Şimdi Ara

Casper ölü piksel

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Pazar günü bimeksten yeni casper notebook aldım sol alt köşede 1 adet küçük yeşil renkli ölü piksel var. Acaba ürünü birebir değişim yaparlar mı ?



  • Yapılır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blackblood07 B kullanıcısına yanıt
    hocam bende 2016 aralığın 1'iydi sanırım casper notebook aldım bende geçenlerde farkettim bilgisayar açılırken.Açıkken farkedilmiyor fonda siyah bir şey açmazsam ekran ortasında 1 adet ölü piksel var ben yararlanabilir miyim bu değişimden.Vatandan aldım bu arada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acemiyoutuber

    hocam bende 2016 aralığın 1'iydi sanırım casper notebook aldım bende geçenlerde farkettim bilgisayar açılırken.Açıkken farkedilmiyor fonda siyah bir şey açmazsam ekran ortasında 1 adet ölü piksel var ben yararlanabilir miyim bu değişimden.Vatandan aldım bu arada

    Hocam aynı gün veya bir sonraki gün olsa değişim olma şansı yüksek ama sende baya geçmiş.Ürünü servise göndermen lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acemiyoutuber kullanıcısına yanıt
    Normalde bu tarz ölü pixel durumlarında eskiden belli bir sayı işliyordu. Ama bu durum baya önce kaldırıldı. Yani o ürün gizli ayıplı mal statüsünde şu an. Senin yapman gereken Ürünü aldığın yere fatura ve garanti belgesi fotokopileri ile bir dilekçe sunup ürünün gizli ayıplı olduğunu ve para iadesi istediğini yoksa mahkemeye vererek bu arada geçen süredeki kayıplarınıda dahil ürün bedelini yasal faizi ile alacağını söylemen. Teknosa vs gibi yerlerden aldıysan kabul görür dilekçen direk casperdan aldıysan biraz uğraştırırlar. Tavsiyem cihazı onlara teslim etme sende dursun. Bak buda örnek bir karar bu konuda burada bahsi geçen TV ama benzer bir durum.

    Mahkeme tarafından ayıplı mal kapsamında

    SALDIRAY Günal adlı tüketicinin ‘ekranında 3 ölü piksel’ yer alan televizyonunu “4 ölü piksel olması gerekir” diyerek, garanti dışında bırakan firma hakkında Ankara 7’nci Tüketici Mahkemesi’nde açtığı davada, firmanın delil olarak sunduğu standardın TSE tarafından 3 yıl önce iptal edildiği anlaşıldı. Bunun üzerine mahkeme, ekranında 3 adet ölü piksel yer alan televizyonun ayıplı olduğuna karar verdi. Mahkemenin aldığı bu karar, Yargıtay 13’ncü Hukuk Dairesi’nin geçtiğimiz nisan ayının sonunda aldığı 2013-1750 esas numaralı kararıyla da onaylandı. Artık, tüketiciler satın aldıkları LCD ve LED TV’lerde sayısı kaç olursa olsun ekranda görüntü bozukluğuna yol açan ölü pikselli cihazlarını ayıplı mal kapsamında değerlendirtip, garanti kapsamında işlem yapılmasını sağlatabilecek.

    Buradan yola çıkarak 1 ölü piksel bile olsa bu örnek kararı gösterdiğin anda mahkeme seni haklı bulur ve paranı iade ederler. Hatta tavsiyem satıcıya yazacağın dilekçeye ek olarak bu kararıda eklemen ve bunu satıcıya göstermen.




  • turn table kullanıcısına yanıt
    teşekkürler hocam şuan ekran çok kirli o ölü pikseli bulamıyorum bi bulayım anından vatandayım nasıl bi dilekçe sunmam gerekiyor örneğini atabilir misiniz acemyim bu konuda biraz
  • acemiyoutuber kullanıcısına yanıt
    Öncelikle ürün fatura ve garanti belgesi fotokopisi ve dilekçeyi hazırlayın;

    Dilekçeyi şu şekilde yazabilirsiniz.

    Vatan Mağ. vs ( şirket adı tam olarak ne geçiyorsa başlık olarak yazın ) Dikkatine

    ........ tarihinde ..... mağazasında ...... fatura nosu ile aldığım .... marka ... model cihazın ekranında ölü pixel olarak nitelendirilen gizli ayıp tespit etmiş bulunmaktayım. Bahsi geçen sorun benim için problem teşkil etmekte olup Tüketici koruma kanunu kapsamında cihazı tarafınıza ( iade etmek istiyorsan iade , değişimse değişim, ayıp oranında indirim istiyorsan onu yazacaksın buraya ) iade edeceğim. İş bu dilekçenin tarafınıza ulaşmasından itibaren geçen 15 günlük sürede tarafıma ödemiş olduğum tutar iade edilmez ise hakkımı yasal yollar çerçevesinde önce Tüketici hakem heyeti daha sonra tüketici mahkemelerinde arayacak ve bu arada geçen süredeki maddi ve manevi kayıplarımı faizi ile firmanızdan talep edeceğimi bildirmek isterim. Müşteri memnuniyeti ve firmanızın kurumsal kimliğinin zedelenmemesi için müşteri haklarını ve yasal düzenlemeleri gözeterek karar vereceğinizi ümit eder iyi çalışmalar dilerim.

    Yaz ve ürün garanti belgesi fotokopisi, fatura fotokopisi ve imza attığın bu dilekçeyi iadeli tahhütlü olarak aldığın mağazaya gönder. Neden iadeli tahhüttlü dersen mahkemeye gidersen elinde kanıt olur o geçen zaman zarfındaki kaybınıda faizi ile alırsın. Eğer mümkün ise bir foto koyarsan daha iyi olur hata ile ilgili.




  • turn table kullanıcısına yanıt
    sağolun hocam çok teşekkür ederim şansımı deneyeceğim :)
  • acemiyoutuber kullanıcısına yanıt
    Şans değil kardeşim eğer dediğin gibi bir problem var ve garantisi devam ediyorsa söylemiş olduğum haklardan birinden ;

    iade - birebir veya bir üst model ile değişim yada ayıp oranında indirim

    yararlanabilirsin. Bu Türkiye Cumhuriyeti Devletinin yasaları ile sana tanımış olduğu bir hak. Yani yasalar senden yana yeterki kullanmasını bil . Sen işi mahkemeye götür bak nasıl alıyorsun paranı çatır çatır merak etme. Kimse içine sinmeyen hatalı bir ürünü zorla kullandıramaz sana.
  • turn table kullanıcısına yanıt
    sağolasın hocam senle karşılaşmasam ben bir ölü piksel önemsemezler diye başvurmazdım ben direk bi üst model talep edeyim
    bende ismi ne bilmiyorum ama ekrana bastırınca renk dalgalanmaları olur ya o şekilde bilgisayarı hareket etttiriken filan sallandığında sol çerçevenin altında dalgalanma oluyor o ne deniyor onuda belirteyim mi ?
  • Konuyu açalı baya olmuş:D Ben birebir değişim yaptırmıştım. O gün bu gündür canavar gibi çalışıyor kerata :D
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.