Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

ÇAMAŞIR MAKİNESİ LAZIM:(

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
36
Cevap
1
Favori
1.345
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    347 Mesaj
    http://www.darty.com.tr/e_commerce/Cama-r-Makinesi/ELECTROLUX/EWF1486GDW-p-86043-c-83.htm

    Beko'yu nette bulamadım. Akakce'de 1 fiyat çıktı.

    Bir de bu makineyi buldum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6949 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: until

    Beko 200 TL daha ucuz. Yani aralarında markası dışında hiç mi fark yok? Şuan mobildeyim nette daha da ucuzdur.. Gg'de var ise 100 TL'de puan avantajı olur benim için.

    Peki Bosch, Aeg E.lux falan alsam uyar mı acaba? Olmadı kendi imkanlarimizla üst üste koyabilir miyiz? Çamaşır makinesi garanti dışına çıkarır mı?



    Bİ ARKADAS INDESITE BILE KURDURDU ARCELIK KURUTMAYI SIZINKI NEDEN BOYLE YAPTI ANLAMADIM
    |
    |
    _____________________________
    Omnes Vulnerant Ultima Necat.....
  • Yüzbaşı
    347 Mesaj
    İlahi lazpanyol, daha yeni mi okudun mesajı bırakın birbirinize laf yetiştirmeyi. . Benim olayı çözelim. .

    Bugün başka bir arçelik bayine gittim in love' i yakından incelemek için. Eleman bana "değmez abi o kadar para sadece dokunmatik panel buhar ve elde yıkama farkı var," 8103 modelini önerdi 1299 TL yani kafam karışti. Öte yandan n11'de puan kampanyasi ile 1300 TL'ye ELx 1286 var. Onu da çok övüyorlar.

    Ne diyorsunuz ustalar?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    6949 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: until

    İlahi lazpanyol, daha yeni mi okudun mesajı bırakın birbirinize laf yetiştirmeyi. . Benim olayı çözelim. .

    Bugün başka bir arçelik bayine gittim in love' i yakından incelemek için. Eleman bana "değmez abi o kadar para sadece dokunmatik panel buhar ve elde yıkama farkı var," 8103 modelini önerdi 1299 TL yani kafam karışti. Öte yandan n11'de puan kampanyasi ile 1300 TL'ye ELx 1286 var. Onu da çok övüyorlar.

    Ne diyorsunuz ustalar?

    8103 su jetsız 8104 su jetlı olmalı bıde 9 kg dıye gecenler su jetlı ama ınlove dıgerlerının iyileştirilmiş halı satıcı bısey bılmıyor
    _____________________________
    Omnes Vulnerant Ultima Necat.....




  • Yüzbaşı
    347 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol

    quote:

    Orijinalden alıntı: until

    İlahi lazpanyol, daha yeni mi okudun mesajı bırakın birbirinize laf yetiştirmeyi. . Benim olayı çözelim. .

    Bugün başka bir arçelik bayine gittim in love' i yakından incelemek için. Eleman bana "değmez abi o kadar para sadece dokunmatik panel buhar ve elde yıkama farkı var," 8103 modelini önerdi 1299 TL yani kafam karışti. Öte yandan n11'de puan kampanyasi ile 1300 TL'ye ELx 1286 var. Onu da çok övüyorlar.

    Ne diyorsunuz ustalar?

    8103 su jetsız 8104 su jetlı olmalı bıde 9 kg dıye gecenler su jetlı ama ınlove dıgerlerının iyileştirilmiş halı satıcı bısey bılmıyor

    Aklıma gelmişken, bir bayii de çift su girişli olanları tavsiye etmedi. Makinenin kafası karışıyor ısıyı ayarlayamiyor beyni yanıyor dedi.
    Sizce?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    6949 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: until


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol

    quote:

    Orijinalden alıntı: until

    İlahi lazpanyol, daha yeni mi okudun mesajı bırakın birbirinize laf yetiştirmeyi. . Benim olayı çözelim. .

    Bugün başka bir arçelik bayine gittim in love' i yakından incelemek için. Eleman bana "değmez abi o kadar para sadece dokunmatik panel buhar ve elde yıkama farkı var," 8103 modelini önerdi 1299 TL yani kafam karışti. Öte yandan n11'de puan kampanyasi ile 1300 TL'ye ELx 1286 var. Onu da çok övüyorlar.

    Ne diyorsunuz ustalar?

    8103 su jetsız 8104 su jetlı olmalı bıde 9 kg dıye gecenler su jetlı ama ınlove dıgerlerının iyileştirilmiş halı satıcı bısey bılmıyor

    Aklıma gelmişken, bir bayii de çift su girişli olanları tavsiye etmedi. Makinenin kafası karışıyor ısıyı ayarlayamiyor beyni yanıyor dedi.
    Sizce?

    OLABILIR EVET :)
    |
    |
    _____________________________
    Omnes Vulnerant Ultima Necat.....




  • Yüzbaşı
    347 Mesaj
    Hala laf yapıştırma derdindeler

    Yahu ben ne yapayım ELX 1286 Lew fena durmuyor, ya da Arçelik 8103 mü alsam yaklaşık 1000-1050 civarına???



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    6949 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: until

    Hala laf yapıştırma derdindeler

    Yahu ben ne yapayım ELX 1286 Lew fena durmuyor, ya da Arçelik 8103 mü alsam yaklaşık 1000-1050 civarına???

    Electrolux e kurabilirsiniz alin arçelik için 9kg olani yada inlove olabilir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Omnes Vulnerant Ultima Necat.....
  • Çavuş
    74 Mesaj
    Siemens WM10K210TR iQ300 A+++ 8 Kg 1000 Devir


    LG F12B8TDP5 A+++ 8 Kg 1200 Devir


    bu iki ürün de inverter motorlu mu? hangisini tavsiye edersiniz... ya da bu fiyat aralığında önerisi olan var mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    347 Mesaj
    Profilo 1201DTR buldum. 1250 TL civarı ne dersiniz?

    en azından yaygınlık bakımından bana cazip geldi. Bir de ürün alman malıymış.
    bu da beni cezbetti. programları azmış, sizce kullanıma engel mi?
    buhar olayı, havalandırma yorgan yıkar mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    40 Mesaj
    Bende AegL60270FL var satmayı düşünüyorum sıfır hiç açılmadı 7 kg düşünen olursa yardımcı olabilirim hesaplı fiyata bırakacağım
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    347 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: unigfb59

    Bende AegL60270FL var satmayı düşünüyorum sıfır hiç açılmadı 7 kg düşünen olursa yardımcı olabilirim hesaplı fiyata bırakacağım

    75270 olsaydı düşünebilirdim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    40 Mesaj
    valla ustad ben 600 tl bırakıcam
    _____________________________
  • Teğmen
    112 Mesaj

    almadıysanız satıyım size in love
    |
    |
    until kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    8138 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: unigfb59

    valla ustad ben 600 tl bırakıcam

    Fiyat iyiymiş. Taksit imkanı olsa ve yalovada olsaydı alırdım



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PORSCHE 911 CARRERA
    (hayalim)
    WİPE CACHE PARTİTİON NASIL YAPILIR ALTTAKİ LİNKE BAKIN
    http://www.youtube.com/watch?v=8VeVAuo7ux8
  • Yüzbaşı
    347 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: karamelek06

    almadıysanız satıyım size in love

    Ne kadar?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    112 Mesaj

    yeşil rengi 1300 tl sıfır
    |
    |
    until kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal
Mobilya Takımları
google reklamları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.