Şimdi Ara

can alıcı soru. subap erimesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
3
Favori
12.760
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuncay altuntoprak

    quote:

    Orijinalden alıntı: YEŞİLYURT OTOMOTİV

    HONDA&BRC işbirliği ile 0 km civic sedan modellerinde lpg seçeneği var. yani civic modelleri lpg ile son derece uyumlu bir motora sahip. civic modellerinda alüminyum veya magnezyum alaşımlı süpap yok. dolayısıyla lpg ile ilgili bir problemde yok
    0 km civiclerde BRC MY11 LPG DÖNÜŞÜMLÜ araç tercihi sunuluyor. ikinci el araçlar içinde çalışma yapılıyor. umarım yakın zamanda bu hizmeti honda civic kullanıcılarına sunacağız.
    saygılarla... YEŞİLYURT OTOMOTİV Cemal.

    garantisi devam eden servis bakımlı araçlara bu anlaşmayı yapamazsanız çok kötü olur.

    Şuanki mevcut uygulamamız zaten motorunuzu güvence altına alıyor Tuncay bey, 2. ellerde şuan dada sıkıntı yok zaten.
    Honda motorunuzu garantiden çıkartıyor, ancak BRC nin garantisi altına giriyor.

    Şuanki uygulama bana göre daha iyi çünki Hondanın 2. ellere vereceği garanti size ayrıca maliyet getirecek
    Saygılar

    ordudaki arkadasın durumuyla karsılasabilirmiyiz faruk bey. samimiyetinizi görerek soruyorum. 5 liralık filtre için servise götürmedin diye garantiden çıkar mı.


    İnsan sağlığındada erken teşhis hayat kurtarır biliyorsunuz. Erken teşhisle üç kuruşluk ilaçla sorununuzu aşarsınız, ama erken teşhis yaptırmayıp hastalık son evresine gelene kadar doktora gitmezseniz sonuç ya ameliyat masasıdır, ya teneşir masası.

    Servislere periodik bakımlarda geldiğinizde Kalibrasyon, Enjektör süreleri, Aracınızın MAP değerleri kontrol ediliyor.
    Subaplarda sorun olup olmadığını , aracın map değerleri ve emisyon testleri bize hemen söyler, bu durumda aracın fakir karışımlı çalışıp çalışmadığını kontrol ederek gerekli yakıt düzeltmeleri yapılır ve aracınız erken tanı ve tedavi ile hasar görmekten kurtulur,
    Olaya sadece üç kuruşluk filtre gözüyle bakmamak gerekir. Sonuç ortada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuncay altuntoprak

    quote:

    Orijinalden alıntı: YEŞİLYURT OTOMOTİV

    HONDA&BRC işbirliği ile 0 km civic sedan modellerinde lpg seçeneği var. yani civic modelleri lpg ile son derece uyumlu bir motora sahip. civic modellerinda alüminyum veya magnezyum alaşımlı süpap yok. dolayısıyla lpg ile ilgili bir problemde yok
    0 km civiclerde BRC MY11 LPG DÖNÜŞÜMLÜ araç tercihi sunuluyor. ikinci el araçlar içinde çalışma yapılıyor. umarım yakın zamanda bu hizmeti honda civic kullanıcılarına sunacağız.
    saygılarla... YEŞİLYURT OTOMOTİV Cemal.

    garantisi devam eden servis bakımlı araçlara bu anlaşmayı yapamazsanız çok kötü olur.

    Şuanki mevcut uygulamamız zaten motorunuzu güvence altına alıyor Tuncay bey, 2. ellerde şuan dada sıkıntı yok zaten.
    Honda motorunuzu garantiden çıkartıyor, ancak BRC nin garantisi altına giriyor.

    Şuanki uygulama bana göre daha iyi çünki Hondanın 2. ellere vereceği garanti size ayrıca maliyet getirecek
    Saygılar

    ordudaki arkadasın durumuyla karsılasabilirmiyiz faruk bey. samimiyetinizi görerek soruyorum. 5 liralık filtre için servise götürmedin diye garantiden çıkar mı.


    İnsan sağlığındada erken teşhis hayat kurtarır biliyorsunuz. Erken teşhisle üç kuruşluk ilaçla sorununuzu aşarsınız, ama erken teşhis yaptırmayıp hastalık son evresine gelene kadar doktora gitmezseniz sonuç ya ameliyat masasıdır, ya teneşir masası.

    Servislere periodik bakımlarda geldiğinizde Kalibrasyon, Enjektör süreleri, Aracınızın MAP değerleri kontrol ediliyor.
    Subaplarda sorun olup olmadığını , aracın map değerleri ve emisyon testleri bize hemen söyler, bu durumda aracın fakir karışımlı çalışıp çalışmadığını kontrol ederek gerekli yakıt düzeltmeleri yapılır ve aracınız erken tanı ve tedavi ile hasar görmekten kurtulur,
    Olaya sadece üç kuruşluk filtre gözüyle bakmamak gerekir. Sonuç ortada

    doktor hatasında sağlık şurasına gidiliyor. servis hatasında ne yapacağız




  • Bizde 2a şurasına gittik gelişmelelri takip ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Bizde 2a şurasına gittik gelişmelelri takip ediyorum

    izmitlisiniz galiba. benim memleketim de orası.
  • Bu konu dün otomobil dünyası genelde açılmıştı,bayağı da cevap yazan olmuştu.Baktım buhar olmuş.
    Pardon aşağıdaymış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet0761 -- 26 Aralık 2011; 16:22:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet0761

    Bu konu dün otomobil dünyası genelde açılmıştı,bayağı da cevap yazan olmuştu.Baktım buhar olmuş.
    Pardon aşağıdaymış.

    buraya almışlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Bizde 2a şurasına gittik gelişmelelri takip ediyorum

    izmitlisiniz galiba. benim memleketim de orası.

    1 yaşında iken Fatsa dan derinceye gelmişiz, 54 yıldırda burada yaşıyoruz :))
    Dünyada 4 ülke gezdim, yurtiçinin çeyreğini dolaştım ama en güzel memleket İzmit bana göre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YEŞİLYURT OTOMOTİV

    quote:

    Orijinalden alıntı: kckilic

    Toyotalarda durum nedir? Ornegin 2011 model corolla?

    toyota corolla modelleri lpg dönüşümü için kusursuz motora sahib araçlardır. BRC MY11 sistemiz ile muhteşem uyum sağlar. benzin enjektörü prensibiyle çalışan BRC IN03 MY09 enjektörleri 1.58 Ω(ohm) değerinde son derece hızlı çalışabilen, aracınıza her devirde gerekli püskürtme oranlarını sağlayarak, gerekli performans ve tarrufu elde etmenizi sağlar.





  • Subap erimesi konusunda bu sitede uzun zamandır yazılmamış ama Google amcadan arama yaptırınca ilk çıkan ve baya bi konuşulup tartışılan site bu olsa gerek. Burada ve diğer sitelerde okuduğum kadarıyla aynı belirtileri gören çoğu arkadaş ilk önce benim gibi buji,buji kablosu,bobin, akü,regülatör gibi parçaları değiştirmekle işe başlamış. Ama acı son her değişimden sonra kendini belli etmiş. LPG'nin ilk intikamlarından biri: SUBAP ERİMESİ (KAÇAĞI,UZAMASI VS)
    Ben şuan halen çırpınma aşamasındayım. Aracım 2004 Mazda 6. Otomatik 2.0 motor. Şuan 187.000 km'de. ( Tabi km orijinalse )
    Aracı 1 ay önce aldım. Test usta vs aracı ilk alırken bilinmiyor tabi bu problemleri. Bu subap erimesi belirtileri aktif olarak o aracı kullanan kişiyle ve o kişinin dürüstlüğüyle alakalı birazda.
    Yaşadığım sıkıntılar..
    1.Sabah tek marşta çalışıyor. 200-300 metre sonra bir yokuşa denk geliniyor,biraz gaza basılıyor,yokuştan aşağı inerken tekleme vs olmadan stop etmiş oluyor.
    2.Bir sonraki sabah aynı deneme daha dik yokuşta deneniyor. Yokuşa süratle girmezseniz gazı kökleseniz de araç gaz demiyor.Sanki ayağınız gazda değilmiş gibi araba yerinde kalıyor. Traktör gibi çalışıyor. Vitesi boşa al,gaza bas. 1-2 metre gidiyor. Bu işlemi bi kaç kez daha yapıyorsun.En sonunda 100 metrelik yokuşa gelince araç stop ediyor.
    3.Denemelere devam. Aracın yaklaşık 6-7 dakika rölantide çalışması ve hararet göstergesinde ibrenin tam ortaya gelmesiyle birlikte o çıkamadığım yokuşu patinaj yaparak çıkıyorum.Stop-gaz yememe vs. yok.
    4. Yaklaşık 400 km boyunca LPG'yi iptal ettirdim ve sadece benzinde kullandım.Ara sıra motor sıcakken yolda giderken bir anda stop ediyor ve trafikte çok ciddi kaza yapma noktasına geliyordum. Bu durum LPG kullanırken oldu ve stop etmeden 3-4 km önce aracın rölantisinde oynamalar oldu. Bir anormallik olacağı belliydi ve dediğim gibi yolda giderken hiç tekleme vs yapmadan araç stop etti.Allah korudu. Aracın LPG'sini iptal ettirdikten sonra bu rölanti oynaması,motor sıcakken stop asla olmadı. Olacak gibi de görünmüyor.
    5. Aracın motor arıza lambası yanıyor ve hep aynı hatayı veriyor. 1.silindir tekleme hatası. Bunun üzerine çok çok çok güvendiğim ustam kompresyon testi yaptı. 1.silindir 95 diğer silindirler 150 çıktı ve subap kaçağı var üst kapak açılacak dedi. Conta subap vs 1500 tl istedi. Ama arkadaşlarımın aşırı ısrarıyla başka bir ustaya gösterdim. O usta da kompresyon ölçtü. Tüm silindirler 110 çıktı dedi. Motorun tek bir vidasını hadi kurcalatma,aracını 500 km kadar sadece benzinde kullan dedi. Kafam allak bullak oldu.
    6.NOT: Aracın gaz kelebeğini çok güvendiğim ustama temizlettim. Adaptasyon bunlarda olmaz dedi ama sadece sabahları stop eden araç bu gaz kelebeği temizliğinden sonra aynı gün 3 kez motor sıcakken stop etti.

    Değerli arkadaşlarım,bu konuda tecrübesi olan kardeşlerim. Kafam çok karışık. Araç mazda olduğu içi üst kapak açılınca daha büyük sıkıntılar olmasından korkuyorum. Forumdan araştırdığım kadarıyla üst kapak açıldıktan sonra dikiş tutmayan araçlar da var. Sizin yorumlarınıza gerçekten ihtiyacım var. Aracı bu şekilde kullanmamım bir zararı var mı acaba? Motoru 3-5 dakika ısıtınca problem yok. Biraz daha benzinde kullandıktan sonra mecburen LPG'yi aktifleştireceğim. Aracın 400 km şehir içi yakıt ortalaması 12.4 lt. Yani 55 kuruş. LPG'de iken 28 krş yakıyor.
    NOT: Dİğer arkadaşlar aracın çekişinden düşüş var diyorlar ama ben bu araçla Zonguldak-Ankara arasında 170 yaptığım yollar oldu.
    Şimdiden teşekkürler.
    İsmim Murat-Ankara'da Öğretmenim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.