Şimdi Ara

Cabrio Araçlar ve Sen (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
1
Favori
17.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: w0rM


    quote:

    Orijinalden alıntı: Batu

    Dusundugunuzun aksine cabrio arac yaz araci degil, gecenlerde arkadasimin cabrio A5iyle sahil yolunda trafikte kaldim, basima gunes geciyordu az daha. Hic o kadar terlememistim

    Dostum üstünü kapatıp klima açabiliyorsun ? :) çoğunuz kötülemiş aldığınız araç hep cabrio kalmıyor arkadaşlar :) tuşuna basınca coupe gibi kullanabilirsiniz. A - B sınıfı aramalardan bahsediyorum ..

    Aynen oyle :) sonuçta kıçın coupe arabadasın klimasıda olur soğuk olmaz metal tavan somuçta :) a- b sınıf derken neyi kastettin ama onu çözemedim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E93 M3

    1 senedir Bmw e93 kasa cabrio araç kullanıyorum.Genel olarak çok memnunum bundan sonra uzun bi süre boyunca normal arabaya binemem gibi geliyo şimdiden sıradakı cabrio ne alırım diye düşünmeye başladım :) Ama gerçekçi olmak gerekirse bi sürü sıkıntısı var.Ama artı yanları benim açımdan daha çok olduğu için ben memnunum.

    Öncelikle arabam hard top diye geçen,metal tavan.Yani tenteli bez vs değil.Bütün kış her gün 30 km kullandım su alma yada soğuk hava alma gibi bi sorunla karşılaşmadım.Arada arabayı yıkattığım zaman sağ ön direğin ordan 2-3 damla su damlıyor koltuğa o da her zaman olmuyor.Başka bi sıkıntısına gelirsek,metal tavan olduğu için en ufak bi bozuk yolda yada çukurda tavandan bir sürü ses geliyor.Son zamanlarda inanılmaz arttı bu sesler ve çok rahatsız etmeye başladı.Aracın süspansiyonları sert gerçi araçtan araca farklılık gösterebilir bu ama beni çok rahatsız ediyor.

    Başka bi sıkıntıya gelicek olursak,hangi marka cabrio olursa olsun çok eski olmadığı sürece çok dikkat çektiğini düşünüyorum ve bu biraz rahatsız edici.Mesela trafikteyken bazen laf yediğim oluyor.Ne biliyim dilenciler satıcılar vs rahat bırakmıyor.Bunlar eksi yanları.Gerçi hevesini aldığın zaman cabrio'dan daha çok zevk almaya başlıyosun.

    Şöyle söyliyim ilk aldığım yaz sürekli üstü açık geziyodum trafikte vs ve bütün yukarda yazdığım sıkıntılar güneş sıcak vs hepsi rahatsız ediyodu ama insanın kapatası gelmiyodu.Şuan öyle değil ama.Mesela trafiğe giriceksem kesinlikle açmıyorum,yada sağa çekip üstünü kapatıyorum.Kim ne derse desin cabrionun keyfi bambaşka.Her akşam üstü sahilden müzik sigara eşliğinde dur atıp yada orman yolundan kilyosa vs gitmenin zevki bambaşka :) ama dediğim noktalara dikkat edilmeli.Arabanın üstü yazın mutlaka 6-7den sonra açılmalı ve trafik yoksa açılmalı :) Efkar basan geceler oluyor bazen çekiyorum manzaraya karşı üstünü açıp koltuğu yatırıyorum gökyünüze bakıp müzik sigara,bunun verdiği keyif için bile ömür boyu cabrio kullanabilirim tüm sıkıntılarına rağmen

    Kendim yazsam da bunları yazardım. Tente sesi çok rahatsız edici, ve yıkamada bi iki damla üst direkten süzülen su. Ancak başka bi sorum daha olacak üstü açıkken yakıt biraz fazla olmuyor mu sizde de? Birde kumanda dan üstünün kapanmamasının sebebi nedir? Sadece benim aracıma özgü bir durum değil di mi bu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • E93 için konuşabilirim başka cabrio aracım olmadı. Öncelikle coupe mu cabrio mu konusuna gelince bunu tartışmanın en mantıksız olduğu kasa e92-e93 lerdir. Hardtop tavan istendiğinde coupe istendiğinde cabrio zevki verebilir insana ama sunroofsuz bir coupe. E92 nin arkadan görünümü biraz daha tatlı gibi dursa da tabi e93 kapalıyken, spoiler ile bu açığı kapayabiliyosunuz. Ayrıca e93 ün üstü açıkken yoruma bile gerek yok.
    E93 kasanın tentesi ses yapar illaki, süspansiyonun sertliği ve 19 jantların yolu fazla hissettirmesinden dolayı.
    Çok bozuk yollara girmemek lazım ya da çok dikkatli yavaş gitmek.
    Yıkamada nadir de olsa iki damla su sızdırabilir. Coupe araçta da cam çıtası olmadığından su alabilme olabiliyor.
    Birde ne yazık ki kötü niyetli insanların küfürlerine mazur kalabiliyorsunuz. Üstü açıkken net duyuluyor yanlarına gidip ne diyosun deyince de sana demedim abi diye bir cevap alabilirsiniz.
    Kötü yanları bunlar bu aracın ancak iyi yanlarını saymak gerekirse de.
    Aracınızı sevmeme ve ona itina ile bakmama ihtimaliniz yok.
    Güzel bir sürüş keyfi var. Motor performans işinin sonu yok 320 325 335 hatta m3 e kadar yolu var.
    Hala en son kasa cabrio 4 gelene kadar. O da önce coupe gelir cabrio bir sene gibi bi gecikmeyle gelir.
    4 kişi binebilceğiniz nadir cabriolardan. En azından rahat yolculuk edilebilecek.
    4 kişilik, cabrio, böyle bir tasarım ve son kasa bmw cabrio ve böyle bir fiyat bence alınası cabriolardan.
    Yakıt ise benim aracım chip uygulamalı 204 hp 320i azami ağırlığı 1700kg civarı ve yol bilgisayarında 9.7 nin üzerine hiç çıkmadı.
    Yakıt bir cabrio araca göre fena değil 320d ise daha da düşük.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 320d cabrio hard top diyorum ve gidiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizzgultekin

    E93 için konuşabilirim başka cabrio aracım olmadı. Öncelikle coupe mu cabrio mu konusuna gelince bunu tartışmanın en mantıksız olduğu kasa e92-e93 lerdir. Hardtop tavan istendiğinde coupe istendiğinde cabrio zevki verebilir insana ama sunroofsuz bir coupe. E92 nin arkadan görünümü biraz daha tatlı gibi dursa da tabi e93 kapalıyken, spoiler ile bu açığı kapayabiliyosunuz. Ayrıca e93 ün üstü açıkken yoruma bile gerek yok.
    E93 kasanın tentesi ses yapar illaki, süspansiyonun sertliği ve 19 jantların yolu fazla hissettirmesinden dolayı.
    Çok bozuk yollara girmemek lazım ya da çok dikkatli yavaş gitmek.
    Yıkamada nadir de olsa iki damla su sızdırabilir. Coupe araçta da cam çıtası olmadığından su alabilme olabiliyor.
    Birde ne yazık ki kötü niyetli insanların küfürlerine mazur kalabiliyorsunuz. Üstü açıkken net duyuluyor yanlarına gidip ne diyosun deyince de sana demedim abi diye bir cevap alabilirsiniz.
    Kötü yanları bunlar bu aracın ancak iyi yanlarını saymak gerekirse de.
    Aracınızı sevmeme ve ona itina ile bakmama ihtimaliniz yok.
    Güzel bir sürüş keyfi var. Motor performans işinin sonu yok 320 325 335 hatta m3 e kadar yolu var.
    Hala en son kasa cabrio 4 gelene kadar. O da önce coupe gelir cabrio bir sene gibi bi gecikmeyle gelir.
    4 kişi binebilceğiniz nadir cabriolardan. En azından rahat yolculuk edilebilecek.
    4 kişilik, cabrio, böyle bir tasarım ve son kasa bmw cabrio ve böyle bir fiyat bence alınası cabriolardan.
    Yakıt ise benim aracım chip uygulamalı 204 hp 320i azami ağırlığı 1700kg civarı ve yol bilgisayarında 9.7 nin üzerine hiç çıkmadı.
    Yakıt bir cabrio araca göre fena değil 320d ise daha da düşük.


    yalnız ikinci elde çok daha rağbet görüyor e93 coupeler 65 ten başlarken cabriolar 80 üstünden başlıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizzgultekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: E93 M3

    1 senedir Bmw e93 kasa cabrio araç kullanıyorum.Genel olarak çok memnunum bundan sonra uzun bi süre boyunca normal arabaya binemem gibi geliyo şimdiden sıradakı cabrio ne alırım diye düşünmeye başladım :) Ama gerçekçi olmak gerekirse bi sürü sıkıntısı var.Ama artı yanları benim açımdan daha çok olduğu için ben memnunum.

    Öncelikle arabam hard top diye geçen,metal tavan.Yani tenteli bez vs değil.Bütün kış her gün 30 km kullandım su alma yada soğuk hava alma gibi bi sorunla karşılaşmadım.Arada arabayı yıkattığım zaman sağ ön direğin ordan 2-3 damla su damlıyor koltuğa o da her zaman olmuyor.Başka bi sıkıntısına gelirsek,metal tavan olduğu için en ufak bi bozuk yolda yada çukurda tavandan bir sürü ses geliyor.Son zamanlarda inanılmaz arttı bu sesler ve çok rahatsız etmeye başladı.Aracın süspansiyonları sert gerçi araçtan araca farklılık gösterebilir bu ama beni çok rahatsız ediyor.

    Başka bi sıkıntıya gelicek olursak,hangi marka cabrio olursa olsun çok eski olmadığı sürece çok dikkat çektiğini düşünüyorum ve bu biraz rahatsız edici.Mesela trafikteyken bazen laf yediğim oluyor.Ne biliyim dilenciler satıcılar vs rahat bırakmıyor.Bunlar eksi yanları.Gerçi hevesini aldığın zaman cabrio'dan daha çok zevk almaya başlıyosun.

    Şöyle söyliyim ilk aldığım yaz sürekli üstü açık geziyodum trafikte vs ve bütün yukarda yazdığım sıkıntılar güneş sıcak vs hepsi rahatsız ediyodu ama insanın kapatası gelmiyodu.Şuan öyle değil ama.Mesela trafiğe giriceksem kesinlikle açmıyorum,yada sağa çekip üstünü kapatıyorum.Kim ne derse desin cabrionun keyfi bambaşka.Her akşam üstü sahilden müzik sigara eşliğinde dur atıp yada orman yolundan kilyosa vs gitmenin zevki bambaşka :) ama dediğim noktalara dikkat edilmeli.Arabanın üstü yazın mutlaka 6-7den sonra açılmalı ve trafik yoksa açılmalı :) Efkar basan geceler oluyor bazen çekiyorum manzaraya karşı üstünü açıp koltuğu yatırıyorum gökyünüze bakıp müzik sigara,bunun verdiği keyif için bile ömür boyu cabrio kullanabilirim tüm sıkıntılarına rağmen

    Kendim yazsam da bunları yazardım. Tente sesi çok rahatsız edici, ve yıkamada bi iki damla üst direkten süzülen su. Ancak başka bi sorum daha olacak üstü açıkken yakıt biraz fazla olmuyor mu sizde de? Birde kumanda dan üstünün kapanmamasının sebebi nedir? Sadece benim aracıma özgü bir durum değil di mi bu?

    Üstü açıkken yakıt sarfiyatının fazla olmasının nedeni aracın arka kısmına binen ağırlıktan kaynaklanıyo.Şöyle açıklıyım bütün tavan bagaja giriyor arka kısımda extra bi ağırlık oluyo.Araçta arkadan itiş olduğu için yükte arkaya binince haliyle çok az da olsa araç zorlandığından dolayı fazla yakıyo.Ama mesela üstü açıkken araba çok daha iyi yanlıyo tüm ağırlık arkada olduğu için ve kullanım daha keyifli hale geliyo benim açımdan :)

    Kumanda konusu başlarda banada çok saçma geldi.Kumandadan üstünü açabiliyoruz ama kapatamıyoruz.Gerçekten çok mantıksız bi durum ama onu halledebiliyosunuz.Ben yazılım yaptırırken kumandadan kapanmayı aktif hale getirmiştim.Bide 5 km hızı geçince tv kapanıyodu güvenlik açısından onuda yazılımla ayarlayabiliyosunuz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E93 M3

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizzgultekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: E93 M3

    1 senedir Bmw e93 kasa cabrio araç kullanıyorum.Genel olarak çok memnunum bundan sonra uzun bi süre boyunca normal arabaya binemem gibi geliyo şimdiden sıradakı cabrio ne alırım diye düşünmeye başladım :) Ama gerçekçi olmak gerekirse bi sürü sıkıntısı var.Ama artı yanları benim açımdan daha çok olduğu için ben memnunum.

    Öncelikle arabam hard top diye geçen,metal tavan.Yani tenteli bez vs değil.Bütün kış her gün 30 km kullandım su alma yada soğuk hava alma gibi bi sorunla karşılaşmadım.Arada arabayı yıkattığım zaman sağ ön direğin ordan 2-3 damla su damlıyor koltuğa o da her zaman olmuyor.Başka bi sıkıntısına gelirsek,metal tavan olduğu için en ufak bi bozuk yolda yada çukurda tavandan bir sürü ses geliyor.Son zamanlarda inanılmaz arttı bu sesler ve çok rahatsız etmeye başladı.Aracın süspansiyonları sert gerçi araçtan araca farklılık gösterebilir bu ama beni çok rahatsız ediyor.

    Başka bi sıkıntıya gelicek olursak,hangi marka cabrio olursa olsun çok eski olmadığı sürece çok dikkat çektiğini düşünüyorum ve bu biraz rahatsız edici.Mesela trafikteyken bazen laf yediğim oluyor.Ne biliyim dilenciler satıcılar vs rahat bırakmıyor.Bunlar eksi yanları.Gerçi hevesini aldığın zaman cabrio'dan daha çok zevk almaya başlıyosun.

    Şöyle söyliyim ilk aldığım yaz sürekli üstü açık geziyodum trafikte vs ve bütün yukarda yazdığım sıkıntılar güneş sıcak vs hepsi rahatsız ediyodu ama insanın kapatası gelmiyodu.Şuan öyle değil ama.Mesela trafiğe giriceksem kesinlikle açmıyorum,yada sağa çekip üstünü kapatıyorum.Kim ne derse desin cabrionun keyfi bambaşka.Her akşam üstü sahilden müzik sigara eşliğinde dur atıp yada orman yolundan kilyosa vs gitmenin zevki bambaşka :) ama dediğim noktalara dikkat edilmeli.Arabanın üstü yazın mutlaka 6-7den sonra açılmalı ve trafik yoksa açılmalı :) Efkar basan geceler oluyor bazen çekiyorum manzaraya karşı üstünü açıp koltuğu yatırıyorum gökyünüze bakıp müzik sigara,bunun verdiği keyif için bile ömür boyu cabrio kullanabilirim tüm sıkıntılarına rağmen

    Kendim yazsam da bunları yazardım. Tente sesi çok rahatsız edici, ve yıkamada bi iki damla üst direkten süzülen su. Ancak başka bi sorum daha olacak üstü açıkken yakıt biraz fazla olmuyor mu sizde de? Birde kumanda dan üstünün kapanmamasının sebebi nedir? Sadece benim aracıma özgü bir durum değil di mi bu?

    Üstü açıkken yakıt sarfiyatının fazla olmasının nedeni aracın arka kısmına binen ağırlıktan kaynaklanıyo.Şöyle açıklıyım bütün tavan bagaja giriyor arka kısımda extra bi ağırlık oluyo.Araçta arkadan itiş olduğu için yükte arkaya binince haliyle çok az da olsa araç zorlandığından dolayı fazla yakıyo.Ama mesela üstü açıkken araba çok daha iyi yanlıyo tüm ağırlık arkada olduğu için ve kullanım daha keyifli hale geliyo benim açımdan :)

    Kumanda konusu başlarda banada çok saçma geldi.Kumandadan üstünü açabiliyoruz ama kapatamıyoruz.Gerçekten çok mantıksız bi durum ama onu halledebiliyosunuz.Ben yazılım yaptırırken kumandadan kapanmayı aktif hale getirmiştim.Bide 5 km hızı geçince tv kapanıyodu güvenlik açısından onuda yazılımla ayarlayabiliyosunuz :)

    Eyvallah hocam sağol bilgilendirdiğin için. Kumandadan kapanma olayını yazılım ile yaptırabilmek bir çözüm ama orijinalinden olmaması saçma cidden. Aerodinamik rüzgar da aracın gidişini etkileyip çok yaktırıyor olabilir belki? Saygılar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 sene 2008 model z4 ve 1 senedir de 2012 z4 kullanıyorum.Normal şartlarda yeni model bir cabrio arabanın özel bir arızası olmadıkça,üstü kapalıyken içeriye rahatsız edici ses alması,kışın soğuk alması,yağmurda su alması gibi durumlar söz konusu değil.Ayrıca güneşte kafam pişti,soğuktan öldüm gibi "dezavantajları" da kabul etmem mümkün değil.Kendimize şu soruyu soralım.X marka model bir arabanın sunroof'lusunu mu sunroof'suzunu mu tercih ederiz?Tabi ki sunroof'lu yu,değil mi?Gökyüzünün görüleceği,içeri ışık alan küçücük bir pencereden bahsediyoruz.Cabrio araçta ise arabanın tavanının tümüyle kaldırılmasından bahsediyoruz.Ne zaman istersek açar,kaparız.Üşürsek yavaşlar kapatırız,bunalırsak yavaşlar açarız.İşte coupe'ye göre cabrio'nun da istediğinizde size bir sunroof'un verdiği ferahlık ve keyfin 1000(bin) katı fazla keyif verdiğini söylemek isterim.
    Alırken istediğinizi bulmak için biraz fazla beklemek gerekebilir fakat satarken zorlanılmadığını gözlemledim.1000 tane reno,fiat satan 1000 tane arayan var;bu arabalarda da 10 tane satan 10 tane arayan var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnessen -- 22 Temmuz 2013; 1:15:23 >




  • Ben herkeste bilinen araclar disinda bir sey almak istedim ve BMW 1 Convertible aldim. Metalciler uzulmesin bunda da ses haylice var ,bir de kedi problemi var, zarar vermiyor ancak tuy birakiyor cikarmasi zor. Kus dokuntuleri icin ise leke biraktigini ancak bu lekelerin kalici olmadigini ekleyim.

    Ruzgari arac boyu uzadikca daha cok rahatsiz edici bulursunuz, kisa arabalarda biraz azaliyor bu problem. Bundan hem tavani acip hem de tamamen kurtulmak mumkun, camlari en yukari cekip bir de ruzgar deflektoru parcasini koyarsaniz kesinlikle sehirler arasi yolda dahi acik gidebilirsiniz. Bu parca akil almaz fark yaratiyor ancak arabayi 2 kisilige ceviriyor, bu parca var iken arkada insan oturamaz.

    Yikama su jeti ile yapilirsa su giriyor ancak bunun harici hic bir yikama seklinde su girmiyor. Soguk ya da sicak degil normal arabalar ile ayni. Tavan dusuk suratlerde hareketliyken de aciliyor ancak kumanda ile acilabilmesine ragmen kapanmiyor.

    Bu arabanin istense de metal kaplamasi yok ve kumas tavanin uzerine konabilecek bir metal aksesuari da yok, kapali garaj da yoksa biraz problem cikartabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2010 Bmw 320d Cabrio'm var aracımı çok seviyorum 1 seneden beri kullanıyorum fakat hardtop herzaman bir sorundur sıkıntı yaşatır. 2. araba olarak yazları keyifle kullanılabilir fakat tavan açısından günlük kullanılacaksa ufak tefek sesten rahatsız olunuyorsa uzak durmak lazım. Ayrıca dizel aracım gayet tasarruflu ve az yakıyor fakat cabrioda bence benzinli tercih edilmelidir içeriye gelen ses de rahatsız edici olabiliyor. Bu sorunlara rağmen aracıma bakınca kendimi şanslı hissediyorum :)

     Cabrio Araçlar ve Sen

     Cabrio Araçlar ve Sen




  • Bugün üstü açık olarak "sokak aralarında turlayan" bir mercedes gördüm,
    Bu soğukta tavanı açtığına ve sokak aralarında turladığına göre araba ya ödünç, ya kiralık, ya da elemanlar yıkamacı-otoparkçı gibi bişey..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen sen ol 40 derece sicakta gunes altinda acip gezme alirsan
    :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2000 yılında 1996 model 3.25 cabrio nun tente kaldırma krikosunun bir dişli parçasını için, 3 ay yurt dışından gelmesini bekleyen arkadaşım vardı.
  • cabrio araba saçmalık bana göre. Üzerini açsan kışın donarsın yazın güneşin altında çarpılırsın yukarıdan kuş pislese hop kafanda. Kısaca zahmetine, maliyetine ve risklerine(kaza&bela) değmez. Coupe ler daha akıl karı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    cabrio araba saçmalık bana göre. Üzerini açsan kışın donarsın yazın güneşin altında çarpılırsın yukarıdan kuş pislese hop kafanda. Kısaca zahmetine, maliyetine ve risklerine(kaza&bela) değmez. Coupe ler daha akıl karı.

    şuan şubat ayındayız 3 gündür üst açıyorum hava 15-19 derece keyifli keyifli dolasıyorum.tabi yazın güneş tepedeyken açamassın ama akşamüstü gayet güzel oluyo :) bide seçiceğin araba hardtop olursa rahat edersin.
  • Orijinalden alıntı: Dartagnan

    2010 Bmw 320d Cabrio'm var aracımı çok seviyorum 1 seneden beri kullanıyorum fakat hardtop herzaman bir sorundur sıkıntı yaşatır. 2. araba olarak yazları keyifle kullanılabilir fakat tavan açısından günlük kullanılacaksa ufak tefek sesten rahatsız olunuyorsa uzak durmak lazım. Ayrıca dizel aracım gayet tasarruflu ve az yakıyor fakat cabrioda bence benzinli tercih edilmelidir içeriye gelen ses de rahatsız edici olabiliyor. Bu sorunlara rağmen aracıma bakınca kendimi şanslı hissediyorum :)

    Kardeşim arabana Allah kaza bela vermesin. Gerçekten çok güzel duruyor aracın. Stopları da makyajlı, gerçekten başka bir hava katıyor. Yakıt tüketimini merak ediyorum ben. Son 2 senedir çok istediğim bir araba BMW E93 . Hemen hemen her gün ilanlarına mutlaka bakarım ama henüz yanına yaklaşabilmek kısmet olmadı Bu arada E93'ün benzinlisi kesinlikle o motoru kaldırmıyormuş ve fena yakıyormuş. İçeri ne kadar ses gelirse gelsin, E93'ün hakkını mazotlu motor veriyor(muş). İnşallah Allah banada nasip edir mazotlu bir E93.

    Şu aralar yakıt tüketimin nasıl? Senin araç kaç km'de?




  • Aracım 90bin km de. Kışın pek kullanmıyorum yakıt tüketimi yok :) 5.5-6lt arası uzun yolda yakıt tüketimim oluyor bu rakam şehir içinde 10lt leri buluyor üzeri açıkken pek süratte yapılmadığından yakmana da izin vermiyor yani. Aracın görüntüsü herşeye bedel tüketime falan bakası gelmiyor insanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dartagnan


    Aracım 90bin km de. Kışın pek kullanmıyorum yakıt tüketimi yok :) 5.5-6lt arası uzun yolda yakıt tüketimim oluyor bu rakam şehir içinde 10lt leri buluyor üzeri açıkken pek süratte yapılmadığından yakmana da izin vermiyor yani. Aracın görüntüsü herşeye bedel tüketime falan bakası gelmiyor insanın.

    Bir E93 sahibi olup 2 hafta süreyle yazın güney illerini gezmek gibi bir hayalim var Demek ki uzun yolda cebimi pek üzmeyecek. Hayırlısı diyelim... Şehir içi en fazla 8 litre falan olur diyordum ama demek ki biraz fazla hayalciymişim




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.