Şimdi Ara

Cabriolet Tavsiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
1
Favori
15.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cabriolet bir araç almak istiyorum ve sizlerden tavsiye alabilirsem çok sevinirim. Araç 4 kişilik olmak zorunda, metal katlanabilir tavan istiyorum, otomatik vites istiyorum, dolayısıyla çok fazla seçenek kalmıyor BMW 3 cabriolet istemiyorum çünkü arabam e90 3.20. Geriye Astra Twintop ve Peugeot 307cc kalıyor sanırım. Aklıma 307cc yatıyor ama çok da emin değilim. Hem çok fazla yaktığını hem de Peugeot araçların genelde sorunlu olduğunu duyuyorum.

    Bu araçlar hakkında bilgi-tavsiye verebilirseniz veya başka metal tavanlı 4 kişilik cabriolet bir araç tavsiye ederseniz çok memnun olurum. Araç için bütçe limiti yok ama çok fazla yakan bir aracı, muadil seçenekler mevcutsa, tercih etmem.







  • 307 CC var bende genel olarak memnunum ama 307 CC alacaksan 2.0 sport olanlara bak onlar 180 beygir otomatik vites 2.0 ların hepsi 136 beygir. Sportlar donanım olarak iyi. Arka taraf diz mesafesi olarak çok dar değil tavan kapalıyken haliyle biraz basık. yol tutuş sportta çok iyi. esp standart. 0-100 çok parlak olmasada ara hızlanmaları iyi elektronik biraz hassas peugeotlarda ama Allah nazardan saklasın tavan çok iyi. şehir içi gazlamazsan 10 lt tüketim var ki gücüne ve ağırlığına göre makul şehir dışı ise 7 lt dan aşağı düşemedim

    astra twintopuda öneririm kullananlar memnun ben eoslarada bakabilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blue_Knight -- 24 Temmuz 2010; 0:05:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    307 CC var bende genel olarak memnunum ama 307 CC alacaksan 2.0 sport olanlara bak onlar 180 beygir otomatik vites 2.0 ların hepsi 136 beygir. Sportlar donanım olarak iyi. Arka taraf diz mesafesi olarak çok dar değil tavan kapalıyken haliyle biraz basık. yol tutuş sportta çok iyi. esp standart. 0-100 çok parlak olmasada ara hızlanmaları iyi elektronik biraz hassas peugeotlarda ama Allah nazardan saklasın tavan çok iyi. şehir içi gazlamazsan 10 lt tüketim var ki gücüne ve ağırlığına göre makul şehir dışı ise 7 lt dan aşağı düşemedim

    astra twintopuda öneririm kullananlar memnun ben eoslarada bakabilirsin
    C70 i inceleyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    C70 i inceleyin

    Alıntıları Göster
    megane cc
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    307 CC var bende genel olarak memnunum ama 307 CC alacaksan 2.0 sport olanlara bak onlar 180 beygir otomatik vites 2.0 ların hepsi 136 beygir. Sportlar donanım olarak iyi. Arka taraf diz mesafesi olarak çok dar değil tavan kapalıyken haliyle biraz basık. yol tutuş sportta çok iyi. esp standart. 0-100 çok parlak olmasada ara hızlanmaları iyi elektronik biraz hassas peugeotlarda ama Allah nazardan saklasın tavan çok iyi. şehir içi gazlamazsan 10 lt tüketim var ki gücüne ve ağırlığına göre makul şehir dışı ise 7 lt dan aşağı düşemedim

    astra twintopuda öneririm kullananlar memnun ben eoslarada bakabilirsin
    ben ilk başlığı okuduğumda bir s2000 sahibi olarak atladım direk buraya ama 307 cc ve astra twintop olayını görünce üzüldüm. e90dan sonra çok yanlış karar olur.üstelik 20i ye biniyorsunuz sanırım 16 olsaydı makul gelebilirdi.eğer maddi olanaklarınız varsa bence zorlayın e93 için eğer yoksa bence feragat edin harttop isteğinizden diğer cabrio araçları düşünün en azından.307 cc sahibi olan arkadaşım aracından bahsetmiş ve kendi yorumlarımla eleştiri yapar pozisyonda olmak istemiyorum.
    ama bu tip araçlar bakıyorsanız yeni kasa sebring convertible var fakat servis ve tasarım olarak bu iki araçtan çok çok daha kötü diyebilirim.
    üstelik hardtop arıza verdiğinde softop a göre daha maliyetli sorun çıkartacaktır.
    fikrinizi softop olarak değiştirirseniz birkaç bilgi paylaşabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pershing105

    ben ilk başlığı okuduğumda bir s2000 sahibi olarak atladım direk buraya ama 307 cc ve astra twintop olayını görünce üzüldüm. e90dan sonra çok yanlış karar olur.üstelik 20i ye biniyorsunuz sanırım 16 olsaydı makul gelebilirdi.eğer maddi olanaklarınız varsa bence zorlayın e93 için eğer yoksa bence feragat edin harttop isteğinizden diğer cabrio araçları düşünün en azından.307 cc sahibi olan arkadaşım aracından bahsetmiş ve kendi yorumlarımla eleştiri yapar pozisyonda olmak istemiyorum.
    ama bu tip araçlar bakıyorsanız yeni kasa sebring convertible var fakat servis ve tasarım olarak bu iki araçtan çok çok daha kötü diyebilirim.
    üstelik hardtop arıza verdiğinde softop a göre daha maliyetli sorun çıkartacaktır.
    fikrinizi softop olarak değiştirirseniz birkaç bilgi paylaşabilirim.

    Alıntıları Göster
    VW EOS

     Cabriolet Tavsiye


    Chrysler Sebring

     Cabriolet Tavsiye


    Renault Megane

     Cabriolet Tavsiye


    Bu 3 lüden, Sebring Cabrio ben kullanmisdim.Yalniz benimki Soft Topdu, metal katlanabilir tavan deyildi.Bir kere Türkiyeye izine gelmisdim ve gayet rahat ve memnundum.Tasaruflu istiyorsan 2,0 CRD Dizel motorunu tavsiye ederim.Bu motor Chrysler-VW ortak pazarlama stratejisinden amerikanlara verildi.(karsiliginda Chrysler amerikada VW Routani üretti)VW Passat motorun 1:1 aynisi.

    VW Eos da benim hosuma gitmisdi ama bana göre biraz kücükdü.Tabiki bu benim görüsüm...baskalarina yeterlide olabilir.
    Renault Megane CC design olarak cok begensemde, esim kesinlikle karsi cikmisdi bu araca.

    Türkiyede fiyatlari nasil bilmem, ama 3üde gayet güzel araclar bana göre.

    EDIT: yeni okudum.....pershing kardesde Sebringi önermis.Kücük bi eklenti.Ben almanyada ikamet ediyorum. Inanin bana Türkiyede Chrysler Servisine hayran kaldim.Bu kadar ilgilenen ve lüks dösenmis Servisler burda dahi yok. Su anki aracim 300C. 2008de Istanbulda aracim aksam soyulduktan sonra Maslakda sanirim ciftkurtlardi ismi, servise gitdimde hemen benlen ilgilenip araci tamir etmislerdi.
    Bir sene sonra Söke´de ayni aracimin motor ikaz lambasi yandi ve aniden arac güc kaybetdi.Chrysler 24saat acil servisini aradimda beni cekici ilen Izmire cekdiler.Su an servisin ismi aklima gelmiyor ama sanirim Izmirliler bilir.Devlet su dairesinin yanindaki servise cekdiler.Cok temiz ve Lüks dösenmis bir servisdi.Burdaki servise halen hayran kaldim.Kapida bi bayan beni karsilayip aracimi teslim alirken, bana taksi cagirip Izmir merkezine zaman gecirmeye/gezmeye gönderdiler.2,5 saat sonra arabami alip tekrar Sökeye gidebildim.
    Aracin görünümüne birsey diyemem.Orasi tabiki zevk meselesi.Benim hosuma gitmisdi acikcasi.
    Sebringi 2 sene sonra satdim. Arac esimindi ve sanirim ilk heves gitdikten sonra ona cok büyük geldi.Insan birseyi istedimi gözü kapali oluyormus gercekden :) .Arka tamponu birkac defa sürtmüsdü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DonsuzLaz -- 24 Temmuz 2010; 1:23:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DonsuzLaz

    VW EOS

     Cabriolet Tavsiye


    Chrysler Sebring

     Cabriolet Tavsiye


    Renault Megane

     Cabriolet Tavsiye


    Bu 3 lüden, Sebring Cabrio ben kullanmisdim.Yalniz benimki Soft Topdu, metal katlanabilir tavan deyildi.Bir kere Türkiyeye izine gelmisdim ve gayet rahat ve memnundum.Tasaruflu istiyorsan 2,0 CRD Dizel motorunu tavsiye ederim.Bu motor Chrysler-VW ortak pazarlama stratejisinden amerikanlara verildi.(karsiliginda Chrysler amerikada VW Routani üretti)VW Passat motorun 1:1 aynisi.

    VW Eos da benim hosuma gitmisdi ama bana göre biraz kücükdü.Tabiki bu benim görüsüm...baskalarina yeterlide olabilir.
    Renault Megane CC design olarak cok begensemde, esim kesinlikle karsi cikmisdi bu araca.

    Türkiyede fiyatlari nasil bilmem, ama 3üde gayet güzel araclar bana göre.

    EDIT: yeni okudum.....pershing kardesde Sebringi önermis.Kücük bi eklenti.Ben almanyada ikamet ediyorum. Inanin bana Türkiyede Chrysler Servisine hayran kaldim.Bu kadar ilgilenen ve lüks dösenmis Servisler burda dahi yok. Su anki aracim 300C. 2008de Istanbulda aracim aksam soyulduktan sonra Maslakda sanirim ciftkurtlardi ismi, servise gitdimde hemen benlen ilgilenip araci tamir etmislerdi.
    Bir sene sonra Söke´de ayni aracimin motor ikaz lambasi yandi ve aniden arac güc kaybetdi.Chrysler 24saat acil servisini aradimda beni cekici ilen Izmire cekdiler.Su an servisin ismi aklima gelmiyor ama sanirim Izmirliler bilir.Devlet su dairesinin yanindaki servise cekdiler.Cok temiz ve Lüks dösenmis bir servisdi.Burdaki servise halen hayran kaldim.Kapida bi bayan beni karsilayip aracimi teslim alirken, bana taksi cagirip Izmir merkezine zaman gecirmeye/gezmeye gönderdiler.2,5 saat sonra arabami alip tekrar Sökeye gidebildim.
    Aracin görünümüne birsey diyemem.Orasi tabiki zevk meselesi.Benim hosuma gitmisdi acikcasi.
    Sebringi 2 sene sonra satdim. Arac esimindi ve sanirim ilk heves gitdikten sonra ona cok büyük geldi.Insan birseyi istedimi gözü kapali oluyormus gercekden :) .Arka tamponu birkac defa sürtmüsdü.

    Alıntıları Göster
    Cabrio çoğu araba hoşuma gitmiştir özellikle e46 lar favorimdir




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DonsuzLaz

    VW EOS

     Cabriolet Tavsiye


    Chrysler Sebring

     Cabriolet Tavsiye


    Renault Megane

     Cabriolet Tavsiye


    Bu 3 lüden, Sebring Cabrio ben kullanmisdim.Yalniz benimki Soft Topdu, metal katlanabilir tavan deyildi.Bir kere Türkiyeye izine gelmisdim ve gayet rahat ve memnundum.Tasaruflu istiyorsan 2,0 CRD Dizel motorunu tavsiye ederim.Bu motor Chrysler-VW ortak pazarlama stratejisinden amerikanlara verildi.(karsiliginda Chrysler amerikada VW Routani üretti)VW Passat motorun 1:1 aynisi.

    VW Eos da benim hosuma gitmisdi ama bana göre biraz kücükdü.Tabiki bu benim görüsüm...baskalarina yeterlide olabilir.
    Renault Megane CC design olarak cok begensemde, esim kesinlikle karsi cikmisdi bu araca.

    Türkiyede fiyatlari nasil bilmem, ama 3üde gayet güzel araclar bana göre.

    EDIT: yeni okudum.....pershing kardesde Sebringi önermis.Kücük bi eklenti.Ben almanyada ikamet ediyorum. Inanin bana Türkiyede Chrysler Servisine hayran kaldim.Bu kadar ilgilenen ve lüks dösenmis Servisler burda dahi yok. Su anki aracim 300C. 2008de Istanbulda aracim aksam soyulduktan sonra Maslakda sanirim ciftkurtlardi ismi, servise gitdimde hemen benlen ilgilenip araci tamir etmislerdi.
    Bir sene sonra Söke´de ayni aracimin motor ikaz lambasi yandi ve aniden arac güc kaybetdi.Chrysler 24saat acil servisini aradimda beni cekici ilen Izmire cekdiler.Su an servisin ismi aklima gelmiyor ama sanirim Izmirliler bilir.Devlet su dairesinin yanindaki servise cekdiler.Cok temiz ve Lüks dösenmis bir servisdi.Burdaki servise halen hayran kaldim.Kapida bi bayan beni karsilayip aracimi teslim alirken, bana taksi cagirip Izmir merkezine zaman gecirmeye/gezmeye gönderdiler.2,5 saat sonra arabami alip tekrar Sökeye gidebildim.
    Aracin görünümüne birsey diyemem.Orasi tabiki zevk meselesi.Benim hosuma gitmisdi acikcasi.
    Sebringi 2 sene sonra satdim. Arac esimindi ve sanirim ilk heves gitdikten sonra ona cok büyük geldi.Insan birseyi istedimi gözü kapali oluyormus gercekden :) .Arka tamponu birkac defa sürtmüsdü.

    Alıntıları Göster
    Volvo C70 varken megane'in pejo'nun vw'in ne isi var allaskina?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    Volvo C70 varken megane'in pejo'nun vw'in ne isi var allaskina?

    Alıntıları Göster
    harttop seçimde bu kadar ısrarcı olunuyorsa uygun fiyatlıda olacaksa c70 en mantıklısı en azından daha olgun daha karakterli
    fakat bahsedilen araçlara göre c70 bu araçlardan 3 kat daha pahalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    307 CC var bende genel olarak memnunum ama 307 CC alacaksan 2.0 sport olanlara bak onlar 180 beygir otomatik vites 2.0 ların hepsi 136 beygir. Sportlar donanım olarak iyi. Arka taraf diz mesafesi olarak çok dar değil tavan kapalıyken haliyle biraz basık. yol tutuş sportta çok iyi. esp standart. 0-100 çok parlak olmasada ara hızlanmaları iyi elektronik biraz hassas peugeotlarda ama Allah nazardan saklasın tavan çok iyi. şehir içi gazlamazsan 10 lt tüketim var ki gücüne ve ağırlığına göre makul şehir dışı ise 7 lt dan aşağı düşemedim

    astra twintopuda öneririm kullananlar memnun ben eoslarada bakabilirsin


    Çok teşekkür ederim yorumlarınız için. Donanım olarak sport bakmak lazım o zaman 307cc'de. Arka taraf çok önemli değil ama arada en azından bir arka taraf olması gerekir diye istiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pershing105

    ben ilk başlığı okuduğumda bir s2000 sahibi olarak atladım direk buraya ama 307 cc ve astra twintop olayını görünce üzüldüm. e90dan sonra çok yanlış karar olur.üstelik 20i ye biniyorsunuz sanırım 16 olsaydı makul gelebilirdi.eğer maddi olanaklarınız varsa bence zorlayın e93 için eğer yoksa bence feragat edin harttop isteğinizden diğer cabrio araçları düşünün en azından.307 cc sahibi olan arkadaşım aracından bahsetmiş ve kendi yorumlarımla eleştiri yapar pozisyonda olmak istemiyorum.
    ama bu tip araçlar bakıyorsanız yeni kasa sebring convertible var fakat servis ve tasarım olarak bu iki araçtan çok çok daha kötü diyebilirim.
    üstelik hardtop arıza verdiğinde softop a göre daha maliyetli sorun çıkartacaktır.
    fikrinizi softop olarak değiştirirseniz birkaç bilgi paylaşabilirim.



    Softtop istemememin sebebi hem bence estetik durmuyor, hem de yaz-kış hardtopı tak-çıkar, yazın hava bozarsa aracı garaja çekip unut. e93 almam için e90'ı satıp başka sedan araç almam gerekli, aynı aracın hem sedanı hem cabrioletsi biraz garip olur. Sebring'lerin yeni kasasısın metal tavan olduğunu bilmiyordum, incelenebilir bir araç, teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tasadar

    quote:

    Orijinalden alıntı: pershing105

    ben ilk başlığı okuduğumda bir s2000 sahibi olarak atladım direk buraya ama 307 cc ve astra twintop olayını görünce üzüldüm. e90dan sonra çok yanlış karar olur.üstelik 20i ye biniyorsunuz sanırım 16 olsaydı makul gelebilirdi.eğer maddi olanaklarınız varsa bence zorlayın e93 için eğer yoksa bence feragat edin harttop isteğinizden diğer cabrio araçları düşünün en azından.307 cc sahibi olan arkadaşım aracından bahsetmiş ve kendi yorumlarımla eleştiri yapar pozisyonda olmak istemiyorum.
    ama bu tip araçlar bakıyorsanız yeni kasa sebring convertible var fakat servis ve tasarım olarak bu iki araçtan çok çok daha kötü diyebilirim.
    üstelik hardtop arıza verdiğinde softop a göre daha maliyetli sorun çıkartacaktır.
    fikrinizi softop olarak değiştirirseniz birkaç bilgi paylaşabilirim.



    Softtop istemememin sebebi hem bence estetik durmuyor, hem de yaz-kış hardtopı tak-çıkar, yazın hava bozarsa aracı garaja çekip unut. e93 almam için e90'ı satıp başka sedan araç almam gerekli, aynı aracın hem sedanı hem cabrioletsi biraz garip olur. Sebring'lerin yeni kasasısın metal tavan olduğunu bilmiyordum, incelenebilir bir araç, teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    Aslında aklımda yeni kasa 6 serisi cabriolet almak vardı. Yeni kasanın metal tavan olmasını bekliyordum ancak o da soft top çıkınca başka bir araç almak gerekti.
    VW Eos inceledim, ikinci el otomatik zaten bulmak imkansız, sıfırı içinde neredeyse e93 parası istediler. O kadar edeceğine pek inanmıyorum açıkçası.
    Megane CC otomatik bulmak çok zor, bir de performans yoksunu olduğunu biliyorum.
    C70 nedense hiç aklıma gelmemişti, hatırlatan arkadaşlara teşekkürler. Sebring-C70-307cc-Astra Twintop arasında karar vermek lazım şimdi. Bu noktadan sonra herkes C70 diyecektir diye tahmin ediyorum. Bir de 308cc çıkmış, şans eseri denk geldim. Hoş bir araca benziyor, pek kullanıcısı yoktur ama fikir sahibi arkadaşlar varsa ve bilgi verebilirse çok sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tasadar

    Aslında aklımda yeni kasa 6 serisi cabriolet almak vardı. Yeni kasanın metal tavan olmasını bekliyordum ancak o da soft top çıkınca başka bir araç almak gerekti.
    VW Eos inceledim, ikinci el otomatik zaten bulmak imkansız, sıfırı içinde neredeyse e93 parası istediler. O kadar edeceğine pek inanmıyorum açıkçası.
    Megane CC otomatik bulmak çok zor, bir de performans yoksunu olduğunu biliyorum.
    C70 nedense hiç aklıma gelmemişti, hatırlatan arkadaşlara teşekkürler. Sebring-C70-307cc-Astra Twintop arasında karar vermek lazım şimdi. Bu noktadan sonra herkes C70 diyecektir diye tahmin ediyorum. Bir de 308cc çıkmış, şans eseri denk geldim. Hoş bir araca benziyor, pek kullanıcısı yoktur ama fikir sahibi arkadaşlar varsa ve bilgi verebilirse çok sevinirim.

    Alıntıları Göster
    3 Serisi'ni illa elediyseniz Volvo C70 en iyi seçim olacaktır. Az bulunan, gayet de kaliteli bir cabriolet.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Faux Carnival

    3 Serisi'ni illa elediyseniz Volvo C70 en iyi seçim olacaktır. Az bulunan, gayet de kaliteli bir cabriolet.


    C70 makyajlandı bir de güzel seçim olur fakat dizel motorunda iş yok.Benzinlisi de 2.5lt bilmiyorum uyarmı ama E93 olmayacaksa en güzel metal tavanlı cabrio.

    308cc de 4 ileri otomatik tam bir facia.Yoksa trafikte gördüm tipi fln güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sparkling

    quote:

    Orijinalden alıntı: Faux Carnival

    3 Serisi'ni illa elediyseniz Volvo C70 en iyi seçim olacaktır. Az bulunan, gayet de kaliteli bir cabriolet.


    C70 makyajlandı bir de güzel seçim olur fakat dizel motorunda iş yok.Benzinlisi de 2.5lt bilmiyorum uyarmı ama E93 olmayacaksa en güzel metal tavanlı cabrio.

    308cc de 4 ileri otomatik tam bir facia.Yoksa trafikte gördüm tipi fln güzel.

    Alıntıları Göster
    beyaz 308 cc çok güzel seçim fiyatıda uygun su an sahibinden.com da da hiç olmadı kadar var normalde 1 bilemedin 2 ilan olurdu şimdi 6 ilan var bence kaçırma derim hızlanması doğru kötü ama modifiyeyle toparlar havanı atarsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gzlmmr

    beyaz 308 cc çok güzel seçim fiyatıda uygun su an sahibinden.com da da hiç olmadı kadar var normalde 1 bilemedin 2 ilan olurdu şimdi 6 ilan var bence kaçırma derim hızlanması doğru kötü ama modifiyeyle toparlar havanı atarsın

    Alıntıları Göster
    308 cc modifiye edilemez çünkü 4 ileri otomatik şanzıman artacak torka dayanıklı değil yoksa bende düşünüyordum. performans berbat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    308 cc modifiye edilemez çünkü 4 ileri otomatik şanzıman artacak torka dayanıklı değil yoksa bende düşünüyordum. performans berbat

    Alıntıları Göster
    peki 307 CC 2.0 sport kaç ileriki 180 i kaldırıyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gzlmmr

    peki 307 CC 2.0 sport kaç ileriki 180 i kaldırıyo

    Alıntıları Göster
    Modifiyeyi pek düşünmüyorum açıkçası, hız için araba arasam Peugeot-Volvo aramam Bugün 308cc'yi inceledim, hoş araba ama 307cc'den aman aman farkı yok açıkçası. Volvo C70'i de yarın inceleyeceğim, araç ellerinde yokmuş yarına temin ederiz dediler. 5-6 kişi ısrarla Chrysler'dan uzak dur dedi ama onun içinde ayrıntılı bir araştırma yapmam lazım.

    Eğer C70 aklımı çelmezse şimdilik rota 307cc gibi görünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tasadar

    Modifiyeyi pek düşünmüyorum açıkçası, hız için araba arasam Peugeot-Volvo aramam Bugün 308cc'yi inceledim, hoş araba ama 307cc'den aman aman farkı yok açıkçası. Volvo C70'i de yarın inceleyeceğim, araç ellerinde yokmuş yarına temin ederiz dediler. 5-6 kişi ısrarla Chrysler'dan uzak dur dedi ama onun içinde ayrıntılı bir araştırma yapmam lazım.

    Eğer C70 aklımı çelmezse şimdilik rota 307cc gibi görünüyor.

    Alıntıları Göster




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cellar Door



    Alıntıları Göster
    Üstdeki Volvo baya hosuma gitti.Harbi yapmislar adamlar.

    @Tasadar

    Volvo kullanmadim ama genelde saglam araba olarak biliniyor.Gercekden Volvo ile 307 CC arasinda tercih etmek istiyorsan tavsiyem Volvo olacak. Peugeot (benim gözümde) gösterisli araba deyil.Tabi buna herkes katilmaz, sonucda renkler ve zevkler tartisilmaz.
    Bu arada kim Sebringden vazgec demisse, o araci kullanmadigi belli.Tabi bi CLK ilen kiyaslanmaz ama buna ihtiyacida yok.Sebring benim ilk Chrysler aracimdi ve su anki 300C almamin en büyük sebebi.gayet kaliteli ve Mercedes Chrysler ortak yapimidir.2,0 Dizel motoru ve sanzimani VWden alma.Bi 307CC den kat ve kat kaliteli oldunu ben size söyliyebilirim.Bu 307nin kalitesiz oldu anlamina gelmez, yanlis anlasilmasin.Imkaniniz olursa bi Test sürüsü yapip kendiniz karar verin.Mümkün olursa Mygig Multimedya sistemi olduna dikkat ediniz.Sistemi Karmann Hardon üretiyor ve aynisi sadece Ferrari Californiada kullanima izin verildi.Gercekden müthis bir alet.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.