Şimdi Ara

Casper Excalibur (2k 144hz) monitör ölü piksel ve değişim işlemleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uzun araştırmalar sonucunda bilindik bir online mağazadan monitörü aldım kurdum çalıştırdım ve her panelde karşılaşabileceğimiz ölü piksel ile karşılaştım. Monitörü çok beğendiğim için iade etmek istemedim ama Casper değişim yapacak mıydı emin değildim. Çünkü hiç biryerde ölü piksel garantili yazmıyordu. Aldığım yere durumu ilettiğimde servis ile görüşmem gerektiğini söyledi. Servise mail attım ve çağrı merkezi (10 dk bekleme süresi) ile görüştüm. İki tafafta ürünü servise göndermem gerektiğini ve incelenmesi gerektiğini söyleyince kargo kodunu alarak ürünü servise gönderdim. Yaklaşık 1 hafta gibi bir sürede ürünün yenisi sıfır kapalı kutu şeklinde tekrar bana gönderildi. Açıkçası Müşteri Hizmetlerinin iletişimi ve sürecin bu şekilde hızlı ilerlemesi ile gayet memnun oldum.

    Türk markası olması, monitörün kalitesi ve fiyatı, servisin iletişimi ile son derece memnun kaldığım için buraya konu açıyorum. Çünkü ölü piksel çıkarsa diye endişe eden yazan arkadaşlar vardı. Gönül rahatlığıyla tercih edebilirler.








  • Hocam satın alma sonrası destek konusunda benimde memnun kaldığım nadir markalardan biri casper. yerli teknoloji markası olduğu için malesef çoğu kişi ön yargıyla yaklaşabiliyor. bizim de çocukların uzaktan eğitimi için aldığımız tablette şarj etme sorunu çıkınca amasyadan ankaraya gönderdiğimi tabletin sorunu halledilip 2 gün sonra elimize ulaştırılmıştı. servis konusundahızlı davranmaları benimde hoşuma gitmişti.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.