sıfır motosiklet verdiler.

    Yani halihazırda ithalatı devam ederken kronik sorunu olan yedek parçası bulunmayan motosikleti ithalatı bittikten sonra garantisiz şekilde nasıl kullanacaksın anlamıyorum.

    Diğer 2 motosiklet için de birşey yazmıyorum bile yani onları almak zaten son derece mantıksız

    Alıntıları Göster
    İlk olarak alıcı ben değilim karışıklık olmasın.

    Benim çevremde kullanan arkadaşlarımla sınırlı bir bilgi olduğunu ayrıca belirtmişim dikkat ettiyseniz.

    Ninja 250 ve Hyosung GTR 250 konusunda sizinle hemfikirim bencede değerini hak eden makinalar değil.

    İnsanların eksik bilgisini doğru düzgün bir dille anlatmak yerine niye "Bu kadar saçma bir düşünce yapısına nasıl sahipsiniz" anlamında cümleler kurarak dillendiriyorsunuz bende bunu anlamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dynames

    İlk olarak alıcı ben değilim karışıklık olmasın.

    Benim çevremde kullanan arkadaşlarımla sınırlı bir bilgi olduğunu ayrıca belirtmişim dikkat ettiyseniz.

    Ninja 250 ve Hyosung GTR 250 konusunda sizinle hemfikirim bencede değerini hak eden makinalar değil.

    İnsanların eksik bilgisini doğru düzgün bir dille anlatmak yerine niye "Bu kadar saçma bir düşünce yapısına nasıl sahipsiniz" anlamında cümleler kurarak dillendiriyorsunuz bende bunu anlamıyorum.

    Alıntıları Göster
    Bu motosiklet firması kendisini eleştiren yorumları internetten bi şekilde kaldırttırıyor prosofi nin videosunu da kaldırttı ve bahsettiğim olayı birçok motosiklet firması yapıyor.

    İnsanları bu sosyal ortamlarda manipüle ederek satışları artırma peşindeler

    Ancak motosiklete şu kriz sürecinde oldukça yüksek rakamlar verilirken insanlar verdiği para çöpe gitmesin diye almadan önce internet ten değil direk kullanıcıdan bilgi alması gerekmekte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kardeşim Hyosung GD250R alman taraftarıyım, çok seri, sınıfının en yüksek torkuna sahip. Tek silindir makine. 80 Kilo 1.80 Boyum var, 183 Top speed gördüm. GT250R'a bulaşmamanı ben de öneririm. GD250R Hem çok yakışıklı hem parçaları olsun, oldukça kaliteli bir makinedir. İncelemeni muhakkak tavsiye ederim. Çelik fren hortumları olsun, viteslerin geçişleri frenlerin gücü, 0-100'ü 5,5 saniye olması mı dersin. Her türlü mekanik var. Çok atak bir makine olduğundan kaza riskini de azaltacaktır.
  • En yakışıklısı kawasaki ama parça sıkıntısından ötürü honda daha makul.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.